Ik rol mijzelf altijd helemaal erin op. Dan lig ik erbij als de pop van een rups.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet dat ik er dan helemaal onder lig..
quote:
vind ik ook vreselijk, maar als het echt warm is ga ik kapot onder de dekens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zonder deken vind ik echt heel vervelend slapen, maar als het echt boven de 35 graden is 's nachts, kan ik ook wel zonder.
In de winter is dat echt heeeerlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik rol mijzelf altijd helemaal erin op. Dan lig ik erbij als de pop van een rups.
Ik word zelden 's nachts wakker (of ik weet het niet meer)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook vreselijk, maar als het echt warm is ga ik kapot onder de dekens.
alleen zo vervelend als je midden in de nacht wakker word omdat je het dan te koud hebt om zonder deken verder te slapen
Nee, nog nooit meegemaakt. Dat zou ik ook niet kunnen bijhouden eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook wel eens, heren?
Nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Realdolls tellen niet mee Bobby.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit weer ook als je geen winterdekens erop hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de winter is dat echt heeeerlijk
Dat heb ik jou in vertrouwen verteld. Jammer dit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Realdolls tellen niet mee Bobby.
in mijn dromen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Winterdekensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met dit weer ook als je geen winterdekens erop hebt.
Dit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WinterdekensZelfs in de winter slaap ik nog met een dunne deken. Pussy's.
Dan is het om kapot te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik niet, maar dat komt misschien omdat mijn verwarming maar zelf boven de 15 graden komtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat jij nou zo'n warm persoon bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik heb een ijskoude persoonlijkheid.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:40 schreef Potloodvis het volgende:
Bob, jij slaapt altijd zonder dekens?
ik wist dat jij hiervoor getriggerd zou wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |