reptielen vind ik juist freaky beesten. Hebben geen zielquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort leguaan lijkt het.
Ik vind het wel wat hebben, slangen ook, maar ik zou ze niet in huis nemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Palomar het volgende:
[..]
reptielen vind ik juist freaky beesten. Hebben geen ziel
Je denkt dat het heel extreem is, maar het gaat vanzelf, ach, nog 1 erbij kan wel.......quote:
Denk dat het niet zou opvallen daarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Het is maar goed dat Peter niet bang voor honden is. Ik zou het in mijn broek doen daar.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat het niet zou opvallen daar
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat het niet zou opvallen daar
Hoe kan dat, van vroeger opgelopen?quote:
Ik ook. Het ene moment likken ze nog aan hun chocolaadje, het volgende moment aan je gezichtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Gadver, dat vind ik zo vies he, mensen die honden in hun gezicht laten likken.
Ik heb geen idee, ik ben wel ooit gebeten, maar toen WAS ik al doodsbang voor honden. Was maar een klein beetje overigens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hoe kan dat, van vroeger opgelopen?
Of hebben je ouders je er vroeger bij weggehouden?
Mijn nicht doet dat namelijk ook met d'r kinderen, die zijn 2 en zijn als de dood voor honden, mijn zus daarentegen stops d'r kinderen gewoon bij ze in het hok.
Op zo'n manier worden ook kinderen er bang voor gemaakt, het is heel jammer want het zijn prachtige beesten allemaal![]()
Dat dacht ik al dat er gratis huis make- over zou gebeurenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Oh ook een gratis huis make-over.
Leuk toneelstukje tussen de twee zoons
het is net seksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Het ene moment likken ze nog aan hun chocolaadje, het volgende moment aan je gezicht
Klopt mannen zijn net honden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |