"hoeveel vingers steek ik op?"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:13 schreef Brentmeister het volgende:
Wat doet Breivik met Wilders dat hij (Wilders) zo'n kop trekt?
Past ook wel weer bij het hoofd van Breivik, een beetje krampachtig.quote:
Idd, lijkt wel een haai ofzo.... wacht dit heeft vast een diepere betekenis!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef starla het volgende:
[..]
De vraag is: hoeveel tanden heeft Geert Wilders wel niet?
quote:Over de PVV schrijft Jolink: 'Puur populistische uit-de-neklullerij. Neem nou zo'n zwakbegaafde sukkel als die Dion Graus, die niet eens een fatsoenlijke volzin in het Nederlands kan uitspreken, met z'n animal cops. Honderden mensen bij de politie weg halen om cavia's te gaan bewaken! Schandelijke vorm van populisme!'
BSA = bull shit apparaat ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Bennie heeft te vaak met zijn hoofd tussen de spaken van zijn BSA gezeten.
Dan heeft ie wat te evangeliseren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:41 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij bestaan zijn fans grotendeels uit Wilders aanhangers.
Limburg is geen Achterhoek he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:41 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij bestaan zijn fans grotendeels uit Wilders aanhangers.
Oh, de ironie.quote:Honderden mensen bij de politie weg halen om cavia's te gaan bewaken! Schandelijke vorm van populisme!
quote:Over de PVV schrijft Jolink: 'Puur populistische uit-de-neklullerij.
daar dacht ik dus ook aan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:36 schreef Montov het volgende:
Wie photosoept even de nieuwe ecce homo erin?
[ afbeelding ]
Omdat Samsom en Roemer niet geassocieerd worden met Hitler.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel mooi, als wilders zo afgebeeld staat staan ze hier te juichen maar als Samsom of Roemer erop staan met Hitler en hakenkruis dan is het land te klein
Nee, denkend als de doorgeschoten linkse fanaat Jolink, zou je bij Roemer eerder de associatie maken met Mao (de grootste massamoordenaar aller tijden)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat Samsom en Roemer niet geassocieerd worden met Hitler.
Daar gaat het hier wel om! Het gaat erom dat beide associaties dom en beledigend zijn, associaties gemaakt door zeer domme mensen of fanaten, die per definitie overigens dom zijn!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Klopt, die associatie wordt ook wel eens gemaakt. Maar niet met Hitler en daar ging het hier om.
Wil hij het verbieden dan? Zo'n schilderij is in de trend van Fortuyn, Theo van Gogh... ik kan me wel voorstellen dat hij het walgelijk vindt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef iFok. het volgende:
Gelukkig ben je vrij om dit te doen, toch Geert?
Ik weet niet wat er mooi aan is, maar ik zie niemand juichen? Niet dat ik je slachtofferrol misgun uiteraard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel mooi, als wilders zo afgebeeld staat staan ze hier te juichen
Dank je voor het mental image.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef havanagila het volgende:
Ach, je moet toch iets als je weer terug in de belangstelling wil komen. Beetje hetzelfde als madonna en haar hakenkruis.
Bron?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:41 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als hij het voor het zeggen had ? Ja.
Kom kom, Geert heeft al meerde malen aangegeven linkse neuzen af te willen hakken mocht de PVV aan de macht komen, wil mensen uit hun ambt zetten als een mening hem niet bevalt.quote:
Waar heeft hij dat aangegeven dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Kom kom, Geert heeft al meerde malen aangegeven linkse neuzen af te willen hakken mocht de PVV aan de macht komen, wil mensen uit hun ambt zetten als een mening hem niet bevalt.
Geen bron dus!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Kom kom, Geert heeft al meerde malen aangegeven linkse neuzen af te willen hakken mocht de PVV aan de macht komen, wil mensen uit hun ambt zetten als een mening hem niet bevalt.
Wilders is een totalitaire mafketel.
Bovendien ben ik van mening dat iemand die zelf de meest rabiate verwensingen en vergelijken maakt zijn mond moet houden als een ander dat doet.
Echt? Waar zegt hij dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wilders is een totalitaire mafketel.
Bovendien ben ik van mening dat iemand die zelf de meest rabiate verwensingen en vergelijken maakt zijn mond moet houden als een ander dat doet.
Omdat ik Wilders een totalitaire mafketel vind ben ik links ? Zo leer je nog eens wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen bron dus!
Slechts de mening van een linkse, ik voeg nu toe; naar fanatisme riekende, boomknuffelaar
Hij mag toch wel iemands functioneren in twijfel trekken?quote:
Oh, ik lees wat anders en misschien ook wat minder selectief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Hij mag toch wel iemands functioneren in twijfel trekken?
Er staat ¨ik voeg nu toe¨ betekent volgens mij dat ik die mening al eerder had, gebaseerd op eerdere uitspraken van je en dat ik er nu nog wat aan toe voeg!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Omdat ik Wilders een totalitaire mafketel vind ben ik links ? Zo leer je nog eens wat.
En je bent ervan op de hoogte dat Wilders niet daadwerkelijk met een mes de neuzen van linkse personen eraf wil snijden?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Er staat ¨ik voeg nu toe¨ betekent volgens mij dat ik die mening al eerder had, gebaseerd op eerdere uitspraken van je en dat ik er nu nog wat aan toe voeg!
Als ik Bosma, de partij ideoloog, zo hoor spreken dan heb ik daar mijn bedenkingen bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:56 schreef ems. het volgende:
[..]
En je bent ervan op de hoogte dat Wilders niet daadwerkelijk met een mes de neuzen van linkse personen eraf wil snijden?
Minder selectiefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Oh, ik lees wat anders en misschien ook wat minder selectief.
Je vroeg om bronnen, die heb je nu. Wilders eist het aftreden van mensen waarvan de mening hem niet aanstaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Minder selectief![]()
Rot toch op man, je leest juist uiterst selectief, een beetje de zaak van die politiechef hier opvoeren slaat echt helemaal nergens op! Ik denk dat je fanatische emotie je een beetje parten speelt!
Buiten dat, hoeveel moorden heeft Wilders al op zijn naam staan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel mooi, als wilders zo afgebeeld staat staan ze hier te juichen maar als Samsom of Roemer erop staan met Hitler en hakenkruis dan is het land te klein
Een politiechef in functie bekritiseren om haar uitspraken en vinden dat die dus niet geschikt is voor het ambt dat zij uitoefent is iets anders dan de vrijheid van meningsuiting verbieden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je vroeg om bronnen, die heb je nu. Wilders eist het aftreden van mensen waarvan de mening hem niet aanstaat.
Zijn fervente aanhanger Breivik des te meer. Wilders reikt de ideologie aan waarin het enige antwoord op de dreiging het toepassen van geweld is. Breivik begrijpt wat Geert bedoelt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Buiten dat, hoeveel moorden heeft Wilders al op zijn naam staan?
Een politiechef mag niet gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting in haar vrije tijd ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Een politiechef in functie bekritiseren om haar uitspraken en vinden dat die dus niet geschikt is voor het ambt dat zij uitoefent is iets anders dan de vrijheid van meningsuiting verbieden.
Haha, ok man. Tof dat Breivik al bezig was voor Wilders bekend werd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:07 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zijn fervente aanhanger Breivik des te meer. Wilders reikt de ideologie aan waarin het enige antwoord op de dreiging het toepassen van geweld is. Breivik begrijpt wat Geert bedoelt.
Ja, of je doet net alsof Wilders een nieuwe ideologie heeft bedacht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, ok man. Tof dat Breivik al bezig was voor Wilders bekend werd.
OMFG, echt....,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:07 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zijn fervente aanhanger Breivik des te meer. Wilders reikt de ideologie aan waarin het enige antwoord op de dreiging het toepassen van geweld is. Breivik begrijpt wat Geert bedoelt.
Dus hij is er wel verantwoordelijk voor maar heeft het niet bedacht en hij kan tijdreizen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, of je doet net alsof Wilders een nieuwe ideologie heeft bedacht.
Uh, nee, in een dergelijke functie kun je dat niet doen. Mark Rutte kan in zijn vrije tijd ook niet alles zomaar zeggen. Dit soort publieke functies komen met een pakket aan (gedrag)regels, die accepteer je of als je er niet mee kan leven, dan accepteer je de functie niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Een politiechef mag niet gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting in haar vrije tijd ?
Maar voor Wilders geldt dat niet. Grappig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Uh, nee, in een dergelijke functie kun je dat niet doen. Mark Rutte kan in zijn vrije tijd ook niet alles zomaar zeggen. Dit soort publieke functies komen met een pakket aan (gedrag)regels, die accepteer je of als je er niet mee kan leven, dan accepteer je de functie niet!
Hij is medeverantwoordelijk. Hij is de profeet van een ideologie waar geweld de enige oplossing is voor het probleem, de aanwezigheid van de islam in het westen. Wilders is op het moment in west-Europa de voorganger van deze extremistische kerk. Daarom benoemt Breivik hem ook zo vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus hij is er wel verantwoordelijk voor maar heeft het niet bedacht en hij kan tijdreizen?
Ik zie ze niet ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zie ik hier trouwens wat mensen die vorige week nog over de rooie gingen om die afbeelding van Roemer?
Dat geldt ook voor Wilders en hij wordt dan ook bekritiseerd als men vindt dat hij te ver gaat in zijn uitlatingen. En het is aan een ieder om te bepalen wat hij of zij te ver vindt gaan. Ik heb Wilders daar overigens niet moeilijk over zien doen, behalve uitspraken in de trend van ¨ dat mag u vinden,maar toch zeg ik het.¨quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Maar voor Wilders geldt dat niet. Grappig.
Enige jammere aan die foto was dat ie een Stihl had, met sommige merken spot je gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zie ik hier trouwens wat mensen die vorige week nog over de rooie gingen om die afbeelding van Roemer?
Nee jij ziet wel meer niet Walgelijke anti-Roemerposter van het blad Quotequote:
en dan ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee jij ziet wel meer niet Walgelijke anti-Roemerposter van het blad Quote
Er is in feite niks mis met engagement, maar dit:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef BasEnAad het volgende:
Wel een zeldzaam domme actie om jezelf als muzikant zo voor schut te zetten.
Dit moet je natuurlijk niet gaan zeggen als je als boer zelf ondertiteling nodig hebt zodat de rest van Nederland je kan verstaan en als je een harde kern van publiek hebt die graag met pisemmers gooit.quote:Neem nou zo'n zwakbegaafde sukkel als die Dion Graus, die niet eens een fatsoenlijke volzin in het Nederlands kan uitspreken, met z'n animal cops.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Hij is medeverantwoordelijk. Hij is de profeet van een ideologie waar geweld de enige oplossing is voor het probleem, de aanwezigheid van de islam in het westen. Wilders is op het moment in west-Europa de voorganger van deze extremistische kerk. Daarom benoemt Breivik hem ook zo vaak.
Misschien moet je daarom ook wel een soort van respect voor Breivik hebben, hij is de internethelden status ontstegen, hij weet wat Wilders en de zijnen voor ogen hebben. Via de politiek kom je er niet.
Nouja, dit is ook niet bepaald een toonbeeld van nuance op zich.quote:Dion Graus, die niet eens een fatsoenlijke volzin in het Nederlands kan uitspreken, met z'n animal cops. Honderden mensen bij de politie weg halen om cavia's te gaan bewaken! Schandelijke vorm van populisme!'
Ik gok dat de heer Joling op de SP stemt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, dit is ook niet bepaald een toonbeeld van nuance op zich.
Gerard?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik gok dat de heer Joling op de SP stemt.
Een samenvatting van Fitna. Kunstig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Duca_Valentino het volgende:
Kijk ik heb ook een schilderij gemaakt :
[ afbeelding ]
Op die extreem linkse wauwelpraat? Medeverantwoordelijk? Kerk? Zo vaak? Voorganger? Rot toch op man en ga je 2Cv poetsen en ga lekker je respect voor Breivik uitoefenen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef gnaeus het volgende:
Maareh, hofstadmeneer, als je klaar bent met de jij-bakken kun je misschien op onderstaande reageren ?
[..]
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Op die extreem linkse wauwelpraat? Zo vaak? Voorganger? Rot toch man en ga je 2Cv poetsen en ga lekker je respect voor Breivik uitoefenen.
En terecht. En nu opbokken.quote:
De waarheid is niet altijd even prettig. Ik ben blij dat je je emoties hebt kunnen uiten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En terecht. En nu opbokken.
quote:Afschuw Wilders over schilderij Jolink
28-08-12 16:54 uur - Bron: ANP
PVV-leider Geert Wilders reageert met afschuw op een muziekproject van de band Normaal waarbij hij op een schilderij afgebeeld staat met de Noorse massamoordenaar Breivik en Adolf Hitler.
Bennie Jolink. © ANP
'Te walgelijk voor woorden', zei Wilders dinsdagmiddag. Op 7 september komt het nieuwe album van Normaal met teksten waarin de rol van de media, platenmaatschappijen en de politiek wordt aangepakt. In een van de nummers moet Wilders het ontgelden.
Bij de nummers hebben zanger Bennie Jolink en kunstenares Petra Verboeket schilderijen gemaakt die tijdens de theatertour ook als decorstuk dienen. In een politiek manifest op de website van Normaal verklaart Jolink zich al jaren te ergeren aan het populisme. Over de PVV schrijft Jolink: 'Puur populistische uit-de-neklullerij. Neem nou zo'n zwakbegaafde sukkel als die Dion Graus, die niet eens een fatsoenlijke volzin in het Nederlands kan uitspreken, met z'n animal cops. Honderden mensen bij de politie weg halen om cavia's te gaan bewaken! Schandelijke vorm van populisme!'
Volgens Jolink is het toeval dat het album 5 dagen voor de verkiezingen verschijnt. De teksten en de schilderijen, ook van de hand van kunstenares Petra Verboeket, waren volgens hem al in de maak voordat het kabinet viel.
De theatertour van Normaal begint op 15 november in Drachten. Tijdens de voorstellingen zijn reproducties van de schilderijen te koop.
Woont die Bennie Jolink toevallig in die buurt?quote:Zak met 'doodgeslagen' cavia's in Millingen
MILLINGEN AAN DE RIJN - In het Gelderse dorpje Millingen aan de Rijn, nabij Nijmegen, is dinsdag een zak met 18 dode cavia's gevonden. Vermoedelijk zijn de beesten doodgeslagen.
Dat meldde de politie.
Een medewerker van de gemeente deed de lugubere vondst vlakbij een papiercontainer op het Ons Genoegenpad in het dorpje vlakbij de Duitse grens. De cavia's, zowel jonge als volwassen diertjes, lagen er waarschijnlijk pas enkele uren.
De politie heeft een foto van de cavia's verspreid via twitter en vraagt getuigen om zich te melden.
http://a.yfrog.com/img878/8587/e1bsk.jpg
Ik ga echt geen tijd verspillen aan een randdebiel die serieus vindt dat Wilders mede-verantwoordelijk is voor Breiviks daden (en dat ook nog eens met ijskoude leugens probeert te onderbouwen). Dat laat zien dat je iemand bent die geen enkele verbinding met de realiteit heeft, maar om lekker in jouw straatje te blijven: Marijnissen is mede-verantwoordelijk voor alle doden gemaakt door Mao, Rosemoller door Pol Pot en Fawaz Jneid voor de doden in Madrid en Londen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De waarheid is niet altijd even prettig. Ik ben blij dat je je emoties hebt kunnen uiten.
Ik wist niet dat Pol Pot een fan was van Rosenmoller. Of Mao van Marijnissen. Waar kan ik dat lezen ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ga echt geen tijd verspillen aan een randdebiel die serieus vindt dat Wilders mede-verantwoordelijk is voor Breiviks daden (en dat ook nog eens met ijskoude leugens probeert te onderbouwen). Dat laat zien dat je iemand bent die geen enkele verbinding met de realiteit heeft, maar om lekker in jouw straatje te blijven: Marijnissen is mede-verantwoordelijk voor alle doden gemaakt door Mao, Rosemoller door Pol Pot en Fawaz Jneid voor de doden in Madrid en Londen.
In je rooie boekje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pol Pot een fan was van Rosenmoller. Of Mao van Marijnissen. Waar kan ik dat lezen ?
Dat beloofde je mij een tijdje geleden al. Misschien moet je een abonnement kopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In je rooie boekje.
En nu ga je op ignore, Jaap.
Ja nou, als je een brulboei, een brievenbuspisser en een buurtterrorist als voorbeelden voor de extreem gewelddadige/rechtse aard van de PVV wilt noemen... Het is allemaal maar karig hoor, zeker in vergelijking met wat de NSDAP in zo'n tijdspanne allemaal heeft geflikt. Oh ja, had ik je ooit al eens verteld dat Breivik al in 2001-2003 had besloten (ooit) tot actie over te gaan? Je weet wel, die periode waarin Fortuyn nog het gespreksonderwerp van de dag, en Wilders niet meer dan anonieme partijvulling voor de VVD was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef gnaeus het volgende:
Maareh, hofstadmeneer, als je klaar bent met de jij-bakken kun je misschien op onderstaande reageren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |