Ik was niet altijd even lief bij het voetbalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een stadionverbod?Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar
En ditquote:
Steven ik zei het alleen om dat grapje te makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was niet altijd even lief bij het voetbal
Ik ben dan ook niet boosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Steven ik zei het alleen om dat grapje te maken
Ik vervloek je nog steeds dat je mij zo lang liet lopen door Amsterdamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Och, mijn ex zei vaak dat ik lelijk was en dat ik blij moest zijn dat ik hem had.
Nee, dat kan ik niet krijgen van Steven.quote:
Zou kunnen, maar mag nietquote:
wtfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Och, mijn ex zei vaak dat ik lelijk was en dat ik blij moest zijn dat ik hem had.
Leuke knul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Leuke relatiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ik moet er nog steeds om lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vervloek je nog steeds dat je mij zo lang liet lopen door Amsterdam
en dat pik jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ook overigensquote:
Jij post hier zo veel, dan is het toch ook wel logisch als jij hier wat zou mogen modden. Net als bijvoorbeeld STING.quote:
Nee.quote:
Ik post hier nog amper manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij post hier zo veel, dan is het toch ook wel logisch als jij hier wat zou mogen modden. Net als bijvoorbeeld STING.
En maar zoeken naar een huis in een straat die daar helemaal nooit kan staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook overigens
En maar kutten met die navigatie op je telefoon![]()
Ja ik werd echt een beetje pisnijdig omdat ik het meerdere keren vroeg aan je maar dat maakte het ook wel weer grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En maar zoeken naar een huis in een straat die daar helemaal nooit kan staan.
ja snap ik........quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Hij zei in het begin steeds, geintje, schatje, geintje, kusjekroel en zo. Maar na een tijdje houdt dat excuus ook op.
Het is wel slecht voor je zelfvertrouwen, overigens.
Sommige mannen spreken dan ook nog de waarheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhm, imho maakt dat het ergerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik werd echt een beetje pisnijdig omdat ik het meerdere keren vroeg aan je maar dat maakte het ook wel weer grappig eigenlijk
Welnee het viel allemaal wel mee, tot we bij die winkel aankwamen en zagen dat ie dicht was, toen konden we beide er goed om lachenquote:
Ik was er heilig van overtuigd dat ik het goede adres hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik werd echt een beetje pisnijdig omdat ik het meerdere keren vroeg aan je maar dat maakte het ook wel weer grappig eigenlijk
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wtf
Jeetje, ik blijf nog wel een poosje maagd, als ik het zo allemaal hoor![]()
En dat is vaak de bedoeling, de man die dat soort dingen zegt is zelf extreem onzeker en denkt zo haar te kunnen houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
Het is wel slecht voor je zelfvertrouwen, overigens.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sommige mannen spreken dan ook nog de waarheidDe waarheid hoeft niet altijd gezegd te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ach het was mooi weer en we hebben sommige delen van Amsterdam een stuk of 8 x gezien en door heen gelopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er heilig van overtuigd dat ik het goede adres had.
En fuck wat balen toen de winkel dicht was![]()
!
Goed voor de lijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het was mooi weer en we hebben sommige delen van Amsterdam een stuk of 8 x gezien en door heen gelopen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sommige mannen spreken dan ook nog de waarheidEn 'Ik neuk je voor de maatschappij. Dat moet ook gebeuren.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heeft gewoon een te groot egoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:14 schreef ook_gek het volgende:
En dat is vaak de bedoeling, de man die dat soort dingen zegt is zelf extreem onzeker en denkt zo haar te kunnen houden.
Ach we hebben ons ook verder wel vermaakt die dag tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed voor de lijn. Al hebben we die kilo's er in de pub weer aan gevreten
.
Zak over de kopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 'Ik neuk je voor de maatschappij. Dat moet ook gebeuren.'
Vrouwen zijn hoofdpijn inderdaad.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik voel een verzoening aankomen tussen steven en Samzz.
Ja maar dan boeit het niet als ze weg gaat, vaak is het de bedoeling dat ze juist niet weg gaat omdat ze toch niet beter denkt te kunnen krijgen.quote:
Ik verwacht nog een verzoening van jou en Myra,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef twi het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zak over de kop
Bier in de hand
Neuken voor het vaderland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach we hebben ons ook verder wel vermaakt die dag toch
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Je hebt ook echt geen ene flikker aan jou hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb het verder wel weer gepresteerd om voor de 3e jaar op rij de achtertuin van mijn ouders te verkankeren door geen water te geven en al die dure planten buiten
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt ook echt geen ene flikker aan jou he![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De pijn in je piemel van het teveel rukken.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef debeterebob het volgende:
Maar Loefje heb jij nog iemand versierd?
Ik jou ook, maar we durfden het niet aan om met ons nuchtere hoofd in de vijver gegooid te worden bij latere aankomst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een verzoening van jou en Myra,Ik heb jullie gemist
Ze blijven wel vertrouwen in je houden dat je het elk jaar opnieuw mag doen! Tenzij ze zelf elk jaar nieuwe planten willen en jou gebruiken als excuusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb het verder wel weer gepresteerd om voor de 3e jaar op rij de achtertuin van mijn ouders te verkankeren door geen water te geven en al die dure planten buiten
Dat van mij was helemaal niet zo grappig hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
Ik heb allemaal hilarische shit gemist van steef en hup.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga later wel neuken voor de FilipijnenLekker goedkoop daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor jou.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat van mij was helemaal niet zo grappig hoor
Ja ik snap er ook niks vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze blijven wel vertrouwen in je houden dat je het elk jaar opnieuw mag doen! Tenzij ze zelf elk jaar nieuwe planten willen en jou gebruiken als excuus
En sommigen vinden het gewoon echt leuke grapjes, degene die het maakt danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dan boeit het niet als ze weg gaat, vaak is het de bedoeling dat ze juist niet weg gaat omdat ze toch niet beter denkt te kunnen krijgen.
Stevens' ex werd geneukt door twee homo's bij hem thuis als hij naar het voetbal ging. Samengevatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
Ik heb allemaal hilarische shit gemist van steef en hup.
soms wel 2 nepflikkersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt ook echt geen ene flikker aan jou he![]()
Ja maar het waren dus geen homo'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stevens' ex werd geneukt door twee homo's bij hem thuis als hij naar het voetbal ging. Samengevat
Geef ze water, wie weet groeien ze nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niks van
En mijn moeder vorige week nog smsen: Doe je de achtertuin wel?
Ik: Ja natuurlijk mam
Niet doen natuurlijk en nou zijn alle planten dood
2jaar terug hadden ze tuin laten doen voor een eurootje of 1500
Dit jaar viel het wel mee geloof ik
Het heeft geregend en toen ik gisteren even weg ging waren ze alsnog dood en helemaal zonder kleurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef ze water, wie weet groeien ze nog.
Enorm sterk ja. Vooral de meetverhalen zijn enorm sterk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veelal wel. Dat maakt het zo'n sterke reeks.
Beter kom je ook eens zodat we je kunnen achterlaten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Enorm sterk ja. Vooral de meetverhalen zijn enorm sterk.
Godverquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het heeft geregend en toen ik gisteren even weg ging waren ze alsnog dood en helemaal zonder kleur
Als ik ze aanraak dan flikkeren ze uit elkaar denk ik
Maarja ze komen volgende week ergens thuis dus ik zorg wel dat ik dan in Amersfoort zit
Ik vind de meets altijd een beetje slapjes eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Enorm sterk ja. Vooral de meetverhalen zijn enorm sterk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter kom je ook eens zodat we je kunnen achterlaten.
Ja precies. Dat soort dingen. In before 10 andere grappen van dezelfde strekking,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter kom je ook eens zodat we je kunnen achterlaten.
Mijn moeder gaat vast met de opmerking komen dat ik wel goed ben met wietplanten maar niet met achtertuinen, ik voel hem al aankomenquote:
Inderdaad, die ambulanceverhalen zijn altijd een beetje overtrokken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind de meets altijd een beetje slapjes eigenlijk
Zo nu en dan wel ja, maar niet constant tijdens een relatie denk ik? Maar goed mogenlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En sommigen vinden het gewoon echt leuke grapjes, degene die het maakt dan
Mam je gelooft het nooit! Het heeft zo erg geregend, ze zijn verzopen! Kon er niks aan doen. De natuur geeft en neemt. Deze keer heeft de natuur jullie tuin genomen snik snikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het heeft geregend en toen ik gisteren even weg ging waren ze alsnog dood en helemaal zonder kleur
Als ik ze aanraak dan flikkeren ze uit elkaar denk ik
Maarja ze komen volgende week ergens thuis dus ik zorg wel dat ik dan in Amersfoort zit
Nodig S_O uit de volgende keer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik 3jaar geleden al geprobeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo nu en dan wel ja, maar niet constant tijdens een relatie denk ik? Maar goed mogenlijk natuurlijk.
Maar welke reden dan ook, geheel kansloos!
[..]
Mam je gelooft het nooit! Het heeft zo erg geregend, ze zijn verzopen! Kon er niks aan doen. De natuur geeft en neemt. Deze keer heeft de natuur jullie tuin genomen snik snik
Jij hebt ze uitgeprint en boven je bed gehangen zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Welke .rar is er de vorige keer rond gegaan dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgende meet gaat bob.rar rond.
Shitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heb ik 3jaar geleden al geprobeerd
twizijnhippejeanshorts.rarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke .rar is er de vorige keer rond gegaan dan?
Evie.rarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke .rar is er de vorige keer rond gegaan dan?
Niet de pony?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks voor het eerst op de pony zitten, wens me sterkte.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
Dit dusquote:
Dat zijn ook alleen meets waar ik niet bij ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neequote:
Oh, ben je ontmaagd ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn ook alleen meets waar ik niet bij ben.
Waarom?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
Konden ze niet met tijnbrein beginnen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Er heeft nog nooit iemand op gezeten en ik mag de vuurdoop doen
.
Ik ging vorige week op een paard zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Er heeft nog nooit iemand op gezeten en ik mag de vuurdoop doen
.
Omdat er nog nooit eerder iemand op heeft gezeten en haar balans nog niet je van het isquote:
Hij bood zich niet aan. Hij mag er best op gaan, hoor. Hoef ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Konden ze niet met tijnbrein beginnen?
Watjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging vorige week op een paard zitten
Zweet brak mij uit en ik moest bijna janken
Nou succes danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er nog nooit eerder iemand op heeft gezeten en haar balans nog niet je van het is.
Maar goed, ik ben expert van paarden en pony's af kukelen en niet bang. Dus dat komt wel goed. Denk ik.
Doodeng vond ik het, serieusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij bood zich niet aan. Hij mag er best op gaan, hoor. Hoef ik niet.
[..]
Watje. Wel knap van je. Ze zijn niet zo eng, he.
Ja, in het begin. En toen je eraf stapte besefte je dat het eigenlijk wel meevielquote:
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in het begin. En toen je eraf stapte besefte je dat het eigenlijk wel meeviel?
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.quote:
Ik las je ondertitel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.
Op meets wordt geneukt door fokkers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.
ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op meets wordt geneukt door fokkers.
twitter:Hanenliefhebber twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 15:41:01# Wie raakt er ook opgewonden van een kukeleku-ende haan ? #Hanen #Kukeleku #Dolfijnenman reageer retweet
Ah op die fiets.quote:
Gelukkig was ik er op die meet niet bij.quote:
Sommige mensen mag jij echt niet trots op zijn hoorquote:
Nee joh.quote:
Namen graag!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen mag jij echt niet trots op zijn hoor
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga Mono niet voor lul zettenquote:
In een te kleine badkamerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik was sletje, ik mocht het toen van mijzelf
[..]
Ik ga mij weer toe zetten tot wijvenwerk
Schoonmaken en de was doen
Mensen die niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik was sletje, ik mocht het toen van mijzelf
Wat een haat weer.quote:
Ja.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
eigen schuld, ik had je uitgenodigd
Ik geloof je niet.quote:
Ik ben wel 5x aangerand op vakantie. Als je dat wil meetellen als ontmaagding.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel 5x aangerand op vakantie. Als je dat wil meetellen als ontmaagding.
Nee, aanranding is geen penetratie. Telt niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, aanranding is geen penetratie. Telt niet.
Per ongeluk aangestoten worden door een meisje geld niet als aanrandingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beesten.quote:
Ik weet het. Maar vertel me meer.quote:
dat ze een teef kunnen zijn houdt niet in dat het beesten zijn beste heloefquote:
Dat was dan ook niet het geval wijsneus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Per ongeluk aangestoten worden door een meisje geld niet als aanranding
En een homo die je in je ballen grijpt evenmin nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet het geval wijsneus.
Ik ben een keer besprongen door twee chicks waarvoor ik opgepakt zou kunnen worden als ik ze zou neuken. Dat was wel het meest bizar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar vertel me meer.
Hoe ben je aangerand? Waren ze lekker?
Gelukkig waren het ook geen mannen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En een homo die je in je ballen grijpt evenmin niet
Besprongen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een keer besprongen door twee chicks waarvoor ik opgepakt zou kunnen worden als ik ze zou neuken. Dat was wel het meest bizar.
Niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En een homo die je in je ballen grijpt evenmin niet
Ik weet nu dat ik goed in de markt lig bij 14 jarige bakvisjes. Dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Besprongen?Heloef toch, arme jongen.
Ben je er over heen gekomen?
Heb je je gereedschap al getest?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik goed in de markt lig bij 14 jarige bakvisjes. Dat was echt fantastisch.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
Voor Huppel.
Oh, die kan je ook heel verkeerd opvatten. Maar ik moest echt meteen aan dit liedje denken net.
Word!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat ze een teef kunnen zijn houdt niet in dat het beesten zijn beste heloef
Daarom snap ik zijn beslissing nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!!
Je kan zeggen wat je wil maar dat wij een hechte vriendschap hadden is een feit!
Ik bedoel hij is zelfs mee geweest naar de begrafenis van mn tante, om maar iets te noemen.
Hij houdt van die chick!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snap ik zijn beslissing niet.
Maar wees wel eerlijk, er zit meer achter dan alleen dat, dat weet je zelf ook wel...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij houdt van die chick!!
Daarom snap ik haar onzekerheid niet.
Damn dat kind ziet er leuk uit, ze is lief, zorgzaam, gezellig! De droom van de meeste mannen, ze moet het alleen zelf nog beseffen.
En daarnaast is ze ook nog een iph-tje!!
Wat dan? Ik weet het serieus niet! Wat ik van haar had begrepen is dat zij denkt dat ik verliefd op hem ben. Dat had hij mij ook gezegd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar wees wel eerlijk, er zit meer achter dan alleen dat, dat weet je zelf ook wel...
Achterlijk wijf. Bah.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij houdt van die chick!!
Daarom snap ik haar onzekerheid niet.
Damn dat kind ziet er leuk uit, ze is lief, zorgzaam, gezellig! De droom van de meeste mannen, ze moet het alleen zelf nog beseffen.
En daarnaast is ze ook nog een iph-tje!!
Ik bedoel alleen te zeggen dat een verhaal altijd 2 kanten heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan? Ik weet het serieus niet! Wat ik van haar had begrepen is dat zij denkt dat ik verliefd op hem ben. Dat had hij mij ook gezegd.
Dat is gewoon niet zo.
In dit geval zelfs 3!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen dat een verhaal altijd 2 kanten heeft
Maar in jouw geval wel 2 hele mooie kantenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen dat een verhaal altijd 2 kanten heeft
Is ook zo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Precies. Dan is het dus niet zo zwart-wit als dat het nu overkomt
Kom op, het is toch ronduit triest dat het zo moet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Precies. Dan is het dus niet zo zwart-wit als dat het nu overkomt
Dat wat ik ook zeg, er zal heus wel meer achter zitten dan hier allemaal staat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, het is toch ronduit triest dat het zo moet.
Wat kan erachter zitten dan? Iedereen weet dat Huppel niks met hem wil, waar is ze bang voor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat wat ik ook zeg, er zal heus wel meer achter zitten dan hier allemaal staat.
Ik heb geen idee... jawel ik weet wel iets, heb van 3 kanten wel wat gehoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kan erachter zitten dan? Iedereen weet dat Huppel niks met hem wil, waar is ze bang voor?
Over Huppel die iets met iemand wil gesproken!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kan erachter zitten dan? Iedereen weet dat Huppel niks met hem wil, waar is ze bang voor?
Vooral je eigen er buiten houden hoor!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... jawel ik weet wel iets, heb van 3 kanten wel wat gehoord.
Maar voorop gezegd, ik weet niet alles, dus doe er geen uitspraken over.
Sowieso wil ik dat niet doen, ik heb genoeg dingen aan mijn hoofd om me hier druk over gaan zitten te maken.
Alhoewel het voor allen sneu is dat het niet anders kan, maar nogmaals, daar zit veel meer achter dan dat hier staat (denk ik).
Ik vind het sneu voor Huppel. En vooral triest dat het tussen volwassenen en een kind zo moet lopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... jawel ik weet wel iets, heb van 3 kanten wel wat gehoord.
Maar voorop gezegd, ik weet niet alles, dus doe er geen uitspraken over.
Sowieso wil ik dat niet doen, ik heb genoeg dingen aan mijn hoofd om me hier druk over gaan zitten te maken.
Alhoewel het voor allen sneu is dat het niet anders kan, maar nogmaals, daar zit veel meer achter dan dat hier staat (denk ik).
Tofquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over Huppel die iets met iemand wil gesproken!
Stappen met vriendinnen van Dateding was echt tof![]()
We waren rond uur of half 5 's ochtends weer thuis, engelsman opgepikt en tequila is best lekker
Normaal als hij aan het werk is dan appt ie niet tot nauwelijks.quote:
Je gaat een verjongingskuur doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga vijf jaar van m'n leven weggooien.
Later.
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga vijf jaar van m'n leven weggooien.
Later.
XDquote:
Nu je toch bezig bent met alles, gooi het er maar uit dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh en roddels heb ik gehoord hoor!!
Ik ben dus bijna (nog 45 dagen) jarig. Krijg ik dan wel een kerstboom van je?quote:
Neuh, te ingewikkeld allemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent met alles, gooi het er maar uit dan.
Misschienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dus bijna (nog 45 dagen) jarig. Krijg ik dan wel een kerstboom van je?
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar Amsterdam, met een tussenstopje bij Leiden
Ik wil gewoon een kerstboom ja!!quote:
Ja maar die ene is net zo dood als de achtertuin van mijn oudersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een kerstboom ja!!
Leiderdorp lieverdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar Amsterdam, met een tussenstopje bij Leiden
Ehm nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je je gereedschap al getest?
Klopt. Maar anders staat Faxie dalijk voor het verkeerde huis.quote:
Doe jij je jurkje maar vast aan dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar anders staat Faxie dalijk voor het verkeerde huis.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe jij je jurkje maar vast aan dan.
Snel mijn lego in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe jij je jurkje maar vast aan dan.
Je hebt nog 45 dagen om een boom te hosselenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die ene is net zo dood als de achtertuin van mijn ouders
Wat ga je in damsco doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar anders staat Faxie dalijk voor het verkeerde huis.
Wat voor piek blief je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een kerstboom ja!!
Zulke mooie spullen heeft 'de Marlies' dan ook niet. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef twi het volgende:
Ik probeer nu al bijna twee weken een vrouw de Marlies in te krijgen om wat voor 'r te kopen. Godverdomme, wat een omgekeerde wereld is dit.
Je piept wel anders als je mij in mijn nieuwe outfit ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zulke mooie spullen heeft 'de Marlies' dan ook niet. Vind ik dan.
Ik wist niet dat Marlies aan mannenstrings deed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je mij in mijn nieuwe outfit ziet.
Ze moet toch zien hoe het me staat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef vencodark het volgende:
Btw, waarom moet ze mee om wat voor haar te kopen? Kan je dat niet zonder haar?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ze moet toch zien hoe het me staat?Weet je haar maten niet eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die weet ik niet eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je haar maten niet eens?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ze moet toch zien hoe het me staat?Niet dat mijn vriend het doet, maar ik heb weleens gehoord dat de man eventueel de maat weet en gewoon iets moois voor haar haalt. Dat idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Marlies aan mannenstrings deed?
Zou ik doen als het niet om zulke bedragen gaat, dan moet het wel gelijk goed zijn en lekker zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet dat mijn vriend het doet, maar ik heb weleens gehoord dat de man eventueel de maat weet en gewoon iets moois voor haar haalt. Dat idee.
Je bent een vrouw die zelf iets koopt in de Marlies?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt.
Zal ik het grapje uitleggen? Misschien dat hij dan leuker is?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent een vrouw die zelf iets koopt in de Marlies?
Zo nee, leg maar uit dan. Misschien maak ik de verkeerde connecties.
Tering dat meen je niet toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh de humor was dat jij in vrouwenlingerie van Marlies loopt?
Wooow.
Ik heb 2 cupmaten verschil tussen mijn borsten. Blijft toch best lastig om iets te vinden dat voor beide mooi en goed zit.quote:
2 cups, 1 girl.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 2 cupmaten verschil tussen mijn borsten. Blijft toch best lastig om iets te vinden dat voor beide mooi en goed zit.
Ach doe niet zo flauw. Ik zit ondertussen andere dingen te doen, haalde de persoon die over Marlies begon en jou door elkaar én ik vond je opmerking ook nog eens flauw. Ik reageerde terug met een geintje dat ik je eerder voorstelde in een mannenstring. Zo goed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering dat meen je niet toch?Zeg dat je het niet meende, of dat je een extra chromosoom hebt, en dus een excuus hebt.
Ik heb het gevoel dat ik bijna bij muhaha's flauwte zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik haal muaahahahahaha en murdera de heletijd door elkaar, ik vond hem al zo verdacht scherp.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef vencodark het volgende:
Zo grappig ben je blijkbaar niet of het komt niet uit de verf.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh shit.Je mailtje van januari staat gelezen maar onbeantwoord nog altijd in mijn inbox.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het wordt steeds slechter. Dat is ook een talent.
Ik vind het het ook niks. Die rare bandjes, wat doen ze daar!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet zo goed wat veel vrouwen mooi vinden aan die hoerige bandjes aan de beha's van Marlies Dekkers.
Ja lelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het het ook niks. Die rare bandjes, wat doen ze daar!?
BDSMBH?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet zo goed wat veel vrouwen mooi vinden aan die hoerige bandjes aan de beha's van Marlies Dekkers.
ik ben zelf ook laks daarin dus no worries.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh shit.Je mailtje van januari staat gelezen maar onbeantwoord nog altijd in mijn inbox.
Ik kan je pmen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben zelf ook laks daarin dus no worries.
Hilarische comeback, leuk hoe je toch terugkomt op iets dat dit topic de halve dag vervuild heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef twi het volgende:
Iedereen is anders. Ik zou hondjes bijvoorbeeld weer niet in therapie laten gaan
Dat hebben niet alle Marlies BH's hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Moet kunnen. Is sneller dan 8 maanden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
krijg je op zijn vroegst morgen antwoord.
maar wat je wilt.
Maar het is wel treffend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hilarische comeback, leuk hoe je toch terugkomt op iets dat dit topic de halve dag vervuild heeft.
Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie wilt dat?Is dat sexy ofzo? "Oeeeh, ze zien mijn bh-tjes, geen ontkennen aan...oeh!"
Is wel bij veeeel vrouwen zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hebben niet alle Marlies BH's hoor.
Daarbij is het ook niet de bedoeling dat die bandjes boven topjes uit komen.
true that.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet kunnen. Is sneller dan een 8 maanden.
Treffend is my middle name. Maar ik dacht juist dat zo veel mogelijk bandjes het leukste was, ik was eigenlijk van plan om iets te zoeken met een spiderman motiefje op de rug.quote:
Veel wel. Ik vind beha's van Marlies vaak niet mooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hebben niet alle Marlies BH's hoor.
Daarbij is het ook niet de bedoeling dat die bandjes boven topjes uit komen.
Bh's, het blijven rotdingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Ik weet wel dat ik het ontzettend lelijk vind en daarom nog niet dood gevonden wil worden in beha's met 3 miljard bandjes. Overigens vind ik de prijs ook te hoog.
Meer bij vrouwen die Sapph kopen, is mij opgevallen overigens. Daar zitten de bandjes ook hoger en het is gewoon een ander soort mens wat Sapph koopt.quote:
Sorry dat het over iets ging dat jij niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hilarische comeback, leuk hoe je toch terugkomt op iets dat dit topic de halve dag vervuild heeft.
je draagt heels dus dan maakt de rest niet zoveel meer uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel wel. Ik vind beha's van Marlies vaak niet mooi.
Geil.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Treffend is my middle name. Maar ik dacht juist dat zo veel mogelijk bandjes het leukste was, ik was eigenlijk van plan om iets te zoeken met een spiderman motiefje op de rug.
Je wil dus geen Sapph. Had ik al verwacht, geen probleem. Weet jij toevallig of ik mijn oud papiermand al heb geleegd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer bij vrouwen die Sapph kopen, is mij opgevallen overigens. Daar zitten de bandjes ook hoger en het is gewoon een ander soort mens wat Sapph koopt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Treffend is my middle name. Maar ik dacht juist dat zo veel mogelijk bandjes het leukste was, ik was eigenlijk van plan om iets te zoeken met een spiderman motiefje op de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die van de Hunkemoller wel fijn.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sapph is helemaal hoerigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer bij vrouwen die Sapph kopen, is mij opgevallen overigens. Daar zitten de bandjes ook hoger en het is gewoon een ander soort mens wat Sapph koopt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klootzak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil dus geen Sapph. Had ik al verwacht, geen probleem. Weet jij toevallig of ik mijn oud papiermand al heb geleegd?![]()
Ach, ik tolereer je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry dat het over iets ging dat jij niet leuk vindt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef twi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sjaak gaat ook niet in therapie. Ik heb gewoon iemand gevraagd die gaat helpen met het herkennen van bepaalde gedragingen. Niks mis met oplossingen willen zoeken, lijkt me.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef twi het volgende:
Iedereen is anders. Ik zou hondjes bijvoorbeeld weer niet in therapie laten gaan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak gaat ook niet in therapie. Ik heb gewoon iemand gevraagd die gaat helpen met het herkennen van bepaalde gedragingen. Niks mis met oplossingen willen zoeken, lijkt me.![]()
![]()
De toffe modelletjes gaan nooit tot mijn maat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van de Hunkemoller wel fijn.![]()
![]()
Hij komt waarschijnlijk onze kant opquote:. Wat een baas is dat.
Ja, stom is dat hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
De toffe modelletjes gaan nooit tot mijn maat..
Ze hebben wel meer grote maten, trouwens. Al hebben die dan weer wel een vreemde baas over de cups lopen.
Oh, sorry dat ik het compliment niet zagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg ik eens iets extreem liefs tegen je, is het nog niet goed...
Ik vind de bh's van Sapph juist wel heel lekker zitten (bepaalde soorten dan), niet die met die bandjes maar gewoon de basics. Zitten gelijk goed (jammer dat 2 ervan na een jaar al kapot zijn en de derde ook al scheurtjes krijgt).![]()
Dan is het maar goed dat ik dat erbij zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik het compliment niet zag.
Ik zag laatst een vrouw met een kind aan zo'n tuigje lopen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef twi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijker is om je bericht te quoten, kan ik alle spoilers in 1 keer lezen zonder 20 keer te moeten klikken TwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens hoi![]()
Beha's zijn gemaakt om gemiddeld 8 maand mee te gaan, zoiets.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:11 schreef vencodark het volgende:
Ik vind de bh's van Sapph juist wel heel lekker zitten (bepaalde soorten dan), niet die met die bandjes maar gewoon de basics. Zitten gelijk goed (jammer dat 2 ervan na een jaar al kapot zijn en de derde ook al scheurtjes krijgt).“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dubbelklikken op 1 spoiler en ze gaan allemaal open..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Makkelijker is om je bericht te quoten, kan ik alle spoilers in 1 keer lezen zonder 20 keer te moeten klikken Twi
Tevens hoiDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Belachelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beha's zijn gemaakt om gemiddeld 8 maand mee te gaan, zoiets.![]()
![]()
Nou, kusjekroel dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik dat erbij zeg.
[ afbeelding ]
Ik zag laatst een vrouw met een kind aan zo'n tuigje lopen.
Verstandige vrouw.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jup. Ik heb zoveel beha's dat ik er makkelijk drie jaar mee doe, maar toch.quote:
Ik heb een lingerie verslaving.
Misschien is dat het. Ik heb er 4 en dat gaat uiteraard een stuk sneller slijten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik heb zoveel beha's dat ik er makkelijk drie jaar mee doe, maar toch.
![]()
Ik heb ook veel schoenenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hekel aan lingerie, koop liever topjes of schoenen..
Ach er zijn ergere verslavingenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik heb zoveel beha's dat ik er makkelijk drie jaar mee doe, maar toch.
![]()
Ik heb een hekel aan het passen ervan (bh's). Schoenen moet ik ook hebben maar in de winkel is het ook allemaal bagger momenteel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hekel aan lingerie, koop liever topjes of schoenen.![]()
Ik na opruimen en weggooien nog 15 beha's, dan kan je afwisselen en slijt alles minder snel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is dat het. Ik heb er 4 en dat gaat uiteraard een stuk sneller slijten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Held!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dubbelklikken op 1 spoiler en ze gaan allemaal open..![]()
![]()
Ik ben makkelijker met sneakers. Vans of allstars passen altijd wel, online bestellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het passen ervan (bh's). Schoenen moet ik ook hebben maar in de winkel is het ook allemaal bagger momenteel.![]()
Hoe gaat het met je niet shoppen?quote:
Ik koop heel veel in de aanbieding bij de Hunkemoller.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja heerlijk, kan alles gewoon lekker luchtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop liever gewoon naakt.
Lingerie_!
![]()
Ik sterf langzaam een beetje af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je niet shoppen?
Ik koop heel veel in de aanbieding bij de Hunkemoller.Ik wil kei graag winkelen.
![]()
Dat staat zelfs ergens beschreven als je een spoiler wilt openen geloof ik en er meerdere zijnquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Got no money.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik na opruimen en weggooien nog 15 beha's, dan kan je afwisselen en slijt alles minder snel.Niet nu om er gelijk maar 9 bij te kopen.
1 paar Vans gehad en ik liep er nooit op omdat ze eigenlijk gewoon te plat zijn ofzo. Heb ze onlangs weggegeven. Ik loop nu op mijn Zumba-schoenen omdat een ander paar tot op de naad kapot is (zool los) en 2 ander paar onlangs per ongeluk zijn weggegooid door mijn vriend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben makkelijker met sneakers. Vans of allstars passen altijd wel, online bestellen.Dat ging alleen maar over sneakers. Rest is niet geschikt voor werk.
![]()
Ik heb een prachtige set van Agent Provocateur gezien. Maar 300 euro of zo. En dan zitten het broekje, de jarretelles en de kousen er niet bij.
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sterf langzaam een beetje af.Ik wil kei graag winkelen.
![]()
Sterktequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
.
De Hunkemoller heeft nu aanbiedingen en sale.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Got no money.Niet nu om er gelijk maar 9 bij te kopen.
[..]
1 paar Vans gehad en ik liep er nooit op omdat ze eigenlijk gewoon te plat zijn ofzo. Heb ze onlangs weggegeven. Ik loop nu op mijn Zumba-schoenen omdat een ander paar tot op de naad kapot is (zool los) en 2 ander paar onlangs per ongeluk zijn weggegooid door mijn vriend.Dat ging alleen maar over sneakers. Rest is niet geschikt voor werk.
Niet doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: