Hij bood zich niet aan. Hij mag er best op gaan, hoor. Hoef ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Konden ze niet met tijnbrein beginnen?
Watjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging vorige week op een paard zitten
Zweet brak mij uit en ik moest bijna janken
Nou succes danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er nog nooit eerder iemand op heeft gezeten en haar balans nog niet je van het is.
Maar goed, ik ben expert van paarden en pony's af kukelen en niet bang. Dus dat komt wel goed. Denk ik.
Doodeng vond ik het, serieusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij bood zich niet aan. Hij mag er best op gaan, hoor. Hoef ik niet.
[..]
Watje. Wel knap van je. Ze zijn niet zo eng, he.
Ja, in het begin. En toen je eraf stapte besefte je dat het eigenlijk wel meevielquote:
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in het begin. En toen je eraf stapte besefte je dat het eigenlijk wel meeviel?
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.quote:
Ik las je ondertitel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.
Op meets wordt geneukt door fokkers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.
ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op meets wordt geneukt door fokkers.
twitter:Hanenliefhebber twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 15:41:01# Wie raakt er ook opgewonden van een kukeleku-ende haan ? #Hanen #Kukeleku #Dolfijnenman reageer retweet
Ah op die fiets.quote:
Gelukkig was ik er op die meet niet bij.quote:
Sommige mensen mag jij echt niet trots op zijn hoorquote:
Nee joh.quote:
Namen graag!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen mag jij echt niet trots op zijn hoor
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen mag jij echt niet trots op zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |