Ik was niet altijd even lief bij het voetbalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een stadionverbod?Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar
En ditquote:
Steven ik zei het alleen om dat grapje te makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was niet altijd even lief bij het voetbal
Ik ben dan ook niet boosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Steven ik zei het alleen om dat grapje te maken
Ik vervloek je nog steeds dat je mij zo lang liet lopen door Amsterdamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Och, mijn ex zei vaak dat ik lelijk was en dat ik blij moest zijn dat ik hem had.
Nee, dat kan ik niet krijgen van Steven.quote:
Zou kunnen, maar mag nietquote:
wtfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Och, mijn ex zei vaak dat ik lelijk was en dat ik blij moest zijn dat ik hem had.
Leuke knul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Leuke relatiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ik moet er nog steeds om lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vervloek je nog steeds dat je mij zo lang liet lopen door Amsterdam
en dat pik jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ook overigensquote:
Jij post hier zo veel, dan is het toch ook wel logisch als jij hier wat zou mogen modden. Net als bijvoorbeeld STING.quote:
Nee.quote:
Ik post hier nog amper manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij post hier zo veel, dan is het toch ook wel logisch als jij hier wat zou mogen modden. Net als bijvoorbeeld STING.
En maar zoeken naar een huis in een straat die daar helemaal nooit kan staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook overigens
En maar kutten met die navigatie op je telefoon![]()
Ja ik werd echt een beetje pisnijdig omdat ik het meerdere keren vroeg aan je maar dat maakte het ook wel weer grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En maar zoeken naar een huis in een straat die daar helemaal nooit kan staan.
ja snap ik........quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Hij zei in het begin steeds, geintje, schatje, geintje, kusjekroel en zo. Maar na een tijdje houdt dat excuus ook op.
Het is wel slecht voor je zelfvertrouwen, overigens.
Sommige mannen spreken dan ook nog de waarheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhm, imho maakt dat het ergerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik werd echt een beetje pisnijdig omdat ik het meerdere keren vroeg aan je maar dat maakte het ook wel weer grappig eigenlijk
Welnee het viel allemaal wel mee, tot we bij die winkel aankwamen en zagen dat ie dicht was, toen konden we beide er goed om lachenquote:
Ik was er heilig van overtuigd dat ik het goede adres hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik werd echt een beetje pisnijdig omdat ik het meerdere keren vroeg aan je maar dat maakte het ook wel weer grappig eigenlijk
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wtf
Jeetje, ik blijf nog wel een poosje maagd, als ik het zo allemaal hoor![]()
En dat is vaak de bedoeling, de man die dat soort dingen zegt is zelf extreem onzeker en denkt zo haar te kunnen houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
Het is wel slecht voor je zelfvertrouwen, overigens.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sommige mannen spreken dan ook nog de waarheidDe waarheid hoeft niet altijd gezegd te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ach het was mooi weer en we hebben sommige delen van Amsterdam een stuk of 8 x gezien en door heen gelopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er heilig van overtuigd dat ik het goede adres had.
En fuck wat balen toen de winkel dicht was![]()
!
Goed voor de lijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het was mooi weer en we hebben sommige delen van Amsterdam een stuk of 8 x gezien en door heen gelopen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sommige mannen spreken dan ook nog de waarheidEn 'Ik neuk je voor de maatschappij. Dat moet ook gebeuren.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heeft gewoon een te groot egoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:14 schreef ook_gek het volgende:
En dat is vaak de bedoeling, de man die dat soort dingen zegt is zelf extreem onzeker en denkt zo haar te kunnen houden.
Ach we hebben ons ook verder wel vermaakt die dag tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed voor de lijn. Al hebben we die kilo's er in de pub weer aan gevreten
.
Zak over de kopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 'Ik neuk je voor de maatschappij. Dat moet ook gebeuren.'
Vrouwen zijn hoofdpijn inderdaad.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik voel een verzoening aankomen tussen steven en Samzz.
Ja maar dan boeit het niet als ze weg gaat, vaak is het de bedoeling dat ze juist niet weg gaat omdat ze toch niet beter denkt te kunnen krijgen.quote:
Ik verwacht nog een verzoening van jou en Myra,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik voel een verzoening aankomen tussen steven en Samzz.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zak over de kop
Bier in de hand
Neuken voor het vaderland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |