Hij bood zich niet aan. Hij mag er best op gaan, hoor. Hoef ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Konden ze niet met tijnbrein beginnen?
Watjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging vorige week op een paard zitten
Zweet brak mij uit en ik moest bijna janken
Nou succes danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er nog nooit eerder iemand op heeft gezeten en haar balans nog niet je van het is.
Maar goed, ik ben expert van paarden en pony's af kukelen en niet bang. Dus dat komt wel goed. Denk ik.
Doodeng vond ik het, serieusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij bood zich niet aan. Hij mag er best op gaan, hoor. Hoef ik niet.
[..]
Watje. Wel knap van je. Ze zijn niet zo eng, he.
Ja, in het begin. En toen je eraf stapte besefte je dat het eigenlijk wel meevielquote:
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in het begin. En toen je eraf stapte besefte je dat het eigenlijk wel meeviel?
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.quote:
Ik las je ondertitel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.
Op meets wordt geneukt door fokkers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis de link tussen meets waar ik niet bij ben en ontmaagding.
ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op meets wordt geneukt door fokkers.
twitter:Hanenliefhebber twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 15:41:01# Wie raakt er ook opgewonden van een kukeleku-ende haan ? #Hanen #Kukeleku #Dolfijnenman reageer retweet
Ah op die fiets.quote:
Gelukkig was ik er op die meet niet bij.quote:
Sommige mensen mag jij echt niet trots op zijn hoorquote:
Nee joh.quote:
Namen graag!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen mag jij echt niet trots op zijn hoor
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga Mono niet voor lul zettenquote:
In een te kleine badkamerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik was sletje, ik mocht het toen van mijzelf
[..]
Ik ga mij weer toe zetten tot wijvenwerk
Schoonmaken en de was doen
Mensen die niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik was sletje, ik mocht het toen van mijzelf
Wat een haat weer.quote:
Ja.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
eigen schuld, ik had je uitgenodigd
Ik geloof je niet.quote:
Ik ben wel 5x aangerand op vakantie. Als je dat wil meetellen als ontmaagding.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel 5x aangerand op vakantie. Als je dat wil meetellen als ontmaagding.
Nee, aanranding is geen penetratie. Telt niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, aanranding is geen penetratie. Telt niet.
Per ongeluk aangestoten worden door een meisje geld niet als aanrandingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beesten.quote:
Ik weet het. Maar vertel me meer.quote:
dat ze een teef kunnen zijn houdt niet in dat het beesten zijn beste heloefquote:
Dat was dan ook niet het geval wijsneus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Per ongeluk aangestoten worden door een meisje geld niet als aanranding
En een homo die je in je ballen grijpt evenmin nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet het geval wijsneus.
Ik ben een keer besprongen door twee chicks waarvoor ik opgepakt zou kunnen worden als ik ze zou neuken. Dat was wel het meest bizar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar vertel me meer.
Hoe ben je aangerand? Waren ze lekker?
Gelukkig waren het ook geen mannen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En een homo die je in je ballen grijpt evenmin niet
Besprongen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een keer besprongen door twee chicks waarvoor ik opgepakt zou kunnen worden als ik ze zou neuken. Dat was wel het meest bizar.
Niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En een homo die je in je ballen grijpt evenmin niet
Ik weet nu dat ik goed in de markt lig bij 14 jarige bakvisjes. Dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Besprongen?Heloef toch, arme jongen.
Ben je er over heen gekomen?
Heb je je gereedschap al getest?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik goed in de markt lig bij 14 jarige bakvisjes. Dat was echt fantastisch.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
Voor Huppel.
Oh, die kan je ook heel verkeerd opvatten. Maar ik moest echt meteen aan dit liedje denken net.
Word!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat ze een teef kunnen zijn houdt niet in dat het beesten zijn beste heloef
Daarom snap ik zijn beslissing nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!!
Je kan zeggen wat je wil maar dat wij een hechte vriendschap hadden is een feit!
Ik bedoel hij is zelfs mee geweest naar de begrafenis van mn tante, om maar iets te noemen.
Hij houdt van die chick!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snap ik zijn beslissing niet.
Maar wees wel eerlijk, er zit meer achter dan alleen dat, dat weet je zelf ook wel...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij houdt van die chick!!
Daarom snap ik haar onzekerheid niet.
Damn dat kind ziet er leuk uit, ze is lief, zorgzaam, gezellig! De droom van de meeste mannen, ze moet het alleen zelf nog beseffen.
En daarnaast is ze ook nog een iph-tje!!
Wat dan? Ik weet het serieus niet! Wat ik van haar had begrepen is dat zij denkt dat ik verliefd op hem ben. Dat had hij mij ook gezegd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar wees wel eerlijk, er zit meer achter dan alleen dat, dat weet je zelf ook wel...
Achterlijk wijf. Bah.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij houdt van die chick!!
Daarom snap ik haar onzekerheid niet.
Damn dat kind ziet er leuk uit, ze is lief, zorgzaam, gezellig! De droom van de meeste mannen, ze moet het alleen zelf nog beseffen.
En daarnaast is ze ook nog een iph-tje!!
Ik bedoel alleen te zeggen dat een verhaal altijd 2 kanten heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan? Ik weet het serieus niet! Wat ik van haar had begrepen is dat zij denkt dat ik verliefd op hem ben. Dat had hij mij ook gezegd.
Dat is gewoon niet zo.
In dit geval zelfs 3!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen dat een verhaal altijd 2 kanten heeft
Maar in jouw geval wel 2 hele mooie kantenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen dat een verhaal altijd 2 kanten heeft
Is ook zo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Precies. Dan is het dus niet zo zwart-wit als dat het nu overkomt
Kom op, het is toch ronduit triest dat het zo moet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Precies. Dan is het dus niet zo zwart-wit als dat het nu overkomt
Dat wat ik ook zeg, er zal heus wel meer achter zitten dan hier allemaal staat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, het is toch ronduit triest dat het zo moet.
Wat kan erachter zitten dan? Iedereen weet dat Huppel niks met hem wil, waar is ze bang voor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat wat ik ook zeg, er zal heus wel meer achter zitten dan hier allemaal staat.
Ik heb geen idee... jawel ik weet wel iets, heb van 3 kanten wel wat gehoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kan erachter zitten dan? Iedereen weet dat Huppel niks met hem wil, waar is ze bang voor?
Over Huppel die iets met iemand wil gesproken!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kan erachter zitten dan? Iedereen weet dat Huppel niks met hem wil, waar is ze bang voor?
Vooral je eigen er buiten houden hoor!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... jawel ik weet wel iets, heb van 3 kanten wel wat gehoord.
Maar voorop gezegd, ik weet niet alles, dus doe er geen uitspraken over.
Sowieso wil ik dat niet doen, ik heb genoeg dingen aan mijn hoofd om me hier druk over gaan zitten te maken.
Alhoewel het voor allen sneu is dat het niet anders kan, maar nogmaals, daar zit veel meer achter dan dat hier staat (denk ik).
Ik vind het sneu voor Huppel. En vooral triest dat het tussen volwassenen en een kind zo moet lopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... jawel ik weet wel iets, heb van 3 kanten wel wat gehoord.
Maar voorop gezegd, ik weet niet alles, dus doe er geen uitspraken over.
Sowieso wil ik dat niet doen, ik heb genoeg dingen aan mijn hoofd om me hier druk over gaan zitten te maken.
Alhoewel het voor allen sneu is dat het niet anders kan, maar nogmaals, daar zit veel meer achter dan dat hier staat (denk ik).
Tofquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over Huppel die iets met iemand wil gesproken!
Stappen met vriendinnen van Dateding was echt tof![]()
We waren rond uur of half 5 's ochtends weer thuis, engelsman opgepikt en tequila is best lekker
Normaal als hij aan het werk is dan appt ie niet tot nauwelijks.quote:
Je gaat een verjongingskuur doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga vijf jaar van m'n leven weggooien.
Later.
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga vijf jaar van m'n leven weggooien.
Later.
XDquote:
Nu je toch bezig bent met alles, gooi het er maar uit dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh en roddels heb ik gehoord hoor!!
Ik ben dus bijna (nog 45 dagen) jarig. Krijg ik dan wel een kerstboom van je?quote:
Neuh, te ingewikkeld allemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent met alles, gooi het er maar uit dan.
Misschienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dus bijna (nog 45 dagen) jarig. Krijg ik dan wel een kerstboom van je?
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar Amsterdam, met een tussenstopje bij Leiden
Ik wil gewoon een kerstboom ja!!quote:
Ja maar die ene is net zo dood als de achtertuin van mijn oudersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een kerstboom ja!!
Leiderdorp lieverdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar Amsterdam, met een tussenstopje bij Leiden
Ehm nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je je gereedschap al getest?
Klopt. Maar anders staat Faxie dalijk voor het verkeerde huis.quote:
Doe jij je jurkje maar vast aan dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar anders staat Faxie dalijk voor het verkeerde huis.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe jij je jurkje maar vast aan dan.
Snel mijn lego in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe jij je jurkje maar vast aan dan.
Je hebt nog 45 dagen om een boom te hosselenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die ene is net zo dood als de achtertuin van mijn ouders
Wat ga je in damsco doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar anders staat Faxie dalijk voor het verkeerde huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |