Ik heb het gevoel dat ik bijna bij muhaha's flauwte zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik haal muaahahahahaha en murdera de heletijd door elkaar, ik vond hem al zo verdacht scherp.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef vencodark het volgende:
Zo grappig ben je blijkbaar niet of het komt niet uit de verf.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh shit.Je mailtje van januari staat gelezen maar onbeantwoord nog altijd in mijn inbox.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het wordt steeds slechter. Dat is ook een talent.
Ik vind het het ook niks. Die rare bandjes, wat doen ze daar!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet zo goed wat veel vrouwen mooi vinden aan die hoerige bandjes aan de beha's van Marlies Dekkers.
Ja lelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het het ook niks. Die rare bandjes, wat doen ze daar!?
BDSMBH?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet zo goed wat veel vrouwen mooi vinden aan die hoerige bandjes aan de beha's van Marlies Dekkers.
ik ben zelf ook laks daarin dus no worries.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh shit.Je mailtje van januari staat gelezen maar onbeantwoord nog altijd in mijn inbox.
Ik kan je pmen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben zelf ook laks daarin dus no worries.
Hilarische comeback, leuk hoe je toch terugkomt op iets dat dit topic de halve dag vervuild heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef twi het volgende:
Iedereen is anders. Ik zou hondjes bijvoorbeeld weer niet in therapie laten gaan
Dat hebben niet alle Marlies BH's hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Moet kunnen. Is sneller dan 8 maanden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
krijg je op zijn vroegst morgen antwoord.
maar wat je wilt.
Maar het is wel treffend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hilarische comeback, leuk hoe je toch terugkomt op iets dat dit topic de halve dag vervuild heeft.
Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie wilt dat?Is dat sexy ofzo? "Oeeeh, ze zien mijn bh-tjes, geen ontkennen aan...oeh!"
Is wel bij veeeel vrouwen zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hebben niet alle Marlies BH's hoor.
Daarbij is het ook niet de bedoeling dat die bandjes boven topjes uit komen.
true that.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet kunnen. Is sneller dan een 8 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |