SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Van wie is dit nou weer een clone dan?quote:
Van een zielige DEF user.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Van wie is dit nou weer een clone dan?
Zo een?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Ben geen clone jonge wat denk jij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat je een slechte kloon bentquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Ben geen clone jonge wat denk jij.
Een ander MacID spoofen helpt niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef paintmeester het volgende:
Bij ons hebben ze een data limiet ingesteld, je kunt alleen nog maar je mail openen
Dat denk ik niet alleen...quote:
Ben gelukkig geen boordplaatser meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een ander MacID spoofen helpt niet?
Wij zitten bedraad aan IodL, die infrastructuur die lag er al ofzo. Als ik weer eens over de limiet ga dan enable ik NIC 2 en gaan we weer op volle kracht.
Het houdt ook niet op hier...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Okee... dan niet wijzer maken dan ze zijn...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ben gelukkig geen boordplaatser meer
Overduidelijke JA is dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Ben geen clone jonge wat denk jij.
Dat weet je toch allangquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef Silent-hunter het volgende:
Haters! Ik ben geen kloon. word iedereen hier zo behandeld?
Ik heb geen clone.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Was het niet jouw kloon dan?
OK, dan ben je geen kloon. Hoeveel jaar lurk je al hier (zonder ooit een user gehad te hebben) dat je binnen 5 uur al de belangrijkste FOK! termen kent, niet hoeft te vragen hoe je een UI in moet stellen etcquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef Silent-hunter het volgende:
een maandje ofzo, en iedere knuppel kan een UI instellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dan ben je geen kloon. Hoeveel jaar lurk je al hier (zonder ooit een user gehad te hebben) dat je binnen 5 uur al de belangrijkste FOK! termen kent, niet hoeft te vragen hoe je een UI in moet stellen etc
Een UI instellen is niet moeilijk he?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dan ben je geen kloon. Hoeveel jaar lurk je al hier (zonder ooit een user gehad te hebben) dat je binnen 5 uur al de belangrijkste FOK! termen kent, niet hoeft te vragen hoe je een UI in moet stellen etc
ER...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef Silent-hunter het volgende:
Die ligt allang weer te studeren denk ik.quote:
Ja, dat laat ie je denken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ligt allang weer te studeren denk ik.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een UI instellen is niet moeilijk he?
Ach, weten we in ieder geval zeker dat hij zijn laatste avondmaal heeft overleefdquote:
Duveltjequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef paintmeester het volgende:
ahhhh lekker genieten van een Duveltje in mijn luie stoel met kwaliteitsmuziek:
- knip -
Hoe kun je zo'n pareltje nu knippen? Deel hem met de wereldquote:
Doe ik alquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:25 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n pareltje nu knippen? Deel hem met de wereld
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe ik al
Staat op Muisjes Nederlandse lijstje hoor
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:36 schreef Thaboel het volgende:
Godver helemaal bezweet
maar mooi een natres oorlogje gevolgtd.
Maf zequote:
Eindelijk weer even rust in de tentquote:
quote:
Wow DIGquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pagina 1 pas bij mij
(50 posts per pagina ingesteld)
Weet je wat ik met die sterretjes achter mijn naam kan doen?quote:
Dan kan je extra dingen instellen enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wat ik met die sterretjes achter mijn naam kan doen?
aahhh daarom had je hulp nodig bij het instellen van je UIquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pagina 1 pas bij mij
(50 posts per pagina ingesteld)
Preciesquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Dan kan je extra dingen instellen enzo
Joh, ik ben zo'n computer analfabeetquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
aahhh daarom had je hulp nodig bij het instellen van je UI
Nou lekker aardig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies
En dit was mijn laatste reaktie aan jou, "voeg Silent-hunter toe aan je blokkeerlijst" √
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies
En dit was mijn laatste reaktie aan jou, "voeg Silent-hunter toe aan je blokkeerlijst" √
Dat heb ik eigenlijk dagelijks, vervelende is alleen dat ik wél (op werkdagen) weer tussen 05:45 en 06:45 wakker wordtquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
Oke, het is nu iig duidelijk dat m'n slaap ritme naar de hel isOnmogelijk om voor 1 uur in slaap te komen
herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk dagelijks, vervelende is alleen dat ik wél (op werkdagen) weer tussen 05:45 en 06:45 wakker wordt
Klik op ster en lees wat je kan... Dohquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wat ik met die sterretjes achter mijn naam kan doen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Klik op ster en lees wat je kan... Doh
quote:
quote:
Spuit 11quote:
Oud frontpage bericht, en teruglezen in de SCquote:
FP kom ik nooit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oud frontpage bericht, en teruglezen in de SC
Waarom moet ik nu eigenlijk altijd lachen als je dequote:
quote:
Omdat het een ontzettend geestige PI is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu eigenlijk altijd lachen als je de [ afbeelding ] als PI gebruikt?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef Esses het volgende:
Mm als ik niet beter wist noemde ik je digibeet
Succes ermeequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Omdat het een ontzettend geestige PI is.
Same. But stillquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]met front ends ben ik echt een ontzettende stuntel
Mohamet maar ben te lui om debugquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef Nibb-it het volgende:
Esses je hebt weer een dubbelgangert cq geheime aanbidder in je grafiekdinges.
Remco heeft toch ook nog geen nieuwe UI?quote:
Weet nog steeds niet of dat wel een echte kloon is. Die Silent-hunter is dat zeker wel, maar heb geen zin meer om op kloonhunt te gaan. Esses ontmaskerd te hebben gaf genoeg voldoeningquote:
Ik nam mijn broer meequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:37 schreef paintmeester het volgende:
Tja... was natuurlijk niet moeilijk he, welke weldenkende vrouw gaat nu alleen op vakantie naar vette plekken in Thailand....
Nog steeds gehiketquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:37 schreef paintmeester het volgende:
Tja... was natuurlijk niet moeilijk he, welke weldenkende vrouw gaat nu alleen op vakantie naar vette plekken in Thailand....
Nah, dat is Vietnamquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef paintmeester het volgende:
aaghhh 20 dollars love you long time
Oh kan remco ook wel zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Remco heeft toch ook nog geen nieuwe UI?
Tuurlijk met je derde been over een venusheuvelquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Esses en Remco
Sitting in a tree..
Not even close :-)quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Tuurlijk met je derde been over een venusheuvel
Jij hebt het dus wel heel bont gemaaktquote:
De blaren.op.mojn voeten gelopen. Met tevwwl bepakking.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Jij hebt het dus wel heel bont gemaakt
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ook. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel een palmboom dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Esses en Remco
Sitting in a tree..
Verslaafd aan de SC?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 05:42 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, ik had 5 uur geleden al horen te slapen.....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:05 schreef Thaboel het volgende:
Kutttttttt, ik ga de dam tot dam lopen :p
Tuurlijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik lag toen allang te studeren man
Dus voor het systeem heb je de mijne totdat ik ga debuggen :pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 04:20 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Wel een palmboom dan?
En ik heb inderdaad geen UI
Tijd om te gaan slapen, morgen om 6 uur gaat de wekker weer
Je bent al baas als je zoiets zonder gama doet... Maar gvd met gama... respect!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:30 schreef EllaN het volgende:
http://imgur.com/a/8PeKi
Edit-
Even wat achtergrond info erbij.
De race: http://www.spartanrace.com/
Het team dat je ziet: http://www.teamxtremerunning.org/2010/11/18/about/
Nooit per ongeluk dat masker in de MOR opgezet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:26 schreef AchJa het volgende:
Ook AchJa had een geprepareerde voor het marsen etc.
Idd...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:41 schreef Schild het volgende:
En dan die laatse foto..kerel ff in een rugzak gepropt.
Gelukkig niet... wel eens bijna de fout ingegaan met de filterbus... (die was leeg)....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:41 schreef Schild het volgende:
Nooit per ongeluk dat masker in de MOR opgezet?
sukk0lquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig niet... wel eens bijna de fout ingegaan met de filterbus... (die was leeg)....
Was toen we het nieuwe model masker kregen, in de eerste instantie gebruikten we daar de oude filterbussen nog voor met een verloopstukje, de nieuwe bussen hadden we nog niet. Ik had toen in alle haast de lege bus erop geschroefd... Kwam er bij de amylacetaattest achter, hakken billen "schijten"...quote:
Nee, Klaas Vaak heeft mijn deur overgeslagen denk ik.quote:
Mijnes zojuist niet..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, Klaas Vaak heeft mijn deur overgeslagen denk ik.
Ik ga straks nog maar even proberen een paar uurtjes te maffen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:51 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Mijnes zojuist niet..Van 0900 tot nu liggen snurken..
Ik had een wekkertje gezet om 1300, maar die heb ik snel uitgedrukt. Altijd fijn zo'n jaeger dag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga straks nog maar even proberen een paar uurtjes te maffen.
Altijd gezeik over die linten bij het KPU.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Schild het volgende:
Pfff KPU.![]()
Paar weken geleden maar eens een nieuw setje naamlinten besteld. Daarna natuurlijk weken niks ervan vernomen, komen ze er nu mee dat het via de AF moet....
Laat dan maar zitten
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Halleee, net thuis vanw erk en er lag goed nieuws in de brievenbus.
Officieel is no ook al vastgesteld dat ik recht heb ik de regeling Ereschulden Veteranen met lichaamlijk en psychisch letsel
Zeker, want hoogte van het bedrag is toch flink wat pietermannenquote:
We komen allemaal wel bij jullie op bezoek in jullie villa in de Dordogne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker, want hoogte van het bedrag is toch flink wat pietermannen
lol, zo rijk ga ik nu ook weer niet wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We komen allemaal wel bij jullie op bezoek in jullie villa in de Dordogne.
Ze mogen die muren wel eens opnieuw voorzien van stucwerkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:41 schreef Esses het volgende:
Waar speelt het spel zich af?Zie de stickers in hongkong
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/fea71/1346161273.png]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:41 schreef Esses het volgende:
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/fea71/1346161273.png]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url]
Ik wil niet weten hoeveel een ticket kostquote:
Halleee, net thuis van werk en er lag goed nieuws in de brievenbus.
Officieel is no ook al vastgesteld dat ik recht heb ik de regeling Ereschulden Veteranen met lichaamlijk en psychisch letsel
Ik ga mijzelf dan tracteren op een cadeau, een nieuwe (2de hands) autoquote:
Heb je al een auto op het oog?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf dan tracteren op een cadeau, een nieuwe (2de hands) auto
En fors in onze toko investeren
Mijn Nissan is echt op aan het raken
Ik had een auto op het oog ja, een Ford Mondeo Station uit 2009.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al een auto op het oog?
En forst investeren? Op welke wijze? Toch niet een pand huren of zo?
Z'n groot hok hebben jullie toch helemaal niet nodig?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik had een auto op het oog ja, een Ford Mondeo Station uit 2009.
Maar dat ga ik nog even herzien, kijken naar andere opties.
Wel als we inkopen doen in Engelandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Schild het volgende:
[..]
Z'n groot hok hebben jullie toch helemaal niet nodig?
Waarom niet een bestelbusje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Mbt de auto, ik zat aan deze te denken, zee van ruimte. Hoeven daardoor dus ook geen bestelbusje meer te huren, wat toch elke keer weer ¤200 kost. Dus daar maken we al een besparing op.
http://www.leaseplan.nl/o(...)at-alhambra-4595510#
Omdat we de auto ook privé gaan gebruiken. Dus komen we ruim over de max. van 500km privé per jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet een bestelbusje?
T.a.v. SEO, als ik google dan kan ik jullie niet eens vinden
Ik kom ons wel tegen, eerste pagina, tweede plek, hangt af van de zoekwoorden die je intikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet een bestelbusje?
T.a.v. SEO, als ik google dan kan ik jullie niet eens vinden
Een gladjakker dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had een auto op het oog ja, een Ford Mondeo Station uit 2009.
Maar dat ga ik nog even herzien, kijken naar andere opties.
Investeren in de toko dmv bedrijfspand? Nee
Wel in flink groter aanbod van artikelen, SEO en SEA doorlaten lichten dmv. een expert, meer aan fysieke marketing doen, dat soort dingetjes dus.
britse producten online kopen als zoekterm dus nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kom ons wel tegen, eerste pagina, tweede plek, hangt af van de zoekwoorden die je intikt.
Maar het moet op veel terreinen beter, meer omzet
Ukfood.nl
Ik betaal nu al ¤68 per maand voor mijn grote Nissan uit 1999, en verzekering is navenant gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef Schild het volgende:
ER vergeet ook niet dan z'n grotere auto ook meer wegenbelasting kost. Als ik snel kijk zie ik dat die Seat al richting de ¤75 per maand gaat kosten.
Wat wil je met zo'n titel op je websitequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
britse producten online kopen als zoekterm dus niet
Wil jij ons komen helpen dan tegen een goede vergoeding?quote:
Que??quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n titel op je website
Daarom dat we daar dus in moeten investeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
britse producten online kopen als zoekterm dus niet
153 euro...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik betaal nu al ¤68 per maand voor mijn grote Nissan uit 1999, en verzekering is navenant gelijk.
Lpgquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hebben ze dan gouden voorwaarden??
Doen we niet, mag je niet mee door de Euro Tunnel en dus een dure boot nemen, plus langere aanrij routenquote:
pffff, dat is 102 ¤ per maand meer dan ik nu betaal (307 sw, uit 2007)quote:
zelfs 146 meer dan mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pffff, dat is 102 ¤ per maand meer dan ik nu betaal (307 sw, uit 2007)
Je hebt nog 2 maanden om er over na te denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee, denk toch dat ik het bij de Ford Mondeo ga houden.
Jij rijdt een trapauto?quote:
Idd, 2 maanden tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 maanden om er over na te denken.
[..]
Jij rijdt een trapauto?
Halleee, net thuis van werk en er lag goed nieuws in de brievenbus.
Welk spel is dat? Sleeping Dogs?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:41 schreef Esses het volgende:
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 maanden om er over na te denken.
[..]
Jij rijdt een trapauto?
Hoeveel kost een busje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Een auto kost altijd geld.
Maar dan rij ik liever in een grote auto, met opties om meer te kunnen vervoeren, dan in een minder kleine auto waar je de helft niet in kwijt kan en dus een bestelbusje moet gaan huren. Dat tikt in 1 jaar ook behoorlijk aan.
jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
Welk spel is dat? Sleeping Dogs?
Een simpele VW Caddy? ¤130 exclusief de kilometers, en dan zit je toch al snel op 900 extra kilometers die je bij mag betalen. (voor 2 dagen).quote:
Voor 130 euro huur ik hier een vrachtwagentje met 100 gratis kilometersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een simpele VW Caddy? ¤130 exclusief de kilometers, en dan zit je toch al snel op 900 extra kilometers die je bij mag betalen. (voor 2 dagen).
Plus tijd dat je kwijt bent om de auto van Gorinchem naar Breda weer te kwijgen, en uiteraard excl. brandstof.
Ik heb geen Equote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Voor 130 euro huur ik hier een vrachtwagentje met 100 gratis kilometers
Was er ook niet in Generals een verkeersbord met Breda erop? Omdat het zo heerlijk exotisch klinkt?quote:
vrachtwgenTJEquote:
dunnoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Was er ook niet in Generals een verkeersbord met Breda erop? Omdat het zo heerlijk exotisch klinkt?
In jullie geval misschien wel, maar een bestelbusje... voor dat bedrag kan ik die 3 dagen per maand voor de deur hebben staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Verder Esses, het scheelt ons dan wel op jaarbasis minimaal 12x huur voor een Bestelbus.
Plus dat ik het ook gewoon gebruik, de nieuwe auto dus, voor woon werk verkeerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:27 schreef Esses het volgende:
[..]
In jullie geval misschien wel, maar een bestelbusje... voor dat bedrag kan ik die 3 dagen per maand voor de deur hebben staan
Dat wil ook met een 800 kilotje:Pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Plus dat ik het ook gewoon gebruik, de nieuwe auto dus, voor woon werk verkeer
Met een 800 kilotje auto moeten wij toch weer een bestelbus hurenquote:
Zoals ik net al zeg, tjah. Voor dat bedrag heb ik er een 3 dagen voor de deur staan. Dat is wat ik zou doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met een 800 kilotje auto moeten wij toch weer een bestelbus huren
Dat is voor ons totaal niet werkbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeg, tjah. Voor dat bedrag heb ik er een 3 dagen voor de deur staan. Dat is wat ik zou doen
TJah, in het westen is alles beter.... Mar zeker niet goedkoperquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is voor ons totaal niet werkbaar.
Per huur aan auto's zijn we tot nu toe al meer dan ¤700 kwijt sinds we "open" zijn.
hehehequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:33 schreef Esses het volgende:
[..]
TJah, in het westen is alles beter.... Mar zeker niet goedkoper
Kijk je wel uit... Confetti is meestal niet te eten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:55 schreef jankaas020 het volgende:
Hmm, maar eens wat te knagen gaan versieren..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:50 schreef Thaboel het volgende:
ER, het enigste wat nog mist in je nieuwe wagen
[ afbeelding ]
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk je wel uit... Confetti is meestal niet te eten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:50 schreef Thaboel het volgende:
ER, het enigste wat nog mist in je nieuwe wagen
[ afbeelding ]
Nah stond op internet.quote:
Oeps...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef paintmeester het volgende:
Gisteren met me lamme harses mijn vleeswaren in de kast opgeborgen, kom ik thuis....wat ruik ik toch?
![]()
343quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Lotusss het volgende:
BBQ op mijn werk was goed te doen *burp*
Om 20u thuis uitbuiken!
Ik zitquote:
Lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef jankaas020 het volgende:
V for Vendetta maar weer eens lezen.
Is een stripboek, denk dat Jankaas wel plaatjes zal kijken.quote:
Gelukkig voor jou is het een graphic novel strip en mag jij plaatjes kijken!quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is het een graphic novel strip en mag jij plaatjes kijken!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Lotusss het volgende:
D'r had er hier even één de hik. Door al dat gevloek en getier tussen het adem inhouden door zou je haast denken dat de wereld vergaat
De bovenste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Door:
[ afbeelding ]
Of mag je al aan de
[ afbeelding ]?
quote:
Mwah, hangt van de whiskey/whisky en de koffie afquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef paintmeester het volgende:
Zowel koffie als whiskey dienen puur en zonder toevoegingen gedronken te worden.
Uitgehikt?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Lotusss het volgende:
D'r had er hier even één de hik. Door al dat gevloek en getier tussen het adem inhouden door zou je haast denken dat de wereld vergaat
Ja, maar wel m;n bek net verbrandquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar wel m;n bek net verbrand
Geen jeanette, een te warme quiche lorraine naar binnen willen werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Een madame Jeannette naar binnen gewerkt om van de hik af te komen
![]()
Pas dan maar op met plassen morgen
Echt, jij en etenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen jeanette, een te warme quiche lorraine naar binnen willen werken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
M'n nest in zo, lekker tukkie doen
Let op, komt die Sniper straks weer!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
M'n nest in zo, lekker tukkie doen
trusten ook voor jou, voor straks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt, jij en eten
[..]Slaap ze
Wie??quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Let op, komt die Sniper straks weer!
Ach, wat lief.... klinkt alsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
trusten ook voor jou, voor straks.
Nee, Lotusss zat me net echt ff op m'n zenuwen, moet ze eens mee kappen
Sniper ken ik niet, el las al dat ik in verband zou zijn gebracht met die nebbes. Ik kan je plechtig vertellen, dat is niet waar. Ik lig dan al te pittenquote:
Oh, dat is dat gastje dat ik op mijn foelijst gezet heb. Ik geloof niet dat het ER isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Edit: Oh wacht... Silent nogwat was het...
Ja, ja, zout nu maar op naar je meurbaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Adeus meu gente, eu está muito cansado.
Amigas, amigos, adeus, até amanha.
Bom sonhos para voces!
E quando "amigo" Clone aka Atirador" e online, por favor, mandar ele/ela meus abraços.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja, zout nu maar op naar je meurbaal
Zozo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
E quando "amigo" Clone aka Atirador" e online, por favor, mandar ele/ela meus abraços.
Mas por enquanto, tchau amigas/amigos, eu vai dormir.
ER ligt toch al te meuren. Wil af en toe graag laten zien dat ie een Braziliaans woordje over de grens spreekt. Ik heb niet eens de moeite genomen om het door google translate te halen.quote:
Braziliaans?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ER ligt toch al te meuren. Wil af en toe graag laten zien dat ie een Braziliaans woordje over de grens spreekt. Ik heb niet eens de moeite genomen om het door google translate te halen.
quote:
En de rest is gerubriceerdquote:
Eensch, kan zelfs ik waarderenquote:
Mietjequote:
Defensie ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef Nibb-it het volgende:
Schiphol heeft het er maar druk mee vandaag.
Ik zit net met verbazing een wild paniek topic op GS te lezen, echt helemaal niets van mee gekregen dat er een gijzeling zou kunnen zijn in een vliegtuig..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef Nibb-it het volgende:
Schiphol heeft het er maar druk mee vandaag.
Ah, gelukkig ben ik niet de enige...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zit net met verbazing een wild paniek topic op GS te lezen, echt helemaal niets van mee gekregen dat er een gijzeling zou kunnen zijn in een vliegtuig..
't Is dat ik het anderhalf uur geleden op ad.nl zag staan...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, gelukkig ben ik niet de enige...
Thanks, tv op rtvnh gezetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ze laten zo de op Schiphol gevonden bom springen.
http://rtvnh.nl/live/tv
Duurt langquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ze laten zo de op Schiphol gevonden bom springen.
http://rtvnh.nl/live/tv
+1quote:
Eckte bazen laten de 'bluebite' gewoon staan, rennen langs de ellenlange rij en nemen een uitsmijter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef paintmeester het volgende:
Echte bazen eten de blauwe hap gewoon s'middags
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Eckte bazen laten de 'bluebite' gewoon staan, rennen langs de ellenlange rij en nemen een uitsmijter.![]()
Mwah, een vliegtuigbom én een QRA op een dag noem ik niet rustig.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]heb je de uitsmijter tenminste met ham en kaas genomen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, een vliegtuigbom én een QRA op een dag noem ik niet rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |