SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!Â
Radiojingles Radio 49SPOILER: Meer info over de jinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inhoud Gupdate juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zie een menneke voor me in paars en op hakken
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Ik zie een menneke voor me in paars en op hakkenEn Candy Dulfer
(Of speelde die niet mee met dit nummer?)You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go![]()
Dacht van niet, dit is nog van Purple Rain toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En Candy Dulfer
(Of speelde die niet mee met dit nummer?)You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Broertje in het paars en op hakken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Ik zie een menneke voor me in paars en op hakken
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Moet je ze schoppenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nog nooit huilende duiven gezien trouwens..
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Uhhh nee Prince in een MIquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Broertje in het paars en op hakken?
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Broertje in het paars en op hakken?Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Dan schijten ze m'n schoenen en m'n uniform onder, nee dank je..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nu kan ik zeggen niet als je hard genoeg schopt, maar dat is zielig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan schijten ze m'n schoenen en m'n uniform onder, nee dank je..You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Nee ik schop geen duiven.. M'n opa was duivenmelker enzo..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu kan ik zeggen niet als je hard genoeg schopt, maar dat is zielig.
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee ik schop geen duiven.. M'n opa was duivenmelker enzo..
Dierenbeulquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meeuwen rij ik wel plat met de bus trouwens, klotebeesten
![]()
One Step Beyond
You better lose yourself in the music
![]()
Jaren '80 hè, dan mag er eigenlijk ook geen nummer van Doe Maar ontbreken
You better lose yourself in the music
Als die %$@%$ bezorgjosti nou eens opschiet kan ik nog eten voor ik weg moet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Doe Maar!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: