abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116244957
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef Woelli het volgende:

[..]

Meer dan een tongzoen is er toch nooit geweest? Kwam toen Benjamin niet in het spel. Ik weet wel dat Anita die twee nog proberen heeft te koppelen.

[..]

Ik neem aan van wel, aangezien de Fischerbende er eerder inzaten dan Steffie.
Dat zegt niks, sommige personages komen nauwelijks of niet op een bepaalde set. Zo kwam Ludo haast nooit in hotel Dendermonde.
Een heer met stijl
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:47:39 #152
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_116245006
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, bij mij is het net iets anders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf, leuk *)
Hoop voor jou dat er iets uitkomt.

Maar dat iemand als Rogier werk van een ander meeneemt, moet dan toch eigenlijk wel goed zitten. Ben dan ook erg benieuwd :9~
pi_116245059
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat zegt niks, sommige personages komen nauwelijks of niet op een bepaalde set. Zo kwam Ludo haast nooit in hotel Dendermonde.
In De Koning komt-ie ook nooit, de laatste keer is meen ik rond seizoen 19, om Dex lastig te vallen over Nina.

Geniaal moment blijft wel rond seizoen 16, als hij De Koning voor 1 euro van Dennis heeft overgenomen. Volgens mij staat Ludo dan een moment achter de bar _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_116245104
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef Woelli het volgende:

[..]

Gaaf, leuk *)
Hoop voor jou dat er iets uitkomt.

Maar dat iemand als Rogier werk van een ander meeneemt, moet dan toch eigenlijk wel goed zitten. Ben dan ook erg benieuwd :9~
Ik hoop het ook en ben ook erg benieuwd :) Het zou wel lachen zijn als ik daar (ooit) kom te werken :D
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:51:13 #155
109180 Woelli
pi_116245143
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Werkelijk? :P
Ik ben in ieder geval blij dat ze opgerot zijn, ik vind dat ze de soap een beetje over hebben genomen en de familie Alberts in de rol van oude, saaie sukkels hebben gedrongen. Een voorbeeld is dat ze het huis van Jef op een gegeven moment Huize Fischer gingen noemen :{w

Barbara heeft dus een compleet huis gekregen door een jaar of 3 met Jef getrouwd te zijn? Uiteraard weet ik wel dat Jef het zogenaamd goed vond dat ze er blijven wonen, maar Frey had een keer een filmpje laten zien waar ze 'Jef eruit aan het werken waren'. Zo een scene haalde het bloed onder mijn nagels vandaan omdat een waardige Alberts tegenactie uitbleef. ;)
Maar ik kan me nog herinneren dat Barbara zei dat Jef het huis mocht houden, maar dat Jef dat niet wou.
Waarschijnlijk hebben ze dat tijdens de scheiding wel geregeld.
pi_116245201
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef Woelli het volgende:

[..]

Maar ik kan me nog herinneren dat Barbara zei dat Jef het huis mocht houden, maar dat Jef dat niet wou.
Oftewel: de schrijvers wilden het niet :P
pi_116245228
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef Woelli het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze dat tijdens de scheiding wel geregeld.
Niet geheel, ik kan me herrineren dat toen A&A failliet ging door George Vandermeer Jef het huis wilde verkopen aangezien het op zijn naam stond (zei die). Omdat Remco zijn schulden betaalde was dit niet meer nodig, toen zei hij tegen Barbara dat zij erin kon wonen zolang ze wilde, al stond het op zijn naam.
Een heer met stijl
pi_116245311
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oftewel: de schrijvers wilden het niet :P
Klopt net als de schrijvers vonden dat het huis van Robert en Laura moest verdwijnen en dat het huis van Jef (ja zo noem ik het nog steeds) moest verdwijnen. Laura die een compleet huishouden heeft, gooit dat allemaal weg zodat ze in een hotel kan gaan wonen, te maf voor woorden. :')
Een heer met stijl
pi_116245312
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Niet geheel, ik kan me herrineren dat toen A&A failliet ging door George Vandermeer Jef het huis wilde verkopen aangezien het op zijn naam stond (zei die). Omdat Remco zijn schulden betaalde was dit niet meer nodig, toen zei hij tegen Barbara dat zij erin kon wonen zolang ze wilde, al stond het op zijn naam.
Heeft Remco ook de schulden van Jef rond seizoen 16 betaalt? :o
pi_116245377
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Heeft Remco ook de schulden van Jef rond seizoen 16 betaalt? :o
Ja die heeft hem bij Ludo uitgekocht zodat ie een vrij man was en kon gaan en staan waar die wilde. Uiteraard bleef Remco offscreen. Remco heeft dus zijn actie van seizoen 6 ruimschoots goedgemaakt. Jef had namelijk een paar miljoen schuld toen hij failliet was gegaan een aantal jaar eerder en uiteindelijk 3,5 miljoen schuld als eigenaar van A&A. ;)
Een heer met stijl
pi_116245431
Robert werd overigens door Dian uitgekocht een aantal jaar later. ;)
Al waren zowel de personages Dian en Robert zo een beetje op hun einde..
Een heer met stijl
pi_116245462
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt net als de schrijvers vonden dat het huis van Robert en Laura moest verdwijnen en dat het huis van Jef (ja zo noem ik het nog steeds) moest verdwijnen. Laura die een compleet huishouden heeft, gooit dat allemaal weg zodat ze in een hotel kan gaan wonen, te maf voor woorden. :')
Tja, ergens kan ik het wel begrijpen; als die set nog maar sporadisch wordt gebruikt is het eigenlijk een overbodige set: het neemt de nodige ruimte in beslag en heeft geen echte waarde meer (ja, voor ons een nostalgische). Maar het blijft wel eeuwig zonde ;(
pi_116245538
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, ergens kan ik het wel begrijpen; als die set nog maar sporadisch wordt gebruikt is het eigenlijk een overbodige set: het neemt de nodige ruimte in beslag en heeft geen echte waarde meer (ja, voor ons een nostalgische). Maar het blijft wel eeuwig zonde ;(
Wat ze hiervoor deden: jongeren erin schrijven zodat Laura de rol kreeg die het best bij haar paste had ook gekund. En dan wel graag weer jongeren zoals Kim en Julian en niet van die kneuzen-trutten die er later in kwamen ;)
Een heer met stijl
pi_116245555
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja die heeft hem bij Ludo uitgekocht zodat ie een vrij man was en kon gaan en staan waar die wilde. Uiteraard bleef Remco offscreen. Remco heeft dus zijn actie van seizoen 6 ruimschoots goedgemaakt. Jef had namelijk een paar miljoen schuld toen hij failliet was gegaan een aantal jaar eerder en uiteindelijk 3,5 miljoen schuld als eigenaar van A&A. ;)
Haha, geweldig _O_

Remco heeft in seizoen 18 voor het laatst echt iets van zich laten "horen"; tijdens de begrafenis van Dian lag er een krans, met daarbij een lint waarop zijn naam stond. Toch wel mooi, gezien het feit dat hij haar in seizoen 6 nog voor een aantal miljoen heeft opgelicht :D
pi_116245603
Hoe deden ze dat vroeger eigenlijk? De set van Gerard Dendermondes huis was een half jaar buiten gebruik, net als de set van de familie Daniël soms een tijd lang afwezig was. Sloegen ze die gewoon op of bouwden ze hem steeds op nieuw? Ik kan me voorstellen dat een set die opslaat behoorlijk wat ruimte inneemt.
Een heer met stijl
pi_116245632
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat ze hiervoor deden: jongeren erin schrijven zodat Laura de rol kreeg die het best bij haar paste had ook gekund. En dan wel graag weer jongeren zoals Kim en Julian en niet van die kneuzen-trutten die er later in kwamen ;)
Tja, maar als Huize Alberts een jeugdhonk à la Toko of Teluma was geworden, was het ook niet meer écht Huize Alberts geweest imo :N
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:03:49 #167
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116245649
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe deden ze dat vroeger eigenlijk? De set van Gerard Dendermondes huis was een half jaar buiten gebruik, net als de set van de familie Daniël soms een tijd lang afwezig was. Sloegen ze die gewoon op of bouwden ze hem steeds op nieuw? Ik kan me voorstellen dat een set die opslaat behoorlijk wat ruimte inneemt.
Dat vroeg ik me ook al af.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_116245698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, maar als Huize Alberts een jeugdhonk à la Toko of Teluma was geworden, was het ook niet meer écht Huize Alberts geweest imo :N
Nee ik bedoel meer een jongere die een bijzondere band met bijvoorbeeld Laura krijgt, zoals Julian of later Vicky. Bovendien heeft Laura Sil nu die weer terug kan keren en als ze een huis heeft zijn daar spannendere verhalen mogelijk met meerdere personages dan in die hotelkamer. ;)
Een heer met stijl
pi_116245826
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De sets die jij opnoemt waren zogenoemde wisselsets; ze werden alleen opgebouwd als het écht nodig was in een verhaallijn. Meestal slaan ze dat soort sets wel op in een gedeelte van het art-department, net zoals vrijwel alle spullen uit 20 jaar GTST opgeslagen zijn.

Soms worden sets weer identiek gemaakt als de originele set niet meer beschikbaar is, of wordt er alleen een bepaald gedeelte gebruikt. Zo zie je rond de verhaallijn dat Willem Kelder Rolf Huygens chanteert in seizoen 1, alleen de keuken van Huize Kelder; de woonkamer was inmiddels gebruikt als woonkamer voor Suzanne en later weer voor dat van Daniël.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:08:07 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116245839
Van mij mag Sil ook wel terug komen kan hij gelijk zijn kind zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_116245943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De sets die jij opnoemt waren zogenoemde wisselsets; ze werden alleen opgebouwd als het écht nodig was in een verhaallijn. Meestal slaan ze dat soort sets wel op in een gedeelte van het art-department, net zoals vrijwel alle spullen uit 20 jaar GTST opgeslagen zijn.

Soms worden sets weer identiek gemaakt als de originele set niet meer beschikbaar is, of wordt er alleen een bepaald gedeelte gebruikt. Zo zie je rond de verhaallijn dat Willem Kelder Rolf Huygens chanteert in seizoen 1, alleen de keuken van Huize Kelder; de woonkamer was inmiddels gebruikt als woonkamer voor Suzanne en later weer voor dat van Daniël.
Aha bedankt, wat ik me ook afvroeg is of Huize Alberts decor #2 ook echt uit delen van decor #1 bestond. Vooral die doorgang naar de keuken bleef iets van het oude huis hebben, voor de rest was de topografie volledig zoek :P
Een heer met stijl
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:18:47 #172
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116246288
En wat is er gebeurd met die prachtige set toen van AA&F/AA&V?
pi_116246312
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van mij mag Sil ook wel terug komen kan hij gelijk zijn kind zien.
He eindelijk een 'gtst-in-het-nu-post'? *O* Enneh, het kind van Rikkie is toch niet van Sil?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:24:59 #174
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116246461
Jawel ga maar eens rekenen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_116246466
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:19 schreef heaven7 het volgende:

[..]

He eindelijk een 'gtst-in-het-nu-post'? *O* Enneh, het kind van Rikkie is toch niet van Sil?
Gaan we weer hoor :')

Het kind van Rikkie kan overigens onmogelijk van Sil zijn aangezien die al een hele tijd in de bak zat toen ze zwanger werd.
Een heer met stijl
pi_116246495
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Gaan we weer hoor :')

Het kind van Rikkie kan overigens onmogelijk van Sil zijn aangezien die al een hele tijd in de bak zat toen ze zwanger werd.
Pardon? Ik heb al god weet hoeveel topics niks gezegd :?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:29:04 #177
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116246598
Niets tegen heaven7 hoor, de redder van dit topic:

GTST #217 Ludo's Christmas Carol!

_O_ _O_ _O_
pi_116246652
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Pardon? Ik heb al god weet hoeveel topics niks gezegd :?
Waarom zou je er überhaupt iets zeggen als we iets doen wat mag van de mods en wat toch niet gaat veranderen, maargoed ik zwijg er verder maar over, dit wordt toch een niet-productieve discussie.
Een heer met stijl
pi_116246676
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef Frey het volgende:

_O_ _O_ _O_
Ik heb niks tegen wie dan ook, ik wil alleen een herhaling van zetten voorkomen ;)
Een heer met stijl
pi_116246698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Waarom zou je er überhaupt iets zeggen als we iets doen wat mag van de mods en wat toch niet gaat veranderen, maargoed ik zwijg er verder maar over, dit wordt toch een niet-productieve discussie.
Omdat ik het constateer en ik het persoonlijk niet zo leuk vindt dat er alleen over oude seizoenen gepraat word (wat ik overigens wel snap aangezien het zomerstop is), maar he, vrije meningsuiting over iets wat al dan niet is toegestaan mag blijkbaar ookal niet meer ;(
pi_116246714
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen wie dan ook, ik wil alleen een herhaling van zetten voorkomen ;)
Daar weet ik verder helemaal niks van :{w
pi_116246754
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef Frey het volgende:

_O_ _O_ _O_
:D Verhip ja dat was ik *O*
pi_116246776
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:31 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Omdat ik het constateer en ik het persoonlijk niet zo leuk vindt dat er alleen over oude seizoenen gepraat word (wat ik overigens wel snap aangezien het zomerstop is), maar he, vrije meningsuiting over iets wat al dan niet is toegestaan mag blijkbaar ookal niet meer ;(
Zeker wel, gelukkig geldt dat ook voor mij en mag ik mijn mening over iemands mening geven. ;)

En hou je maar alvast vast, seizoen 7 moet nog uitkomen. :P We hebben wel de 'gentlemens agreement' dat we tijdens een heden-aflevering niet over vroeger praten, iets wat niet per se hoeft, maar wat we toch doen om onze goede wil te tonen. ;)
Een heer met stijl
pi_116246838
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zeker wel, gelukkig geldt dat ook voor mij en mag ik mijn mening over iemands mening geven. ;)

Uiteraard mag dat maar misschien kun je het de volgende keer iets genuanceerder brengen :*
pi_116246892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Uiteraard mag dat maar misschien kun je het de volgende keer iets genuanceerder brengen :*
Ik neem uw verzoek in overweging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:37:55 #186
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116246971
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het komt door een paar users die hier een tijd geleden kwamen klooien. Ze kwamen zeiken dat we het teveel over de oude seizoenen hadden, terwijl ze hier zelf nooit te vinden waren. Ze hadden het bijna voor elkaar gekregen dat de oude garde users hier naar een aparte topicreeks werd verbannen. Uiteindelijk begonnen ze een aparte reeks over de recente afleveringen, maar dat is geflopt. De aanstichter was niet veel later al geband. :P
pi_116247060
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:37 schreef Frey het volgende:

[..]

Het komt door een paar users die hier een tijd geleden kwamen klooien. Ze kwamen zeiken dat we het teveel over de oude seizoenen hadden, terwijl ze hier zelf nooit te vinden waren. Ze hadden het bijna voor elkaar gekregen dat de oude garde users hier naar een aparte topicreeks werd verbannen. Uiteindelijk begonnen ze een aparte reeks over de recente afleveringen, maar dat is geflopt. De aanstichter was niet veel later al geband. :P
Werkelijk :o Dat is me echt volledig ontgaan! Maar bedankt voor de uitleg :) Ik bedoelde er niks verkeerds mee verder, ik kijk alleen geen oude gtst terug en onthou nooit iets dus ik kan nu even niet meepraten. Ik wacht geduldig op het nieuwe seizoen :)
pi_116247169
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:39 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Werkelijk :o Dat is me echt volledig ontgaan! Maar bedankt voor de uitleg :) Ik bedoelde er niks verkeerds mee verder, ik kijk alleen geen oude gtst terug en onthou nooit iets dus ik kan nu even niet meepraten. Ik wacht geduldig op het nieuwe seizoen :)
Ah dat wist ik niet, wellicht kwam ik dan inderdaad ietwat te fel uit de hoek, dit was niet mijn bedoeling :)
Een heer met stijl
pi_116247258
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet, wellicht kwam ik dan inderdaad ietwat te fel uit de hoek, dit was niet mijn bedoeling :)
Ik zal uw excuses in overweging nemen.

SPOILER
pi_116247351
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik zal uw excuses in overweging nemen.

SPOILER
Nou ja excuses, die bied ik alleen aan als het echt nodig is, ben geen type die sorry roept en er niks van meent, laten we dit gewoon als een misverstand beschouwen.
SPOILER
Een heer met stijl
pi_116247511
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja excuses, die bied ik alleen aan als het echt nodig is, ben geen type die sorry roept en er niks van meent, laten we dit gewoon als een misverstand beschouwen.
SPOILER
Blijkbaar ken ik je onbewust erg goed want ik wist dat je iets zou gaan zeggen over mijn gekozen woord 'excuses' :D

Effin, we zijn weer vriendjes. En niet meer vergeten dat ik hier in principe ook al sinds jaar en dag post :P

SPOILER
pi_116247583
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Blijkbaar ken ik je onbewust erg goed want ik wist dat je iets zou gaan zeggen over mijn gekozen woord 'excuses' :D
Kijk dit mag ik dan weer wel ^O^
quote:
Effin, we zijn weer vriendjes. En niet meer vergeten dat ik hier in principe ook al sinds jaar en dag post :P

[spoiler]Top, dankje![/spoiler]
Dat herriner ik me juist heel goed, vandaar dat ik ook dacht dat je er wel bij was toen ;)
Een heer met stijl
pi_116247664
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kijk dit mag ik dan weer wel ^O^

[..]

Dat herriner ik me juist heel goed, vandaar dat ik ook dacht dat je er wel bij was toen ;)
Ja nee geen flauw idee echt :o Ik denk dat ik de weg even kwijt was onder een steen ofzo :P Of ik ben het gewoon keihard vergeten allemaal :')
pi_116250106
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef Frey het volgende:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat er toen veel nieuwe sets kwamen binnen een korte tijd en veel sets verdwenen. AA&F was best een grote set. In die tijd kwam Scala ook, wellicht dat die 2 niet naast elkaar konden bestaan...
Een heer met stijl
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:40:53 #195
109180 Woelli
pi_116250245
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja maar jij haalt nu twee verhaallijnen door elkaar :')
Remco kocht het huis terug van Jef eind 2002 begin 2003, nadat Jef fait ging door een verkeerde investeringsproject in Brazilië. Het verhaallijn van George Vandermeer kwam pas in eind 2004 begin 2005.

Tijdens de verhaallijn met George waren Jef en Barbara al gescheiden.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:46:25 #196
109180 Woelli
pi_116250534
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef Frey het volgende:
Alberts & Alberts werd overgekocht door Ludo, volgens mij had dat iets te maken met aandelen die hij had gekocht via de beurs. Toen kreeg hij uiteindelijk een merendeel en veranderde toen de naam naar Arts & Arc ofzo. Dit runde Ludo toen samen met Stefano.

Dit was toen maar heel kort, want Jef en Robert namen ontslag en begonnen toen opnieuw in dat huis van Robert waar hij samen met Meike woonde en dat uiteindelijk in vuur vloog. Uiteindelijk gingen veel klanten van A&A toch weer naar Robert & Jef en ging de A&A van Ludo fait en zo ook het decor dus foetsie
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:47:23 #197
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_116250582
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Rik en Roos hebben toch ook een kortstondige verhouding gehad :? Staat me een fimpje op de cd-rom van bij.
Klopt, Hedwig was toen net weg en ze probeerden het echt heel erg te verbergen voor Anita.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_116250823
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:39 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik weet wel dat het vroeger beter was! Je deed niks verkeerd trouwens, je was gewoon blij een post over het nieuwe GTST te zien in de wirwar van posten over het oude GTST.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_116251383
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Woelli het volgende:

[..]

Alberts & Alberts werd overgekocht door Ludo, volgens mij had dat iets te maken met aandelen die hij had gekocht via de beurs. Toen kreeg hij uiteindelijk een merendeel en veranderde toen de naam naar Arts & Arc ofzo. Dit runde Ludo toen samen met Stefano.

Dit was toen maar heel kort, want Jef en Robert namen ontslag en begonnen toen opnieuw in dat huis van Robert waar hij samen met Meike woonde en dat uiteindelijk in vuur vloog. Uiteindelijk gingen veel klanten van A&A toch weer naar Robert & Jef en ging de A&A van Ludo fait en zo ook het decor dus foetsie
Ludo noemde het Arts & Ads. Robert ging als eerste weg, daarna Jef. Ludo kwam erin en later bracht hij Stefano in de zaak, maar toen begon die maffia oorlog van de familie Oliviero. Ludo raakte verlamd en Stefano moest A&A in zijn eentje staande houden, dit mislukte inderdaad omdat Robert en Jef 'De Garage' begonnen. Eerst in de garage van het huis van Robert en Laura, maar nadat Roberts scheiding definitief was in het huis van hem en Meike (en nog verder daarna in het pand dat ze deelden met Catch and Match).

Overigens toen A&A failliet ging door Stefano's onkunde, liepen Robert en Jef nog eens door het kantoor dat te koop stond en dachten eraan het terug te kopen. Ze zagen hiervan af omdat ze vonden dat ze echt opnieuw moesten beginnen (helaas). Dat was de laatste keer dat de set in beeld was volgens mij.

Ik moet wel zeggen dat A&A in seizoen 9 eigenlijk al niet zoveel meer voorstelde (ten opzichte van seizoen 4,5 en 6). Robert en Jef zaten in de directiekamer en Suzanne had een kantoor in Varietystijl maar met Robert en Jef leek ze niet zoveel meer te maken te hebben. Voor de rest was het doodstil in dat kantoor. Ik vraag me ook af wanneer Daniël er voor het laatst gewerkt heeft, volgens mij moet dat seizoen 8 geweest zijn.
Een heer met stijl
pi_116251439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik weet wel dat het vroeger beter was! Je deed niks verkeerd trouwens, je was gewoon blij een post over het nieuwe GTST te zien in de wirwar van posten over het oude GTST.
Klopt! :) Vroeger was gtst ook beter maar behoefte om alles weer terug te gaan kijken heb ik eigenlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')