quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Zozo dat doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl

Haha, jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zozo dat doe je goed

Nu word ik pas echt nieuwsgierig, maar ik kan me voorstellen dat bepaalde zaken vertrouwelijk zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, jaIk steek ook écht veel op van zijn adviezen op wat ik maak, en daarbij vertelt-ie zo nu en dan ook informatie van achter de schermen, zoals hoe hij uiteindelijk Doctor Proctor Scripts verkocht aan Joop van den Ende

Het maakt hem weinig uit, om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu word ik pas echt nieuwsgierig, maar ik kan me voorstellen dat bepaalde zaken vertrouwelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het maakt hem weinig uit, om eerlijk te zijnHet verhaal van hoe hij DPS uiteindelijk verkocht aan Van den Ende heb ik al eens verteld in dit topic (ergens rond februari of maart), en hij vond het best als ik dat hier zou plaatsen.
Zo wist ik al rond die tijd dat Rohan Gottschalk de nieuwe uitvoerend producent zou worden, aangezien Kennard (die nu Creatief Producent Drama is bij Endemol) en Rogier nog steeds veel contact hebben met elkaar. Rogier heeft Rohan één keer ontmoet, vond het wel een aardige jongen, maar wist zijn naam niet meerVoor alle zekerheid heb ik het geheim gehouden (alhoewel, ik heb het Frey via DM wel verteld
), om zo geen eventueel gezeik van Endemol te krijgen.
Oh, en nog een kleine scoop:Zeg maar gerust kleine hoop als dat betekent dat ie weer iets met een bepaalde serie te maken zal krijgen (alhoewel ik me besef dat dat niet per se hoeft)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl

Het zou natuurlijk mooi zijn, maar niets is nog zeker. Het waren alleen wat kennismakingsgesprekken en om te kijken van hoe of watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg maar gerust kleine hoop als dat betekent dat ie weer iets met een bepaalde serie te maken zal krijgen (alhoewel ik me besef dat dat niet per se hoeft)

quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Heb je z'n boek? Goed is die he, ik heb er veel gehad tijdens mijn studie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toen les van Frank Schoutens, ook een echte leerzame man. Wist ook echt waar die het over had.

Mocht het zo zijn dan zou dat zou de grootste triomf zijn na het vertrek van die vieze Fischers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk mooi zijn, maar niets is nog zeker. Het waren alleen wat kennismakingsgesprekken en om te kijken van hoe of watMisschien wordt het wel niets, maar het zou wel erg leuk zijn natuurlijk

Ik heb zijn boek ook, jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb je z'n boek? Goed is die he, ik heb er veel gehad tijdens mijn studie.
Ik had toen les van Frank Schoutens, ook een echte leerzame man. Wist ook echt waar die het over had.

quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dan zou dat zou de grootste triomf zijn na het vertrek van die vieze Fischers.

Heb MEM (Media en Entertainment Management) gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb zijn boek ook, jaMaar persoonlijke begeleiding is nog beter
Welke opleiding doe/deed je, als ik vragen mag?

Aha, okéquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb MEM (Media en Entertainment Management) gedaan.

Haha totaal niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha, okéIntentie om scriptschrijfster te worden?

Jammer dat die twee nooit een setje z'n geworden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef Frey het volgende:
Ook wel grappig om te zien:
[ afbeelding ]
Stefano nog in het oude huis van Robert en Laura.

Haha, gaafquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha totaal niet.
Maar heb m'n minors gevolgd op het gebied van drama en film.
Waarvan ook één onderdeel een tien-minuten-durend-script schrijven, en hadden als literatuur dat boek van Proper.
Deze minors werden gegeven door Frank Schoutens (regiseurs bij GTST tussen 1990 en 1993, later in 2002 was hij uitvoerend producent) tevens de man die ONM heeft opgericht.
Scenarioschrijver wordenquote:Maar wat z'n jouw plannen voor de toekomst dan?

Rik en Roos hebben toch ook een kortstondige verhouding gehadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jammer dat die twee nooit een setje z'n geworden.
Hadden achteraf heel goed gepast.
Rik & Anita en Stefano & Roos.
Maarja, toen waren Rik en Steffie ook nog geen BFF's.

Oude decor, het huis bleef zogenaamd hetzelfdequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef Frey het volgende:
Ook wel grappig om te zien:
[ afbeelding ]
Stefano nog in het oude huis van Robert en Laura.

Hoe jij die Fischers iedere keer benoemd werkt gewoon op mijn lachspierenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oude decor, het huis bleef zogenaamd hetzelfde
Ik vraag me af of die Fischerbende ook nog het oude decor van Robert en Laura bezoedeld heeft..

Begint meestal met korte filmpjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, gaaf
[..]
Scenarioschrijver wordenIk ben hard op weg nu, maar schrijven voor GTST zal ik niet gauw gaan doen
![]()

Dat was echt bijna niks, ze hebben een keer gezoend en Roos is een keer in slaap gevallen bij Rik (Anita kwam hem de volgende ochtend wakker maken, maar zag Roos niet) en er was niks gebeurd. Kort hierna kwam ze Gijs Bentz van den Berg tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rik en Roos hebben toch ook een kortstondige verhouding gehadStaat me een fimpje op de cd-rom van bij.

Meer dan een tongzoen is er toch nooit geweest? Kwam toen Benjamin niet in het spel. Ik weet wel dat Anita die twee nog proberen heeft te koppelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rik en Roos hebben toch ook een kortstondige verhouding gehadStaat me een fimpje op de cd-rom van bij.
Ik neem aan van wel, aangezien de Fischerbende er eerder inzaten dan Steffie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oude decor, het huis bleef zogenaamd hetzelfde
Ik vraag me af of die Fischerbende ook nog het oude decor van Robert en Laura bezoedeld heeft..

Tja, bij mij is het net iets anders:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Begint meestal met korte filmpjes.
Maar als je echt goed bent kun je ze toch opsturen naar productiebedrijven, alleen even goed aantonen dat jij de de auteursrecht bezit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Werkelijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe jij die Fischers iedere keer benoemd werkt gewoon op mijn lachspieren

Ja, echtquote:
quote:Ik ben in ieder geval blij dat ze opgerot zijn, ik vind dat ze de soap een beetje over hebben genomen en de familie Alberts in de rol van oude, saaie sukkels hebben gedrongen. Een voorbeeld is dat ze het huis van Jef op een gegeven moment Huize Fischer gingen noemen![]()
Barbara heeft dus een compleet huis gekregen door een jaar of 3 met Jef getrouwd te zijn? Uiteraard weet ik wel dat Jef het zogenaamd goed vond dat ze er blijven wonen, maar Frey had een keer een filmpje laten zien waar ze 'Jef eruit aan het werken waren'. Zo een scene haalde het bloed onder mijn nagels vandaan omdat een waardige Alberts tegenactie uitbleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |