abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116080193
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:25 schreef Dirk_Poot het volgende:

[..]

In 1987 stond er op de universiteit één macje dat nooit gebruikt werd tussen 30 Aster machines (DOS). Sindsdien Mac gebruikt. De laatste jaren begint Apple echter meer te voelen als Microsoft in de jaren 80 en werk ik steeds vaker op Ubuntu. Ik vind het jammer dat er nog geen computers en telefoons zijn met een soort Max Havelaar keurmerk, dan zou ik direct overstappen :)
Haha, prachtig dat u hier gewoon antwoord op geeft ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:26:52 #102
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116080213
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Haha, prachtig dat u hier gewoon antwoord op geeft ^O^
Ja, geniaal. Op die beperkte politieke tijd waarin hij een fatsoenlijk standpunt over belangrijke onderwerpen had kunnen vormen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:27:10 #103
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_116080226
quote:

[..]

In 1987 stond er op de universiteit één macje dat nooit gebruikt werd tussen 30 Aster machines (DOS). Sindsdien Mac gebruikt. De laatste jaren begint Apple echter meer te voelen als Microsoft in de jaren 80 en werk ik steeds vaker op Ubuntu. Ik vind het jammer dat er nog geen computers en telefoons zijn met een soort Max Havelaar keurmerk, dan zou ik direct overstappen :)
_O_ Thanks voor je reactie.
pi_116080262
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Esses het volgende:

[..]

Ja, geniaal. Op die beperkte politieke tijd waarin hij een fatsoenlijk standpunt over belangrijke onderwerpen had kunnen vormen.
Je kunt natuurlijk ook het programma van de partij doorlezen.
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:28:06 #105
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116080286
quote:
19s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook het programma van de partij doorlezen.
Waar dus niets in staat. Et voila! Cirkel!
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_116080304
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:48 schreef xAuke0 het volgende:
Vraag

Sluiten jullie partijen uit als het gaat om coalitievorming?
Voor ons zijn burgerrechten en het respecteren daarvan van wezenlijk belang. Partijen die burgerrechten niet respecteren zullen wij niet aan een meederheid helpen.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 20:28:54 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116080331
wat ze eigenlijk vragen is of u de PVV uitsluit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:29:26 #108
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_116080360
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Dirk_Poot het volgende:

[..]

1) Kennis over ICT is het belangrijkst. De Piratenpartij wil graag open source en open standaarden invoeren bij de overheid. Daardoor kunnen veel meer mensen meedenken over hoe de processen beter gestroomlijnd kunnen worden. Bovendien kunnen op termijn andere overheden gebruik maken van onze systemen, en wij hun verbeteringen weer eenvoudig overnemen. Ook is het makkelijker voor derden om de code te controleren waardoor er geen twijfel ontstaat wat er gebeurt met de data van personen, en zal dat ook de veiligheid ten goede komen. Nu is er een groot probleem dat de overheid vaak 'locked-in' is. Daarmee bedoelen we dat als een bedrijf eenmaak software heeft geleverd, de overheid eigenlijk niet bij andere bedrijven terecht kan voor aanpassingen. Daar bestaat dus geen markt en kan het bedrijf bij vervolgopdrachten zelf de prijs bepalen.
Bedankt voor het antwoord. Hoewel ik van mening ben dat enkel open source de problemen bij de overheid niet gaat oplossen en soms zelfs geen optie is, is het in elk geval wel een stap in de goede richting. Ik heb bewust geen extra vragen gesteld om anderen ook een kans te geven. Maar toch nog één vraag, kom je weer terug? :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:29:58 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_116080395
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Dirk_Poot het volgende:

[..]

Voor ons zijn burgerrechten en het respecteren daarvan van wezenlijk belang. Partijen die burgerrechten niet respecteren zullen wij niet aan een meederheid helpen.
Dat zijn dus de PVV en SGP?
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:30:29 #110
382907 xAuke0
Nee ik ben geen meisje :P
pi_116080421
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Dirk_Poot het volgende:

[..]

Bedankt voor het antwoorden! :)
pi_116080441
Heeft uw partij in de toekomst de ambitie om een volwaardige partij te worden die mogelijk het land regeert of focussen jullie je enkel op een paar standpunten?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:31:11 #112
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_116080454
quote:

[..]

Ubuntu. _O_ _O_ _O_ :D O+

Daar werk ik ook mee.

Overigens zou een Max Havelaar keurmerk voor mobiele telefoons en pc's erg wenselijk zijn, want de grondstoffen die worden gewonnen voor deze apparaten, worden o.m. in Congo gewonnen onder zeer onmenselijke en wrede omstandigheden.
pi_116080455
Stel jullie hebben wat zetels veroverd gaan jullie dan ook echte duidelijke standpunten innemen die ook echte belangrijk zijn en die niet ICT gerelateerd zijn.
Komt daar nog voor de verkiezingen echt helderheid over of niet ?Jullie partij programma is erg ICT gerelateerd maar daar stop de wereld niet.
pi_116080515
Dank voor uw komst naar FOK! Ik heb zelf geen vragen, maar ik stem juist vanwege het beperkte partijprogramma op PP. Beter 1 standpunt waar ik het mee eens ben, dan een hele lijst met standpunten waarvan ik iets meer dan de helft onderschrijf. Het is goed als er mee bèta's in de Kamer zitten en bij de Overheid gaan werken. Alle recente gebeurtenissen (OV-chipdebacle, virussen, lekken van EPD) tonen aan dat dit hard nodig is.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_116080539
Ik wil mijn vader overtuigen om op de piratenpartij te gaan stemmen. :P
pi_116080548
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ubuntu. _O_ _O_ _O_ :D O+

Daar werk ik ook mee.

Overigens zou een Max Havelaar keurmerk voor mobiele telefoons en pc's erg wenselijk zijn, want de grondstoffen die worden gewonnen voor deze apparaten, worden o.m. in Congo gewonnen onder zeer onmenselijke en wrede omstandigheden.
Wellicht een idee voor een nieuw standpunt :+
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_116080608
Wat gebeurt er met de punten die op dit moment nog niet opgenomen zijn in het partijprogramma zoals de eerder genoemde defensiebezuinigingen wanneer de partij hier toch over moet meepraten? Wordt de achterban dan geraadpleegd via het liquid feedback systeem of wordt er 'geruild' voor punten die wel in het programma voorkomen (ala SGP)?
pi_116080617
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Dank voor uw komst naar FOK! Ik heb zelf geen vragen, maar ik stem juist vanwege het beperkte partijprogramma op PP. Beter 1 standpunt waar ik het mee eens ben, dan een hele lijst met standpunten waarvan ik iets meer dan de helft onderschrijf. Het is goed als er mee bèta's in de Kamer zitten en bij de Overheid gaan werken. Alle recente gebeurtenissen (OV-chipdebacle, virussen, lekken van EPD) tonen aan dat dit hard nodig is.
Beetje dom dit dadelijk stemmen ze voor iets wat ons allemaal geld kost 1 of 2 zetels kan dadelijk de doorslag geven.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 20:34:23 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116080649
In amerika zijn er initiatieven om wetenschappers richting open access publicaties te sturen. Wat vind u van deze 'beweging' en denkt u dat het in nederland ook mogelijk is om de wetenschap richting deze 'opener vorm' van publiceren te krijgen en zijn jullie bereid daar geld voor te reserveren?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_116080655
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Debeul het volgende:

[..]

Beetje dom dit dadelijk stemmen ze voor iets wat ons allemaal geld kost 1 of 2 zetels kan dadelijk de doorslag geven.
De Piratenpartij
pi_116080663
Er zijn vele partijen, maar alles wat is verandert over de afgelopen elf jaar is in het nadeel van de burger geweest. Hoe kan een burger erachter komen dat de Piratenpartij wel een systeem onafhankelijk partij is en echte oppositie gaat voeren tegen dit systeem dat opvallend sterk onze vrijheid aan het wegnemen is sinds de aanslagen van 11 september?
pi_116080723
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Debeul het volgende:

[..]

Ik heb eerder Partij voor de Dieren gestemd, mijn stem heeft dan wel gezorgd dat PvdA steeds net 2e werd, maar toch is er meer bereikt dan wanneer er geen PvdD was en PvdA de grootste was, precies zoals dhr. Poot zegt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_116080787
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik heb eerder Partij voor de Dieren gestemd, mijn stem heeft dan wel gezorgd dat PvdA steeds net 2e werd, maar toch is er meer bereikt dan wanneer er geen PvdD was en PvdA de grootste was, precies zoals dhr. Poot zegt.
Onderlinge discussie mag dus hier: De Piratenpartij
pi_116081001
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Onderlinge discussie mag dus hier: De Piratenpartij
Maar Dhr Poot is nu toch weg? :o
pi_116081024
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Maar Dhr Poot is nu toch weg? :o
Dan nog mag je daar discussiëren met elkaar :)
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')