Daar hebben ze tenminste mensen die een ander persoon op waarde weten te schatten en met respect behandelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En die grote bek valt bij de SP ook wel mee.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Triest mannetje dat je bent, heb je het debat wel gezien?
Roemer gaf zelf al aan van slag gebracht te zijn door de leugens van Rutte. Zijn zwakheid zit dus in het niet (adequaat) kunnen reageren daar op, niet in zijn feitenkennis.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Wilders profileert zich natuurlijk wel wat simplistischer, maar het is niet alsof Roemer zo bijster intelligent is en weet waar hij het over heeft.
Dat dan weer welquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is dan ook gewoon een verziekpartij. Grote bek over alles en geen werkbare oplossingen.
De PVV heeft het niet voor de VVD verziekt, maar voor zichzelf, net als de VVD het voor zichzelf heeft verziekt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zij hebben het niet verziekt. PVV heeft het voor Nederland verziekt.
Vond hem wel goed, maar zeker niet overduidelijk de bestequote:
Leugenaar, je lag gewoon je homemade pillow van Edtih Schippers te neuken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Wilders profileert zich natuurlijk wel wat simplistischer, maar het is niet alsof Roemer zo bijster intelligent is en weet waar hij het over heeft.
Kan wezen, maar de kijker wél... 51% to 34 % is echt wel OVERDUIDELIJK hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vond hem wel goed, maar zeker niet overduidelijk de beste
Hij was vanavond duidelijk en met voorsprong de bestequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was vanavond duidelijk en met voorsprong de beste
Ok, als je het op die manier bekijkt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan wezen, maar de kijker wél... 51% to 34 % is echt wel OVERDUIDELIJK hoor
Hij was gewoon de beste volgens de peilingen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En zeker geen goed gekozen TT voor een mod
Shit, je hebt me door.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Leugenaar, je lag gewoon je homemade pillow van Edtih Schippers te neuken.
Nou ik niet, want ik stem PvdA.. Ik hoop wel dat Roemer opkrabbelt want dit land heeft een sterke linkerflank nodig nu..quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat Roemer dat stokje overneemt in alle volgende debatten
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, als je het op die manier bekijkt.
Die cijfers had ik niet meegekregen![]()
Maar dan kun je je nog altijd afvragen wie er stemt
Vanwaar die PP vlag dan ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef RvLaak het volgende:
[..], ikzelf zal op de SP stemmen uit overtuiging. Ongeacht hoe Roemer het gaat doen in de debatten. Neemt niet weg dat Samsom vandaag gewonnen heeft.
Sympathie en hopen dat anderen op hen zullen stemmenquote:
Tuurlijk schatje... EN alle tussenstanden winnen en de ruime eindzege behalen bij een debat op en commerciële zender komt omdat er slechts geitenwollen sokken keken... Hoe ongeloofwaardig Tskquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, als je het op die manier bekijkt.
Die cijfers had ik niet meegekregen![]()
Maar dan kun je je nog altijd afvragen wie er stemt
Jij en ik weten het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje... EN alle tussenstanden winnen en de ruime eindzege behalen bij een debat op en commerciële zender komt omdat er slechts geitenwollen sokken keken... Hoe ongeloofwaardig Tsk
Zeker waar. Ik denk dat het effect van die debatten ook niet zo groot is, als je maar niet af gaat. Veel mensen luisteren amper echt naar wat er gezegd wordt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Samsom was voor mij ook de overduidelijke winnaar, al kwam dat voor mij niet als een verrassing.
Maar er komen nog meer debatten, en bovendien is het natuurlijk maar de vraag hoe de prestaties in de debatten gaan meewegen in de uiteindelijke verkiezingsuitslag.
Je zag 2 jaar geleden bij de PvdA ook nauwelijks effect van een hakkelende Cohen op de verkiezingsuitslag.
Met een slecht debatter als Cohen werd de PvdA alsnog bijna de grootste partij van Nederland in 2010, het scheelde zo'n 50.000 stemmen geloof ik.
Daarom zou ik Roemer ook niet te vroeg afschrijven, al vond ik heb vandaag ook teleurstellend, maar dan vooral in de vorm, en niet qua inhoud, die ongeveer overeenkwam met wat Samsom te melden had. Alleen Samsom brengt de boodschap beter, en genuanceerder over.
Ik vond Rutte ook het meeste statuur hebben. Maar dat komt natuurlijk doordat hij al premier is. Maar als bestuurder heeft hij natuurlijk wel een paar keer gefaald. Dus of het een goede premier is? Vind ik niet echt. Ik denk dat Cohan als premier een betere zou zijn geweest. Die had die statuur al van zichzelf. Als hij premier was geworden, zou dat alleen maar meer zijn geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben zelf trouwens nog volledig zwevend.
Vond Rutte trouwens wel een prima premier.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben zelf trouwens nog volledig zwevend.
Mijn usericon+naam is wat verwarrend in verkiezingstijd
Vond Rutte trouwens wel een prima premier.
Alleen kan ik mij steeds minder goed vinden in het partijprogramma van de VVD. Op sommige punten vind ik de PVDA net weer beter.
PVV en SP blijven voor mij uiteraard een No Go
Zelfs de Telegraaf noemt Samsom de winnaar: http://www.telegraaf.nl/b(...)trekkersdebat__.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En zeker geen goed gekozen TT voor een mod
Ok, okquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs de Telegraaf noemt Samsom de winnaar: http://www.telegraaf.nl/b(...)trekkersdebat__.html
Duh, omdat dat gewoon de uitslag was van de kijkersquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs de Telegraaf noemt Samsom de winnaar: http://www.telegraaf.nl/b(...)trekkersdebat__.html
Hij is dan ook niet afgegaan op de inhoud. Meer op debattechniek en debat-kwaliteiten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik had echt hoge verwachtingen van Roemer. Ik had op zijn minst gehoopt en verwacht dat hij de analytici de mond kon snoeren, vooral doordat ik op politiek24 gehoord had dat die de vakantie gebruikte om te gaan voorbereiden en wat dossierkennis op te gaan doen.
Trustequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef RvLaak het volgende:
Anyway... Ik ga m'n oogjes dicht doenWas gezellig en tot het volgende debat
Wanneet is het volgende debat en wie doen daar allemaal aan mee?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef RvLaak het volgende:
Anyway... Ik ga m'n oogjes dicht doenWas gezellig en tot het volgende debat
Weet ik. Juist had ik hoge verwachtingen van hem wat betreft debattechnieken en -kwaliteiten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet afgegaan op de inhoud. Meer op debattechniek en debat-kwaliteiten.
Maar zoals ik al in een eerdere post opmerkte hoeft dat naar mijn mening niets te zeggen over de beoordeling van potentiële kiezers van hem. Zie Cohen in 2010, ook geen begenadigd debatter, werd op een haar na de grootste partij met de PvdA.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Weet ik. Juist had ik hoge verwachtingen van hem wat betreft debattechnieken en -kwaliteiten.
Laten we dat maar hopen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar zoals ik al in een eerdere post opmerkte hoeft dat naar mijn mening niets te zeggen over de beoordeling van potentiële kiezers van hem. Zie Cohen in 2010, ook geen begenadigd debatter, werd op een haar na de grootste partij met de PvdA.
Zijn aanpak is nooit veranderd en hij is dus voorspelbaar: schreeuwen, door anderen heenpraten, provoceren en dingen eenzijdig belichten... Duurt kennelijk even voor men het (massaal) doorziet kennelijk, maar niet lang genoeg voor Wildersquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Wilders na vandaag gaat doen. De uitslag van vanavond - slechts 9 procent beschouwde hem als winnaar in een debat met slechts 4 kandidaten - moet toch reden tot zorg zijn in de hoofdkwartieren van de PVV.
Wilders heeft debattechnisch weinig fout gedaan. Sterker nog: hij kwam een paar keer sterk uit de hoek (als je het debattechnisch bekijkt). Toch lijkt het erop dat kijkers zijn verhaal niet meer slikken, anders had hij wel beter gescoord in de uitslag.
Ik ben benieuwd of Wilders in de volgende debatten een andere tactiek kiest. Rutte en Roemer in de haren vliegen heeft weinig succes opgeleverd.
Het einde van de PVV begon toen Wilders uit het Catshuis weg liep.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef MrBaas het volgende:
Is dit het begin van het einde voor de PVV ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |