Je bent notes aan het verzamelen vandaag?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knulletje toch![]()
*kan nog steeds niet bevatten dat eriksd en de rel nicht mod zijn geworden*
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, dan werd jij met de neus op de feiten gedrukt en hing je heel vlug aan de tiet die sociale zekerheid heet.
En 52 weken 80 uur per week werken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja leuk, terug naar de tijden van kinderarbeid, fabriekswoningen en afschaffing van de rechten van de arbeiders
Zij hebben het niet verziekt. PVV heeft het voor Nederland verziekt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:18 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat er nog heel veel vertrouwen is voor de VVD. Ze kregen een kans om te regeren en hebben het zelf binnen twee jaar verziekt.
Het rare is nog eens dat iedereen Roemer wantrouwd, terwijl hij juist degene is die nog geen kans heeft gekregen.
Heb JIJ dat gedaan??? Man zonder inzichtquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zij hebben het niet verziekt. PVV heeft het voor Nederland verziekt.
Nee, ik ken ze.. Maar als die notes er wel komen ook best.. Ik kan Fok! best een tijdje missenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bent notes aan het verzamelen vandaag?
Ik heb een goed woordje voor ze gedaan en ze doen het goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb JIJ dat gedaan??? Man zonder inzicht
Ja, en die kon de PVV helaas niet nemen. Jammer, die stap begaan ze niet nog eens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef RvLaak het volgende:
[..], de VVD heeft toch altijd de mond vol van "verantwoordelijkheid nemen"?
Mee eens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een goed woordje voor ze gedaan en ze doen het goed.
ALS dat al zo was heeft de VVD ze hun gang laten gaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die hij met man en macht probeert weer op wil blazen. Luchtbellen creëren is iets typisch rechts.quote:
Rundquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een goed woordje voor ze gedaan en ze doen het goed.
lolquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze.. Maar als die notes er wel komen ook best.. Ik kan Fok! best een tijdje missen
Welke stap? Regeren met de PVV? Rutte heeft vandaag wederom aangegeven daar best open voor te staanquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, en die kon de PVV helaas niet nemen. Jammer, die stap begaan ze niet nog eens.
De PVV is dan ook gewoon een verziekpartij. Grote bek over alles en geen werkbare oplossingen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iets met verantwoordelijkheid nemen.......... Nee we gaan gedogen met een betrouwbare partij genaamd PVV , want rechts kan zijn vingers aflikken bij dit akkoord.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is dan ook gewoon een verziekpartij. Grote bek over alles en geen werkbare oplossingen.
Triest mannetje dat je bent, heb je het debat wel gezien?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact.
Een beetje SP, maar dan met een tintje xenofobie daarbij.
En die grote bek valt bij de SP ook wel mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact.
Een beetje SP, maar dan met een tintje xenofobie daarbij.
Ach, daar hebben meer mensen op meer fora last van.. Wel kijken maar niet zienquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Triest mannetje dat je bent, heb je het debat wel gezien?
Daar hebben ze tenminste mensen die een ander persoon op waarde weten te schatten en met respect behandelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En die grote bek valt bij de SP ook wel mee.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Triest mannetje dat je bent, heb je het debat wel gezien?
Roemer gaf zelf al aan van slag gebracht te zijn door de leugens van Rutte. Zijn zwakheid zit dus in het niet (adequaat) kunnen reageren daar op, niet in zijn feitenkennis.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Wilders profileert zich natuurlijk wel wat simplistischer, maar het is niet alsof Roemer zo bijster intelligent is en weet waar hij het over heeft.
Dat dan weer welquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is dan ook gewoon een verziekpartij. Grote bek over alles en geen werkbare oplossingen.
De PVV heeft het niet voor de VVD verziekt, maar voor zichzelf, net als de VVD het voor zichzelf heeft verziekt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vond hem wel goed, maar zeker niet overduidelijk de bestequote:
Leugenaar, je lag gewoon je homemade pillow van Edtih Schippers te neuken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Wilders profileert zich natuurlijk wel wat simplistischer, maar het is niet alsof Roemer zo bijster intelligent is en weet waar hij het over heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |