quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hey, niet om het één of ander, maar je laat jezelf enorm kennen. De man heeft zeer overtuigend en met ruime voorsprong dat debat gewonnen. Deal with it.
Nog sigaretten nodig?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een goed beargumenteerde beginpost...
Als je het niet eens bent met de meerderheid (51% van hoeveel mensen hebben gestemd) is je mening irrelevant, ok..quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hey, niet om het één of ander, maar je laat jezelf enorm kennen. De man heeft zeer overtuigend en met ruime voorsprong dat debat gewonnen. Deal with it.
Logisch, omdat Roemer eerder dan Samsom op die vraag mocht antwoorden. Maar Samsom verwoordde dacht écht anders dan Roemer. Zoek het nog maar eens terug.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik nou net andersom. Samsom praatte domweg Roemer na, terwijl Roemer juist een heel genuanceerd en correct antwoord gaf (ipv populistisch en ongeïnformeerd te gaan staan blaten)
Ik heb wel weer een grammaticale fout trouwens. Ik kom daar altijd pas achteraf achter :-/quote:
Sure.. Dan valt het ook makkelijk te weerleggen. Doe je best.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een goed beargumenteerde beginpost...
Nee, maar beweren dat Samsom het slecht deed staat dan "een beetje dom"quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de meerderheid (51% van hoeveel mensen hebben gestemd) is je mening irrelevant, ok..
Wilders was gewoon sterker dan Rutte. Toen ze het over het akkoord hadden dat ondertekend geweest zou zijn i het catshuis, werd Rutte rood en moest die weer lachen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wilders en Rutte waren wat mij betreft om het even, waar de eerste zich duidelijk liet kennen maar loze opmerkingen, wist hij het Rutte toch af en toe moeilijk te maken inderdaad.
Joh, maar je niet druk..quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ik heb wel weer een grammaticale fout trouwens. Ik kom daar altijd pas achteraf achter :-/
Ok, ik hou me aanbevolen, dank!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, maar met de herfstvakantie gaan we misschien weer naar Hongarije.
Goed populisme en rechtse bangmakerij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
En bij elk woord van Samsom voel je weer een hand in je portemonnee graaien...
OVERDUIDELIJK 2e, scheelde echt VEELquote:
Deal!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Wazzim het volgende:
PvdA vind ik best zolang de VVD terug de oppositie in mag.
Ik ben wel je tel. nummer kwijt, hij heeft wel lang in mijn telefoon gestaan. .quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ik hou me aanbevolen, dank!!
Was niet eens een jaar weg..quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben wel je tel. nummer kwijt, hij heeft wel lang in mijn telefoon gestaan. .
Het kwam op mij zo over dat Rutte juist Roemer bijviel in zijn keuze om de vraag niet in het Engels te beantwoorden. Toen Roemer stelde dat hij nu geen spelletjes ging spelen, leek dat juist op instemming van Rutte te kunnen rekenen. Zo kwam het althans op mij over.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef Andijvie_ het volgende:
Ook erg zwak van Rutte om tijdens de taalkennistest weer de hele boel te laten doorschuiven naar Roemer.
Goed van Roemer om te zeggen dat hij het spelletje niet meespeelt.
Dit debat heeft echt geholpen aan het imago van Samsom.
Meen ook zoiets begrepen te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kwam op mij zo over dat Rutte juist Roemer bijviel in zijn keuze om de vraag niet in het Engels te beantwoorden. Toen Roemer stelde dat hij nu geen spelletjes ging spelen, leek dat juist op instemming van Rutte te kunnen rekenen. Zo kwam het althans op mij over.
Fijn dat je toegeeft dat Rutte stond te liegenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Roemer als tweede benoemen
Die man wist nauwelijks waar hij over aan het praten was en kon niet eens Rutte weglullen met zijn leugen.
Wat is klein? Wanneer jij 1.90+ bent, zijn velen klein. OP beeld leek het verschil iig niet zo groot te zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee Samsom is vrij klein.. Kleiner dan ik.. Buma valt ook tegebn..
Rutte en Wilders weet ik niet, nooit IRL gezien..
Daar heb ik al antwoord op gegeven ;-)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat is klein? Wanneer jij 1.90+ bent, zijn velen klein. OP beeld leek het verschil iig niet zo groot te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |