Pissed niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wist dat je pissed zou worden
Jij verdient 150k+?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
En bij elk woord van Samsom voel je weer een hand in je portemonnee graaien...
Zeg, we zijn in VKZ.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pissed niet.
Ik had gehoopt op een goed beargumenteerd wederantwoord.
Get a room.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pissed niet.
Hey, niet om het één of ander, maar je laat jezelf enorm kennen. De man heeft zeer overtuigend en met ruime voorsprong dat debat gewonnen. Deal with it.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Kan niet wachten op het volgende debat met Samsom, welke krachttermen we nu weer om de oren krijgen gegooid
Duidelijk. Vooruit. Eerlijk. Samen. Anders. Beter. Zuiniger. Duurzaam. Solidair. Groeien. Delen. BOUWEN!
Wilders en Rutte waren wat mij betreft om het even, waar de eerste zich duidelijk liet kennen maar loze opmerkingen, wist hij het Rutte toch af en toe moeilijk te maken inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:42 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Roemer kwam bij mensen zwak over, omdat hij gewoon beleefd debatteerde en de ander liet uitspreken i.t.t. Rutte die constant met een ontkennend gezicht "nee" zat te knikken.
Rutte was het zwakste naar mijn mening.
Ik had gehoopt op een goed beargumenteerde beginpost...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pissed niet.
Onder premier Samsom verhuis je terug naar Nederland?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
En bij elk woord van Samsom voel je weer een hand in je portemonnee graaien...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hey, niet om het één of ander, maar je laat jezelf enorm kennen. De man heeft zeer overtuigend en met ruime voorsprong dat debat gewonnen. Deal with it.
Nog sigaretten nodig?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een goed beargumenteerde beginpost...
Als je het niet eens bent met de meerderheid (51% van hoeveel mensen hebben gestemd) is je mening irrelevant, ok..quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hey, niet om het één of ander, maar je laat jezelf enorm kennen. De man heeft zeer overtuigend en met ruime voorsprong dat debat gewonnen. Deal with it.
Logisch, omdat Roemer eerder dan Samsom op die vraag mocht antwoorden. Maar Samsom verwoordde dacht écht anders dan Roemer. Zoek het nog maar eens terug.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik nou net andersom. Samsom praatte domweg Roemer na, terwijl Roemer juist een heel genuanceerd en correct antwoord gaf (ipv populistisch en ongeïnformeerd te gaan staan blaten)
Ik heb wel weer een grammaticale fout trouwens. Ik kom daar altijd pas achteraf achter :-/quote:
Sure.. Dan valt het ook makkelijk te weerleggen. Doe je best.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een goed beargumenteerde beginpost...
Nee, maar beweren dat Samsom het slecht deed staat dan "een beetje dom"quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de meerderheid (51% van hoeveel mensen hebben gestemd) is je mening irrelevant, ok..
Wilders was gewoon sterker dan Rutte. Toen ze het over het akkoord hadden dat ondertekend geweest zou zijn i het catshuis, werd Rutte rood en moest die weer lachen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wilders en Rutte waren wat mij betreft om het even, waar de eerste zich duidelijk liet kennen maar loze opmerkingen, wist hij het Rutte toch af en toe moeilijk te maken inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |