Die meuk die ik zo eens in de 3 weken gebruik? Ja dan ben je echt een junk inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen kenner ben. Junk.
Vasje. Niet bashen op rick rossquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die meuk die ik zo eens in de 3 weken gebruik? Ja dan ben je echt een junk inderdaad
En om even terug te komen op die negermuziek, elke fucking clip of newsflash die jij in Fernandes post over die Rick Rozay gaat over zijn bezittingen, zijn geld en zijn Rolls Royce. Wil je me nu écht vertellen dat je niet geobsedeerd bent door die shit?
"Zo eens in de 3 weken"quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die meuk die ik zo eens in de 3 weken gebruik? Ja dan ben je echt een junk inderdaad
En om even terug te komen op die negermuziek, elke fucking clip of newsflash die jij in Fernandes post over die Rick Rozay gaat over zijn bezittingen, zijn geld en zijn Rolls Royce. Wil je me nu écht vertellen dat je niet geobsedeerd bent door die shit?
quote:
Ik volg het ook niet.quote:
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/1/quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Anthropos het volgende:
Hey, even tussendoor. Heeft iemand een linkje wat betreft voetbal?
quote:
Als gevangenisbewakerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Zo eens in de 3 weken"_! Hier kan ik geeneens een serieuze discussie meer mee houden
.
Over Rick Ross, hij heeft al die materialistische shit verdiend met hard werken, en daar rapt hij over. Ik kan dat waarderen, en vele andere mensen met mij wereldwijd ook, te zien aan de album- en ticketsales. Maar ok, Rick Ross is één van de honderden rappers. Dus je punt?
Mooi weer? Het heeft het hele jaar nog niet zo hard geregend als momenteel. :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom is men hier aan het vechten op internet. FOR WHAT PURPOSE.Het is mooi weer, je kunt naar buiten, de chicks rieken zoals altijd (ohh the taste), je kunt lekker naar de gym, coole stuff maken, en grappige en interessante shit checken op internet. Moet dit echt?
Hartstikke bedankt. Werkt fijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/1/
Misschien is dat iets.
Morgen weer en het is hier helemaal geen lekker weerquote:
ken hem nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De rapper Rick Ross is overigens deze kerel.
[ afbeelding ]
Ga met je boys naar buiten en dans in de regen. Zonder shirt, gun iedereen dat kleine beetje Hercules in hun leven. En nog leuker dan e-hardcore vechten op het wereldwijde webstekweb.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mooi weer? Het heeft het hele jaar nog niet zo hard geregend als momenteel. :$
Mag je daar wel naar linkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/1/
Misschien is dat iets.
Is Wahrheit of hoe heet die snitch er? Zo nee, dan kan het.quote:
Zijn bijnaam is "The Boss", dus blijkbaar welquote:
Dat zeg je elke keer omdat je er verder niks op weet te zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Zo eens in de 3 weken"_! Hier kan ik geeneens een serieuze discussie meer mee houden
.
Echt weer zo'n zin die kant noch wal raakt in zo'n discussie, begin je wéér over zijn bezittingen en geld e.dquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over Rick Ross, hij heeft al die materialistische shit verdiend met hard werken, en daar rapt hij over. Ik kan dat waarderen, en vele andere mensen met mij wereldwijd ook, te zien aan de album- en ticketsales.
't Zelfde als waarom die sites als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb hem al, dus geen zorgen. Wat is het probleem eigenlijk?
zover ik weet wordt danny in de kont geneukt iedere keer door KNVB/Murdoch wanneer er een linkje wordt gepost naar eredivisielivequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb hem al, dus geen zorgen. Wat is het probleem eigenlijk?
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef gers het volgende:
[..]
zover ik weet wordt danny in de kont geneukt iedere keer door KNVB/Murdoch wanneer er een linkje wordt gepost naar eredivisielive
Oh, het illegale gedeelte met al die blokkadesquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
't Zelfde als waarom die sites als sneeuw voor de zon verdwijnen.
maar 6 ekkies is toch redelijk voor 1 wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oh, het illegale gedeelte met al die blokkades. Moeten ze maar normale prijzen ervan maken, dan pak ik wel een abo van Ziggo.
En dan gebruik je weer een ander smoesjequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oh, het illegale gedeelte met al die blokkades. Moeten ze maar normale prijzen ervan maken, dan pak ik wel een abo van Ziggo.
Sorry Ludo maar niet iedereen verdiend 4x modaal heeft een lul van 25 cm en een victoria secret model als vriendin. De mods hebben dit natuurlijk welquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Armoedzaaiers, gekut met streampjes.
Oké.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga met je boys naar buiten en dans in de regen. Zonder shirt, gun iedereen dat kleine beetje Hercules in hun leven. En nog leuker dan e-hardcore vechten op het wereldwijde webstekweb.
Als jij "eens in de 3 weken" geen junkgedrag vindt, prima, maar dan ben je niet voor rede vatbaar = einde discussie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer omdat je er verder niks op weet te zeggen
Jij stelt dat ik er geobsedeerd door bent, ik leg het één en ander nader toe, dan zeg jij dat wat ik uitleg "kant noch wal raak in een discussie". Ehhh, als je hier niet inziet dat je dom en raar bezig bent weet ik het ook niet meer. Discussies houden met 18-jarige chicks die denken de waarheid in pacht te hebben en high on something zijn, irritant gewoonquote:Echt weer zo'n zin die kant noch wal raakt in zo'n discussie, begin je wéér over zijn bezittingen en geld e.d. Maar als iemand Rick Ross niet leuk vind is het weer niet goed en zijn wij de gekken
Zes keer modaal, verder zit je een eind in de goede richting.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef gers het volgende:
[..]
Sorry Ludo maar niet iedereen verdiend 4x modaal heeft een lul van 25 cm en een victoria secret model als vriendin. De mods hebben dit natuurlijk wel
Ja, kun je bijna net zo goed naar het stadion gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef gers het volgende:
[..]
maar 6 ekkies is toch redelijk voor 1 wedstrijd!!!!
Nee, het is gewoon overpriced. Klaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan gebruik je weer een ander smoesje?
kaartje is denk ik vanaf 17,50 ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, kun je bijna net zo goed naar het stadion gaan.
Joh ik wijs jou er juist op dat je alleen maar bezig bent met die meuk en dan ga je er doodleuk over doorquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij "eens in de 3 weken" geen junkgedrag vindt, prima, maar dan ben je niet voor rede vatbaar = einde discussie.
[..]
Jij stelt dat ik er geobsedeerd door bent, ik leg het één en ander nader toe, dan zeg jij dat wat ik uitleg "kant noch wal raak in een discussie". Ehhh, als je hier niet inziet dat je dom en raar bezig bent weet ik het ook niet meer. Discussies houden met 18-jarige chicks die denken de waarheid in pacht te hebben en high on something zijn, irritant gewoon. Altijd maar die dwaling in jouw discussies, en het zelf gewoon straal niet door hebben. Interessant bijna
.
Haha, arme studenten hè.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Armoedzaaiers, gekut met streampjes.
niet zoveel eisenquote:
Wat kosten de meest uitgebreide pakketten van EL en Sport1 per jaar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
100 euro per seizoen, je moet ook niet per stuk kopen natuurlijk.
Dat jij niet inziet dat ik enigszins nuance toebracht is jouw gebrek (natuurlijk). Hoe kom je erbij dat ik me hoog voel door mijn leeftijd? Jij voelt je blijkbaar gewoon laag door je levensstijl/houding. Kan gebeuren, maar val mij niet lastigquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh ik wijs jou er juist op dat je alleen maar bezig bent met die meuk en dan ga je er doodleuk over door23jarigen die zich hoog voelen alleen door hun leeftijd, jaman goede instelling
Paar eurootjes per maand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat kosten de meest uitgebreide pakketten van EL en Sport1 per jaar?
Zijn er meerdere pakketten van dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat kosten de meest uitgebreide pakketten van EL en Sport1 per jaar?
daarvoor had ik 1,5 seizoenskaartquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
100 euroquote:
Ja jij bent de enige die gelijk heeft hier, we weten het nou wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat jij niet inziet dat ik enigszins nuance toebracht is jouw gebrek (natuurlijk). Hoe kom je erbij dat ik me hoog voel door mijn leeftijd? Jij voelt je blijkbaar gewoon laag door je levensstijl/houding. Kan gebeuren, maar val mij niet lastig.
Ja have fun hequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jij bent de enige die gelijk heeft hier, we weten het nou wel.
Fijne dag mensen
Mooi. Weer eens door mij uitgeluld, went het al?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fijne dag mensen
Ja, maar wedstrijden van Top Oss ga je ook nergens anders dan live langs de kant van 't veld kunnen aanschouwen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef gers het volgende:
[..]
100 euro
Seizoenskaart kostte dit jaar 124 euro voor 2 seizoenskaarten
Nee man. Sport1 kost 3 maanden 5 euro per maand en daarna 14,95 per maand. EL kost zelfs 16,95 per maand.quote:
dat is voor EL op de pc ofzo? Want ik heb nog nooit een seizoenskaart gehad die 100 gulden of 100 euro wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar wedstrijden van Top Oss ga je ook nergens anders dan live langs de kant van 't veld kunnen aanschouwen.
Rustig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fijne dag mensen
gewoon eerste divisie , bijna overal vrije verkoop en goedkope kaartjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is voor EL op de pc ofzo? Want ik heb nog nooit een seizoenskaart gehad die 100 gulden of 100 euro was
sukkeltjequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef Anthropos het volgende:
Zit ik nog Twente te kijken terwijl PSV al bezig is. I'm such an idiot.
Nog niet zolang in ieder geval.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef Anthropos het volgende:
Zit ik nog Twente te kijken terwijl PSV al bezig is. I'm such an idiot.
Tsja, student toch, gedeelde kosten. Valt overal wel een mouw aan te passen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee man. Sport1 kost 3 maanden 5 euro per maand en daarna 14,95 per maand. EL kost zelfs 16,95 per maand.
Voor Top Ossquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef gers het volgende:
[..]
100 euro
Seizoenskaart kostte dit jaar 124 euro voor 2 seizoenskaarten
Nee, want ik zit niet op kamersquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tsja, student toch, gedeelde kosten. Valt overal wel een mouw aan te passen.
Sorry dat ik geen SC's teruglees.quote:
Deze vrouw weet ook echt over alles iets hè.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor Top Oss? Voor een enigszins relevante club betaal je al zo'n 250 euro per kaart.
Daar zijn de nieuwelingen voor zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen SC's teruglees.
Je ouders dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, want ik zit niet op kamers.
Heb een seizoenkaart voor m'n neefje gekocht. Een rib uit m'n lijf dus dat vergeet ik niet meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Deze vrouw weet ook echt over alles iets hè.
Voor Barca betaal je tussen de 300 en 750 ongeveerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor Top Oss? Voor een enigszins relevante club betaal je al zo'n 250 euro per kaart.
Hahaha, lief wel toch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb een seizoenkaart voor m'n neefje gekocht. Een rip uit m'n lijf dus dat vergeet ik niet meer
Ja, maar daar betaal je voor sommige individuele wedstrijden al 150 voor één wedstrijd, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Voor Barca betaal je tussen de 300 en 750 ongeveer.
M'n moeder interesseert sport geen ene fuck en mijn vader wil wel maar die durft het niet alleen te beslissenquote:
Maar Barcaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Rip.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb een seizoenkaart voor m'n neefje gekocht. Een rip uit m'n lijf dus dat vergeet ik niet meer
Dan help je hem dat beslissen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
M'n moeder interesseert sport geen ene fuck en mijn vader wil wel maar die durft het niet alleen te beslissen. Kijk, als het komt dan moet hij gewoon alles betalen. Zo simpel is het.
Zou handig kunnen. In het buitenland zijn 'derbies' sowieso effin' duur.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar daar betaal je voor sommige individuele wedstrijden al 150 voor één wedstrijd, toch?
True that. Als ik over een paar jaar geld als water heb dan ga ik er een keer naartoe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar Barca![]()
Verschil moet er wezen. Eén seizoen naar Top Oss kijken of één wedstrijd van Barca bijwonen.
Ik wil niet eens weten wat een kaartje kost voor Champions League finale met Barca - Real bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Zou handig kunnen. In het buitenland zijn 'derbies' sowieso effin' duur.
Kan gebeurenquote:
Hij is weg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan help je hem dat beslissen.
Prijzen daarvan staan vast voordat bekend is wie in de finale staatquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat een kaartje kost voor Champions League finale met Barca - Real bijvoorbeeld.
Of überhaupt de finale natuurlijk.
Precies, niets aan de hand, move along people. :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan gebeurenBlame de zondagmiddag.
Paar jaar geleden een pakje sigaretten gaan halen?quote:
Zondag is een luie dag, dan moet je je ook niet inspannen. Zelfs niet voor dat soort dingen. Ik vergeef je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan gebeurenBlame de zondagmiddag.
Oh, maar die zijn iig belachelijk duur.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Prijzen daarvan staan vast voordat bekend is wie in de finale staat.
Ja, wel vakerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Paar jaar geleden een pakje sigaretten gaan halen?
Ja, het is ook voor rijke mensen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, maar die zijn iig belachelijk duur.
Daarom blijf ik lekker thuis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, het is ook voor rijke mensen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Anthropos het volgende:
Nu we het toch over sigaretten hebben ben ik even weg. Anders gaat dat pakje nooit leeg.
Oh dat heb ik al weken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:59 schreef Anthropos het volgende:
Wat is dit man. De hele dag rook in mijn sigaretten maar voor 3/4e op, daarna is het goor.
Dat zou echt handig zijn, ja. Maar "speciale" sigaretten zijn vaak nog duurder dan gewone.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:04 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Binnenkort kijken of er halve sigaretten te koop zijn.
Ik rookte eerst altijd Davidoff, dat zijn zo'n lange. Overgestapt naar Marlboro, en nu vind ik die zelfs te lang.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zou echt handig zijn, ja. Maar "speciale" sigaretten zijn vaak nog duurder dan gewone.
Haha, ik rook altijd Marlboro. Maar tegenwoordig koop ik ze steeds minder vaak. Alhoewel, ik stop zo vaakquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik rookte eerst altijd Davidoff, dat zijn zo'n lange. Overgestapt naar Marlboro, en nu vind ik die zelfs te lang.
Hier zullen sommige clubs ook maar net onder de 300 zittenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wel zwaar vetquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar daar betaal je voor sommige individuele wedstrijden al 150 voor één wedstrijd, toch?
Ik rook ongeveer 2 pakjes per week. Valt mee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, ik rook altijd Marlboro. Maar tegenwoordig koop ik ze steeds minder vaak. Alhoewel, ik stop zo vaak
Ik rook iets meer momenteel denk ik, maar een stuk minder dan een jaar geleden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik rook ongeveer 2 pakjes per week. Valt mee.
Perfect moment om te stoppenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:59 schreef Anthropos het volgende:
Wat is dit man. De hele dag rook in mijn sigaretten maar voor 3/4e op, daarna is het goor.
Kaartje voor Barca - Valencia kost maar rond de 89 euroquote:
Nou.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kaartje voor Barca - Valencia kost maar rond de 89 euro. Valt wel mee dus
Ja maar jij geeft geen flikker om voetbal, dan snap ik dat antwoord nog welquote:
Ja, lekker handig als je geen bril bij hebt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, dan zit je in de nok van het stadion. Zie je geen flikker.
Ik vind het gewoon erg duur, of ik er nou van houd of niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar jij geeft geen flikker om voetbal, dan snap ik dat antwoord nog wel
89 euro voor een voetbalwedstrijd vind ik niet echt duurquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg duur, of ik er nou van houd of niet.
Ja maar dat hoort er dan gewoon bij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
89 euro voor een voetbalwedstrijd vind ik niet echt duur
Liverpool - Arsenal zo. 02-09-2012 13:30 uur
Vervoer per vliegtuig ¤ 599,-
Vervoer per auto ¤ 399,-
dat is duur ja
Newcastle United - Manchester United zo. 07-10-2012 16:00 uur Vervoer per boot ¤ 239,-quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort er dan gewoon bij.Voor een kaartje vind ik 89 best veel.
Als je ziet dat ze al 40 euro voor een kaartje voor Vitesse durven te vragen vind ik 89 vrij goedkoopquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort er dan gewoon bij.Voor een kaartje vind ik 89 best veel.
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je ziet dat ze al 40 euro voor een kaartje voor Vitesse durven te vragen vind ik 89 vrij goedkoop
En dan zie je Barca en Valenciaquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je ziet dat ze al 40 euro voor een kaartje voor Vitesse durven te vragen vind ik 89 vrij goedkoop
Welke tegenstander?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
teringquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
89 euro voor een voetbalwedstrijd vind ik niet echt duur
Liverpool - Arsenal zo. 02-09-2012 13:30 uur
Vervoer per vliegtuig ¤ 599,-
Vervoer per auto ¤ 399,-
dat is duur ja
Ja, lastig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Newcastle United - Manchester United zo. 07-10-2012 16:00 uur Vervoer per boot ¤ 239,-
twijfel twijfel
Hertha BSC? Ja dan noem je ook weer een club opquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef gers het volgende:
[..]
tering
toen ik naar Hertha ging was een kaartje 18 ekkies
Real Madrid - Barcelona 29-08-2012 22:30 uur Losse Voetbaltickets ¤ 249,quote:
3 jaar terug waren ze nog best baasquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hertha BSC? Ja dan noem je ook weer een club op
[..]
Real Madrid - Barcelona 29-08-2012 22:30 uur Losse Voetbaltickets ¤ 249,
Daar twijfel ik nog niet eens over
10de plek, 10de plek en 4de plek en om af te sluiten, de 18de plekquote:
Tering.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Real Madrid - Barcelona 29-08-2012 22:30 uur Losse Voetbaltickets ¤ 249,
Daar twijfel ik nog niet eens over
ik zal wel oud worden maar vroegah speelden ze toch europees enzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
10de plek, 10de plek en 4de plek en om af te sluiten, de 18de plek
Ach, dit is sowieso een stuk duurder dan dat je in Spanje kan kopen, die sites moeten ook verdienen hequote:
Dit is dan ook van de laatste 4 jaar in de Bundesliga, vorige werden ze 1ste in 2de Bundesliga volgens mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef gers het volgende:
[..]
ik zal wel oud worden maar vroegah speelden ze toch europees enzo
Oh, begrijpelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, dit is sowieso een stuk duurder dan dat je in Spanje kan kopen, die sites moeten ook verdienen he
Kan wel nice zijn, ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
I like it better when it hurts...
Kinky hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
I like it better when it hurts...
Mwa toch wel een leuke wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:48 schreef Anthropos het volgende:
[..]
De hele wedstrijd stelt tot nu toe niets voor. De sfeer is wel dodelijk trouwens.
Lekker kinky nummer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon n lekker nummer
De samenvatting vanavond is voldoende voor mij. Engels voetbal is leukerquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa toch wel een leuke wedstrijd.
Ja altijd wel tof om te zien dat Engels voetbalquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:19 schreef Anthropos het volgende:
[..]
De samenvatting vanavond is voldoende voor mij. Engels voetbal is leuker.
Ja, ik dacht dat t vroeger was, maar dan nog, duurt weer zo lang enzo voor t klaar isquote:
Kookt Ado nooit voor je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat t vroeger was, maar dan nog, duurt weer zo lang enzo voor t klaar is
Aha.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat t vroeger was, maar dan nog, duurt weer zo lang enzo voor t klaar is
Succes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga maareens kijken of ik wat in elkaar kan flansen.
En maar één foto met het vrouwtje erbij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij houdt niet zo van knuffelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
En maar één foto met het vrouwtje erbij.
en uitgerekend die foto lijkt op een smiley.. weet jij welke?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
En maar één foto met het vrouwtje erbij.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en uitgerekend die foto lijkt op een smiley.. weet jij welke?
En jij?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij houdt niet zo van knuffelen.
Wel van geaaid worden, maar niet van knuffelen
REN LENNY RENquote:
die 1stequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wanneer jou poesjequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkt dat wel op de basisschool ?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
naïeve nickquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt dat wel op de basisschool ?
ik bedoelde wat andersquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Vleugel tattoo's zijn wel fucking lelijk.quote:
Achja, die zie je toch niet zo vaak. :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vleugel tattoo's zijn wel fucking lelijk.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vleugel tattoo's zijn wel fucking lelijk.
Wat is dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
Ja oven is kapot, dus moet met de lichaamseigenoven XD
Maak het waarheid, dan verveel je je misschien niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:23 schreef Chai het volgende:
Was maar een grapje hoor, maar ik verveel me en het is hier dood.
Lol, zag 'm net in dit topic: Hoge intelligentie olifantenquote:
Haha, apart wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, zag 'm net in dit topic: Hoge intelligentie olifanten
Vond deze het vetst, gewoon samenwerken! Vooral die laatste poging in dit filmpje, geniaal bedacht
.
Valt tegen. Elke vrije plek wordt opgevuld met extra beesten/andere manieren om geld te verdienen.quote:
Dan ga je met die olifant toch ook geld verdienen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt tegen. Elke vrije plek wordt opgevuld met extra beesten/andere manieren om geld te verdienen.
Ja maar eentje is zielig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je met die olifant toch ook geld verdienen.
Naar babylot, die is hier nu extra gevoelig voorquote:
Oké, dat klinkt wel logisch ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Naar babylot, die is hier nu extra gevoelig voor
Nouquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Babylot zit in haar buik hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
En leek je op je eigen baby?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb daarstraks een echofoto van mezelf gezien toen ik 10 weken was
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Lijkt op Vas ook, die chick.
Je was ook ouderquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik was daar al veel groter dan mijn eigen baby van de week
Lekker gepoept dusquote:
Gaan jullie nog samen een baby maken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij wilde niet knuffelen! [ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan jullie nog samen een baby maken?
nee, ik wilde harde seksquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij wilde niet knuffelen! [ afbeelding ]
mijn moodpic gaat tegen de fok policy inquote:
Je moest eens weten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dat altijd
quote:
Jij blij met je paard, Mozy zielig en alleen? Of heeft Zosks vriendin ook een paard?quote:
Nee ik zocht gewoon op paints van FOK! en toen zag ik deze.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij blij met je paard, Mozy zielig en alleen? Of heeft Zosks vriendin ook een paard?
Ze heeft geen paard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij blij met je paard, Mozy zielig en alleen? Of heeft Zosks vriendin ook een paard?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik zocht gewoon op paints van FOK! en toen zag ik deze.
Jouw moodplaatje, met je chick in Zwedenquote:
Dan was het dus niet jouw mood.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was het dus niet jouw mood.
Al ben je natuurlijk wel zielig en alleen nu
Gadverdamme.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw moodplaatje, met je chick in Zweden
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik troost Zosk wel morgen..
Troosten, lekker troosten... zo ja
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik troost Zosk wel morgen..
Troosten, lekker troosten... zo ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |