Ja, ik dacht dat t vroeger was, maar dan nog, duurt weer zo lang enzo voor t klaar isquote:
Kookt Ado nooit voor je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat t vroeger was, maar dan nog, duurt weer zo lang enzo voor t klaar is
Aha.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat t vroeger was, maar dan nog, duurt weer zo lang enzo voor t klaar is
Succes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga maareens kijken of ik wat in elkaar kan flansen.
En maar één foto met het vrouwtje erbij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij houdt niet zo van knuffelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
En maar één foto met het vrouwtje erbij.
en uitgerekend die foto lijkt op een smiley.. weet jij welke?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
En maar één foto met het vrouwtje erbij.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en uitgerekend die foto lijkt op een smiley.. weet jij welke?
En jij?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij houdt niet zo van knuffelen.
Wel van geaaid worden, maar niet van knuffelen
REN LENNY RENquote:
die 1stequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wanneer jou poesjequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkt dat wel op de basisschool ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|