Joh ik wijs jou er juist op dat je alleen maar bezig bent met die meuk en dan ga je er doodleuk over doorquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij "eens in de 3 weken" geen junkgedrag vindt, prima, maar dan ben je niet voor rede vatbaar = einde discussie.
[..]
Jij stelt dat ik er geobsedeerd door bent, ik leg het één en ander nader toe, dan zeg jij dat wat ik uitleg "kant noch wal raak in een discussie". Ehhh, als je hier niet inziet dat je dom en raar bezig bent weet ik het ook niet meer. Discussies houden met 18-jarige chicks die denken de waarheid in pacht te hebben en high on something zijn, irritant gewoon. Altijd maar die dwaling in jouw discussies, en het zelf gewoon straal niet door hebben. Interessant bijna
.
Haha, arme studenten hè.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Armoedzaaiers, gekut met streampjes.
niet zoveel eisenquote:
Wat kosten de meest uitgebreide pakketten van EL en Sport1 per jaar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
100 euro per seizoen, je moet ook niet per stuk kopen natuurlijk.
Dat jij niet inziet dat ik enigszins nuance toebracht is jouw gebrek (natuurlijk). Hoe kom je erbij dat ik me hoog voel door mijn leeftijd? Jij voelt je blijkbaar gewoon laag door je levensstijl/houding. Kan gebeuren, maar val mij niet lastigquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh ik wijs jou er juist op dat je alleen maar bezig bent met die meuk en dan ga je er doodleuk over door23jarigen die zich hoog voelen alleen door hun leeftijd, jaman goede instelling
Paar eurootjes per maand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat kosten de meest uitgebreide pakketten van EL en Sport1 per jaar?
Zijn er meerdere pakketten van dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat kosten de meest uitgebreide pakketten van EL en Sport1 per jaar?
daarvoor had ik 1,5 seizoenskaartquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
100 euroquote:
Ja jij bent de enige die gelijk heeft hier, we weten het nou wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat jij niet inziet dat ik enigszins nuance toebracht is jouw gebrek (natuurlijk). Hoe kom je erbij dat ik me hoog voel door mijn leeftijd? Jij voelt je blijkbaar gewoon laag door je levensstijl/houding. Kan gebeuren, maar val mij niet lastig.
Ja have fun hequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jij bent de enige die gelijk heeft hier, we weten het nou wel.
Fijne dag mensen
Mooi. Weer eens door mij uitgeluld, went het al?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fijne dag mensen
Ja, maar wedstrijden van Top Oss ga je ook nergens anders dan live langs de kant van 't veld kunnen aanschouwen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef gers het volgende:
[..]
100 euro
Seizoenskaart kostte dit jaar 124 euro voor 2 seizoenskaarten
Nee man. Sport1 kost 3 maanden 5 euro per maand en daarna 14,95 per maand. EL kost zelfs 16,95 per maand.quote:
dat is voor EL op de pc ofzo? Want ik heb nog nooit een seizoenskaart gehad die 100 gulden of 100 euro wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar wedstrijden van Top Oss ga je ook nergens anders dan live langs de kant van 't veld kunnen aanschouwen.
Rustig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fijne dag mensen
gewoon eerste divisie , bijna overal vrije verkoop en goedkope kaartjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is voor EL op de pc ofzo? Want ik heb nog nooit een seizoenskaart gehad die 100 gulden of 100 euro was
sukkeltjequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef Anthropos het volgende:
Zit ik nog Twente te kijken terwijl PSV al bezig is. I'm such an idiot.
Nog niet zolang in ieder geval.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef Anthropos het volgende:
Zit ik nog Twente te kijken terwijl PSV al bezig is. I'm such an idiot.
Tsja, student toch, gedeelde kosten. Valt overal wel een mouw aan te passen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee man. Sport1 kost 3 maanden 5 euro per maand en daarna 14,95 per maand. EL kost zelfs 16,95 per maand.
Voor Top Ossquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef gers het volgende:
[..]
100 euro
Seizoenskaart kostte dit jaar 124 euro voor 2 seizoenskaarten
Nee, want ik zit niet op kamersquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tsja, student toch, gedeelde kosten. Valt overal wel een mouw aan te passen.
Sorry dat ik geen SC's teruglees.quote:
Deze vrouw weet ook echt over alles iets hè.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor Top Oss? Voor een enigszins relevante club betaal je al zo'n 250 euro per kaart.
Daar zijn de nieuwelingen voor zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen SC's teruglees.
Je ouders dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, want ik zit niet op kamers.
Heb een seizoenkaart voor m'n neefje gekocht. Een rib uit m'n lijf dus dat vergeet ik niet meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Deze vrouw weet ook echt over alles iets hè.
Voor Barca betaal je tussen de 300 en 750 ongeveerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor Top Oss? Voor een enigszins relevante club betaal je al zo'n 250 euro per kaart.
Hahaha, lief wel toch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb een seizoenkaart voor m'n neefje gekocht. Een rip uit m'n lijf dus dat vergeet ik niet meer
Ja, maar daar betaal je voor sommige individuele wedstrijden al 150 voor één wedstrijd, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Voor Barca betaal je tussen de 300 en 750 ongeveer.
M'n moeder interesseert sport geen ene fuck en mijn vader wil wel maar die durft het niet alleen te beslissenquote:
Maar Barcaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Voor Barca betaal je tussen de 300 en 750 ongeveer.
Rip.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb een seizoenkaart voor m'n neefje gekocht. Een rip uit m'n lijf dus dat vergeet ik niet meer
Dan help je hem dat beslissen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
M'n moeder interesseert sport geen ene fuck en mijn vader wil wel maar die durft het niet alleen te beslissen. Kijk, als het komt dan moet hij gewoon alles betalen. Zo simpel is het.
Zou handig kunnen. In het buitenland zijn 'derbies' sowieso effin' duur.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar daar betaal je voor sommige individuele wedstrijden al 150 voor één wedstrijd, toch?
True that. Als ik over een paar jaar geld als water heb dan ga ik er een keer naartoe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar Barca![]()
Verschil moet er wezen. Eén seizoen naar Top Oss kijken of één wedstrijd van Barca bijwonen.
Ik wil niet eens weten wat een kaartje kost voor Champions League finale met Barca - Real bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Zou handig kunnen. In het buitenland zijn 'derbies' sowieso effin' duur.
Kan gebeurenquote:
Hij is weg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan help je hem dat beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |