ken hem nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De rapper Rick Ross is overigens deze kerel.
[ afbeelding ]
Ga met je boys naar buiten en dans in de regen. Zonder shirt, gun iedereen dat kleine beetje Hercules in hun leven. En nog leuker dan e-hardcore vechten op het wereldwijde webstekweb.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mooi weer? Het heeft het hele jaar nog niet zo hard geregend als momenteel. :$
Mag je daar wel naar linkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/1/
Misschien is dat iets.
Is Wahrheit of hoe heet die snitch er? Zo nee, dan kan het.quote:
Zijn bijnaam is "The Boss", dus blijkbaar welquote:
Dat zeg je elke keer omdat je er verder niks op weet te zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Zo eens in de 3 weken"_! Hier kan ik geeneens een serieuze discussie meer mee houden
.
Echt weer zo'n zin die kant noch wal raakt in zo'n discussie, begin je wéér over zijn bezittingen en geld e.dquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over Rick Ross, hij heeft al die materialistische shit verdiend met hard werken, en daar rapt hij over. Ik kan dat waarderen, en vele andere mensen met mij wereldwijd ook, te zien aan de album- en ticketsales.
't Zelfde als waarom die sites als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb hem al, dus geen zorgen. Wat is het probleem eigenlijk?
zover ik weet wordt danny in de kont geneukt iedere keer door KNVB/Murdoch wanneer er een linkje wordt gepost naar eredivisielivequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb hem al, dus geen zorgen. Wat is het probleem eigenlijk?
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef gers het volgende:
[..]
zover ik weet wordt danny in de kont geneukt iedere keer door KNVB/Murdoch wanneer er een linkje wordt gepost naar eredivisielive
Oh, het illegale gedeelte met al die blokkadesquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
't Zelfde als waarom die sites als sneeuw voor de zon verdwijnen.
maar 6 ekkies is toch redelijk voor 1 wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oh, het illegale gedeelte met al die blokkades. Moeten ze maar normale prijzen ervan maken, dan pak ik wel een abo van Ziggo.
En dan gebruik je weer een ander smoesjequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oh, het illegale gedeelte met al die blokkades. Moeten ze maar normale prijzen ervan maken, dan pak ik wel een abo van Ziggo.
Sorry Ludo maar niet iedereen verdiend 4x modaal heeft een lul van 25 cm en een victoria secret model als vriendin. De mods hebben dit natuurlijk welquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Armoedzaaiers, gekut met streampjes.
Oké.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga met je boys naar buiten en dans in de regen. Zonder shirt, gun iedereen dat kleine beetje Hercules in hun leven. En nog leuker dan e-hardcore vechten op het wereldwijde webstekweb.
Als jij "eens in de 3 weken" geen junkgedrag vindt, prima, maar dan ben je niet voor rede vatbaar = einde discussie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer omdat je er verder niks op weet te zeggen
Jij stelt dat ik er geobsedeerd door bent, ik leg het één en ander nader toe, dan zeg jij dat wat ik uitleg "kant noch wal raak in een discussie". Ehhh, als je hier niet inziet dat je dom en raar bezig bent weet ik het ook niet meer. Discussies houden met 18-jarige chicks die denken de waarheid in pacht te hebben en high on something zijn, irritant gewoonquote:Echt weer zo'n zin die kant noch wal raakt in zo'n discussie, begin je wéér over zijn bezittingen en geld e.d. Maar als iemand Rick Ross niet leuk vind is het weer niet goed en zijn wij de gekken
Zes keer modaal, verder zit je een eind in de goede richting.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef gers het volgende:
[..]
Sorry Ludo maar niet iedereen verdiend 4x modaal heeft een lul van 25 cm en een victoria secret model als vriendin. De mods hebben dit natuurlijk wel
Ja, kun je bijna net zo goed naar het stadion gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef gers het volgende:
[..]
maar 6 ekkies is toch redelijk voor 1 wedstrijd!!!!
Nee, het is gewoon overpriced. Klaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan gebruik je weer een ander smoesje?
kaartje is denk ik vanaf 17,50 ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, kun je bijna net zo goed naar het stadion gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |