Die meuk die ik zo eens in de 3 weken gebruik? Ja dan ben je echt een junk inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen kenner ben. Junk.
Vasje. Niet bashen op rick rossquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die meuk die ik zo eens in de 3 weken gebruik? Ja dan ben je echt een junk inderdaad
En om even terug te komen op die negermuziek, elke fucking clip of newsflash die jij in Fernandes post over die Rick Rozay gaat over zijn bezittingen, zijn geld en zijn Rolls Royce. Wil je me nu écht vertellen dat je niet geobsedeerd bent door die shit?
"Zo eens in de 3 weken"quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die meuk die ik zo eens in de 3 weken gebruik? Ja dan ben je echt een junk inderdaad
En om even terug te komen op die negermuziek, elke fucking clip of newsflash die jij in Fernandes post over die Rick Rozay gaat over zijn bezittingen, zijn geld en zijn Rolls Royce. Wil je me nu écht vertellen dat je niet geobsedeerd bent door die shit?
quote:
Ik volg het ook niet.quote:
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/1/quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Anthropos het volgende:
Hey, even tussendoor. Heeft iemand een linkje wat betreft voetbal?
quote:
Als gevangenisbewakerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Zo eens in de 3 weken"_! Hier kan ik geeneens een serieuze discussie meer mee houden
.
Over Rick Ross, hij heeft al die materialistische shit verdiend met hard werken, en daar rapt hij over. Ik kan dat waarderen, en vele andere mensen met mij wereldwijd ook, te zien aan de album- en ticketsales. Maar ok, Rick Ross is één van de honderden rappers. Dus je punt?
Mooi weer? Het heeft het hele jaar nog niet zo hard geregend als momenteel. :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom is men hier aan het vechten op internet. FOR WHAT PURPOSE.Het is mooi weer, je kunt naar buiten, de chicks rieken zoals altijd (ohh the taste), je kunt lekker naar de gym, coole stuff maken, en grappige en interessante shit checken op internet. Moet dit echt?
Hartstikke bedankt. Werkt fijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/1/
Misschien is dat iets.
Morgen weer en het is hier helemaal geen lekker weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |