fobo linkje van ziba?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooie ogen. Kunnen niet tegen die van Ziba op though
Je vergeet Scandalousquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef yvonne het volgende:
Maar het enige goede antwoord is:
Jerney
Semtex
Ripley
Slotje
nee, luiquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stonden een tijdje terug op Fok. Zult het aan haar moeten vragen.
Die zijn allemaal de 30 al gepasseerd joh, dat zijn geen meisjes meer maar milfs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef yvonne het volgende:
Maar het enige goede antwoord is:
Jerney
Semtex
Ripley
Slotje
quote:
Daar zijn we 6 maanden vanaf gelukkigquote:
Haar kloon ook al?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn we 6 maanden vanaf gelukkig.
Mocht je dit weten, PM maar, rossen we die er ook vanaf.quote:
dus als onze smaken niet overeen komen dan ben ik een dikke lelijke nerd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:21 schreef Drakire het volgende:
[..]
Die zijn allemaal de 30 al gepasseerd joh, dat zijn geen meisjes meer maar milfs.
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:37 schreef Nestalgie het volgende:
Na vanacht... krullenbolletje
Kerel doe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je hier niet lezen lijkt me zo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten met wie hij over seks droomt s' nachts.
Ik hoop over jou te dromen altijd, wilt alleen niet lukken..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten met wie hij over seks droomt s' nachts.
heatwave heeft wel een mooie vrouwelijke uitstralingquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet lezen lijkt me zo.
maakt dat iets uit, elke lurker kan in je fobo kijken hoorquote:
Omdat je een man bent?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom mag ik niet het lekkerste meisje zijn?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef Angel-Joy het volgende:
rosepetals.
Omdatappel
Dromenvangertje
xSummergirlx
krullenbolletje
Kan niet kiezen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:14 schreef Drakire het volgende:
Waarom staat Dromenvangertje er niet tussen?
Fotoboek van Dromenvangertje
Open een topic erover.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oneerlijk! Seksisme! Ik vertel het je!
Wat een soepkip ben je toch, mallerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Wat een triestigheid weer vaseline
Lol waarom post je dat HIER en niet in het topic waar ik het gepost hebquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Wat een triestigheid weer vaseline
Vraag dat jezelf?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol waarom post je dat HIER en niet in het topic waar ik het gepost heb.
Omdat iedereen hem dan afmaakt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol waarom post je dat HIER en niet in het topic waar ik het gepost heb.
Ja toch. E-killer, G.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat iedereen hem dan afmaakt.
Hij is best aardig hoor, wel apart en raar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
kintoppie wat ben jij voor vaag persoon
Ik bedoel waarom ga je dan weer terug naar dit topic om dit te posten in plaats van klb te zeggen dat het triestigheid is? Of verwacht je dat mensen in dit topic nu massaal voor je opkomen of..?quote:
Het is fijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom ga je dan weer terug naar dit topic om dit te posten in plaats van klb te zeggen dat het triestigheid is? Of verwacht je dat mensen in dit topic nu massaal voor je opkomen of..?
Heb jij sinos haar bips wel eens gezien dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Alle vrouwen die squatten
Oa sinosappel en flippiee dus
Mensen die dat niet hebben gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij sinos haar bips wel eens gezien dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Alle vrouwen die squatten
Oa sinosappel en flippiee dus
Awh blauwtje gelopen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef MonteCristo het volgende:
Alle wijven die "one of the guys" zijn, veel te vroeg al volwassen weten te gedragen en een "gebalanceerde relatie" willen omdat ze vinden dat ze dat hebben verdiend, maar keer op keer vallen ze als een blok op vreemdgaande narcistische douchebags en wanneer het er op aan komt dat een lieve, aardige zorgzame volwassen jongeman aangeeft dat hij haar wel ziet zitten dan reageert ze ineens op een heel ondankbare manier met: "go away, je bent te lief. Ik wil een man die zeker is van zijn zaak en ik er van uit dat je dat niet bent"
vrouwen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben gezien
Is Sinos haar bips beter dan die van Flips?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga niet huilen, jij hebt je kans gehad
Nou leer er van...quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef MonteCristo het volgende:
Alle wijven die "one of the guys" zijn, veel te vroeg al volwassen weten te gedragen en een "gebalanceerde relatie" willen omdat ze vinden dat ze dat hebben verdiend, maar keer op keer vallen ze als een blok op vreemdgaande narcistische douchebags en wanneer het er op aan komt dat een lieve, aardige zorgzame volwassen jongeman aangeeft dat hij haar wel ziet zitten dan reageert ze ineens op een heel ondankbare manier met: "go away, je bent te lief. Ik wil een man die zeker is van zijn zaak en ik er van uit dat je dat niet bent"
vrouwen
Nee, alleen grappig dat je zegt dat ze squat, lijkt me nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga niet huilen, jij hebt je kans gehad
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:52 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Altijd. Ik krijg nooit een eerlijke kans.
Pics?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto van flips haar billetjes is mijn wallpaper.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
O ja. Flippie. Dat mens heb ik nog in de skype zitten maar nog nooit een goede foto van d'r gezien!
FLIPS! Stuur me eens een foto=terug jwz
Mij altijd een dom kind noemen, maar ondertussenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
O ja. Flippie. Dat mens heb ik nog in de skype zitten maar nog nooit een goede foto van d'r gezien!
FLIPS! Stuur me eens een foto=terug jwz
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mij altijd een dom kind noemen, maar ondertussen
Daar is toch een reden voor
oh. van d'r accent moest ik wel kotsen eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De foto van flips haar billetjes is mijn wallpaper.
Uit geilheid zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]whatever
[..]
oh. van d'r accent moest ik wel kotsen eerlijk gezegd
Nee. Je gaat haar zelf maar meeten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:46 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
nee. nooit een foto gezien van haar. werd niet warm van stem. maar pm box staat open.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mij altijd een dom kind noemen, maar ondertussen
Daar is toch een reden voor
Eddy heeft wel gelijk ipv fobo op te zoeken enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ga eens wat plaatjes posten hierzo wijven, zo kan ik toch niet kiezen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ga eens wat plaatjes posten hierzo wijven, zo kan ik toch niet kiezen
Luie flikkersquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eddy heeft wel gelijk ipv fobo op te zoeken enzo.
ontmoeten voor een foto? tegenwoordig kan dat sneller dunkt me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Je gaat haar zelf maar meeten.
Alerionquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:11 schreef Drakire het volgende:
Hoe heet dat meisje met die grote witte earplugs? "Aeron" ofzo het begon iig met AER, die is pas knap.
Doe eens plaatje van je tetten dm'en, ga ik misschien voor je stemmenquote:
Met eigen ogen mogen aanschouwenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, alleen grappig dat je zegt dat ze squat, lijkt me niet
Kont richting fototoestel natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om een objectief oordeel te kunnen vellen zou iemand ze allemaal op moeten trommelen, ze schaars gekleed in een rijtje naast elkaar moeten zetten - tetten richting het fototoestel - en dan een foto moeten maken om vervolgens in de OP te plaatsen. Pas dan kan er een objectief oordeel geveld worden.
Wat ben jij af en toe ook een wijze man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om een objectief oordeel te kunnen vellen zou iemand ze allemaal op moeten trommelen, ze schaars gekleed in een rijtje naast elkaar moeten zetten - tetten richting het fototoestel - en dan een foto moeten maken om vervolgens in de OP te plaatsen. Pas dan kan er een objectief oordeel geveld worden.
Billenman meldt zichquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat ben jij af en toe ook een wijze man.
Wel eens met Seksgod trouwens dat ik ook graag de kont even zou bestuderen voor ik een oordeel vel.
Frank heeft gesproken, en Frank heeft altijd gelijk. Dus doe maar wat je wordt opgedragen, stelletje gleufdierenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Uft squat ook, bij deze voeg ik UFT aan mijn bangalijst toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |