Maar sowieso Harry Potterquote:
Ik wilde ook al eigenlijk posten met zaadvragende ogen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry, maar dit móet ik altijd doen bij zulke foto's.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kun je je nog vies op verkijken. Tering beest wist gewoon via een openstaand kamerraam naar binnen te sluipen om vervolgens bij de koelkast te gaan schooien voor vreten.
Nee, Hermainequote:
Kloptquote:
HA. geef me noots. TT trouwens, niet OP lief frankje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
TT iets aangepast, met kanker schelden doen we niet aan, dan gaan we zeker het niet in een OP zetten daar iedereen dan weer het idee krijgt dat het mag.
Maak er dan kutkip van. Oogt het ten minste nog een beetje leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
TT iets aangepast, met kanker schelden doen we niet aan, dan gaan we zeker het niet in een OP zetten daar iedereen dan weer het idee krijgt dat het mag.
Uh, ja ik bedoelde eigenlijk de films zelf . niet dat ik kwijl op harry ofzoquote:
Oké.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Maak er dan kutkip van. Oogt het ten minste nog een beetje leuk.
Niet? oh kan ik mij namelijk wel goed inbeelden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja ik bedoelde eigenlijk de films zelf . niet dat ik kwijl op harry ofzo
??quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is kingtoppie zo huilie aan het doen waarom hij niet verkozen word als lekkerste meisje van FOK!?
Wie? Wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is kingtoppie zo huilie aan het doen waarom hij niet verkozen word als lekkerste meisje van FOK!?
Ja maar kingtoppiequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is een dude?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahaha, ik heb daar ooit een lachkick van gehad toen ik dat nog keek op TV. Iemand uitschelden voor soepkipquote:
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef kiptoppie het volgende:
En ik maar denken dat ik het mooiste meisje was.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef kiptoppie het volgende:
Waarom mag ik niet het lekkerste meisje zijn?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef Zosk het volgende:
Huh, je hebt er kiptoppie van gemaakt, wat is dit.
Dan verneder je gewoon iemand. Is veel erger dan kankerhomo of iets in die richting. Omdat het zo simpel en effectief is. Andere woorden zijn pannenkoek, schaap.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb daar ooit een lachkick van gehad toen ik dat nog keek op TV. Iemand uitschelden voor soepkip!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Hij verdient de naam king niet
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb de downies tot leven geroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |