Hij is best aardig hoor, wel apart en raar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
kintoppie wat ben jij voor vaag persoon
Ik bedoel waarom ga je dan weer terug naar dit topic om dit te posten in plaats van klb te zeggen dat het triestigheid is? Of verwacht je dat mensen in dit topic nu massaal voor je opkomen of..?quote:
Het is fijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom ga je dan weer terug naar dit topic om dit te posten in plaats van klb te zeggen dat het triestigheid is? Of verwacht je dat mensen in dit topic nu massaal voor je opkomen of..?
Heb jij sinos haar bips wel eens gezien dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Alle vrouwen die squatten
Oa sinosappel en flippiee dus
Mensen die dat niet hebben gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij sinos haar bips wel eens gezien dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Alle vrouwen die squatten
Oa sinosappel en flippiee dus
Awh blauwtje gelopen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef MonteCristo het volgende:
Alle wijven die "one of the guys" zijn, veel te vroeg al volwassen weten te gedragen en een "gebalanceerde relatie" willen omdat ze vinden dat ze dat hebben verdiend, maar keer op keer vallen ze als een blok op vreemdgaande narcistische douchebags en wanneer het er op aan komt dat een lieve, aardige zorgzame volwassen jongeman aangeeft dat hij haar wel ziet zitten dan reageert ze ineens op een heel ondankbare manier met: "go away, je bent te lief. Ik wil een man die zeker is van zijn zaak en ik er van uit dat je dat niet bent"
vrouwen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben gezien
Is Sinos haar bips beter dan die van Flips?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga niet huilen, jij hebt je kans gehad
Nou leer er van...quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef MonteCristo het volgende:
Alle wijven die "one of the guys" zijn, veel te vroeg al volwassen weten te gedragen en een "gebalanceerde relatie" willen omdat ze vinden dat ze dat hebben verdiend, maar keer op keer vallen ze als een blok op vreemdgaande narcistische douchebags en wanneer het er op aan komt dat een lieve, aardige zorgzame volwassen jongeman aangeeft dat hij haar wel ziet zitten dan reageert ze ineens op een heel ondankbare manier met: "go away, je bent te lief. Ik wil een man die zeker is van zijn zaak en ik er van uit dat je dat niet bent"
vrouwen
Nee, alleen grappig dat je zegt dat ze squat, lijkt me nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga niet huilen, jij hebt je kans gehad
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:52 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Altijd. Ik krijg nooit een eerlijke kans.
Pics?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto van flips haar billetjes is mijn wallpaper.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
O ja. Flippie. Dat mens heb ik nog in de skype zitten maar nog nooit een goede foto van d'r gezien!
FLIPS! Stuur me eens een foto=terug jwz
Mij altijd een dom kind noemen, maar ondertussenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
O ja. Flippie. Dat mens heb ik nog in de skype zitten maar nog nooit een goede foto van d'r gezien!
FLIPS! Stuur me eens een foto=terug jwz
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mij altijd een dom kind noemen, maar ondertussen
Daar is toch een reden voor
oh. van d'r accent moest ik wel kotsen eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De foto van flips haar billetjes is mijn wallpaper.
Uit geilheid zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]whatever
[..]
oh. van d'r accent moest ik wel kotsen eerlijk gezegd
Nee. Je gaat haar zelf maar meeten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:46 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
nee. nooit een foto gezien van haar. werd niet warm van stem. maar pm box staat open.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mij altijd een dom kind noemen, maar ondertussen
Daar is toch een reden voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |