abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116142642
Nate bekende de moord toch niet? Hij zei dat Emily Maya van hem af had gepakt en dat hij nu iets van Emily af zou pakken. Tevens was z'n naam toch Lordan James ofzo?
''The root of suffering is attachment''
pi_116142720
Sommige mensen op het internet denken dat Toby in het A-team zit om de meiden te beschermen. Soort van secret agent zeg maar.

Ik vind het wel een interessante theorie.
pi_116142759
quote:
5s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef BestIEverHad het volgende:
Nate bekende de moord toch niet? Hij zei dat Emily Maya van hem af had gepakt en dat hij nu iets van Emily af zou pakken. Tevens was z'n naam toch Lordan James ofzo?
Ja, dat dus. Hij heeft nergens gezegd dat hij Maya heeft vermoord. Dat is wat Emily en iedereen eruit haalden ;)
Ja doei.
pi_116142793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef loezzzje het volgende:
Sommige mensen op het internet denken dat Toby in het A-team zit om de meiden te beschermen. Soort van secret agent zeg maar.

Ik vind het wel een interessante theorie.
Ik hoop 't maar... want ik heb wel het idee dat hij écht van Spencer houdt, of is dat echt naief van me? :@
Ja doei.
pi_116142919
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik hoop 't maar... want ik heb wel het idee dat hij écht van Spencer houdt, of is dat echt naief van me? :@
Dacht ik ook ja. Vandaar dat ik zo geshockeerd was dat hij het was. Maar hij zei toch tegen Spencer, als jij niks wil zeggen dan ga ik zelf wel op onderzoek uit. Misschien doet hij dat door zich te infiltreren in het A-team.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:15:58 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116143322
Nate lijkt mij de enige moordenaar van Maya. Het waren ook zijn initialen op dat mes trouwens! Ik denk dat dit alles los staat van A maar ze leek hier wel
meer over te weten, gezien de video (de stalker was niet het grootste probleem, ofzo).

Ik snap niet waarom Garrett vrij is, omdat hij Maya niet vermoord heeft kan hij Alison toch nog wel vermoord hebben?? (al denk ik van niet)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:29:25 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_116143718
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dacht ik ook ja. Vandaar dat ik zo geshockeerd was dat hij het was. Maar hij zei toch tegen Spencer, als jij niks wil zeggen dan ga ik zelf wel op onderzoek uit. Misschien doet hij dat door zich te infiltreren in het A-team.
Heb je ook op girlscene gelezen? :P
KuikenGuppy
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:30:09 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_116143744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:15 schreef babette21 het volgende:
Nate lijkt mij de enige moordenaar van Maya. Het waren ook zijn initialen op dat mes trouwens! Ik denk dat dit alles los staat van A maar ze leek hier wel
meer over te weten, gezien de video (de stalker was niet het grootste probleem, ofzo).

Ik snap niet waarom Garrett vrij is, omdat hij Maya niet vermoord heeft kan hij Alison toch nog wel vermoord hebben?? (al denk ik van niet)
Garrett is toch vrij omdat het niet zijn bloed was op het enkelbandje van Alison?
KuikenGuppy
pi_116143974
Wat ik me dus afvraag. Dit kan het toch niet zijn? Dan zouden we nu alles al weten. Toby had het er over dat hij het zelf zou gaan uitzoeken. Hoort dit er niet gewoon bij?
pi_116144282
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je ook op girlscene gelezen? :P
Nee, een amerikaans forum :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:23:26 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_116145644
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Wat ik me dus afvraag. Dit kan het toch niet zijn? Dan zouden we nu alles al weten. Toby had het er over dat hij het zelf zou gaan uitzoeken. Hoort dit er niet gewoon bij?
Ik denk ook niet dat Toby echt in het A-team zit, maar we zullen het zien!
KuikenGuppy
pi_116147705
Het leuke aan deze aflevering vond ik die twisten in het verhaal, terwijl ik dacht dat deze aflevering teleurstellend zou zijn. Ten eerste toen Hanna huilde denk je als kijker gelijk dat Caleb doodgaat ofzo. Bleek later toch Nate te zijn gelukkig :D

En ten tweede dacht ik dat de aflevering teleurstellend zou zijn, omdat Nate niets met A te maken had en daar draaide de hele aflevering om. Gelukkig in die laatste paar minuten werd er toch iets van A onthuld. :D

Had echt niet gedacht dat Toby bij het A-team hoorde. Qua postuur had hij eigenlijk wel een voor de hand liggende verdachte moeten zijn. We dachten al dat er een mannelijk lid moest zijn om o.a. het lijk van Ian te verplaatsen en natuurlijk dat mannelijke postuur. En...de rest van de jongens in Rosewood zijn eigenlijk relatief klein: Gareth, Jason, Caleb, Wren, Holden etc. Toby is de enige lange :D Tenzij het een ouder was geweest, maar dat is het dus niet.

Wel interessante theorie dat Toby misschien wel undercover is!
pi_116148369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik hoop het ook echt! Ik vond het juist zó lief met Spencer..
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:20:33 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116155062
Ik denk wel dat Toby echt in het A-team zit, zou het zwak vinden als het niet zo was. Het is juist cool dat iedereen op het verkeerde been gezet is (als in: oh wat is Toby lief), vindt het jammer als ze dat later terugdraaien. En Caleb is hen nu ook al gaan helpen (al twijfelde ik daar deze aflevering even aan), en Paige is op de hoogte en blijkt daadwerkelijk oke... er moeten wel wat vijanden over blijven hoor! ;)

Ook wel interessant om het verhaal vanaf nu van twee kanten te volgen, het is voor het eerst dat we A-acties gaan zien zonder de twijfel of het wel of geen bewuste actie is.
pi_116155475
Maar als Toby A is waarom sodemieterd hij dan van die steiger af? Er zullen wel minder pijnlijke dingen te verzinnen zijn om jezelf geloofwaardig te maken toch ;)
pi_116155527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef loezzzje het volgende:
Maar als Toby A is waarom sodemieterd hij dan van die steiger af? Er zullen wel minder pijnlijke dingen te verzinnen zijn om jezelf geloofwaardig te maken toch ;)
Ken je die film basic instinct?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_116155850
Spoby :'(

Maar goed dat ie de hele tijd pleitte is geweest en ineens in de laatste aflevering met de Betrayal terugkomt en helemaal all over Spencer was, toen had ik al zoiets van Ah dammit nee toch. Maar helaas :'( Ik vond hun zo skattig samen :'(

Voor de rest best wel matige aflevering eigenlijk, dat hele Nate gebeuren was zo voorspelbaar. Schijnbaar voor iedereen, behalve A _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:47:21 #98
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116156052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Garrett is toch vrij omdat het niet zijn bloed was op het enkelbandje van Alison?
Oh ja, dat was het!
pi_116156419
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ken je die film basic instinct?
Ken hem wel maar nooit gezien.

Schijnbaar was ik de ene bij wie het kwartje pas op het laatst viel. Ik vond het helemaal niet raar dat Toby weer terug was _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:12:01 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116156774
Het blijft voor mij trouwens onduidelijk of A (individueel dan wel als groep) nu goede of slechte bedoelingen heeft. Aan de ene kant is A een pain in the ass, aan de andere kant zijn ze al meerdere keren geholpen of zelfs gered door A. Destijds in die toren (ik heb altijd gezegd dat dat Toby was!!!) en nu bijvoorbeeld ook weer met dat telefoontje naar Emily ("maak dat je weg komt"). :?
pi_116156861
Hoe zit het dan met Toby in de boeken? Ik moet echt eens beginnen aan die boeken _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:30:30 #102
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116157239
Janel Parrish (Mona) interviewt Keegan Allen (Toby):

pi_116157609
omg toby :'( :'( :'(
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_116157635

brrrr :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:48:24 #105
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116157799
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef loezzzje het volgende:
[ afbeelding ]

brrrr :9~
pi_116157874
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:30 schreef babette21 het volgende:
Janel Parrish (Mona) interviewt Keegan Allen (Toby):

LMAO die reactie onder die video:

quote:
Spencer got screwed by A. Literally!
pi_116158351
_O- _O-

Ik vind hem echt helemaal niet aantrekkelijk maar dat lijf, oy :9~
pi_116158463
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef loezzzje het volgende:
[ afbeelding ]

en ik keek echt zo van

:9
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_116158701
Ik heb ook wel 5 minuten zo gezeten;

_O-
pi_116160736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe zit het dan met Toby in de boeken? Ik moet echt eens beginnen aan die boeken _O-
In de boeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens begon ik ook al vermoedens te krijgen toen hij zo zei: "Spencer I know who you are, you'll never have to be sorry. " Dat was echt creepy as fuck en later dat "I'm exactly where I need to be"
pi_116160864
Ik dacht bij Nate altijd wat zou zijn echte achternaam zijn... jAmes, weer die A op de 2e plek van de achternaam, toen wist ik, ok dit wordt dikke trouble, mijn theorie blijft maar in stand.

En dat Toby erbij hoort, ik blijf geloven in die xAchternaam theorie en hij heet nou eenmaal cAvenaugh, dus ik had meer zoiets van whahaha zie je nou wel (hoewel erg jammer), klote theorie van me! Want Toby moet idd aan het infiltreren zijn, niet een echte schurk zijn! :P

En nog verder gezocht:

cAleb
jAckie
mAggie
mAya
pAige (McCullen, had verwacht dat deze ep tussen Paige en Nate ging, Nate bleek dus jAmes)
nAte
etc... zijn schijn gevaarlijk, lijken vaak gevaar te brengen, maar blijkt niet zo te zijn.

Veel van de hAstings (zus en/of ma en/of pa)
Jenna mArshall
Mona vAnderwall
Vivian dArkbloom
Nate jAmes
Noel kAhn
Toby cAvenaugh
Zijn daadwerkelijk gevaarlijk, bij Toby heb ik nog de hoop dat ie door de scheiding, stiefgedoe toch eigenlijk een andere achternaam blijkt te hebben.

Jason DiLaurentis blijft een raar geval, want die is biologisch gezien natuurlijk ook een hAstings :P

gArret Reynolds zou volgens deze theorie dus slechts schijngevaarlijk zijn, dat is mijn grootste twijfel tot nu toe.

Dit is allemaal eigen paranoia idee trouwens, niet van een forum ofzo, maar was altijd goed in wiskunde en zie overal altijd verbanden in, heb ook OCD! :P

[ Bericht 2% gewijzigd door JDx op 29-08-2012 20:21:45 ]
pi_116161789
Misschien dat Toby wel echt bij het A-team hoort en nu van Spencer is gaan houden en niet meer uit het team kan/mag vertrekken. Vandaar dat hij zich schuldig voelt. Hmm ik weet het niet, het zal de komende 6 maanden weer een raadsel zijn :P
pi_116163723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Misschien dat Toby wel echt bij het A-team hoort en nu van Spencer is gaan houden en niet meer uit het team kan/mag vertrekken. Vandaar dat hij zich schuldig voelt. Hmm ik weet het niet, het zal de komende 6 maanden weer een raadsel zijn :P
Dat zou wel leuk zijn ja die gemengde gevoelens :P Op die manier zouden ze A wel onderuit kunnen halen uiteindelijk :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:39:54 #114
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116164709
Om welke reden Toby ook in het A-team zit, ik denk niet dat hij een leidende rol heeft. Toen Mona de eerste keer gebeld werd was Toby zelf bij Spencer en aan het eind kwam Mona zelf behoorlijk 'in charge' over. Van de drie A's die er nu dus zeker zouden moeten zijn (de grote leider [naar mijn idee de vrouw (?) in de rode jas], Mona en Toby) lijkt hij het meest volgzaam - mogelijk omdat hij inmiddels toch iets te veel bij de liars betrokken is?!
pi_116165967
Wat zeg ik? Dat lijf :9~

Al vind ik het nou ook een beetje creepy omdat hij misschien A is :P
pi_116166915
Vind het nog steeds sneu voor Spencer :'(

En sneu voor ons dat all that iedere keer onder een zwarte hoodie zit ;)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:33:44 #117
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116167646
Toby was een grote verrassing, maar ik denk dat het A-team nog verder gaat verrassen...
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_116167823
Zat me er vanmiddag ook al aan te ergeren maar was dat laatste stuk nog een keer aan het checken. Je bent op de vlucht dan ga je een vuurtoren beklimmen...okay je wil een signaal hebben - hoogste punt etc daar kan ik nog bij inkomen....maar er komt iemand achter je aan, er is één toegang tot de plek waar je bent en diegene die achter je aankomt moet van onderaf naar die plek komen...waarom sta je m niet op te wachten en schop je 'm als ie naar boven probeert te komen.

Ook leuk dat Nate met zn bergschoenen minder herrie maakt op die trap dan Caleb met zn gympies.

En die schotwond van Caleb is best knap aangezien ie tijdens het schot Emily aan het huggen is en zij dus op een haar na gemist moet zijn. Oh en je merkt niet dat Nate overeind komt en naar je pistool kruipt. Sowieso heeft Nate het gedaan?

Misschien moet ik JDx zn alu-hoedje lenen ;)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:41:09 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116168056
Mja dat stuk in die vuurtoren zat niet heel best in elkaar :') (ik dacht trouwens precies hetzelfde over dat van bovenaf naar beneden schoppen... en toen Caleb dat pistool neerlegde - lekker nadrukkelijk in beeld gebracht - dacht ik ook: lekker bezig!)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:41:47 #120
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116168094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Zat me er vanmiddag ook al aan te ergeren maar was dat laatste stuk nog een keer aan het checken. Je bent op de vlucht dan ga je een vuurtoren beklimmen...okay je wil een signaal hebben - hoogste punt etc daar kan ik nog bij inkomen....maar er komt iemand achter je aan, er is één toegang tot de plek waar je bent en diegene die achter je aankomt moet van onderaf naar die plek komen...waarom sta je m niet op te wachten en schop je 'm als ie naar boven probeert te komen.

Ook leuk dat Nate met zn bergschoenen minder herrie maakt op die trap dan Caleb met zn gympies.

En die schotwond van Caleb is best knap aangezien ie tijdens het schot Emily aan het huggen is en zij dus op een haar na gemist moet zijn. Oh en je merkt niet dat Nate overeind komt en naar je pistool kruipt. Sowieso heeft Nate het gedaan?

Misschien moet ik JDx zn alu-hoedje lenen ;)
Nate was dood, dus of het pistool is per ongeluk afgegaan, of Emily heeft bewust de trekker overgehaald of er is een andere persoon aanwezig geweest. De schotwond aan de voorkant doet echter vermoeden dat Emily de trekker heeft overgehaald.Immers, ze waren aan het huggen...
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:46:24 #121
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116168356
Het pistool lag aan de kant, als Emily het had willen pakken had Caleb dat gezien. Bovendien stond ze te trillen als een rietje, ze was geen partij geweest. Dat schot kán van achteren gekomen zijn, dwars door hem heen, dan was de wond die wij zagen de exit-wond (maar had Emily dan niet ook geraakt moeten zijn). Als er een vierde persoon was moeten ze het ook gemerkt hebben, waarom zou Emily dat dan niet meegenomen hebben in haar verklaring?
Ik blijf er bij dat het Nate was, die nog niet helemaal dood was ( :') )... en dat ze dit alleen nog hebben gedaan met het doel van "oh je wat gebeurde daar" (vergeet niet dat wij 'm zonder reclame zien!). Maar wie weet gaan ze hier straks nog even op door en blijkt het anders! :)
pi_116169238
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:41 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nate was dood, dus of het pistool is per ongeluk afgegaan, of Emily heeft bewust de trekker overgehaald of er is een andere persoon aanwezig geweest. De schotwond aan de voorkant doet echter vermoeden dat Emily de trekker heeft overgehaald.Immers, ze waren aan het huggen...
per ongeluk dacht ik eerst ook maar toen keek ik t stukje opnieuw en hij legt t pistool overduidelijk emt de loop de andere kant op
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:06:07 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116172376
Waarom zou Emily in godsnaam op Caleb gaan lopen schieten :') Nate was nog niet helemaal dood en wilde een laatste poging wagen om Emily te doden.

Jammer van Toby ;(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:09:52 #124
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116177380
Ik ga toch nog maar eens kijken, ik heb nergens een teken van leven van Nate gezien in die laatste momenten.

Bij nader inzien, geen beweging in die Nate.

[ Bericht 20% gewijzigd door DenWauwelaar op 30-08-2012 08:19:22 ]
pi_116177771
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga toch nog maar eens kijken, ik heb nergens een teken van leven van Nate gezien in die laatste momenten.

Ik heb laatst iemand bij Rookie Blue met een heftigere steekwond wel heftigere dingen zien doen nadat hij eerst even bij moest komen!

Maar eigenlijk is het ook volkomen nutteloos om Caleb neer te laten schieten als ze er nu niks mee doen. It only adds to the drama.
pi_116178324
Dat was alleen om de indruk te geven dat hij dood was, omdat Hanna overstuur is van een bekende die in een ambulance wordt gedragen en blijkbaar dood is. En om Nate zou ze niet zo doen.
pi_116178413
Bij Scream zijn ze ook altijd dood en toch weten ze het weer voor elkaar te krijgen om nog naar dat pistool te grijpen :')

Al vind ik het apart dat Emily & Caleb niks gemerkt hebben. Nate was neergestoken dus die had wss moeite met opstaan, dan merk je het toch als iemand je pistool wil pakken :')

Dat van die vuurtoren was vaag ja, je rent weg voor iemand, vervolgens ren je naar een plek waar je niet weg kunt :') Waarom rende ze niet gewoon het bos in en keihard blijven gillen totdat er iemand te zien is. Of zaten ze daar echt in the middle of nowhere :P
pi_116178673
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef loezzzje het volgende:
Bij Scream zijn ze ook altijd dood en toch weten ze het weer voor elkaar te krijgen om nog naar dat pistool te grijpen :')

Al vind ik het apart dat Emily & Caleb niks gemerkt hebben. Nate was neergestoken dus die had wss moeite met opstaan, dan merk je het toch als iemand je pistool wil pakken :')

Dat van die vuurtoren was vaag ja, je rent weg voor iemand, vervolgens ren je naar een plek waar je niet weg kunt :') Waarom rende ze niet gewoon het bos in en keihard blijven gillen totdat er iemand te zien is. Of zaten ze daar echt in the middle of nowhere :P
Je hebt daar echt veel stukken waar je kilometers lang niemand tegenkomt, beter gewoon rennen en niets zeggen ;)

Ik vond het altijd zo'n onzin dat ze nooit verbinding hebben als het uitkomt in dat soort plekken, maar sinds ik zelf in amerika ben geweest snap ik het wel, zo gauw als je buiten de stad komt ben je gewoon de lul qua bereik :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:44:03 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_116178770
quote:

Op Twitter bevestigde een van de schrijvers van de serie dat het Nate was die schoot.
Ik kan het wel even opzoeken als je wilt?

Edit:
https://twitter.com/BryanHoldman/status/240660629822787584
KuikenGuppy
pi_116179891
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Je hebt daar echt veel stukken waar je kilometers lang niemand tegenkomt, beter gewoon rennen en niets zeggen ;)

Ik vond het altijd zo'n onzin dat ze nooit verbinding hebben als het uitkomt in dat soort plekken, maar sinds ik zelf in amerika ben geweest snap ik het wel, zo gauw als je buiten de stad komt ben je gewoon de lul qua bereik :')
Ik moet zeggen dat het hier idd wel meevalt. Ik heb best vaak bereik in liften ook :P Was laatst bij een vriend van me in zijn nieuwe huisje kijken, hij woont in een nieuwbouwwijk en daar had ik dus geen bereik. Hij zei ook; ja t-mobile heeft bijna geen bereik hier. Nou dan zou ik me toch flink genaaid voelen _O-
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:37:44 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116179991
quote:

Het is televisie, hè.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:38:05 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116179998
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Op Twitter bevestigde een van de schrijvers van de serie dat het Nate was die schoot.

Edit:
Opgelost.
pi_116181614
Interview met PLL baas;

http://tvline.com/2012/08(...)eason-3-post-mortem/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vond ik wel weer interessant om te lezen :P

SPOILER
Ben benieuwd wie ze in gedachten hebben!

SPOILER
pi_116186860
SPOILER
Vooral dat stukje uit het interview makes me wonder ;)
pi_116187025
Mama Am I A?

Mama Marin of Mama Hastings.
pi_116191346
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
SPOILER
Vooral dat stukje uit het interview makes me wonder ;)
Juistem :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:44:09 #137
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116191906
Duurde even tot ik de mogelijkheid had om de aflevering te kijken (was lastig om uit dit topic te blijven!)

Wat een seizoensfinale! :D Toby! Noeeeeezzz! :N

En inderdaad, die vuurtoren was wel erg lame. :') Soms snap ik die scenario schrijvers niet. Elk verstandig persoon gaat toch geen vuurtoren in rennen als je iemand achter je aan hebt zitten die je wilt vermoorden?! En sowiesow. Nate had net zo goed in het huisje kunnen blijven en Paige vermoorden. (Wat hij ook in eerste instantie van plan was toch?) Het maakte toch niets meer uit, zei hij. Dus ik snapte niet zo zeer waarom die dan persé achter Emily aan ging rennen.

Hetzelfde geldt voor dat neerschieten van Caleb. Ieder normaal mens legt dan het pistool niet met zo'n nadruk neer. :') En je zou idd horen dat die gast omhoog probeert te komen.

Was trouwens wel erg nieuwsgierig naar wat -A (in eerste instantie) met die meiden wilde gaan doen!

(Waarom moeten de seizoen finales altijd zo groots en veel spannender zijn. Soms wou ik dat ze alle afleveringen wat meer van die spanning gaven....! Ze kunnen het blijkbaar wel!)

Dus nu....hoe lang moeten we nou wachten?
pi_116192892
In Oktober komt er een Halloween aflevering. En dan pas weer Januari ;(
pi_116192907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Bienelientjee het volgende:

En inderdaad, die vuurtoren was wel erg lame. :') Soms snap ik die scenario schrijvers niet. Elk verstandig persoon gaat toch geen vuurtoren in rennen als je iemand achter je aan hebt zitten die je wilt vermoorden?! En sowiesow. Nate had net zo goed in het huisje kunnen blijven en Paige vermoorden. (Wat hij ook in eerste instantie van plan was toch?) Het maakte toch niets meer uit, zei hij. Dus ik snapte niet zo zeer waarom die dan persé achter Emily aan ging rennen.

Volgens mij wilde Nate dat Emily keek hoe hij Paige vermoorde. Dat ze die vuurtoren in rende was gewoon een horror cliché. In horrorfilms rennen ze ook altijd naar boven in plaats van naar buiten. |:(

Toffe summerfinale! Ik vind Toby als -A- wel leuk! Lieve, aardige en behulpzame Toby. Juist een van de weinige waarvan ik het niet verwacht had. De enige die ik niet verdacht was trouwen Paige. Ze hebben wel heel erg hun best gedaan om haar verdacht te maken. En dat Nate Nate niet was, dat was ook overduidelijk. Wel zielig voor Spencer. ;(
Because simple is bad!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:51:53 #140
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116194641
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Ben benieuwd wie ze in gedachten hebben!
Ik ben eruit, ik ga voor

SPOILER
Erg fijn trouwens, die bevestiging dat de "Toby is undercover"-theorie dikke onzin blijkt te zijn. Toby als the Villain is véél toffer! :9

[ Bericht 2% gewijzigd door babette21 op 30-08-2012 18:17:11 ]
pi_116195374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef babette21 het volgende:

Ik ben eruit, ik ga voor

SPOILER
Daar ging ik idd ook weer naartoe....zou ook verklaren waarom Tobey bij the A-team zit.

Theorieen hoeven toch trouwens niet in spoilers, tenzij gebaseerd op een spoiler?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:16:44 #142
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116195549
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:11 schreef Jill-RMC het volgende:

Theorieen hoeven toch trouwens niet in spoilers, tenzij gebaseerd op een spoiler?
Klopt, ik deed het nu omdat ik het als reactie plaatste op een spoiler (maar daarbij zo stom heb zitten quoten dat het al geen spoiler meer is - zie ik nu.... ik zal 't ff fixen :') )
pi_116198259
Het is nog niet bevestigd dat het onzin is. Maar Marlene zei dat je er zeker niet vanuit moet gaan dat hij undercover is. Lekker vaag dus :')
pi_116198495
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef loezzzje het volgende:

Ze rende erheen om beter bereik te krijgen, maar waarom niet gewoon het bos inrennen?
pi_116220802
Daar zal ze wel minder bereik hebben. Maar dan nog, gewoon door blijven rennen, ben je altijd nog veiliger dan wanneer je naar een plek toe gaat met maar 1 in/uitgang.
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:19:53 #146
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116263056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Edit:
Wel heel knap. :{

Magic Bullet Theory, anyone? http://en.wikipedia.org/wiki/Single_bullet_theory
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:29:22 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116263144
Ach joh, dat gebeurt zo vaak in films, let it go.
pi_116263257
Ja logica is nou eenmaal niet de sterkste kant van meeste tv series ;)
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:48:27 #149
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116264073
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ach joh, dat gebeurt zo vaak in films, let it go.
Ik snap niet zo goed waarom ze dan geen frame van die Nate erinstoppen, dat je hem nog ff ziet met iets in zijn handen.
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:49:44 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116264094
Zodat gekke mensen gaan bedenken dat Emily Caleb zou hebben neergeschoten.
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:26:23 #151
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116264667
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
Zodat gekke mensen gaan bedenken dat Emily Caleb zou hebben neergeschoten.
Dat is de enige verklaring als de schotwond aan de voorkant zit. :')

Tenzij je gelooft in Magic Bullet Theory.
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:43:33 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116265020
Nah, Emily heeft werkelijk geen enkele reden om Caleb neer te schieten, dat zou nergens op slaan. Op tv heb je heeeeeeeeeeel vaak dat de assumed dead toch nog één keer omhoog komen om te schieten/steken/schoppen/watdanook.
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:53:37 #153
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116265258
Bij de originele uitzending werd dat schot waarschijnlijk direct opgevolgd door vijf minuten reclame, waardoor de kijker in spanning werd achtergelaten. Zie het als een kleine cliffhanger tussendoor, net even een extra spanningsmoment. Niet overal zit wat achter (vaker niet dan wel!).
pi_116265709
Ik heb vannacht lekker pizza gegeten met Aria... althans, ik vond haar Aria. Was m'n openingszin, jij lijkt op iemand uit een serie :')
pi_116266611
Je hebt maar achterwege gelaten dat je PPL kijkt ;)

Promo voor 3x13:
pi_116266838
Haha ze kende het niet. Maar op zich wel een goeie, ze vroeg wie bedoel je dan?

Laat foto zien, oehhh wow, thanks! *and he scoooooressss *O*
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:59:37 #157
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116267055
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:11 schreef JDx het volgende:
Ik heb vannacht lekker pizza gegeten met Aria... althans, ik vond haar Aria. Was m'n openingszin, jij lijkt op iemand uit een serie :')
Je hebt haar toch wel mijn telefoonnummer gegeven he?

( en mijn vriendin niets verteld)

:')
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:00:42 #158
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116267081
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Nah, Emily heeft werkelijk geen enkele reden om Caleb neer te schieten, dat zou nergens op slaan. Op tv heb je heeeeeeeeeeel vaak dat de assumed dead toch nog één keer omhoog komen om te schieten/steken/schoppen/watdanook.
Hoezo heeft Emily geen reden?

Nee de redeneringen van Jenna ( die niet meer blind is), Mona ( omdat ze een beetje gepest werd) of Toby (.... wtf) zijn lekker steekhoudend. :')
pi_116268183
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:52 schreef JDx het volgende:
Laat foto zien, oehhh wow, thanks! *and he scoooooressss *O*
_O-
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:48:47 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116268419
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:00 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hoezo heeft Emily geen reden?

Nee de redeneringen van Jenna ( die niet meer blind is), Mona ( omdat ze een beetje gepest werd) of Toby (.... wtf) zijn lekker steekhoudend. :')
Toby heeft een jaar onschuldig in de bak gezeten door hun, lijkt mij een aardig motief...

Maar goed, wat zou volgens jou dan een reden kunnen zijn dat Emily zou schieten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')