Ja, dat dus. Hij heeft nergens gezegd dat hij Maya heeft vermoord. Dat is wat Emily en iedereen eruit haaldenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef BestIEverHad het volgende:
Nate bekende de moord toch niet? Hij zei dat Emily Maya van hem af had gepakt en dat hij nu iets van Emily af zou pakken. Tevens was z'n naam toch Lordan James ofzo?
Ik hoop 't maar... want ik heb wel het idee dat hij écht van Spencer houdt, of is dat echt naief van me?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef loezzzje het volgende:
Sommige mensen op het internet denken dat Toby in het A-team zit om de meiden te beschermen. Soort van secret agent zeg maar.
Ik vind het wel een interessante theorie.
Dacht ik ook ja. Vandaar dat ik zo geshockeerd was dat hij het was. Maar hij zei toch tegen Spencer, als jij niks wil zeggen dan ga ik zelf wel op onderzoek uit. Misschien doet hij dat door zich te infiltreren in het A-team.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop 't maar... want ik heb wel het idee dat hij écht van Spencer houdt, of is dat echt naief van me?
Heb je ook op girlscene gelezen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Vandaar dat ik zo geshockeerd was dat hij het was. Maar hij zei toch tegen Spencer, als jij niks wil zeggen dan ga ik zelf wel op onderzoek uit. Misschien doet hij dat door zich te infiltreren in het A-team.
Garrett is toch vrij omdat het niet zijn bloed was op het enkelbandje van Alison?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:15 schreef babette21 het volgende:
Nate lijkt mij de enige moordenaar van Maya. Het waren ook zijn initialen op dat mes trouwens! Ik denk dat dit alles los staat van A maar ze leek hier wel
meer over te weten, gezien de video (de stalker was niet het grootste probleem, ofzo).
Ik snap niet waarom Garrett vrij is, omdat hij Maya niet vermoord heeft kan hij Alison toch nog wel vermoord hebben?? (al denk ik van niet)
Ik denk ook niet dat Toby echt in het A-team zit, maar we zullen het zien!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Wat ik me dus afvraag. Dit kan het toch niet zijn? Dan zouden we nu alles al weten. Toby had het er over dat hij het zelf zou gaan uitzoeken. Hoort dit er niet gewoon bij?
Ik hoop het ook echt! Ik vond het juist zó lief met Spencer..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop 't maar... want ik heb wel het idee dat hij écht van Spencer houdt, of is dat echt naief van me?
Ken je die film basic instinct?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef loezzzje het volgende:
Maar als Toby A is waarom sodemieterd hij dan van die steiger af? Er zullen wel minder pijnlijke dingen te verzinnen zijn om jezelf geloofwaardig te maken toch
Oh ja, dat was het!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Garrett is toch vrij omdat het niet zijn bloed was op het enkelbandje van Alison?
Ken hem wel maar nooit gezien.quote:
LMAO die reactie onder die video:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:30 schreef babette21 het volgende:
Janel Parrish (Mona) interviewt Keegan Allen (Toby):
quote:Spencer got screwed by A. Literally!
en ik keek echt zo vanquote:
In de boekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe zit het dan met Toby in de boeken? Ik moet echt eens beginnen aan die boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens begon ik ook al vermoedens te krijgen toen hij zo zei: "Spencer I know who you are, you'll never have to be sorry. " Dat was echt creepy as fuck en later dat "I'm exactly where I need to be"
Dat zou wel leuk zijn ja die gemengde gevoelensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Misschien dat Toby wel echt bij het A-team hoort en nu van Spencer is gaan houden en niet meer uit het team kan/mag vertrekken. Vandaar dat hij zich schuldig voelt. Hmm ik weet het niet, het zal de komende 6 maanden weer een raadsel zijn
Nate was dood, dus of het pistool is per ongeluk afgegaan, of Emily heeft bewust de trekker overgehaald of er is een andere persoon aanwezig geweest. De schotwond aan de voorkant doet echter vermoeden dat Emily de trekker heeft overgehaald.Immers, ze waren aan het huggen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Zat me er vanmiddag ook al aan te ergeren maar was dat laatste stuk nog een keer aan het checken. Je bent op de vlucht dan ga je een vuurtoren beklimmen...okay je wil een signaal hebben - hoogste punt etc daar kan ik nog bij inkomen....maar er komt iemand achter je aan, er is één toegang tot de plek waar je bent en diegene die achter je aankomt moet van onderaf naar die plek komen...waarom sta je m niet op te wachten en schop je 'm als ie naar boven probeert te komen.
Ook leuk dat Nate met zn bergschoenen minder herrie maakt op die trap dan Caleb met zn gympies.
En die schotwond van Caleb is best knap aangezien ie tijdens het schot Emily aan het huggen is en zij dus op een haar na gemist moet zijn. Oh en je merkt niet dat Nate overeind komt en naar je pistool kruipt. Sowieso heeft Nate het gedaan?
Misschien moet ik JDx zn alu-hoedje lenen
per ongeluk dacht ik eerst ook maar toen keek ik t stukje opnieuw en hij legt t pistool overduidelijk emt de loop de andere kant opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nate was dood, dus of het pistool is per ongeluk afgegaan, of Emily heeft bewust de trekker overgehaald of er is een andere persoon aanwezig geweest. De schotwond aan de voorkant doet echter vermoeden dat Emily de trekker heeft overgehaald.Immers, ze waren aan het huggen...
Ik heb laatst iemand bij Rookie Blue met een heftigere steekwond wel heftigere dingen zien doen nadat hij eerst even bij moest komen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga toch nog maar eens kijken, ik heb nergens een teken van leven van Nate gezien in die laatste momenten.
Bij nader inzien, geen beweging in die Nate.
Je hebt daar echt veel stukken waar je kilometers lang niemand tegenkomt, beter gewoon rennen en niets zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef loezzzje het volgende:
Bij Scream zijn ze ook altijd dood en toch weten ze het weer voor elkaar te krijgen om nog naar dat pistool te grijpen
Al vind ik het apart dat Emily & Caleb niks gemerkt hebben. Nate was neergestoken dus die had wss moeite met opstaan, dan merk je het toch als iemand je pistool wil pakken
Dat van die vuurtoren was vaag ja, je rent weg voor iemand, vervolgens ren je naar een plek waar je niet weg kuntWaarom rende ze niet gewoon het bos in en keihard blijven gillen totdat er iemand te zien is. Of zaten ze daar echt in the middle of nowhere
Op Twitter bevestigde een van de schrijvers van de serie dat het Nate was die schoot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga toch nog maar eens kijken, ik heb nergens een teken van leven van Nate gezien in die laatste momenten.
Ik moet zeggen dat het hier idd wel meevalt. Ik heb best vaak bereik in liften ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef JDx het volgende:
[..]
Je hebt daar echt veel stukken waar je kilometers lang niemand tegenkomt, beter gewoon rennen en niets zeggen
Ik vond het altijd zo'n onzin dat ze nooit verbinding hebben als het uitkomt in dat soort plekken, maar sinds ik zelf in amerika ben geweest snap ik het wel, zo gauw als je buiten de stad komt ben je gewoon de lul qua bereik
Het is televisie, hè.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Opgelost.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op Twitter bevestigde een van de schrijvers van de serie dat het Nate was die schoot.
Ik kan het wel even opzoeken als je wilt?
Edit:
https://twitter.com/BryanHoldman/status/240660629822787584
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik wel weer interessant om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wie ze in gedachten hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat stukje uit het interview makes me wonder![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
JuistemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat stukje uit het interview makes me wonder![]()
![]()
Duurde even tot ik de mogelijkheid had om de aflevering te kijken (was lastig om uit dit topic te blijven!)
Wat een seizoensfinale!Toby! Noeeeeezzz!
![]()
En inderdaad, die vuurtoren was wel erg lame.Soms snap ik die scenario schrijvers niet. Elk verstandig persoon gaat toch geen vuurtoren in rennen als je iemand achter je aan hebt zitten die je wilt vermoorden?! En sowiesow. Nate had net zo goed in het huisje kunnen blijven en Paige vermoorden. (Wat hij ook in eerste instantie van plan was toch?) Het maakte toch niets meer uit, zei hij. Dus ik snapte niet zo zeer waarom die dan persé achter Emily aan ging rennen.
Hetzelfde geldt voor dat neerschieten van Caleb. Ieder normaal mens legt dan het pistool niet met zo'n nadruk neer.En je zou idd horen dat die gast omhoog probeert te komen.
Was trouwens wel erg nieuwsgierig naar wat -A (in eerste instantie) met die meiden wilde gaan doen!
(Waarom moeten de seizoen finales altijd zo groots en veel spannender zijn. Soms wou ik dat ze alle afleveringen wat meer van die spanning gaven....! Ze kunnen het blijkbaar wel!)
Dus nu....hoe lang moeten we nou wachten?![]()
Volgens mij wilde Nate dat Emily keek hoe hij Paige vermoorde. Dat ze die vuurtoren in rende was gewoon een horror cliché. In horrorfilms rennen ze ook altijd naar boven in plaats van naar buiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Bienelientjee het volgende:
En inderdaad, die vuurtoren was wel erg lame.Soms snap ik die scenario schrijvers niet. Elk verstandig persoon gaat toch geen vuurtoren in rennen als je iemand achter je aan hebt zitten die je wilt vermoorden?! En sowiesow. Nate had net zo goed in het huisje kunnen blijven en Paige vermoorden. (Wat hij ook in eerste instantie van plan was toch?) Het maakte toch niets meer uit, zei hij. Dus ik snapte niet zo zeer waarom die dan persé achter Emily aan ging rennen.
![]()
Toffe summerfinale! Ik vind Toby als -A- wel leuk! Lieve, aardige en behulpzame Toby. Juist een van de weinige waarvan ik het niet verwacht had. De enige die ik niet verdacht was trouwen Paige. Ze hebben wel heel erg hun best gedaan om haar verdacht te maken. En dat Nate Nate niet was, dat was ook overduidelijk. Wel zielig voor Spencer.
Because simple is bad!![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben eruit, ik ga voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wie ze in gedachten hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg fijn trouwens, die bevestiging dat de "Toby is undercover"-theorie dikke onzin blijkt te zijn. Toby als the Villain is véél toffer!
[ Bericht 2% gewijzigd door babette21 op 30-08-2012 18:17:11 ]![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef babette21 het volgende:
Ik ben eruit, ik ga voorDaar ging ik idd ook weer naartoe....zou ook verklaren waarom Tobey bij the A-team zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theorieen hoeven toch trouwens niet in spoilers, tenzij gebaseerd op een spoiler?![]()
Klopt, ik deed het nu omdat ik het als reactie plaatste op een spoiler (maar daarbij zo stom heb zitten quoten dat het al geen spoiler meer is - zie ik nu.... ik zal 't ff fixenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Theorieen hoeven toch trouwens niet in spoilers, tenzij gebaseerd op een spoiler?)
![]()
Het is nog niet bevestigd dat het onzin is. Maar Marlene zei dat je er zeker niet vanuit moet gaan dat hij undercover is. Lekker vaag dus![]()
![]()
Ze rende erheen om beter bereik te krijgen, maar waarom niet gewoon het bos inrennen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef loezzzje het volgende:
Bij Scream zijn ze ook altijd dood en toch weten ze het weer voor elkaar te krijgen om nog naar dat pistool te grijpen
Al vind ik het apart dat Emily & Caleb niks gemerkt hebben. Nate was neergestoken dus die had wss moeite met opstaan, dan merk je het toch als iemand je pistool wil pakken
Dat van die vuurtoren was vaag ja, je rent weg voor iemand, vervolgens ren je naar een plek waar je niet weg kuntWaarom rende ze niet gewoon het bos in en keihard blijven gillen totdat er iemand te zien is. Of zaten ze daar echt in the middle of nowhere
![]()
Daar zal ze wel minder bereik hebben. Maar dan nog, gewoon door blijven rennen, ben je altijd nog veiliger dan wanneer je naar een plek toe gaat met maar 1 in/uitgang.![]()
Wel heel knap.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op Twitter bevestigde een van de schrijvers van de serie dat het Nate was die schoot.
Ik kan het wel even opzoeken als je wilt?
Edit:
https://twitter.com/BryanHoldman/status/240660629822787584
Magic Bullet Theory, anyone? http://en.wikipedia.org/wiki/Single_bullet_theoryVoor vrienden is het kortweg Wauw![]()
Ach joh, dat gebeurt zo vaak in films, let it go.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik snap niet zo goed waarom ze dan geen frame van die Nate erinstoppen, dat je hem nog ff ziet met iets in zijn handen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ach joh, dat gebeurt zo vaak in films, let it go.Voor vrienden is het kortweg Wauw![]()
Zodat gekke mensen gaan bedenken dat Emily Caleb zou hebben neergeschoten.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Dat is de enige verklaring als de schotwond aan de voorkant zit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
Zodat gekke mensen gaan bedenken dat Emily Caleb zou hebben neergeschoten.
Tenzij je gelooft in Magic Bullet Theory.Voor vrienden is het kortweg Wauw![]()
Nah, Emily heeft werkelijk geen enkele reden om Caleb neer te schieten, dat zou nergens op slaan. Op tv heb je heeeeeeeeeeel vaak dat de assumed dead toch nog één keer omhoog komen om te schieten/steken/schoppen/watdanook.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Bij de originele uitzending werd dat schot waarschijnlijk direct opgevolgd door vijf minuten reclame, waardoor de kijker in spanning werd achtergelaten. Zie het als een kleine cliffhanger tussendoor, net even een extra spanningsmoment. Niet overal zit wat achter (vaker niet dan wel!).![]()
Ik heb vannacht lekker pizza gegeten met Aria... althans, ik vond haar Aria. Was m'n openingszin, jij lijkt op iemand uit een serie![]()
![]()
Haha ze kende het niet. Maar op zich wel een goeie, ze vroeg wie bedoel je dan?
Laat foto zien, oehhh wow, thanks! *and he scoooooressss![]()
![]()
Je hebt haar toch wel mijn telefoonnummer gegeven he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:11 schreef JDx het volgende:
Ik heb vannacht lekker pizza gegeten met Aria... althans, ik vond haar Aria. Was m'n openingszin, jij lijkt op iemand uit een serie
( en mijn vriendin niets verteld)
Voor vrienden is het kortweg Wauw![]()
Hoezo heeft Emily geen reden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Nah, Emily heeft werkelijk geen enkele reden om Caleb neer te schieten, dat zou nergens op slaan. Op tv heb je heeeeeeeeeeel vaak dat de assumed dead toch nog één keer omhoog komen om te schieten/steken/schoppen/watdanook.
Nee de redeneringen van Jenna ( die niet meer blind is), Mona ( omdat ze een beetje gepest werd) of Toby (.... wtf) zijn lekker steekhoudend.
Voor vrienden is het kortweg Wauw![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:52 schreef JDx het volgende:
Laat foto zien, oehhh wow, thanks! *and he scoooooressss![]()
![]()
Toby heeft een jaar onschuldig in de bak gezeten door hun, lijkt mij een aardig motief...quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoezo heeft Emily geen reden?
Nee de redeneringen van Jenna ( die niet meer blind is), Mona ( omdat ze een beetje gepest werd) of Toby (.... wtf) zijn lekker steekhoudend.
Maar goed, wat zou volgens jou dan een reden kunnen zijn dat Emily zou schieten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: