Darkbloomquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vivian Darkwooden dat was een dood spoor, toch?
Om eerlijk te zijn ben ik Vivian alweer een beetje vergeten. Ze hebben er aandacht aan geschonken in het 2e seizoen maar in dit seizoen was er geen link naar Vivian, the dollhouse of law firm (volgens mij). Als het alterego van Alison belangrijk was geweest in de ontmaskering van een lid van het A-team dan zouden ze er toch wat meer aandacht aan moeten besteden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Darkbloom
Er is nooit met zekerheid gezegd waarom Alison zich zo voordeed, er zijn wel een aantal theoriën (waaronder: angst voor A). Het leverde uiteindelijk de info op dat Alison niet met de auto maar met een vliegtuigje terug was gekomen van dat tripje (zogenaamd bij haar oma, maar eigenlijk in een golfresort met Ian - dacht ik), waardoor ze uren eerder dan men altijd dacht in Rosewood was. Wat ze in die paar uur heeft gedaan is dacht ik nooit achterhaald... of ben ik vergeten.
Handige link: de Vivian-acties nog eens op een rijtje: http://www.wetpaint.com/p(...)ian-darkblooms-story
Ik was dat van die Law Firm (en Melissa) alweer vergeten. Hebben ze nooit echt wat mee gedaan, toch?
Echt he? Ik had iedereen verwacht behalve die persoon. Jammer want vind die persoon zo leukquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef Burdie het volgende:
Nooooooooo, dat kan niet waar zijn, dit had ik zo niet zien aankomen![]()
![]()
Halverwege viel het kwartje bij mij al, zijn blik toen hij Spencer omhelsde... maar ik was alsnog geschrokkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he? Ik had iedereen verwacht behalve die persoon. Jammer want vind die persoon zo leuk![]()
Ik had het antwoord vannacht al op instagram gelezen dus viel al chagrijnig in slaapquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Halverwege viel het kwartje bij mij al, zijn blik toen hij Spencer omhelsde... maar ik was alsnog geschrokken![]()
Dat je hier überhaupt komt voordat je gekeken hebt!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Download gaat traaaagMoet me inhouden niet te lezen hoe het afloopt
Ik vind haar wel aantrekkelijk in die rolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:50 schreef babette21 het volgende:
Die vriendschap met Alison snap ik ook echt niet. Of het feit dat ze zo populair was. Heel Rosewood had 'n bloedhekel aan dat wicht
Nu je het zegt ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:28 schreef babette21 het volgende:
Toen ze gingen seksen moest ik aan Scream denken en ja hoor... hij was 't!
Ik neem aan dat Nate dat was (voordat ie kennelijk alsnog bezweek aan z'n steekwond). Lijkt me niet dat het Emily was en als er een vierde persoon geweest was moet Emily dat gezien/verteld hebben. Toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef Burdie het volgende:
Ik snap trouwens niet wie Caleb nou heeft geschoten?
Ik dacht eerst Nate maar nu denk ik dat het misschien A was....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef Burdie het volgende:
Ik snap trouwens niet wie Caleb nou heeft geschoten?
Is dat alles?!quote:
Aangezien Caleb werd geopereerd ga ik er wel van uit dat hij blijft leven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:03 schreef BestIEverHad het volgende:
Noooooooh, hoe kan dat nou. Ik had echt iemand anders verwacht, maar hém? Ik had een heeeeel kleine beetje zo'n vermoeden toen hij dezelfde dag weer terug kwam in de stad, maar ik wist niet dat het echt hem zou zijn. Goede aflevering tho, wel jammer van Caleb.
Mijn ideequote:
Moeilijk.. Kreeg Emily nou niet het bericht: I owe you one Emily? (aan het einde toen ze gebeld werd) of was het juist You owe me one?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Nate maar nu denk ik dat het misschien A was....
Dat was (in opdracht van) Gareth, want dankzij haar is Nate nu degene die de schuld van Maya's dood op zich neemt, post mortum; het is m.i. niet duidelijk dat Maya (alleen) door Nate vermoord is?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aangezien Caleb werd geopereerd ga ik er wel van uit dat hij blijft leven.
[..]
Mijn idee
[..]
Moeilijk.. Kreeg Emily nou niet het bericht: I owe you one Emily? (aan het einde toen ze gebeld werd) of was het juist You owe me one?
Hij(Nate) bekende toch de moord van Maya tegen Emily? Alleen hebben ze volgens mij niet genoeg bewijs om te bewijzen dat Gareth Alison heeft/zou hebben vermoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was (in opdracht van) Gareth, want dankzij haar is Nate nu degene die de schuld van Maya's dood op zich neemt, post mortum; het is m.i. niet duidelijk dat Maya (alleen) door Nate vermoord is?
Ja, dat dus. Hij heeft nergens gezegd dat hij Maya heeft vermoord. Dat is wat Emily en iedereen eruit haaldenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef BestIEverHad het volgende:
Nate bekende de moord toch niet? Hij zei dat Emily Maya van hem af had gepakt en dat hij nu iets van Emily af zou pakken. Tevens was z'n naam toch Lordan James ofzo?
Ik hoop 't maar... want ik heb wel het idee dat hij écht van Spencer houdt, of is dat echt naief van me?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef loezzzje het volgende:
Sommige mensen op het internet denken dat Toby in het A-team zit om de meiden te beschermen. Soort van secret agent zeg maar.
Ik vind het wel een interessante theorie.
Dacht ik ook ja. Vandaar dat ik zo geshockeerd was dat hij het was. Maar hij zei toch tegen Spencer, als jij niks wil zeggen dan ga ik zelf wel op onderzoek uit. Misschien doet hij dat door zich te infiltreren in het A-team.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop 't maar... want ik heb wel het idee dat hij écht van Spencer houdt, of is dat echt naief van me?
Heb je ook op girlscene gelezen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Vandaar dat ik zo geshockeerd was dat hij het was. Maar hij zei toch tegen Spencer, als jij niks wil zeggen dan ga ik zelf wel op onderzoek uit. Misschien doet hij dat door zich te infiltreren in het A-team.
Garrett is toch vrij omdat het niet zijn bloed was op het enkelbandje van Alison?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:15 schreef babette21 het volgende:
Nate lijkt mij de enige moordenaar van Maya. Het waren ook zijn initialen op dat mes trouwens! Ik denk dat dit alles los staat van A maar ze leek hier wel
meer over te weten, gezien de video (de stalker was niet het grootste probleem, ofzo).
Ik snap niet waarom Garrett vrij is, omdat hij Maya niet vermoord heeft kan hij Alison toch nog wel vermoord hebben?? (al denk ik van niet)
Ik denk ook niet dat Toby echt in het A-team zit, maar we zullen het zien!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Wat ik me dus afvraag. Dit kan het toch niet zijn? Dan zouden we nu alles al weten. Toby had het er over dat hij het zelf zou gaan uitzoeken. Hoort dit er niet gewoon bij?
Ik hoop het ook echt! Ik vond het juist zó lief met Spencer..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop 't maar... want ik heb wel het idee dat hij écht van Spencer houdt, of is dat echt naief van me?
Ken je die film basic instinct?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef loezzzje het volgende:
Maar als Toby A is waarom sodemieterd hij dan van die steiger af? Er zullen wel minder pijnlijke dingen te verzinnen zijn om jezelf geloofwaardig te maken toch
Oh ja, dat was het!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Garrett is toch vrij omdat het niet zijn bloed was op het enkelbandje van Alison?
Ken hem wel maar nooit gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |