LMAO die reactie onder die video:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:30 schreef babette21 het volgende:
Janel Parrish (Mona) interviewt Keegan Allen (Toby):
quote:Spencer got screwed by A. Literally!
In de boekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe zit het dan met Toby in de boeken? Ik moet echt eens beginnen aan die boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens begon ik ook al vermoedens te krijgen toen hij zo zei: "Spencer I know who you are, you'll never have to be sorry. " Dat was echt creepy as fuck en later dat "I'm exactly where I need to be"
Dat zou wel leuk zijn ja die gemengde gevoelensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Misschien dat Toby wel echt bij het A-team hoort en nu van Spencer is gaan houden en niet meer uit het team kan/mag vertrekken. Vandaar dat hij zich schuldig voelt. Hmm ik weet het niet, het zal de komende 6 maanden weer een raadsel zijn
Nate was dood, dus of het pistool is per ongeluk afgegaan, of Emily heeft bewust de trekker overgehaald of er is een andere persoon aanwezig geweest. De schotwond aan de voorkant doet echter vermoeden dat Emily de trekker heeft overgehaald.Immers, ze waren aan het huggen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Zat me er vanmiddag ook al aan te ergeren maar was dat laatste stuk nog een keer aan het checken. Je bent op de vlucht dan ga je een vuurtoren beklimmen...okay je wil een signaal hebben - hoogste punt etc daar kan ik nog bij inkomen....maar er komt iemand achter je aan, er is één toegang tot de plek waar je bent en diegene die achter je aankomt moet van onderaf naar die plek komen...waarom sta je m niet op te wachten en schop je 'm als ie naar boven probeert te komen.
Ook leuk dat Nate met zn bergschoenen minder herrie maakt op die trap dan Caleb met zn gympies.
En die schotwond van Caleb is best knap aangezien ie tijdens het schot Emily aan het huggen is en zij dus op een haar na gemist moet zijn. Oh en je merkt niet dat Nate overeind komt en naar je pistool kruipt. Sowieso heeft Nate het gedaan?
Misschien moet ik JDx zn alu-hoedje lenen
per ongeluk dacht ik eerst ook maar toen keek ik t stukje opnieuw en hij legt t pistool overduidelijk emt de loop de andere kant opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nate was dood, dus of het pistool is per ongeluk afgegaan, of Emily heeft bewust de trekker overgehaald of er is een andere persoon aanwezig geweest. De schotwond aan de voorkant doet echter vermoeden dat Emily de trekker heeft overgehaald.Immers, ze waren aan het huggen...
Ik heb laatst iemand bij Rookie Blue met een heftigere steekwond wel heftigere dingen zien doen nadat hij eerst even bij moest komen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga toch nog maar eens kijken, ik heb nergens een teken van leven van Nate gezien in die laatste momenten.
Bij nader inzien, geen beweging in die Nate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |