Zou geen probleem moeten zijn maar dan moet ik wel wachten totdat ik die layout heb gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Omdat dat de nieuwe FOK layout is.![]()
(heb je niet van mij)
Moet jij niet poepen ofzo?quote:
Moet je aan mineraalwater demanderen.quote:
neequote:
quote:
Naja credits naar Aldie. Hij heeft de naam bedachtquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Stil nou, hij vindt poep en pies nog zo grappig, hihihihihihi
Anyway, nice TT Mender
Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef drumstickNL het volgende:
Iedereen kom GW2 spelen gaan we samen kastelen veroveren voor onze server.
explain..quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Die lucht en zonsondergang![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeg jij hebt ok wel is HP 1 en 2 gespeeld he? Wist je dat je daar een editor van hebt? Kun je allemaal dingen toevoegen enzoquote:
Ja dat klopt, sterker nog, ze staan nog op mijn pcquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg jij hebt ok wel is HP 1 en 2 gespeeld he? Wist je dat je daar een editor van hebt? Kun je allemaal dingen toevoegen enzo
Even zoeken..quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja dat klopt, sterker nog, ze staan nog op mijn pc
En nee, ik wist niet dat er een editor wasTell me more!
Ah gevonden, Dat heet magic wallsquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja dat klopt, sterker nog, ze staan nog op mijn pc
En nee, ik wist niet dat er een editor wasTell me more!
Lol; wel epische gangen hebben ze daar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
Haha
Toen ik in de Dom van in keulen, stonden er een stel achter mij van ongeveer mijn leeftijd en allemaal zeiden ze van "Dit lijkt best wel veel op zweinstein"
zekersquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lol; wel epische gangen hebben ze daar.
Ja aldiewillenvaren gaat daar over. Dus geef je ingame naam en we zullen vanzelf wel zien of hij je toevoegd.quote:
Die is geband.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja aldiewillenvaren gaat daar over. Dus geef je ingame naam en we zullen vanzelf wel zien of hij je toevoegd.
Hij leest mee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die is geband.
AlDieWillenteKaaprenVaren
Ja maar hij kan nog steeds pm's ontvangen of in dit topic lezen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die is geband.
AlDieWillenteKaaprenVaren
username? anders kan Aldie je niet toevoegen hequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:28 schreef drumstickNL het volgende:
Hoezo ben ik niet whitelisted newbs? Ik loop hier al sinds pre-alpha.
Alleen drumpie 1.7 mensenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:28 schreef drumstickNL het volgende:
Hoezo ben ik niet whitelisted newbs? Ik loop hier al sinds pre-alpha.
Mini sjineesjes die vastgeketend zitten aan een crappy computer op 640x480.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:32 schreef drumstickNL het volgende:
Hello, generally speaking, 95% orders can be delivered in 10 minutes, but, we hope you ask our live chat to check the stock and then place your order, only in this way, we can promise the fastest delivery in 10 mins
Site www usaandeu com
Discount Code: thanku
World of Warcraft: 32.5EUR=50K, 65EUR=100K+10000G, 130EUR=200K+20000G
We have Online service for 24 hours, please feel free to contact with us
Thanks
Er moet hoe dan ook brood op de plank komenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mini sjineesjes die vastgeketend zitten aan een crappy computer op 640x480.
Moeten de hele dag boars killen.
donequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:36 schreef MineraalWater het volgende:
Gerne in de OP:
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Ik ben ik en ik wil op de whitelistquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ga gewoon constant proberen te joinen zodat ik z'n server console spam
[sup][ afbeelding ][quote]Op zondag 26 augustus 2012 14:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wie ben jij >?
pm AlDieWillenteKaaprenVarenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand geef aldie es een por. Dat ie ff SosuA aan de whitelist koppelt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was echt 5 seconden op de server en toen weer weg. Dus hem dat niet eens kunnen vragen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand geef aldie es een por. Dat ie ff SosuA aan de whitelist koppelt.
Jakkes... Geef mij maar gewoon een normale kitkatquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://www.weirdasianews.(...)est-kit-kat-flavors/
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel onder curatele.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef TJV het volgende:
Gooi hem gewoon op die whitelist, hij is part of the family.
Dit betekend veel voor mequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef TJV het volgende:
Gooi hem gewoon op die whitelist, hij is part of the family.
¿Porque?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef tuut-chips het volgende:
Bobber ik heb het nu al helemaal gezien met jou
ik kom online:quote:
Is je geen mening nu een Nee?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik kom online:
KIWI <3 HEY
ik: doe normaal
HOU JE KK BEK AH ZEMMEH HJKKB XD
HJKKB ANDERS BEL IK MO EN ALI XD
NEE GRAPJE XD ONELUV JWTZ XXX NOHOMO
en dat iedere 15 seconden
Zet je wel je fiets op slot. En geen ajax broodtrommeltje mee hea?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef -Datdus- het volgende:
Overmorgen eerste schooldag.Ik zit echt midden in het centrum van Rotterdam.
Nee, zo ging het niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik kom online:
KIWI <3 HEY
Zoek de fout.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, zo ging het niet.
Je stelt me teleur, liegen om mij in een zwart licht te stellen. Dit had ik niet van je verwacht.
Dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik kom online:
KIWI <3 HEY
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zet je wel je fiets op slot. En geen ajax broodtrommeltje mee hea?
Mijn geen mening is nu een NEE HIJ ERUIT OF IK ERUITquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is je geen mening nu een Nee?
quote:
Zo waarquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zet je wel je fiets op slot. En geen ajax broodtrommeltje mee hea?
Wijnhavenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef -Datdus- het volgende:
Overmorgen eerste schooldag.Ik zit echt midden in het centrum van Rotterdam.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef Lorrelies het volgende:
Ik denk dat Datdus na een week in Rotterdam niet meer zo blij is met zijn plekje in het centrum
Gebruik jedie boeken nou veel? Volgens mij amper?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Langs de maas is het leuk voor, cruiseschepen kijken enzo
Veel coole architectuur.
Ik heb denk 1 boek gelezen, de 4 jaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gebruik jedie boeken nou veel? Volgens mij amper?
Ik kan me echt geen voorstelling maken van het HBO, geef even een dag in het kort please.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik heb denk 1 boek gelezen, de 4 jaar(van die officiële lijst dan)
Verschilt nogal per opleiding, als je CMD doet is het voornamelijk de lessen volgen, naar de colleges gaan die je interssant lijken en de rest van de tijd ben je bezig met veel te veel groepsopdrachten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen voorstelling maken van het HBO, geef even een dag in het kort please.
Koopgooot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die McDonalds -> onze hangplek
rotterdam![]()
Wat houdt dan zo'n project in noem eens een voorbeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Verschilt nogal per opleiding, als je CMD doet is het voornamelijk de lessen volgen, naar de colleges gaan die je interssant lijken en de rest van de tijd ben je bezig met veel te veel groepsopdrachten.
Wat ook gelijk de ergste horror is van het HBO.
Project is meestal in de vorm van:quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat houdt dan zo'n project in noem eens een voorbeeld.Op het MBO vond ik samenwerken ook altijd de hel.
En wat doe je nu voor werk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Project is meestal in de vorm van:
"Bedrijf / instantie wil een probleem van een bepaalde doelgroep oplossen"
Eerste wat je dan gaat doen is onderzoek naar de doelgroep, wat willen de mensen precies blabla.
Met die informatie ga je vervolgens brainstormen > concept ontwikkelen waarmee het probleem kan worden aangepakt.
Als het concept wordt goedgekeurd ga je dit vervolgens uitwerken tot een prototypen. (wat heel breed kan zijn van een filmpje tot een web applicatie)
Dan test je met de doelgroep (*kuch*) of het prototype werkt en presenteer je dit.
Een dergelijk project heb je elk kwartaal. + dan solo/groeps opdrachten bij de lessen.
Ik geloof ook dat op motion-design, design in het algemeen en zelfs programmeren ze het niet geleerd kunt krijgen. Maar ja, je hebt toch het papiertje nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Nog niets helaas.
Heb tijdens de opleiding veel gedaan met motion graphics dingen en daarbij een game minor gedaan.
Helaas is daar nu niet bepaald veel vraag naar als je niet een ster bent in netwerken aanleggen
Achteraf gezien was voor mij CMD misschien ook niet de beste opleiding.
Doordat de opleiding zo breed is (Media = erg veel) leer je niet specifiek een vak.
Dus je moet echt zelf naar een bepaald doel toewerken. Zo komen er mensen van de opleiding die Photoshop nooit geopend hebben maar ook mensen die games gemaakt hebben
Heb ik ooit geluisterd na en avond duvel drinken, was super vet.quote:
Kijk REC. Op dts.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:05 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Van de kindercola zeker.
Hills have eyes is saai
Daar liep ik een keer, kreeg ik ineens een berg kokend water naar mn voeten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die McDonalds -> onze hangplek
rotterdam![]()
Dat zijn de Feyenoord supporters die stoom afblazenquote:Op maandag 27 augustus 2012 06:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Daar liep ik een keer, kreeg ik ineens een berg kokend water naar mn voeten.
HAHAHA KOKEND WATER HAHAHA STOOM HAHAHA IK SNAP Mquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat zijn de Feyenoord supporters die stoom afblazen
Zeg wanneer moet jij naar school hagenees?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHA KOKEND WATER HAHAHA STOOM HAHAHA IK SNAP M
Echt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef TJV het volgende:
Doe maar niet, ze jatten nu al mijn farm leeg.
whehehehehequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:50 schreef TJV het volgende:
Ja en een of ander lichtgetint medemens heeft mijn villagers uitgemoord. Uur bezig voor jan lul.
niet in de buurt van een spawn gaan zitten danquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef TJV het volgende:
Doe maar niet, ze jatten nu al mijn farm leeg.
Wat is dan? Zit in de lesquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:42 schreef bobbernaut het volgende:
Plex, kom is op skype?
Owh en de villagers in de arena zijn deaud
Owh, of ik met jou en Tom mocht meedoenquote:
Familie Grootneusquote:
Ga je romantisch doen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was op zoek naar rozen en toen bedacht ik me de beste bandnaam ooit.![]()
Quest for roses.
Dit kaliber Romantiek volgens mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Familie Grootneus
[..]
Ga je romantisch doen?
nu er al uit getrapt, goeie score dit jaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef shaderon het volgende:
Dat was een lange schooldag. 20 minuutjes
Ik? Maar ik heb wel bewezen een kwaliteitsnoob te zijn hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:35 schreef shaderon het volgende:
ja idd het is toch een mc sc server.. dus alleen wij. dat bitter... werd toegevoegd vond ik ook al raar.
'Tis goed johquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik? Maar ik heb wel bewezen een kwaliteitsnoob te zijn hoor
Betaal jij je 23 diamonds in 5 termijnen nou maar!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik? Maar ik heb wel bewezen een kwaliteitsnoob te zijn hoor
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:44 schreef Johan1994 het volgende:
Hey whitelist mijn ook ens![]()
![]()
Edit: Mijn minecraft naam is verassend Johan1994
quote:
Wel ironisch dat hij het woord verkeerd gebruiktquote:
Oh je moet hier geen 9gag plaatsen want dan tript driekwart van het topic.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef Bitterlemon het volgende:
http://9gag.com/gag/5176994?ref=popular
Ach ja. Ik ging stuk, dus ik dacht, laat ik even aardig zijn en het delen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh je moet hier geen 9gag plaatsen want dan tript driekwart van het topic.
Want reddit is altijd 2 weken eerder, boohoo
Deze meid snapt hem!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:03 schreef shaderon het volgende:
het is natuurlijk dismissed, of rejected
Nerds die daar over zeurenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh je moet hier geen 9gag plaatsen want dan tript driekwart van het topic.
Want reddit is altijd 2 weken eerder, boohoo
Ja sowiezo, mensen die zich daar druk over maken, vrede op aarde enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:11 schreef Lorrelies het volgende:
Tja ik lig er ook niet van wakker maar de rest wel.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ja sowiezo, mensen die zich daar druk over maken, vrede op aarde enzoBekuz yoe nieed to bie verrie kawaii desu uguuuuu ~nyan~
Ja maar jij bouwt kerken heidense lulquote:
Kom jij van mfok ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:28 schreef Johan1994 het volgende:
Altijd als ik Don't Go Breaking My Heart luister, versta ik altijd: I will fuck you restless, terwijl ze zingen: Honey if I get restless
Eigenlijk kom ik van Drumpie af maar toen had je twee servers en speelde op beide.quote:
Bazenbroertje heb jij!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zit met mijn broertje op zijn server, zijn allebei wat aan het rommelen... besluit ik om een kip in het groot na te maken. Ben ik bijna klaar, ziet hij het ineens en zegt ie "oh laten we er een dispenser met eieren in zijn achterste stoppen" (lekker origineel maar hee) Doet ie dat, gaat het af, ligt hij gigantisch in een deuk
Broertjes......
Iets met het oude Rareware logoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:48 schreef Lorrelies het volgende:
Ach ik kon het erger treffen
En ja hoor, wat voor UI wil je?
Je kan ook een broertje hebben dat 24/7 wiet rooktquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:48 schreef Lorrelies het volgende:
Ach ik kon het erger treffen
En ja hoor, wat voor UI wil je?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Iets met het oude Rareware logo
Okquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Iets met het oude Rareware logo
alvast bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
OkKomt vanmiddag wel ergens, moet nog boodschappen doen en zo
40 Year Old Virgin is de slechste film ooit, dus het past wel bij hem!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Flodder450 het volgende:
Ach ja, na zn dood zal er waarschijnlijk een re-make komen van de 40 year old virgin maar dan gecentreerd om zijn levensverhaal
Doodsbedreiging!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Mordecai het volgende:
Oei, ik krijg zomaar opeens een DM van zomaar iemand met ''editten of ik PR je''..
Johan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:44 schreef Johan1994 het volgende:
Hey whitelist mijn ook ens![]()
![]()
Edit: Mijn minecraft naam is verassend Johan1994
Nu heb je hem boos gemaaktquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:21 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Dank, heb er even mooi gebruik van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |