de 2e keer had ik niet gerukt he, just sai'nquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:27 schreef Argo het volgende:
Rukken voordat je erheen gaat. Geen wonder dat je geen motivatie had om haar vol te pompen!
3x ook nog wel zelfs als je erin mocht had je niets om te spuiten...
boh jaaaquote:
ok hier een tip van een wijze man : zoek haar op en keihard palenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de 2e keer had ik niet gerukt he, just sai'n
[..]
boh jaaahad wel iets grotere tetten mogen hebben maar damn
ze is verhuistquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ok hier een tip van een wijze man : zoek haar op en keihard palen
Doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is verhuist
maar ze komt hier nog wel soms, is het echter niet raar om haar zomaar te PM'en "hey i fucked up, now let's go fucking? "![]()
Inderdaad als ik de kans kreeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een half jaar later dit topic pas. Maar wat is nu even serieus je probleem? Ben je autistisch? Meisjesschuw? Homo? Hoe kan je in zo'n scenario met al die hints het nog zo upfucken
.
Hej, jag fukkt på, vi føkking nu.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is verhuist
maar ze komt hier nog wel soms, is het echter niet raar om haar zomaar te PM'en "hey i fucked up, now let's go fucking? "![]()
nope gewoon doen zeg ook dat je maagd bent en ontmaagd wil worde door een lekkertjequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is verhuist
het duurde even voor mij om er over te kunnen lachen zegmaar, voelde me destijds nogal bagger er overquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een half jaar later dit topic pas. Maar wat is nu even serieus je probleem? Ben je autistisch? Meisjesschuw? Homo? Hoe kan je in zo'n scenario met al die hints het nog zo upfucken
.
zo herkenbaar, we zullen het allemaal wel een keer meemaken wssquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:33 schreef tja77 het volgende:
TS is OF homo OF 12.
Neem gewoon initiatief jongen, het ergste wat kan gebeuren is dat ze er niet van gedient is, en dan biedt je gewoon je excuses aan. Niet meteen er bovenop duiken, maar stapje voor stapje.
Ik heb vroeger ook wel de fout gemaakt door dingen miet te durven, maar achteraf gedacht "hoe kan ik zo stom zijn?"
Zoals ik al zei, gewoon proberen.
En foto's posten van die dame mag natuurlijk altijd.
Ja het is heel raar om dat in zulk beroerd Engels te doen.....quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is verhuist
zweeds jeweettochquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja het is heel raar om dat in zulk beroerd Engels te doen.....
Ja ik heb het ook mee gemaakt ze had een echte stevige D cup, en ze neukte best wat af. Alleen durfde ik nooit te vragen of ik gewoon eens met haar kon neuken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo herkenbaar, we zullen het allemaal wel een keer meemaken wss
Ook dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:27 schreef Argo het volgende:
Rukken voordat je erheen gaat. Geen wonder dat je geen motivatie had om haar vol te pompen!
3x ook nog wel zelfs als je erin mocht had je niets om te spuiten...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook mee gemaakt ze had een echte stevige D cup, en ze neukte best wat af. Alleen durfde ik nooit te vragen of ik gewoon eens met haar kon neuken.
gastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |