de 2e keer had ik niet gerukt he, just sai'nquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:27 schreef Argo het volgende:
Rukken voordat je erheen gaat. Geen wonder dat je geen motivatie had om haar vol te pompen!
3x ook nog wel zelfs als je erin mocht had je niets om te spuiten...
boh jaaaquote:
ok hier een tip van een wijze man : zoek haar op en keihard palenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de 2e keer had ik niet gerukt he, just sai'n
[..]
boh jaaahad wel iets grotere tetten mogen hebben maar damn
ze is verhuistquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ok hier een tip van een wijze man : zoek haar op en keihard palen
Doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is verhuist
maar ze komt hier nog wel soms, is het echter niet raar om haar zomaar te PM'en "hey i fucked up, now let's go fucking? "![]()
Inderdaad als ik de kans kreeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een half jaar later dit topic pas. Maar wat is nu even serieus je probleem? Ben je autistisch? Meisjesschuw? Homo? Hoe kan je in zo'n scenario met al die hints het nog zo upfucken
.
Hej, jag fukkt på, vi føkking nu.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is verhuist
maar ze komt hier nog wel soms, is het echter niet raar om haar zomaar te PM'en "hey i fucked up, now let's go fucking? "![]()
nope gewoon doen zeg ook dat je maagd bent en ontmaagd wil worde door een lekkertjequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is verhuist
het duurde even voor mij om er over te kunnen lachen zegmaar, voelde me destijds nogal bagger er overquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een half jaar later dit topic pas. Maar wat is nu even serieus je probleem? Ben je autistisch? Meisjesschuw? Homo? Hoe kan je in zo'n scenario met al die hints het nog zo upfucken
.
zo herkenbaar, we zullen het allemaal wel een keer meemaken wssquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:33 schreef tja77 het volgende:
TS is OF homo OF 12.
Neem gewoon initiatief jongen, het ergste wat kan gebeuren is dat ze er niet van gedient is, en dan biedt je gewoon je excuses aan. Niet meteen er bovenop duiken, maar stapje voor stapje.
Ik heb vroeger ook wel de fout gemaakt door dingen miet te durven, maar achteraf gedacht "hoe kan ik zo stom zijn?"
Zoals ik al zei, gewoon proberen.
En foto's posten van die dame mag natuurlijk altijd.
Ja het is heel raar om dat in zulk beroerd Engels te doen.....quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is verhuist
zweeds jeweettochquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja het is heel raar om dat in zulk beroerd Engels te doen.....
Ja ik heb het ook mee gemaakt ze had een echte stevige D cup, en ze neukte best wat af. Alleen durfde ik nooit te vragen of ik gewoon eens met haar kon neuken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo herkenbaar, we zullen het allemaal wel een keer meemaken wss
Ook dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:27 schreef Argo het volgende:
Rukken voordat je erheen gaat. Geen wonder dat je geen motivatie had om haar vol te pompen!
3x ook nog wel zelfs als je erin mocht had je niets om te spuiten...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook mee gemaakt ze had een echte stevige D cup, en ze neukte best wat af. Alleen durfde ik nooit te vragen of ik gewoon eens met haar kon neuken.
gastquote:
Inderdaad, maar van je fouten moet je leren. Het feit dat de dame jou al naar haar slaapkamer begeleid is al veelzeggend. Die wil gewoon afgetankt worden, anders was ze niet naar de slaapkamer gegaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo herkenbaar, we zullen het allemaal wel een keer meemaken wss
Kerel, mijn allereerste aanvaring was met een chick die smoorverliefd op me was. Die nodigde me bij haar uit, begin me te zoenen in de gang, trok me haar kamer in, begon me te pijpen en uiteindelijk had ze me lepeltje lepeltje ontmaagd waarna ik d'r volspoot. Waargebeurdquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het duurde even voor mij om er over te kunnen lachen zegmaar, voelde me destijds nogal bagger er over
ach, ik houd het op beginnersfaal. Echt mijn eerste aanvaring met een chick was dat
Ja als je erheen gaat om te neuken, dan moet je ook doorzetten want die vriendschap wil je dan toch niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar van je fouten moet je leren. Het feit dat de dame jou al naar haar slaapkamer begeleid is al veelzeggend. Die wil gewoon afgetankt worden, anders was ze niet naar de slaapkamer gegaan.
Mij gebeurt het niet meer in ieder geval, ik probeer altijd wat, met wisselend succes natuurlijk, maar ik heb nooit meer dat ik achteraf denk "goh, hoe had ik zo stom kunnen zijn.".
Waarom eieren?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:38 schreef tja77 het volgende:
Owja, en een week niet rukken en veel eieren eten, wedden dat je het dan wel durft....
Geen idee, zelf zou ik mezelf verplichten iedere dag iets te eten dat ik super vies vindt. En dan afspreken dat ik pas ermee mag stoppen als ik een chicka heb geneukt, dan heb je wel motivatie.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef gogosweden het volgende:
Op verzoek van een maat van mij hier op FOK! toch maar dit topic maken, waarom? Omdat dit wel een paar "" waard is
TS staat hier op de FOK!s bekend als foreveralone, echter had ik dat allang niet meer hoeven zijn. Iets meer dan een halfjaar geleden had ik het helemaal voormekaar. Had een local ontmoet via facebook, paar dagen later kwam ik haar tegen in de stad, klein gesprekje aangeknoopt en dezelfde avond werd ik nog uitgenodigd om bij haar film te kijken.
Ik daar heen, mijn aller eerste uitnodiging thuis bij een meisje, stijf van de zenuwen natuurlijk, puddingbuks 3x ontladen voor dat ik daar heen ging. Kom ik binnen, krijg ik een hug, word ik naar haar bed geleid en gaan we daar samen een film kijken, en na die film nog 2.
Halverwege de eerste film legde ik een arm om haar heen, en ze ging op mijn borst liggen. Ik lette nu eigenlijk niet meer op de film en was stijf van de zenuwen.
Afin, 4 uur 'sochtends, naar huis haar geen zoen gegeven want ik durfde niet. ()
Weekje later, haar bij mij uitgenodigd. Met gebrek aan ideen maar weer film gekeken ( titanic) weer arm om haar heen alles, film was klaar laptop weggelegd gingen we wat liggen chillen. Ze merkte dat ik nerveus was ofzo, want ze zei dat ik wel aan haar kont mocht zitten, dat liet ik me geen 2x vertellen natuurlijk.
Echter was ik te dom (of te bang) om verder iets te doen. Uurtje later ging ze weg, en heb verder nooit meer wat van haar gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is ze nu verhuisd, maar echt, grootste faal van mij tot nu toe
zo, moest het even kwijt
Mijn eerste ervaring was ook een voor mijn doen veel te knappe dame, ook op bed filmpje kijken, en plosteling vraagt ze, "mag ik je pijpen." ik had zoiets van wtf??? En ik reageerde heel koeltjes "ja tuurlijk" daarna klom ze op me, en neukte ik haar stevig. Maar door gebrek aan ervaring duurde het niet lang helaas. Ma was zeker wel de moeite waard. Heb trouwens nooit meer zo'n geile vriendin gehad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kerel, mijn allereerste aanvaring was met een chick die smoorverliefd op me was. Die nodigde me bij haar uit, begin me te zoenen in de gang, trok me haar kamer in, begon me te pijpen en uiteindelijk had ze me lepeltje lepeltje ontmaagd waarna ik d'r volspoot. Waargebeurd.
Dat is dus een slecht excuus van je.
Potentie verhogend, je kunt dan een opgerolde krant op je lul kapot slaan, dan durf je het echt wel....quote:
ik weet hetquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus man, hoeveel hints voor neuken kun je krijgen, en je durft dr niet eens te zoenen...![]()
Volgens mij heb je je geloofwaardigheid op fok voor altijd verloren
Nicequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaring was ook een voor mijn doen veel te knappe dame, ook op bed filmpje kijken, en plosteling vraagt ze, "mag ik je pijpen." ik had zoiets van wtf??? En ik reageerde heel koeltjes "ja tuurlijk" daarna klom ze op me, en neukte ik haar stevig. Maar door gebrek aan ervaring duurde het niet lang helaas. Ma was zeker wel de moeite waard. Heb trouwens nooit meer zo'n geile vriendin gehad.
Minuut of 5 max duurde het. Maar na een paar minuten bijkomen, heb ik haar nog een keer genomen, en toen kwam ze wel klaar. Relatie heeft uiteindelijk maar een maand geduurd, ze leek een beetje op Tanja Jes in haar goede jaren. In die maand flink wat geneukt, dat dan weer wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice. Ik weet niet meer hoe lang ik het volhield, denk toch wel een minuut of 10
. Misschien juist door de spanning dat ik niet direct kwam
. Daarna toch nog langer dan een jaar een relatie mee gehad, geen spijt van
.
Fimpje kijken is trouwens synoniem voor neuken....als ze echt voor een film gaat, dan was ze wel naar de bios gegaan. Hoewel het in de bios ook mogelijk is, zeker als je op de laatste rij zit. Heb ooit een meisje klaargevingerd op de achterste rij tijdens 1 of andere boutfilm.quote:
zo vaak speelt er geen film hier in de bios 1x per week om 7 uur 'savondsquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Fimpje kijken is trouwens synoniem voor neuken....als ze echt voor een film gaat, dan was ze wel naar de bios gegaan. Hoewel het in de bios ook mogelijk is, zeker als je op de laatste rij zit. Heb ooit een meisje klaargevingerd op de achterste rij tijdens 1 of andere boutfilm.
wacht wat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan jij het mij leren? Want ik ben ook nog maagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |