Zou geen probleem moeten zijn maar dan moet ik wel wachten totdat ik die layout heb gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Omdat dat de nieuwe FOK layout is.![]()
(heb je niet van mij)
Moet jij niet poepen ofzo?quote:
Moet je aan mineraalwater demanderen.quote:
neequote:
quote:
Naja credits naar Aldie. Hij heeft de naam bedachtquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Stil nou, hij vindt poep en pies nog zo grappig, hihihihihihi
Anyway, nice TT Mender
Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef drumstickNL het volgende:
Iedereen kom GW2 spelen gaan we samen kastelen veroveren voor onze server.
explain..quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Die lucht en zonsondergang![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeg jij hebt ok wel is HP 1 en 2 gespeeld he? Wist je dat je daar een editor van hebt? Kun je allemaal dingen toevoegen enzoquote:
Ja dat klopt, sterker nog, ze staan nog op mijn pcquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg jij hebt ok wel is HP 1 en 2 gespeeld he? Wist je dat je daar een editor van hebt? Kun je allemaal dingen toevoegen enzo
Even zoeken..quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja dat klopt, sterker nog, ze staan nog op mijn pc
En nee, ik wist niet dat er een editor wasTell me more!
Ah gevonden, Dat heet magic wallsquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja dat klopt, sterker nog, ze staan nog op mijn pc
En nee, ik wist niet dat er een editor wasTell me more!
Lol; wel epische gangen hebben ze daar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
Haha
Toen ik in de Dom van in keulen, stonden er een stel achter mij van ongeveer mijn leeftijd en allemaal zeiden ze van "Dit lijkt best wel veel op zweinstein"
zekersquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lol; wel epische gangen hebben ze daar.
Ja aldiewillenvaren gaat daar over. Dus geef je ingame naam en we zullen vanzelf wel zien of hij je toevoegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |