quote:
Dit is van de comedyserie parks and recreation.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef spierbal het volgende:
Volgens mij Hilary Clinton, of zij bij de celebs hoort geen idee. Maar deze is gewoon te leuk om te laten liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, maakt het meteen minder grappig. Moest aardig lachen toen ik hem zag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Dit is van de comedyserie parks and recreation.
Or is she puking on his back?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij heeft zo'n "did that bitch just puke up my crack::!!"blik
Nog 1 van GaGa:quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is deze al langs geweest?
Lady Gaga die op d'r snuit gaat![]()
[ afbeelding ]
Het zou natuurlijk aan de schoenen kunnen liggen.
Dit is inderdaad een oudje. Maar nog steeds pijnlijk. ouch!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp echt niets van die schoenen links.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niets van die schoenen links.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn eigenlijk verrassend makkelijk op te lopen,quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie wel?Ze hebben geen hak, dus ik snap ook niet hoe iemand daar op kan lopen.
Wat leuk!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk verrassend makkelijk op te lopen,. Heb zulke eens voor de lol in een winkel gepast.
Helemaal niet zelfsquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:19 schreef Felixa het volgende:
Hoort hier niet helemaal thuis, maar vond 'm wel grappig:![]()
Ik lees hier veel mee, reageer nagenoeg nooit maar deze foto isquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:19 schreef Felixa het volgende:
Hoort hier niet helemaal thuis, maar vond 'm wel grappig:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Geert Wilders op Urk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |