abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:48:50 #53
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_116007090
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef deedeetee het volgende:
Ik neem het woord uiterst zelden in de mond : een meid die zoiets doet is nu eens met recht een hoer te noemen.
Kweenie hoor, als ik een half miljoen zou krijgen... dat maakt van iedereen een hoer, zelfs misschien van mij.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:35:25 #54
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_116008814
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Poeke het volgende:

[..]

Kweenie hoor, als ik een half miljoen zou krijgen... dat maakt van iedereen een hoer, zelfs misschien van mij.
Onzin er zijn dingen die je gewoon niet doet. Jezelf + iemand anders op die manier voor de hele wereld te kijk zetten voor wat geld ??? Moet je eens opletten hoe snel dat geld op raakt en de rest is uiteraard een blijvertje. Sta je daar als gemene hoer te kijk. Nee dank je wel. Ik zou gewoon prettig met mezelf verder willen leven...
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  ESF Reporter zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:42:07 #55
87554 Cee
Welluk?
pi_116009062
Een vals, geldriekend kreng, ja dat is het wel, een hoer? Mwoah, zo zou ik het niet willen noemen.
  zondag 26 augustus 2012 @ 01:52:14 #56
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_116012659
Nvm.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:58:58 #57
78780 deedeetee
pi_116017677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Een vals, geldriekend kreng, ja dat is het wel, een hoer? Mwoah, zo zou ik het niet willen noemen.
Vrouw +seksfeestje ik wil plezier = prima
Vrouw + seksfeestje ik wil geld = hoer

En als ze zich door Charles laat betalen om niks aan de media te verkopen = afperser :P
  ESF Reporter zondag 26 augustus 2012 @ 11:59:40 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_116017695
Ze wilde geen seks, ze wilde gewoon een onschuldig potje naaktbiljarten! :P
pi_116018035
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik vind het niet eens een vals kreng. Het gaat ook waarschijnlijk niet om een paar centen, maar om veel centen. Gelukkiger zul je er misschien niet van worden, maar het maakt alles zeker een stuk makkelijker, dus waarom niet?

Ze is onbekend, heeft geen beroepsgeheim voor zover ik heb kunnen lezen, en het gaat hier niet om het beroven van een weerloos vrouwtje. Je moet wel een erg sterk geweten hebben hier weerstand aan te bieden en ik geloof niemand die zegt dit nooit te zullen doen. :+

En ach; waar hebben we het over, naaktfoto's van een prins die met alle respect; zelf bij dat feestje is geweest en er is niets onder dwang gebeurd. Meneer is volwassen en weet dat hij risico loopt.

Simpel sommetje, niets aan de hand lijkt me. Leuk voor de dame als ze er wat cash aan over houdt.
pi_116018115
Een hoer is ze overigens sowieso niet (of we moeten van haar beroep iets niet weten), een hoer heeft seks voor geld, waar tevens niets mis mee is als alle partijen akkoord zijn natuurlijk. Als hoer verkoop je geen videobeelden voor geld, das gewoon roddelpers.
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:16:06 #61
4507 Kwamo
Het is mij
pi_116018207
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Sprak ik voor jullie dan? Het is toch niet jullie belastinggeld en koningshuis waar het om gaat?
Het koningshuis in de UK maakt "winst". De overheid van de UK betaalt alle kosten voor het koningshuis. In ruil mag diezelfde overheid alle grond die in bezit is van de familie exploiteren. En dat laatste levert meer geld op.
pi_116020187
pi_116020392
quote:
:D
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:32:05 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116020757
Vreemd genoeg heeft hij dat playboygedrag van z'n vader.... :D
http://news.bbc.co.uk/hi/(...)_pictures/slide4.stm
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:33:31 #65
78780 deedeetee
pi_116020812
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:13 schreef Taurus het volgende:
Een hoer is ze overigens sowieso niet (of we moeten van haar beroep iets niet weten), een hoer heeft seks voor geld, waar tevens niets mis mee is als alle partijen akkoord zijn natuurlijk. Als hoer verkoop je geen videobeelden voor geld, das gewoon roddelpers.
Leuk geprobeerd maar het klopt niet. Het gaat niet om gewone videobeelden en als ze dit een willekeurige * gewone * man zou flikken bracht het haar niet alleen weinig op maar dan zou jij en veel anderen, ook heel anders over haar denken.
Meedoen aan zo'n feestje, stiekem opnamen maken en dan op zoek gaan naar de hoogste bieder is toch echt een typische hoerenstreek hoor.

Omdat hier een prins in het spel is zijn opeens de fatsoensregels anders ?
Ik vind van niet.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:57:18 #66
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_116021739
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:33 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd maar het klopt niet. Het gaat niet om gewone videobeelden en als ze dit een willekeurige * gewone * man zou flikken bracht het haar niet alleen weinig op maar dan zou jij en veel anderen, ook heel anders over haar denken.
Meedoen aan zo'n feestje, stiekem opnamen maken en dan op zoek gaan naar de hoogste bieder is toch echt een typische hoerenstreek hoor.

Ik vind van niet.
QFT.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_116022332
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:33 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik vind van niet.
Leuk geprobeerd, maar de fatsoensregels zijn dan inderdaad anders. ;) Of laat ik het zo zeggen; overtredingen zijn dan beter uit te leggen. Ik heb hier absoluut meer begrip voor dan bij een onbekende jongeman; waarom? Omdat deze prins in kwestie zelf ook weet dat hij een prins is.

Je moet je eigen verantwoordelijkheid kennen; als ik mezelf naakt op een feestje met onbekenden begeef maak ik me niet zo'n zorgen over opnamen omdat ik toch geen reputatie te verdedigen heb. Ik hoef me waarschijnlijk niet eens om verspreiding van de beelden, laat staan verkopen van de beelden druk te maken. Voor de prins is dat wel anders.

Ik noem het niet mooi of prijzenswaardig van de dame hoor, en het is ook neit zo dat ik het de prins direct gun, maar vreselijk vind ik het ook weer niet. En het gescheld of het verkeerd gebruik van het woord hoer vind ik dus schromelijk overdreven. Kan er wel inkomen, in wat deze vrouw heeft gedaan. Meer dan 'het is niet mooi van me, maar heb er wel veel geld aan over gehouden' hoeft ze van mij niet te zeggen om weer gewoon in het reine te komen. :D
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:37:33 #68
78780 deedeetee
pi_116023466
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Taurus het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd, maar de fatsoensregels zijn dan inderdaad anders. ;) Of laat ik het zo zeggen; overtredingen zijn dan beter uit te leggen. Ik heb hier absoluut meer begrip voor dan bij een onbekende jongeman; waarom? Omdat deze prins in kwestie zelf ook weet dat hij een prins is.

Je moet je eigen verantwoordelijkheid kennen; als ik mezelf naakt op een feestje met onbekenden begeef maak ik me niet zo'n zorgen over opnamen omdat ik toch geen reputatie te verdedigen heb. Ik hoef me waarschijnlijk niet eens om verspreiding van de beelden, laat staan verkopen van de beelden druk te maken. Voor de prins is dat wel anders.

Ik noem het niet mooi of prijzenswaardig van de dame hoor, en het is ook neit zo dat ik het de prins direct gun, maar vreselijk vind ik het ook weer niet. En het gescheld of het verkeerd gebruik van het woord hoer vind ik dus schromelijk overdreven. Kan er wel inkomen, in wat deze vrouw heeft gedaan. Meer dan 'het is niet mooi van me, maar heb er wel veel geld aan over gehouden' hoeft ze van mij niet te zeggen om weer gewoon in het reine te komen. :D
Dus toch ándere regels, want ze is maar een gewone vrouw en geld is geld hé ? En dan kun jij er wel inkomen dat iemand zoiets doet, dan heet dergelijk gedrag dus *begrijpelijk* en niet *hoerachtig*.
Die prins heeft een legertje beveiligers die er voor moeten zorgen dat men geen opnames KAN maken. Miskleun van de beveiligers dus en niet de fout van de feestende prins.
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:42:22 #69
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_116023693

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 26-08-2012 21:16:55 (doe eens niet) ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_116023698
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dus toch ándere regels, want ze is maar een gewone vrouw en geld is geld hé ? En dan kun jij er wel inkomen dat iemand zoiets doet, dan heet dergelijk gedrag dus *begrijpelijk* en niet *hoerachtig*.
Die prins heeft een legertje beveiligers die er voor moeten zorgen dat men geen opnames KAN maken. Miskleun van de beveiligers dus en niet de fout van de feestende prins.
:D Ach kom nou, het is geen zwak begaafde jongeman. Ik weet niet of dit voor jou ook geldt, maar ik feest niet in mijn blote kont met onbekende mannen die ik in een hotelkamer uitnodig. ;) Hier zit zeker wel een gevalletje eigen risico aan vast.

Daarbij heeft de prins hier niet veel onder te lijden, en zij heeft inderdaad extra geld. Lijkt me prima.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:04:23 #71
78780 deedeetee
pi_116024697
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Taurus het volgende:

[..]

:D Ach kom nou, het is geen zwak begaafde jongeman. Ik weet niet of dit voor jou ook geldt, maar ik feest niet in mijn blote kont met onbekende mannen die ik in een hotelkamer uitnodig. ;) Hier zit zeker wel een gevalletje eigen risico aan vast.

Daarbij heeft de prins hier niet veel onder te lijden, en zij heeft inderdaad extra geld. Lijkt me prima.
Nee hoor hij heeft er helemaal niet onder te lijden... enigjes toch zo'n foto als hierboven op het net of in een krant wordt geplaatst ? :') Wat zal zijn familie er blij mee zijn !

Ach ik denk idd dat Harry inmiddels wel het een en andere gewend is. Tenslotte nadat men in de pers er op aandrong dat Charles een dna/vadersschapstest zou laten doen kan er hem niet veel ergers gebeuren toch ?

Maar ik blijf bij mijn standpunt dat de dame als een hoer handelt en jij gewoon het fatsoen uit het oog verliest omdat je vind dat een prins zoiets maar moet verwachten/slikken.
óf je hebt zelf van huis uit ook niet veel fatsoen, dat kan natuurlijk óók :P

[ Bericht 5% gewijzigd door deedeetee op 26-08-2012 15:12:10 ]
pi_116025492
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee hoor hij heeft er helemaal niet onder te lijden... enigjes toch zo'n foto als hierboven op het net of in een krant wordt geplaatst ? :') Wat zal zijn familie er blij mee zijn !

Ach ik denk idd dat Harry inmiddels wel het een en andere gewend is. Tenslotte nadat men in de pers er op aandrong dat Charles een dna/vadersschapstest zou laten doen kan er hem niet veel ergers gebeuren toch ?

Maar ik blijf bij mijn standpunt dat de dame als een hoer handelt en jij gewoon het fatsoen uit het oog verliest omdat je vind dat een prins zoiets maar moet verwachten/slikken.
óf je hebt zelf van huis uit ook niet veel fatsoen, dat kan natuurlijk óók :P
Mwah ik weet het anders te beredeneren, en ik vermoed iets eerlijker. ;) Maar wel mooi dat je denkt dat jij dit zou weerstaan. Idealisme is een groot goed.

Ik vind het niet eens een klein beetje zielig voor Harry, hij heeft niet echt iets om zich voor te schamen en misschien is dat het ook wel; ik ben niet zo onder de indruk van wat bloot. Dit zijn we volgende maand weer vergeten, en wat Harry betreft; het is een jonge vrijgezel. Het britse volk is het overigens met me eens, las net dat 2/3 vindt dat hij zich zo wel mag gedragen en dat er niets aan de hand is.

Leuk toch, dat iemand er veel geld aan over heeft gehouden, dan. Iedereen blij, en Harry moet wat beter opletten als hij er wel onder geleden heeft (wat ik nogmaals betwijfel), want mensen met camera's bestaan nu eenmaal. En zeker mensen die een half miljoen rijker willen worden voor wat beelden verkopen. Ik geloof er eerlijk gezegd geen snars van dat er mensen zijn die niets met die beelden zouden doen. :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:49:39 #73
78780 deedeetee
pi_116026830
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Taurus het volgende:

[..]

Mwah ik weet het anders te beredeneren, en ik vermoed iets eerlijker. ;)
:o
quote:
Maar wel mooi dat je denkt dat jij dit zou weerstaan. Idealisme is een groot goed.
Heeft niks met idealisme te maken hoor. Er zijn genoeg zaken die ik wellicht wél voor veel geld zou doen. Dit toevallig niet. Zou ook niet kunnen want ik zou om te beginnen al niet mee zijn gegaan naar zo'n *feestje* met een prins. Ik weet maar al te goed hoe die de beest uit kunnen hangen. Dat is niks voor mij. :D
quote:
Ik vind het niet eens een klein beetje zielig voor Harry, hij heeft niet echt iets om zich voor te schamen en misschien is dat het ook wel; ik ben niet zo onder de indruk van wat bloot. Dit zijn we volgende maand weer vergeten, en wat Harry betreft; het is een jonge vrijgezel. Het britse volk is het overigens met me eens, las net dat 2/3 vindt dat hij zich zo wel mag gedragen en dat er niets aan de hand is.

Leuk toch, dat iemand er veel geld aan over heeft gehouden, dan. Iedereen blij, en Harry moet wat beter opletten als hij er wel onder geleden heeft (wat ik nogmaals betwijfel), want mensen met camera's bestaan nu eenmaal. En zeker mensen die een half miljoen rijker willen worden voor wat beelden verkopen. Ik geloof er eerlijk gezegd geen snars van dat er mensen zijn die niets met die beelden zouden doen. :')
Dus iedereen is net zoals jij ? Ach als je van die waangedachte blij wordt...

Ik zet een punt achter deze discussie :P
pi_116039987
Ik wacht op de full monty-pics :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 26 augustus 2012 @ 21:08:06 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_116040012
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht op de full monty-pics :7
Nou ik niet :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 maandag 27 augustus 2012 @ 06:16:12 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_116056480
AMSTERDAM - Prins Harry zou zeer teleurgesteld zijn in zichzelf nadat de hele wereld zijn naaktfoto's heeft kunnen bekijken.

Dit meldt de Britse Sunday Times. "Harry begrijpt niet hoe hij dit heeft kunnen laten gebeuren", vertelt een bron aan de krant.

"De prins wil zijn leven het liefst zoveel mogelijk achter gesloten deuren houden", vertelt een vriendin van zijn overleden moeder Diana. Helaas voor Harry waren er camera's aanwezig in het hotel in Las Vegas waar de prins zich, net als de vrouwen om hem heen, ontdeed van zijn kleding. De foto's lekten afgelopen woensdag uit.

Het is onwaarschijnlijk dat tweede zoon van kroonprins Charles komende week zoals gepland bij de openingsceremonie van de Paralympische Spelen aanwezig zal zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2012 @ 12:49:49 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_116144446
AMSTERDAM - Tijdens het wilde feestje in Las Vegas waarbij prins Harry naakt door de hotelkamer dartelde, zou cocaïne gebruikt zijn.

Dat beweert een anonieme bron die op de avond van het feestje ook in Harry's hotelkamer aanwezig was.

"Het ging er nogal wild aan toe. Iedereen was dronken en een aantal mensen gebruikten drugs", zo vertelt de insider aan RadarOnline. "Sommigen van hen hebben cocaïne gesnoven."

De bron, die niet gebleven is tot het feestje was afgelopen, heeft prins Harry die nacht niet gezien met drugs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 augustus 2012 @ 12:55:22 #78
163650 Greys
pi_116144622

Militairen doen naakte groeten aan Harry
AMSTERDAM - Een groep halfnaakte militairen in Afghanistan heeft honderden andere Britten op het idee gebracht om naaktfoto's van zichzelf op het net te zetten.

Honderden Britten uit de kleren voor Harry
Op de speciale Facebookgroep voor prins Harry, die afgelopen week in opspraak kwam vanwege weinigverhullende kiekjes, hebben inmiddels 16.000 Harry-fans zich aangemeld. Hoewel Harry veel kritiek kreeg, is het jonge broertje van William bij veel Britten juist in aanzien gestegen.
Nadat een groep militairen in het Afghaanse Helmand zij aan zij in adamskostuum op de foto verschenen, was de voorzet dan ook gegeven. Honderden Britten besloten hetzelde te doen en plaatsten naaktfoto's op de sociale netwerksite.

Soldaten, burgers, mannen en vrouwen. Allemaal hebben ze zich ontkleed om de Britse prins een hart onder de riem te steken. De 27-jarige 'party prince' was even wereldnieuws nadat een Amerikaanse showbizzsite naaktfoto's van hem publiceerde, die stiekem waren genomen in een hotelkamer in Las Vegas na een potje stripsnooker.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ten_aan_Harry__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116145986
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 augustus 2012 @ 14:09:27 #80
163650 Greys
pi_116147327
:D :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:17:18 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116147651
Is dat de Britse Axe variant?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 zondag 2 september 2012 @ 20:01:00 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_116318014
AMSTERDAM - Een Britse vrouw die aanwezig was op het feestje in Las Vegas waarbij prins Harry uit de kleren ging claimt met de prins te hebben gezoend.

Carrie Reichert (32) werd samen met zo'n 10 andere knappe vrouwen uitgenodigd in een luxe suite in het hotel in Las Vegas, vertelt ze in een interview met de Britse People.

De prins had zijn kleren al uit toen de blondine de ruimte betrad. "Hij was luchtgitaar aan het spelen met een keu. Hij schreeuwde: 'Geef me een handschoen, ik ga Michael Jackson imiteren!'", vertelt de blondine. "Hij gaf gewoon iedereen een knuffel, een nietszeggende knuffel. Het was geen orgie. Het was gewoon grappig."

Op een gegeven moment nam de prins de Britse schone naar zijn hotelkamer. "We zoenden daar zo'n 15 tot 20 minuten. Het was niet romantisch maar gewoon voor de lol. Hij was hartstikke dronken."

Carrie snapt alle ophef niet. "Ik snap wel dat hij lid is van de koninklijke familie en dat je jezelf dan hoort te gedragen, maar hij had een leuke avond en moet zich niet schamen voor de foto's."

Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 september 2012 @ 22:44:29 #83
163650 Greys
pi_116329001
Ze snapt alle ophef niet, maar kon het zelf toch niet laten het zoenen even te melden aan de pers? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116399342
Harry heeft een trend gezet :D
pi_116419159
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Wat is hij op die tweede foto aan het doen? En WAT is stripbiljart? Als je een bal mist, kledingstuk uittrekken?
Zeker weten stripbiljart.
Idd als je een bal er in schiet moet de ander een kledingstuk uitrekken.
Kende alleen nog maar een variatie met pokeren en twister.
Maar dit is wel ook wel orgineel
Ga het cker uitproberen
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')