Kweenie hoor, als ik een half miljoen zou krijgen... dat maakt van iedereen een hoer, zelfs misschien van mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef deedeetee het volgende:
Ik neem het woord uiterst zelden in de mond : een meid die zoiets doet is nu eens met recht een hoer te noemen.
Onzin er zijn dingen die je gewoon niet doet. Jezelf + iemand anders op die manier voor de hele wereld te kijk zetten voor wat geld ??? Moet je eens opletten hoe snel dat geld op raakt en de rest is uiteraard een blijvertje. Sta je daar als gemene hoer te kijk. Nee dank je wel. Ik zou gewoon prettig met mezelf verder willen leven...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Kweenie hoor, als ik een half miljoen zou krijgen... dat maakt van iedereen een hoer, zelfs misschien van mij.
Vrouw +seksfeestje ik wil plezier = primaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Een vals, geldriekend kreng, ja dat is het wel, een hoer? Mwoah, zo zou ik het niet willen noemen.
Ik vind het niet eens een vals kreng. Het gaat ook waarschijnlijk niet om een paar centen, maar om veel centen. Gelukkiger zul je er misschien niet van worden, maar het maakt alles zeker een stuk makkelijker, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Een vals, geldriekend kreng, ja dat is het wel, een hoer? Mwoah, zo zou ik het niet willen noemen.
Het koningshuis in de UK maakt "winst". De overheid van de UK betaalt alle kosten voor het koningshuis. In ruil mag diezelfde overheid alle grond die in bezit is van de familie exploiteren. En dat laatste levert meer geld op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Sprak ik voor jullie dan? Het is toch niet jullie belastinggeld en koningshuis waar het om gaat?
Leuk geprobeerd maar het klopt niet. Het gaat niet om gewone videobeelden en als ze dit een willekeurige * gewone * man zou flikken bracht het haar niet alleen weinig op maar dan zou jij en veel anderen, ook heel anders over haar denken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:13 schreef Taurus het volgende:
Een hoer is ze overigens sowieso niet (of we moeten van haar beroep iets niet weten), een hoer heeft seks voor geld, waar tevens niets mis mee is als alle partijen akkoord zijn natuurlijk. Als hoer verkoop je geen videobeelden voor geld, das gewoon roddelpers.
QFT.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar het klopt niet. Het gaat niet om gewone videobeelden en als ze dit een willekeurige * gewone * man zou flikken bracht het haar niet alleen weinig op maar dan zou jij en veel anderen, ook heel anders over haar denken.
Meedoen aan zo'n feestje, stiekem opnamen maken en dan op zoek gaan naar de hoogste bieder is toch echt een typische hoerenstreek hoor.
Omdat hier een prins in het spel is zijn opeens de fatsoensregels anders ?
Ik vind van niet.
Leuk geprobeerd, maar de fatsoensregels zijn dan inderdaad anders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar het klopt niet. Het gaat niet om gewone videobeelden en als ze dit een willekeurige * gewone * man zou flikken bracht het haar niet alleen weinig op maar dan zou jij en veel anderen, ook heel anders over haar denken.
Meedoen aan zo'n feestje, stiekem opnamen maken en dan op zoek gaan naar de hoogste bieder is toch echt een typische hoerenstreek hoor.
Omdat hier een prins in het spel is zijn opeens de fatsoensregels anders ?
Ik vind van niet.
Dus toch ándere regels, want ze is maar een gewone vrouw en geld is geld hé ? En dan kun jij er wel inkomen dat iemand zoiets doet, dan heet dergelijk gedrag dus *begrijpelijk* en niet *hoerachtig*.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar de fatsoensregels zijn dan inderdaad anders.Of laat ik het zo zeggen; overtredingen zijn dan beter uit te leggen. Ik heb hier absoluut meer begrip voor dan bij een onbekende jongeman; waarom? Omdat deze prins in kwestie zelf ook weet dat hij een prins is.
Je moet je eigen verantwoordelijkheid kennen; als ik mezelf naakt op een feestje met onbekenden begeef maak ik me niet zo'n zorgen over opnamen omdat ik toch geen reputatie te verdedigen heb. Ik hoef me waarschijnlijk niet eens om verspreiding van de beelden, laat staan verkopen van de beelden druk te maken. Voor de prins is dat wel anders.
Ik noem het niet mooi of prijzenswaardig van de dame hoor, en het is ook neit zo dat ik het de prins direct gun, maar vreselijk vind ik het ook weer niet. En het gescheld of het verkeerd gebruik van het woord hoer vind ik dus schromelijk overdreven. Kan er wel inkomen, in wat deze vrouw heeft gedaan. Meer dan 'het is niet mooi van me, maar heb er wel veel geld aan over gehouden' hoeft ze van mij niet te zeggen om weer gewoon in het reine te komen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus toch ándere regels, want ze is maar een gewone vrouw en geld is geld hé ? En dan kun jij er wel inkomen dat iemand zoiets doet, dan heet dergelijk gedrag dus *begrijpelijk* en niet *hoerachtig*.
Die prins heeft een legertje beveiligers die er voor moeten zorgen dat men geen opnames KAN maken. Miskleun van de beveiligers dus en niet de fout van de feestende prins.
Nee hoor hij heeft er helemaal niet onder te lijden... enigjes toch zo'n foto als hierboven op het net of in een krant wordt geplaatst ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Taurus het volgende:
[..]Ach kom nou, het is geen zwak begaafde jongeman. Ik weet niet of dit voor jou ook geldt, maar ik feest niet in mijn blote kont met onbekende mannen die ik in een hotelkamer uitnodig.
Hier zit zeker wel een gevalletje eigen risico aan vast.
Daarbij heeft de prins hier niet veel onder te lijden, en zij heeft inderdaad extra geld. Lijkt me prima.
Mwah ik weet het anders te beredeneren, en ik vermoed iets eerlijker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft er helemaal niet onder te lijden... enigjes toch zo'n foto als hierboven op het net of in een krant wordt geplaatst ?Wat zal zijn familie er blij mee zijn !
Ach ik denk idd dat Harry inmiddels wel het een en andere gewend is. Tenslotte nadat men in de pers er op aandrong dat Charles een dna/vadersschapstest zou laten doen kan er hem niet veel ergers gebeuren toch ?
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat de dame als een hoer handelt en jij gewoon het fatsoen uit het oog verliest omdat je vind dat een prins zoiets maar moet verwachten/slikken.
óf je hebt zelf van huis uit ook niet veel fatsoen, dat kan natuurlijk óók
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mwah ik weet het anders te beredeneren, en ik vermoed iets eerlijker.
Heeft niks met idealisme te maken hoor. Er zijn genoeg zaken die ik wellicht wél voor veel geld zou doen. Dit toevallig niet. Zou ook niet kunnen want ik zou om te beginnen al niet mee zijn gegaan naar zo'n *feestje* met een prins. Ik weet maar al te goed hoe die de beest uit kunnen hangen. Dat is niks voor mij.quote:Maar wel mooi dat je denkt dat jij dit zou weerstaan. Idealisme is een groot goed.
Dus iedereen is net zoals jij ? Ach als je van die waangedachte blij wordt...quote:Ik vind het niet eens een klein beetje zielig voor Harry, hij heeft niet echt iets om zich voor te schamen en misschien is dat het ook wel; ik ben niet zo onder de indruk van wat bloot. Dit zijn we volgende maand weer vergeten, en wat Harry betreft; het is een jonge vrijgezel. Het britse volk is het overigens met me eens, las net dat 2/3 vindt dat hij zich zo wel mag gedragen en dat er niets aan de hand is.
Leuk toch, dat iemand er veel geld aan over heeft gehouden, dan. Iedereen blij, en Harry moet wat beter opletten als hij er wel onder geleden heeft (wat ik nogmaals betwijfel), want mensen met camera's bestaan nu eenmaal. En zeker mensen die een half miljoen rijker willen worden voor wat beelden verkopen. Ik geloof er eerlijk gezegd geen snars van dat er mensen zijn die niets met die beelden zouden doen.
Zeker weten stripbiljart.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Wat is hij op die tweede foto aan het doen? En WAT is stripbiljart? Als je een bal mist, kledingstuk uittrekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |