Read more: http://www.tmz.com#ixzz24GsIOTcsquote:Prince Harry put the crown jewels on display in Vegas this weekend ... getting BARE ASS NAKED during a game of strip billiards with a room full of friends in his VIP suite.
It all went down Friday night during a raging party in a high rollers hotel suite.
Nee dat is gewoon een metafoor. Het gaat om de ballen en de stok op een tafel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Wat is hij op die tweede foto aan het doen? En WAT is stripbiljart? Als je een bal mist, kledingstuk uittrekken?
En dan in je nakie biljartenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een metafoor. Het gaat om de ballen en de stok op een tafel.
Op de bovenste zie ik het toch wel.quote:
Toch niet allemaal zulke goeie vriendenquote:of strip billiards with a room full of friends in his VIP suite.
Ik denk dat het in die tijd geen haar anders was geweest als er internet en mobiele telefoons waren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:13 schreef RM-rf het volgende:
Mwah, de tijden van prins Phillip en Prins Bernhard zijn toch wel duidelijk voorbij... die neukten ook alles wat los en vast zat (zullen vast wel vaker naakt-safari's in afrika gehouden hebben, bij iedere neushoorn die je afknalde moest je dan een kledingstuk uitdoen), maar wisten er ook netjes voor te zorgen dat er vooral geen dingen erover in de pers verscheen, of niemand het aandurfde al te openlijk erover te publiceren.
weet niet wat nu echt beter is/was.
Ik kan me voorstellen dat je het niet kunt waarderen als je belastinggeld naar een niet gekozen vertegenwoordiger van je land gaat, wiens enige redelijke taak het is om de boel niet te verkloten, de boel loopt te verkloten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:04 schreef JRRY het volgende:
Genant..
Maar waarom zou hij geen lol mogen hebben.
Ze hadden ook enkele meisjes opgepikt...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Toch niet allemaal zulke goeie vrienden
Je weet dat tegenwoordig iedereen een camera heeft op zijn telefoon, en zulke foto's kun je in Engeland aan de tabloids voor een flink bedrag verkopen, best slim dus en gewoon dom van Harry.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:18 schreef VeX- het volgende:
Alleen jammer dat je dan van die laffe paupervrienden hebt die er fotos van maken en doorverkopen.
Wat verkloot hij precies? Hij heeft een privéfeestje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je het niet kunt waarderen als je belastinggeld naar een niet gekozen vertegenwoordiger van je land gaat, wiens enige redelijke taak het is om de boel niet te verkloten, de boel loopt te verkloten.
Heel privé jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat verkloot hij precies? Hij heeft een privéfeestje.
Het blijft nog steeds een privéfeestje. En we hebben het toch over dit feestje, niet over het verleden? Let bygones be bygones.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Heel privé jaVolgens mij is het niet zo heel moeilijk om dit soort schandaaltjes te voorkomen. Het was ook een privé-feestje toen hij een nazi-uniform droeg.
Als WIllem Alexander meermalen onvoordelig in het nieuws komt kan ik me voorstellen dat het koningshuis op een stuk minder sympathie kan rekenen. All I'm saying.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een privéfeestje. En we hebben het toch over dit feestje, niet over het verleden? Let bygones be bygones.
Ik zie niet zo wat er nu zo ontzettend schandalig is aan een feestje met vrienden (en klaarblijkelijk een opportunist) waarin men zich ongekleed maar ogenschijnlijk onschuldig vermaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |