quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_danspartner__.html
Telefukkingraaf.
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:38 schreef Arcee het volgende:
01 1.681.000 JOURNAAL 20 UUR
02 1.397.000 STERREN SPRINGEN
03 1.394.000 STUDIO SPORT EREDIVISIE
04 1.372.000 KOEFNOEN
05 1.222.000 GOLDEN GIRLS
06 1.080.000 STRICTLY COME DANCING
07 1.023.000 HALF ACHT NIEUWS
08 0.982.000 JOURNAAL 18 UUR
09 0.944.000 BEAT THE BEST
10 0.928.000 HART VAN NEDERLAND
Netjes.
Het viel tegen. Iedereen was even matig, niet echt uitspringers en de echte falers faalden niet hard genoeg. De zaal was te groot en ik heb de fout gemaakt af en toe naar SBS te zappen waardoor er een totale schizofrenie van springende duikplanken met cha-cha'ende glitterbadpakken zich voor mijn ogen afspeelde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gister gemist; was het de moeite waard?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:04 schreef Cee het volgende:
en ik heb de fout gemaakt af en toe naar SBS te zappen waardoor er een totale schizofrenie van springende duikplanken met cha-cha'ende glitterbadpakken zich voor mijn ogen afspeelde.
Dit! Heb het vanmorgen teruggekeken en ik vond dat deze kandidaat (ik ga niet zeggen wie, voor diegene die het nog terug willen kijken) het nog goed doen, in vergelijking met de rest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:04 schreef Cee het volgende:
[..]
En een van de meest interessante kandidaten viel af.
Doe 'oeh oeh!' gebeurde eigenlijk alleen tijdens de nipple-slip van Kim-Lian aan het begin van 't program. Dat was het meest spraakmakende.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
En god wat een tegenvallend bericht, ik had echt 'oehhhhhhh oehehhhh' bericht verwacht
En die van ons aller Staceyquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe 'oeh oeh!' gebeurde eigenlijk alleen tijdens de nipple-slip van Kim-Lian aan het begin van 't program. Dat was het meest spraakmakende.
Inderdaad dat hoorde wel erbijquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:26 schreef SlimShady het volgende:
Ik vond het wel een leuke show! Sommige koppels faalden, maar dat hoort erbij.
Ik zet het in spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste lijkt verdacht veel op de jurering bij Sterren Springenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:47 schreef Truth_or_Lie het volgende:
Het begon veelbelovend, maar naarmate het programma vorderde - en er niemand ècht goed blijkt te kunnen dansen - werd het steeds tenenkrommender. En als dan ook nog... uiteindelijk de meest interessante en veelbelovende kandidaat naar huis moet..... kijk ik volgende week wel iets met duikplanken denk ik.....
Oh en eens dat het belachelijk is dat iemand als Ria Valk (overigens wel respect voor wat ze kan en doet op haar leeftijd) zo veel punten krijgt en ***** die dus wel een beetje kan dansen niet!
Naomi heeft maar 5x geoefend.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef Karina het volgende:
Mooie kleding hebben ze
Naomi danste flink uit de maat zeg...
Maatgevoel kun je denk ik niet aanleren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Naomi heeft maar 5x geoefend.
Nee dat weer niet..maar wilde zeggen dat zij 5 x geoefend heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef Karina het volgende:
Maatgevoel kun je denk ik niet aanleren.
Precies mijn punt, iemand die uit de maat danste bleef erin en hij, al danste hij niet supergoed, maar wel in de maat, eruit.quote:
Pics or it didn't happen.quote:
De resultshow van wie er door mag gaan naar de volgende show van volgende week ..is te zien naar Koefnoen..Eerst SCD dan Koefnoen en dan de uitslag van SCDquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik denk dat ik liever dit kijk dan Beat the Best. Daarna Koefnoen.
de 1e week kan je geen onvoldoendes gevenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Disana het volgende:
Oei.
Ze zijn veel strenger dan de vorige keer.
Nou dan hoop ik dat ze Ria er deze keer wel uit gooien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de 1e week kan je geen onvoldoendes geven
haar dansmaatje is engquote:
Het gaat mij om het dansen. Dat lijkt toch nergens opquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, gaat me niet om de leeftijd maar om dat geforceerd lollige gedoe van d'r.
Is ook zo, maar ze maakt het ook nog eens zo 'oerkomisch'.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het gaat mij om het dansen. Dat lijkt toch nergens op
Dat is zijn regisseur-look, dit is zijn presentator-lookquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Reinout zonder lange baard, god wat een verademing![]()
quote:
ditquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef Disana het volgende:
Belachelijk. Het eerste koppel was beter en kreeg minder punten.
Ja dat eerste wist ik, toen, maar ik wist niet zeker of hij hem stiekem door zou trekken. Thank godquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat is zijn regisseur-look, dit is zijn presentator-look
ja en neequote:
valt meequote:
dat wel maar heb je haar kleding en lichaam gezienquote:
Ja, ze was goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Is veel mooier Reinout zonder baardquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Reinout zonder lange baard, god wat een verademing![]()
Ja dat wel , al val ik niet op vrouwenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
dat wel maar heb je haar kleding en lichaam gezien
het val gewoon opquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jaa dat wel al val ik niet op vrouwen
Ja leuk programma is 'tquote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef ato het volgende:
Sylvana is echt goed, Arjan is grappig en leuk om te zien dat hij zo serieus bezig is met het dansen. De GTST hunk is ook goed. het programma is erg leuk en presentatie ook best wel. Ik stoor mij een klein beetje aan Kim Lian, maar komt nu minder irritantover dan in andere programma;s.
Ja 1 van de leukste talenten shows nu.
2x 5 en een 6 gok ikquote:
bedanktquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
heerlijk die rust
alleen ik joopi jo en haaibaaike
en Disanaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
heerlijk die rust
ik was jou helemaal vergetenquote:
kan je mij vergevenquote:
leuke dame iddquote:
quote:
ik vond het niet slechtquote:
Klopt ben met jou eens qua Naomiquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:55 schreef Anonymousz het volgende:
bedankt
maar geen 7 waard (mijn mening)
dat is wel jammerquote:
Ik zat net even op de Avro sitequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
heerlijk die rust
Leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:12 schreef Anonymousz het volgende:
bad romance in een tango versie
niet slecht
wel grappigquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Leuk!
Het idee met de rolstoelen is toch leuk![]()
Dat ben ik met je eens ja. Naomi was slechter dan Danny!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vond Naomi echt slechter dan Froger
quote:
owquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:43 schreef Anonymousz het volgende:
sylvana sabine en mark duidelijk wel de favo's
Ik erger me een beetje aan haar..juist omdat ze de hele tijd met van die puppy ogen naar 'm kijkt..en zo plakkerig doet..maar misschien ben ik wel gewoon jaloerssssquote:Op zondag 9 september 2012 12:08 schreef Iwanius het volgende:
Los van deze laatste ontwikkelingen,ben ik benieuwd of men (zoals ik)niet het idee heeft dat er tussen die Jessica en Mark iets meer aan de hand is dan alleen algemeen dansen. Elke keer als zij aan het woord is zie je haar vol verliefdheid? naar die Mark kijken en omgekeerd. Sterker nog men doet erg weinig moeite om dit te verbergen.
Of verbeeld ik mij teveel in?
Volgens mij verwar je de uitvoering met de intentie. Ik heb niet het idee dat hij de gemakkelijke weg heeft genomen.quote:Op zondag 9 september 2012 09:46 schreef Rhalius het volgende:
Arjan Nederveen had er bij mij wel uitgemogen met dat respectloze optreden.
Het constant in en uit de rolstoel stappen vind ik gewoon respectloos tegenover mensen in een rolstoel, zelf heeft hij ook niet bijster veel gedanst. Het was ook niet eventjes, maar gewoonweg de helft van de dans als het al niet meer was.
Als ze rolstoel dansers onder de aandacht willen brengen dan moeten ze dat ergens tussendoor doen, maar niet door de deelnemers zelf. Proffesionele rolstoeldansers kunnen ze dat dan laten doen om het onder de aandacht te brengen.
Ja dat hoop ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef Disana het volgende:
Wie zal er vanavond uit gaan? Ik gok op Arjan Ederveen.
Dat zou jammer zijn, want zijn partner is zo leukquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef Disana het volgende:
Wie zal er vanavond uit gaan? Ik gok op Arjan Ederveen.
Sabine ! Arjen is wel lief hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Disana het volgende:
Ik vind 'm wel een aardige man. Misschien wordt het ook die blonde wel, ben haar naam kwijt.
Ja is ook zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want zijn partner is zo leuk
Sabine kan toch wel aardig dansen? Verdorie, ik ga het even opzoeken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sabine ! Arjen is wel lief hoor
Dan bedoel jij Stacey Rookhuizenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:37 schreef Disana het volgende:
Sabine kan toch wel aardig dansen? Verdorie, ik ga het even opzoeken.
Ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan bedoel jij Stacey Rookhuizen
een dans om het stierengevecht uit te beelden, waarbij de vrouw de rode doek is. De stier is denkbeeldig aanwezig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Paso doble is de spaanse tango (soort van) ?
bedanktquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
een dans om het stierengevecht uit te beelden, waarbij de vrouw de rode doek is. De stier is denkbeeldig aanwezig.
Dit zei ik net tegen mijn vriend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef Anonymousz het volgende:
slechte muziekkeuze want het past niet bij de slowfox
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want zijn partner is zo leuk
binnenkort is ze weer bij x factorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Stees
Maar ze is wel leuk in deze show.
was je vriend met je eens?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef Incognita het volgende:
[..]
Dit zei ik net tegen mijn vriend.
echt vaag dit iddquote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef Incognita het volgende:
Ik vind Stacey tot nu toe in dit programma sympathieker overkomen dan in alle andere programma's.
Dat maakt ook niet uit. Ik ken alle dansen die ze doen een beetje, maar kan totaal niet beoordelen wat ze nu precies wel en niet goed doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef Incognita het volgende:
[..]
Die had geen idee want die kent de slowfox niet, hahahaha
Hmm, vond het nog steeds aardig stijfjes.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
maar wel beter dan vorige weken
Ja, dat was het wel. Ze kan beter hockeyenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, vond het nog steeds aardig stijfjes.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef Incognita het volgende:
[..]
Die had geen idee want die kent de slowfox niet, hahahaha
Ik denk dat Arjen en Stees moeten dansen wie er door gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vond Arjan en Stees het slechtst.
Ja, wat dat betreft kan je beter op de slechtste stemmenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel jammer dat we de slechtsten nog een keer moeten zien zometeen
Raar hèquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:16 schreef Incognita het volgende:
Wat????????????? Sylvana in de dance-off en Arjan door????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |