quote:Op zondag 9 september 2012 17:43 schreef Anonymousz het volgende:
sylvana sabine en mark duidelijk wel de favo's
Ik erger me een beetje aan haar..juist omdat ze de hele tijd met van die puppy ogen naar 'm kijkt..en zo plakkerig doet..maar misschien ben ik wel gewoon jaloerssssquote:Op zondag 9 september 2012 12:08 schreef Iwanius het volgende:
Los van deze laatste ontwikkelingen,ben ik benieuwd of men (zoals ik)niet het idee heeft dat er tussen die Jessica en Mark iets meer aan de hand is dan alleen algemeen dansen. Elke keer als zij aan het woord is zie je haar vol verliefdheid? naar die Mark kijken en omgekeerd. Sterker nog men doet erg weinig moeite om dit te verbergen.
Of verbeeld ik mij teveel in?
Volgens mij verwar je de uitvoering met de intentie. Ik heb niet het idee dat hij de gemakkelijke weg heeft genomen.quote:Op zondag 9 september 2012 09:46 schreef Rhalius het volgende:
Arjan Nederveen had er bij mij wel uitgemogen met dat respectloze optreden.
Het constant in en uit de rolstoel stappen vind ik gewoon respectloos tegenover mensen in een rolstoel, zelf heeft hij ook niet bijster veel gedanst. Het was ook niet eventjes, maar gewoonweg de helft van de dans als het al niet meer was.
Als ze rolstoel dansers onder de aandacht willen brengen dan moeten ze dat ergens tussendoor doen, maar niet door de deelnemers zelf. Proffesionele rolstoeldansers kunnen ze dat dan laten doen om het onder de aandacht te brengen.
Ja dat hoop ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef Disana het volgende:
Wie zal er vanavond uit gaan? Ik gok op Arjan Ederveen.
Dat zou jammer zijn, want zijn partner is zo leukquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef Disana het volgende:
Wie zal er vanavond uit gaan? Ik gok op Arjan Ederveen.
Sabine ! Arjen is wel lief hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Disana het volgende:
Ik vind 'm wel een aardige man. Misschien wordt het ook die blonde wel, ben haar naam kwijt.
Ja is ook zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want zijn partner is zo leuk
Sabine kan toch wel aardig dansen? Verdorie, ik ga het even opzoeken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sabine ! Arjen is wel lief hoor
Dan bedoel jij Stacey Rookhuizenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:37 schreef Disana het volgende:
Sabine kan toch wel aardig dansen? Verdorie, ik ga het even opzoeken.
Ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan bedoel jij Stacey Rookhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |