Nou dan hoop ik dat ze Ria er deze keer wel uit gooien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de 1e week kan je geen onvoldoendes geven
haar dansmaatje is engquote:
Het gaat mij om het dansen. Dat lijkt toch nergens opquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, gaat me niet om de leeftijd maar om dat geforceerd lollige gedoe van d'r.
Is ook zo, maar ze maakt het ook nog eens zo 'oerkomisch'.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het gaat mij om het dansen. Dat lijkt toch nergens op
Dat is zijn regisseur-look, dit is zijn presentator-lookquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Reinout zonder lange baard, god wat een verademing![]()
quote:
ditquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef Disana het volgende:
Belachelijk. Het eerste koppel was beter en kreeg minder punten.
Ja dat eerste wist ik, toen, maar ik wist niet zeker of hij hem stiekem door zou trekken. Thank godquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat is zijn regisseur-look, dit is zijn presentator-look
ja en neequote:
valt meequote:
dat wel maar heb je haar kleding en lichaam gezienquote:
Ja, ze was goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Is veel mooier Reinout zonder baardquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Reinout zonder lange baard, god wat een verademing![]()
Ja dat wel , al val ik niet op vrouwenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
dat wel maar heb je haar kleding en lichaam gezien
het val gewoon opquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jaa dat wel al val ik niet op vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |