Wat? Gaan ze die uitslag een half uur uitsmeren????quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Het duurt nog een half uur, dus maar even een whisky gepakt
Nee nog maar 10 minuten of zo hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Daar zakt het allemaal in de grachten.. dan ben je veilig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het zal ook nog wel een keertje in Amsterdam komen, dan ga ik dekking zoeken.
Je mag maar 1 keer winnen en VI heeft al gewonnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef raptorix het volgende:
Televizier ring gaat nu al tussen springen met de sterren en VI!
Ik drink niet, maar ik denk dat ik voor de gelegenheid toch maar alcoholist ga worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Alles daar is omgegooidquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Dafuq is er gebeurd met het decor van HvN?
Dat is wat we nodig hebben.. nog meer mongolen met invloedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef Adelante het volgende:
verstandelijk gehandicapten bereiden zich voor op de verkiezingen - topitem!
Ik zie het ja. Tevens ook de eerste keer in 5 jaar ofzo dat ik iets van HvN zie.quote:
Koefnoen viel ook ontzettend tegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:26 schreef JRRY het volgende:
Volgende week denk ik weer Beat the Best of effe niks tot Koefnoen.
Frikandel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eens halen bij de friettent? Nog niet gegeten..
Zo houd ik jullie wel even bezig. PS Lust geen kroket.
Kipkornquote:
Vind Koefnoen wel redelijk wegkijken. En anders zie ik wel wat Nederland 3 te bieden heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Koefnoen viel ook ontzettend tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |