Ik ga kapotquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik geef Armstrong een 8.9, hij had de mooiste landing
Same here. Stiekem is dit genieten...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind dit tot nu toe trouwens he-le-maal niks!
En toch ben ik niet teleurgesteld. Mooi he, dat dat kan.
als je niks verwacht kun je ook niet worden teleurgesteldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is wat erger dan een fietsertjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
IK DACHT DAT LANCE ARMSTONRNG OVERLEDEN WAS DOOR JULLIE KUTLULLEN IK HELEMAAL GOOGELEN
Het is idd een soort half 8 livequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Dieptepunten calculeer je in, bij deze show was dat vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, helemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies zoals je verwacht had hè?
Hehe maar dat heeft wel meer itempjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is idd een soort half 8 live
Nouja, qua leeftijd lag deze meer voor de hand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit is wat erger dan een fietsertje
twitter:ymkethemovement twitterde op zaterdag 25-08-2012 om 21:10:32Wat deed jij toen je hoorde dat Neil Armstrong (ruimtevaart legende) overleden was: sterren springen kijken... reageer retweet
Praten over gekneusde ribben kan iedereen, we willen het zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
iedereen hoopt hier stiekem dat zo'n CN'er een rotklap maakt bij de val
Moet je om 22:00 overschakelen naar rtl4 Tijl Beckandquote:
Ik dacht Louis, maar die is al tijdje overledenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
IK DACHT DAT LANCE ARMSTONRNG OVERLEDEN WAS DOOR JULLIE KUTLULLEN IK HELEMAAL GOOGELEN
Je zit in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit is wat erger dan een fietsertje
Nou heb je Golden Girls gezien... dat is pas slecht en het erge is dat ze daar denken dat het goed is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet je om 22:00 overschakelen naar rtl4 Tijl BeckandDan weet je weer dat het nog slechter kan
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heb je Golden Girls gezien... dat is pas slecht en het erge is dat ze daar denken dat het goed is.
ze kijkt ook een beetje stoned uit dr ogen, dan is een misstapje zo gemaaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef mujentas het volgende:
Die Tess lijkt wel erg vaak de duikplank op en af te klimmen in korte tijd, hopelijk pleurt ze er een keer af in haar haast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |