Showstopper? Dat gebruik ik meestal in een heel andere betekenisquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef jcdragon het volgende:
Vorige week scoorde ze tijdens de eerste liveshow van The Voice of Holland als eerste vier tienen van de coaches voor haar bruisende showstopper I Just Wanna Make Love To You.

Charly won niet, dus dat geeft geen garantiesquote:Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat doet Trijntje bij Tessa en Sandra niet minder dan bij Leona dus daar kan niemand over zeuren.
Ik hoop alleen dat TVoH niet valsspeelt. Het lijkt er inderdaad op dat Leona de Charly van vorig jaar is en dat zij koste wat het kost moet winnen. Sandra is beter en Tessa is minstens gelijkwaardig.

Charly viel af nadat er het een en ander was gelekt naar de media!quote:Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Charly won niet, dus dat geeft geen garanties
De coahces zijn meer gecharmeerd van Sandra, dat zegt niets over een eventuele verborgen agenda van John de Mol zijn bedrijven.quote:En imo is er 10 keer meer aandacht voor Sandra in het programma zelf, dus ik zie dat niet zo, dat

Nee, dus ook niet dat Leona moet winnen, toch?quote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
dat zegt niets over een eventuele verborgen agenda van John de Mol zijn bedrijven.

Nou, die Erwin Nijhof heeft anders een paar werkelijk dieptrieste optredens gegeven bij de liveshows..quote:Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sandra is met afstand de beste dus ik heb er geen probleem mee als zij ook bij het programma de favoriet is. Vorig jaar had Nijhof moeten winnen. Charly heeft een goede strot maar Nijhof is allround beter. Ik vond het een aanfluiting dat Iris won: elk optreden wat valse noten, geen performance, geen bijzonder timbre. Ook Chris was beter dan Iris.

indirect contact met Leona? Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 26 november 2012 18:00 schreef heloef het volgende:
Ik ben co-host van een radioprogramma en nu moet ik iedere week aanhoren van oudere collega's 'Leona was 3 jaar geleden te gast bij ons'
Maar goede zangeres wel.

quote:Op maandag 26 november 2012 16:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, die Erwin Nijhof heeft anders een paar werkelijk dieptrieste optredens gegeven bij de liveshows..

Dat zal het zijn ja, kan geen andere reden bedenken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef iBenny het volgende:
Zijn de stemmers/fans van dit programma dan geen muziek luisteraars, maar wordt er gestemd op puur vermaak?

En Sandra dat andere, wat Leona wel heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef ato het volgende:
Leona is een prachtige zangeres, veel soul en pit. Maar zij mist dat ene, wat Sandra wel heeft!

en dat is? ik vind ze allemaal niet zo soeps. saai gewoonquote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef ato het volgende:
Leona is een prachtige zangeres, veel soul en pit. Maar zij mist dat ene, wat Sandra wel heeft!

Tuurlijk Benny. Ik vind het vooral jammer dat ik er toen niet bij was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
indirect contact met Leona? Mag ik je aanraken?

En wat Tessa heeft!quote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef ato het volgende:

:-)quote:Op maandag 3 december 2012 18:19 schreef miep63 het volgende:
[..]
En Sandra dat andere, wat Leona wel heeft.

Amen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Tessa en Sandra zijn duidelijk betere zangeressen dan Leona als je naar het totale plaatje kijkt.

Nah geen bullshit, maar een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Amen.
Deze uitslag..... bullshit. Serious bullshit

quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:33 schreef methodmich het volgende:
Ach, dat acteerverleden van haar had toch niets om het lijf.

Hehehehequote:Op zaterdag 8 december 2012 16:33 schreef methodmich het volgende:
Ach, dat acteerverleden van haar had toch niets om het lijf.

Ook ik proefde bij Oosterhuis een voorkeur voor Leona maar of dat ze daarom nu bewust de boel manipuleert...quote:Op maandag 10 december 2012 09:55 schreef notenmix het volgende:
Precies zoals ik al verwacht had. La Oosterhuis heeft voor het grote publiek geen voorkeur, maar wilde natuurlijk vanaf het begin dat Leona moest winnen. En prompt... een achtergrondkoortje, bestaande uit exit dames met een duidelijke voorkeur voor Leona. Scheelt altijd weer procenten van de kijkers thuis. Niet het leukste jurylid, maar wel de gehaaidste.

Dat is het hè. Ze kan zeer goed zingen maar ze heeft geen bijzonder stemgeluid, bijzondere persoonlijkheid, bijzondere uitstraling of het vermogen om echt een gevoel over te brengen.quote:Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef BzP het volgende:
Ze is zeer goed, maar niks onderscheidends.
13 in een dozijn.
Ik begrijp altijd nog niet waarom 30 november Tessa een lager cijfer kreeg dan Leona en Sandra, van zowel Trijntje als de overige juryleden. Het scheelde zo'n 1,5 punt terwijl naar mijn mening Tessa haar prestatie de beste van de 3 was.quote:Trijntje is volgens mij stiekem met dr getrouwd, elke aflevering gaf ze een 10

Dat Roel een 8.5 gaf terwijl hij zelf een 4 zou scoren zegt toch genoeg.quote:Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is het hè. Ze kan zeer goed zingen maar ze heeft geen bijzonder stemgeluid, bijzondere persoonlijkheid, bijzondere uitstraling of het vermogen om echt een gevoel over te brengen.
Een soort van tweede Glennis Grace.
[..]
Ik begrijp altijd nog niet waarom 30 november Tessa een lager cijfer kreeg dan Leona en Sandra, van zowel Trijntje als de overige juryleden. Het scheelde zo'n 1,5 punt terwijl naar mijn mening Tessa haar prestatie de beste van de 3 was.

Ja, dat ze een lager cijfer kreeg omdat het een moeilijk uit te voeren liedje is. Dat verklaart nog niet waarom ze met twee meetlatten meten, bij het turnen kan je toch ook meer punten krijgen bij een hogere moeilijkheidsgraad, om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat Roel een 8.5 gaf terwijl hij zelf een 4 zou scoren zegt toch genoeg.
Roel is een matige zanger ja, hij kan wel goed zichzelf begeleiden en improviseren. Roel is uiteraard een veel betere zanger dan Johannes maar Johannes heeft toevallig een mooi stemgeluid.quote:Ik vind Roel echt 3 x niks met zn knabbel en babbel zangstem.
Vind Johannes zelfs nog meer hebben.

daar kan ik wel inkomen ja.quote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, dat ze een lager cijfer kreeg omdat het een moeilijk uit te voeren liedje is. Dat verklaart nog niet waarom ze met twee meetlatten meten, bij het turnen kan je toch ook meer punten krijgen bij een hogere moeilijkheidsgraad, om maar een voorbeeldje te noemen.
[..]
Roel is een matige zanger ja, hij kan wel goed zichzelf begeleiden en improviseren. Roel is uiteraard een veel betere zanger dan Johannes maar Johannes heeft toevallig een mooi stemgeluid.

Maar dan zonder de aanstelleritus.quote:Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is het hè. Ze kan zeer goed zingen maar ze heeft geen bijzonder stemgeluid, bijzondere persoonlijkheid, bijzondere uitstraling of het vermogen om echt een gevoel over te brengen.

Oh nee, deze vergelijking met Glennis Grace vind ik niet juist. Als ik Glennis hoor op de radio bijvoorbeeld met het nummer afscheid, dan wil ik al heel snel de radio zachter zetten. Volgens mij denkt ze echt dat ze een soort reincarnatie is van Whitney Houston. Maar toen ik Leona 'Mesmerized' hoorde zingen, deed ik de tv meteen harder.quote:Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |