Showstopper? Dat gebruik ik meestal in een heel andere betekenisquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef jcdragon het volgende:
Vorige week scoorde ze tijdens de eerste liveshow van The Voice of Holland als eerste vier tienen van de coaches voor haar bruisende showstopper I Just Wanna Make Love To You.
Charly won niet, dus dat geeft geen garantiesquote:Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat doet Trijntje bij Tessa en Sandra niet minder dan bij Leona dus daar kan niemand over zeuren.
Ik hoop alleen dat TVoH niet valsspeelt. Het lijkt er inderdaad op dat Leona de Charly van vorig jaar is en dat zij koste wat het kost moet winnen. Sandra is beter en Tessa is minstens gelijkwaardig.
Charly viel af nadat er het een en ander was gelekt naar de media!quote:Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Charly won niet, dus dat geeft geen garanties
De coahces zijn meer gecharmeerd van Sandra, dat zegt niets over een eventuele verborgen agenda van John de Mol zijn bedrijven.quote:En imo is er 10 keer meer aandacht voor Sandra in het programma zelf, dus ik zie dat niet zo, dat
Nee, dus ook niet dat Leona moet winnen, toch?quote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
dat zegt niets over een eventuele verborgen agenda van John de Mol zijn bedrijven.
Nou, die Erwin Nijhof heeft anders een paar werkelijk dieptrieste optredens gegeven bij de liveshows..quote:Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sandra is met afstand de beste dus ik heb er geen probleem mee als zij ook bij het programma de favoriet is. Vorig jaar had Nijhof moeten winnen. Charly heeft een goede strot maar Nijhof is allround beter. Ik vond het een aanfluiting dat Iris won: elk optreden wat valse noten, geen performance, geen bijzonder timbre. Ook Chris was beter dan Iris.
indirect contact met Leona? Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 26 november 2012 18:00 schreef heloef het volgende:
Ik ben co-host van een radioprogramma en nu moet ik iedere week aanhoren van oudere collega's 'Leona was 3 jaar geleden te gast bij ons'
Maar goede zangeres wel.
quote:Op maandag 26 november 2012 16:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, die Erwin Nijhof heeft anders een paar werkelijk dieptrieste optredens gegeven bij de liveshows..
Dat zal het zijn ja, kan geen andere reden bedenken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef iBenny het volgende:
Zijn de stemmers/fans van dit programma dan geen muziek luisteraars, maar wordt er gestemd op puur vermaak?
En Sandra dat andere, wat Leona wel heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef ato het volgende:
Leona is een prachtige zangeres, veel soul en pit. Maar zij mist dat ene, wat Sandra wel heeft!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |