abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:11:48 #51
13973 ranja
image means nothing
pi_119427561
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef jcdragon het volgende:

Vorige week scoorde ze tijdens de eerste liveshow van The Voice of Holland als eerste vier tienen van de coaches voor haar bruisende showstopper I Just Wanna Make Love To You.
Showstopper? Dat gebruik ik meestal in een heel andere betekenis :')
pi_119561189
TAL / Het Leonapercentage....

Ik geloof het niet....
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:48:32 #53
13973 ranja
image means nothing
pi_119561379
iedereen vind het zo zielig dat ze een keelontsteking heeft... of dat ze zulke lage cijfers kreeg...
maar ik vind die stem gewoon niks.
pi_119628786
Op Nu.nl staat een artikel over haar stemproblemen. Ik zit mobiel dus kan het zo snel niet kopiëren.

Als ze echt naar een arts moet, hoe moet ze dan rust houden, ze moet elke week zingen? Of bedoelen ze geen repetities doordeweeks?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 26 november 2012 @ 08:59:22 #55
13973 ranja
image means nothing
pi_119629807
Trijntje 'ik zou je graag iets anders horen zingen' Oosterhuis zorgt er wel voor dat ze wekelijks mag uitblinken met een bepaald soort nummer.
pi_119637874
Dat doet Trijntje bij Tessa en Sandra niet minder dan bij Leona dus daar kan niemand over zeuren. :)
Ik hoop alleen dat TVoH niet valsspeelt. Het lijkt er inderdaad op dat Leona de Charly van vorig jaar is en dat zij koste wat het kost moet winnen. Sandra is beter en Tessa is minstens gelijkwaardig.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_119638243
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat doet Trijntje bij Tessa en Sandra niet minder dan bij Leona dus daar kan niemand over zeuren. :)
Ik hoop alleen dat TVoH niet valsspeelt. Het lijkt er inderdaad op dat Leona de Charly van vorig jaar is en dat zij koste wat het kost moet winnen. Sandra is beter en Tessa is minstens gelijkwaardig.
Charly won niet, dus dat geeft geen garanties ;)

En imo is er 10 keer meer aandacht voor Sandra in het programma zelf, dus ik zie dat niet zo, dat Leona moet winnen. Trijn wil dat wel ja, zoals elke coach wil dat één van zijn kandidaten wint.
Ik zie Leona ook écht niet winnen.
pi_119638414
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Charly won niet, dus dat geeft geen garanties ;)
Charly viel af nadat er het een en ander was gelekt naar de media!

quote:
En imo is er 10 keer meer aandacht voor Sandra in het programma zelf, dus ik zie dat niet zo, dat
De coahces zijn meer gecharmeerd van Sandra, dat zegt niets over een eventuele verborgen agenda van John de Mol zijn bedrijven.
Ik ben niet zo van de complottheorieën maar vorig jaar stonk het toch wat?

Leona moet zeker niet winnen, Sandra is objectief bezien beter en Tessa is minstens gelijkwaardig maar aangenamer om naar te luisteren (en te kijken maar dat mag geen rol spelen bij een zangwedstrijd).
#NoDAPL
pi_119638884
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

dat zegt niets over een eventuele verborgen agenda van John de Mol zijn bedrijven.

Nee, dus ook niet dat Leona moet winnen, toch?

Mijn gevoel zegt dat Sandra echt favoriet is vanuit het programma en John, maar ik heb geen idee of ik er naast zit.
Qua mensen thuis denk ik ook dat Sandra favoriet is, maar ook dat weet ik niet zeker ;)
pi_119638955
Sandra is met afstand de beste dus ik heb er geen probleem mee als zij ook bij het programma de favoriet is. Vorig jaar had Nijhof moeten winnen. Charly heeft een goede strot maar Nijhof is allround beter. Ik vond het een aanfluiting dat Iris won: elk optreden wat valse noten, geen performance, geen bijzonder timbre. Ook Chris was beter dan Iris.
#NoDAPL
pi_119641688
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sandra is met afstand de beste dus ik heb er geen probleem mee als zij ook bij het programma de favoriet is. Vorig jaar had Nijhof moeten winnen. Charly heeft een goede strot maar Nijhof is allround beter. Ik vond het een aanfluiting dat Iris won: elk optreden wat valse noten, geen performance, geen bijzonder timbre. Ook Chris was beter dan Iris.
Nou, die Erwin Nijhof heeft anders een paar werkelijk dieptrieste optredens gegeven bij de liveshows..
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_119645068
Dat is jouw mening, ik ben het daar niet mee eens.
Ik heb me meer geërgerd aan Iris. Als je puur naar toonvastheid kijkt dan zong Chris volgens mij het beste van de drie maar Erwin deed wat meer dan alleen zingen, daar houd ik ook rekening mee.

Ik beperkte me eventjes tot de drie finalisten, sowieso waren er betere kandidaten die niet de finale haalden, zelfs in de gevechten al.
#NoDAPL
  maandag 26 november 2012 @ 18:00:42 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119645181
Ik ben co-host van een radioprogramma en nu moet ik iedere week aanhoren van oudere collega's 'Leona was 3 jaar geleden te gast bij ons' :')

Maar goede zangeres wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119668345
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:00 schreef heloef het volgende:
Ik ben co-host van een radioprogramma en nu moet ik iedere week aanhoren van oudere collega's 'Leona was 3 jaar geleden te gast bij ons' :')

Maar goede zangeres wel.
indirect contact met Leona? Mag ik je aanraken :@ ?
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:51:09 #66
22273 Dizer
Save the beard!
pi_119680037
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:24 schreef UltraR het volgende:

[..]

Nou, die Erwin Nijhof heeft anders een paar werkelijk dieptrieste optredens gegeven bij de liveshows..
Friends don't let friends remain beardless...
pi_119680981
Liever eens een licht scheve schaats door een overdaad aan passie dan een grijze muis die een gemakkelijk nummer alleen maar nazingt.
#NoDAPL
pi_119802289
Kan iemand mij uitleggen waarom Leona zoveel stemmen, maar dat haar muziek toch nauwelijks wordt gedraaid op de radio en gekocht/gedownload? En dat als er over Leona wordt gepraat in de media dit alleen in combinatie met een huilie kuchje of Sandra gebeurd? ..of omdat dat NS-figuur in die stoel daarzo haar naar voren pushed?

Terwijl mevrouw Sandra het ene naar het andere succes behaalt in hitlijsten, media, radio, ed. en minder stemmen krijgt?

Zijn de stemmers/fans van dit programma dan geen muziek luisteraars, maar wordt er gestemd op puur vermaak?
pi_119802451
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef iBenny het volgende:

Zijn de stemmers/fans van dit programma dan geen muziek luisteraars, maar wordt er gestemd op puur vermaak?
Dat zal het zijn ja, kan geen andere reden bedenken.
Ik moet er niet aan denken dat ik Leona op de radio zou horen / een cd van zou moeten luisteren. Terwijl ik niet kan wachten op het album van Sandra.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_119802648
Ik vind Leona ook meer een achtergrondzangeres. Ik kan dr nog het meest vergelijken met Shary-an uit seizoen 1. En laatstgenoemde zie ik toch meer als het podiumbeest dienen ipv op de achtergrond meezingen.
  zaterdag 1 december 2012 @ 00:33:52 #71
13973 ranja
image means nothing
pi_119802952
Als Leona wint denk ik dat die met een half jaar vergeten is. Als dan TVOH5 begint zit iedereen van '; wie won vorige keer? Sandra? Oh nee die won niet, maar wie dan wel :?
Nou is dat altijd een risico van een winnaar van zo'n programma, maar zij heeft wel heel weinig eigen stijl, erg niet-onderscheidend van tig radiozangeressen.
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:58:24 #73
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119820740
te vroeg gepiekt (hoop ik).
heitieh
  † In Memoriam † maandag 3 december 2012 @ 17:22:13 #74
368283 ato
pi_119886169
Leona is een prachtige zangeres, veel soul en pit. Maar zij mist dat ene, wat Sandra wel heeft!
Life can be a bitch, so like it..
pi_119888255
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef ato het volgende:
Leona is een prachtige zangeres, veel soul en pit. Maar zij mist dat ene, wat Sandra wel heeft!
En Sandra dat andere, wat Leona wel heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')