abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2012 @ 20:45:54 #76
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_119894924
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef ato het volgende:
Leona is een prachtige zangeres, veel soul en pit. Maar zij mist dat ene, wat Sandra wel heeft!
en dat is? ik vind ze allemaal niet zo soeps. saai gewoon
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 3 december 2012 @ 21:09:47 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119896296
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:35 schreef iBenny het volgende:

[..]

indirect contact met Leona? Mag ik je aanraken :@ ?
Tuurlijk Benny. Ik vind het vooral jammer dat ik er toen niet bij was.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119904681
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef ato het volgende:
Leona is een prachtige zangeres, veel soul en pit. Maar zij mist dat ene, wat Sandra wel heeft!
En wat Tessa heeft!
Leona is een relatief grijze muis in vergelijking met die twee kandidaten. Ze zingt goed maar ze heeft niet net die ene bijzondere kwaliteit die zij wel hebben. Bij Leona had ik de laatste keer de neiging om te zappen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:17:10 #79
368283 ato
pi_119940792
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:19 schreef miep63 het volgende:

[..]

En Sandra dat andere, wat Leona wel heeft.
:-)
Life can be a bitch, so like it..
pi_119954108
Tessa en Sandra zijn duidelijk betere zangeressen dan Leona als je naar het totale plaatje kijkt.
#NoDAPL
pi_120063185
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Tessa en Sandra zijn duidelijk betere zangeressen dan Leona als je naar het totale plaatje kijkt.
Amen.

Deze uitslag..... bullshit :') . Serious bullshit
  zaterdag 8 december 2012 @ 02:40:40 #82
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_120066557
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Amen.

Deze uitslag..... bullshit :') . Serious bullshit
Nah geen bullshit, maar een kwestie van smaak.

Hoewel ik alle kandidaten niet zo bijzonder vind, deed Leona het het beste vanavond.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 8 december 2012 @ 15:14:33 #83
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_120075100
Leona in 'Phileine zegt sorry'
:D

Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_120077288
Ach, dat acteerverleden van haar had toch niets om het lijf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_120082133
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:33 schreef methodmich het volgende:
:+
pi_120084589
Sowieso stelt het acteren in Nederland al weinig voor, zij speelde dan ook eens kleine rolletjes in kleine producties. Het is niet dat ze schitterde in Zwartboek of iets dergelijks. Niets mis mee maar ik begrijp die poeha niet.

Ik vond de opmerking van de Oosterhuis-sibs gisteren nogal irritant: "dit is voor ons de finale". Het was naar mijn smaak wat respectloos t.o.v. Tessa die zeker niet onder deed voor Leona en Sandra. Integendeel, ik vond Leona de minste van de drie al heeft ze gisteren wel indruk op mij gemaakt met hoe getraind haar facetstem is (die uithaal boven op een uithaal).
#NoDAPL
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:46:50 #87
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_120085310
Ik zag Leona vandaag nog op het witte doek, als verpleegster in de kinderfilm 'de groeten van Mike' .
Ze deed het best aardig :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_120140926
Precies zoals ik al verwacht had. La Oosterhuis heeft voor het grote publiek geen voorkeur, maar wilde natuurlijk vanaf het begin dat Leona moest winnen. En prompt... een achtergrondkoortje, bestaande uit exit dames met een duidelijke voorkeur voor Leona. Scheelt altijd weer procenten van de kijkers thuis. Niet het leukste jurylid, maar wel de gehaaidste.
  maandag 10 december 2012 @ 10:33:26 #90
319877 BzP
Devildriver_
pi_120141676
Ze is zeer goed, maar niks onderscheidends.
13 in een dozijn.

Trijntje is volgens mij stiekem met dr getrouwd, elke aflevering gaf ze een 10 :')
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_120141706
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:33 schreef methodmich het volgende:
Hehehehe
pi_120152932
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 09:55 schreef notenmix het volgende:
Precies zoals ik al verwacht had. La Oosterhuis heeft voor het grote publiek geen voorkeur, maar wilde natuurlijk vanaf het begin dat Leona moest winnen. En prompt... een achtergrondkoortje, bestaande uit exit dames met een duidelijke voorkeur voor Leona. Scheelt altijd weer procenten van de kijkers thuis. Niet het leukste jurylid, maar wel de gehaaidste.
Ook ik proefde bij Oosterhuis een voorkeur voor Leona maar of dat ze daarom nu bewust de boel manipuleert...
Het liedje leent zich voor een achtergrondkoor en Leona zelf had al wekenlang verzocht om dit liedje te zingen.
#NoDAPL
pi_120153030
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef BzP het volgende:
Ze is zeer goed, maar niks onderscheidends.
13 in een dozijn.
Dat is het hè. Ze kan zeer goed zingen maar ze heeft geen bijzonder stemgeluid, bijzondere persoonlijkheid, bijzondere uitstraling of het vermogen om echt een gevoel over te brengen.
Een soort van tweede Glennis Grace.

quote:
Trijntje is volgens mij stiekem met dr getrouwd, elke aflevering gaf ze een 10 :')
Ik begrijp altijd nog niet waarom 30 november Tessa een lager cijfer kreeg dan Leona en Sandra, van zowel Trijntje als de overige juryleden. Het scheelde zo'n 1,5 punt terwijl naar mijn mening Tessa haar prestatie de beste van de 3 was.
#NoDAPL
  maandag 10 december 2012 @ 16:21:23 #94
319877 BzP
Devildriver_
pi_120153265
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is het hè. Ze kan zeer goed zingen maar ze heeft geen bijzonder stemgeluid, bijzondere persoonlijkheid, bijzondere uitstraling of het vermogen om echt een gevoel over te brengen.

[..]

Ik begrijp altijd nog niet waarom 30 november Tessa een lager cijfer kreeg dan Leona en Sandra, van zowel Trijntje als de overige juryleden. Het scheelde zo'n 1,5 punt terwijl naar mijn mening Tessa haar prestatie de beste van de 3 was.
Dat Roel een 8.5 gaf terwijl hij zelf een 4 zou scoren zegt toch genoeg.
Ik vind Roel echt 3 x niks met zn knabbel en babbel zangstem.
Vind Johannes zelfs nog meer hebben.
May the Orse be with you
pi_120153434
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:21 schreef BzP het volgende:

[..]

Dat Roel een 8.5 gaf terwijl hij zelf een 4 zou scoren zegt toch genoeg.
Ja, dat ze een lager cijfer kreeg omdat het een moeilijk uit te voeren liedje is. Dat verklaart nog niet waarom ze met twee meetlatten meten, bij het turnen kan je toch ook meer punten krijgen bij een hogere moeilijkheidsgraad, om maar een voorbeeldje te noemen.

quote:
Ik vind Roel echt 3 x niks met zn knabbel en babbel zangstem.
Vind Johannes zelfs nog meer hebben.
Roel is een matige zanger ja, hij kan wel goed zichzelf begeleiden en improviseren. Roel is uiteraard een veel betere zanger dan Johannes maar Johannes heeft toevallig een mooi stemgeluid.
#NoDAPL
  maandag 10 december 2012 @ 16:28:19 #96
319877 BzP
Devildriver_
pi_120153542
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, dat ze een lager cijfer kreeg omdat het een moeilijk uit te voeren liedje is. Dat verklaart nog niet waarom ze met twee meetlatten meten, bij het turnen kan je toch ook meer punten krijgen bij een hogere moeilijkheidsgraad, om maar een voorbeeldje te noemen.

[..]

Roel is een matige zanger ja, hij kan wel goed zichzelf begeleiden en improviseren. Roel is uiteraard een veel betere zanger dan Johannes maar Johannes heeft toevallig een mooi stemgeluid.
daar kan ik wel inkomen ja.
Ik kan niet goed op techniek oordelen maar op klankkleur en onderscheid zeker weten.
Dat Roel muzikaal is is geen twijfel over mogelijk, hij zit op die stoel voor een reden.
Maar zijn stemgeluid spreekt mij minder aan dan 3/4 van de kandidaten vdn the voice.
May the Orse be with you
pi_120155020
Hij weet het ook van zichzelf en hij is hier eerlijk over. Dat siert hem.
#NoDAPL
pi_120157619
quote:

[..]

Maar dan zonder de aanstelleritus. :+

(Bij Glennis Grace heb ik steeds de neiging een schoen naar de televisie te werpen als zij erop verschijnt, en dat heb ik bij Leona vooralsnog niet. Aangezien Glennis bij velen iets losmaakt - lang niet alleen bij mezelf - kan je bij haar nog wel van 'een persoonlijkheid' spreken, alleen geen léuke.)
pi_120160823
quote:

[..]

Oh nee, deze vergelijking met Glennis Grace vind ik niet juist. Als ik Glennis hoor op de radio bijvoorbeeld met het nummer afscheid, dan wil ik al heel snel de radio zachter zetten. Volgens mij denkt ze echt dat ze een soort reincarnatie is van Whitney Houston. Maar toen ik Leona 'Mesmerized' hoorde zingen, deed ik de tv meteen harder.
pi_120239641
Leona nu bij Boulevard.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')