quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:11 schreef cinnamon_M het volgende:
Jezus, Argo kun je nu eindelijk eens kappen met deze discussie?
In het leven doen mensen soms dingen die je niet leuk vindt, leer ermee leven. Niemand heeft je belachelijk gemaakt om je spelfout, als mensen je belachelijk hebben gemaakt dan is dat om je volkomen absurde reactie op het feit dat er een spelfout van je gequote werd. Geheel terecht overigens, want je reageert echt totaal over de top.
Als ik binnensmonds praat en vrienden van me maken daar een grap over, dan ga ik niet boos worden op die vrienden; als ík iets verkeerd doe dan kan dat nl consequenties hebben. Als jij spelfouten maakt dan kan de consequentie zijn dat er een quote van je in het topic komt, that's life.
Heb je er wel eens bij nagedacht hoe de wereld er uit zou zien als iedereen per definitie moet stoppen met het doen van uitspraken of met bepaalde andere handelingen op het moment dat iemand zich daarover gekwetst voelt, ongeacht of het logisch/terecht is dat de persoon in kwestie zich gekwetst voelt? Als iemand tegen mij zegt dat hij een trauma heeft over rode broeken en dus gekwetst wordt door mijn rode broek, moet ik hem dan maar uittrekken? Zo werkt de wereld niet. Dat jij een trauma hebt, dat jij hierdoor gekwetst bent, is jóuw probleem want een spelfout quoten daar is an sich helemaal niets verkeerd aan.
Doe dat lekker in MEN, het lijkt verdorie wel een spelletje!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:37 schreef Bart het volgende:
Ik stel voor dat we een speciaal Argo-topic hier in TTK waarin we elke spel-, stijl-, taal- en vooral metafoorfout van hem quoten. Wie aan het eind van de maand de meeste heeft gevonden wint
.
Het is geen discussie ik krijg gewoon geen respect daar gaat het me om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:15 schreef cinnamon_M het volgende:
Nog even mijn laatste post omdat het topic alweer vol was:
[..]
Moet jij Maen niet hosselen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe dat lekker in MEN, het lijkt verdorie wel een spelletje!
Oh prima idee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe dat lekker in MEN, het lijkt verdorie wel een spelletje!
Respect is geen vanzelfsprekendheid, respect moet je verdienen. En met de manier waarop jij je de afgelopen 24 uur hebt gedragen verdien je absoluut geen respect.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is geen discussie ik krijg gewoon geen respect daar gaat het me om.
[..]
Moet jij Maen niet hosselen?
Zal ik je eens de misschien wel belangrijkste levensles die je ooit zal krijgen gratis en voor niets toespelen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Respect moet je verdienenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen, en jij bent nu zelf het tegenovergestelde aan het doen. We kennen nu je mening (althans die van dit moment), en die is vooralsnog geen aanleiding om tot een andere conclusie te komen dan die ik eerder heb gepost.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:17 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Respect is geen vanzelfsprekendheid, respect moet je verdienen. En met de manier waarop jij je de afgelopen 24 uur hebt gedragen verdien je absoluut geen respect.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Zal ik je eens de misschien wel belangrijkste levensles die je ooit zal krijgen gratis en voor niets toespelen?
Komt ie dan he!
Respect moet je verdienen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Respect moet je verdienenDus trek je conclusie zou ik zeggen
Ik ga maar eens het gewone leven bekijken, misschien dat ik nog wel andere mensen die irl fouten maken tegen kom om de grond in te trappen
Ik heb al mijn excuses aangeboden voor gistermiddag, en ik heb al gezegd dat het me om respect gaat. Maar ze zetten me gewoon te kakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:18 schreef MPG het volgende:
Zeg Argo, heeft iemand je al eens verteld dat je respect moet verdienen?
Zo niet, bij dezen.
afdwingen klinkt wel respectloosquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen, en jij bent nu zelf het tegenovergestelde aan het doen. We kennen nu je mening (althans die van dit moment), en die is vooralsnog geen aanleiding om tot een andere conclusie te komen dan die ik eerder heb gepost.
Spuit elfquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:18 schreef MPG het volgende:
Zeg Argo, heeft iemand je al eens verteld dat je respect moet verdienen?
Zo niet, bij dezen.
http://forum.fok.nl/RSPCTquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Misschien kan DaMart even melden waar Argo nog naartoe kan om zijn gelijk te halen in verband met zijn respectkwestie.
Nee. Bij dezen is correct.quote:
Als ik nu in het algemeen 'Foei jongens, niemand mag Argo meer te kakken zetten!' post, stop je er dan zelf ook mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb al mijn excuses aangeboden voor gistermiddag, en ik heb al gezegd dat het me om respect gaat. Maar ze zetten me gewoon te kakken.
'ook'? Wie deed het nog meer dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu in het algemeen 'Foei jongens, niemand mag Argo meer te kakken zetten!' post, stop je er dan zelf ook mee?
Excuses en ik wil dat er in het Fouten topic integer en met respect wordt gehandeld. Dat is alles wat ik verlang. Dan nog ga je er slecht mee om, misschien dat ik wacht op je collega's. Je zal het zo wel goed doen, maar wij zullen het nooit eens worden. Dat is jammer maar helaas niets aan te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu in het algemeen 'Foei jongens, niemand mag Argo meer te kakken zetten!' post, stop je er dan zelf ook mee?
Mooi, dan hoeft er dus niets te veranderen. Bedankt voor je bijdrages in TTK.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Excuses en ik wil dat er in het Fouten topic integer en met respect wordt gehandeld. Dat is alles wat ik verlang.
Ja zolang het maar met respect wordt gedaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:22 schreef Copycat het volgende:
Mogen we nog wel integer en met respect lachen om originele fouten?
Jij bindt de kat op het spek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft er dus niets te veranderen. Bedankt voor je bijdrages in TTK.
Deal! En met integriteit!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:22 schreef Argo het volgende:
Ja zolang het maar met respect wordt gedaan.
Ben jij een circus-clown of zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:23 schreef DaMart het volgende:
Oké, dus iedereen die in het taalfoutentopic lacht, moet verplicht op de Hyves-respectknop onderaan het topic klikken.
Euh. Hmm. Ja, dat doe ik wel eens. Hoezo?quote:
Oh okeequote:
O sorry, ik wist niet dat grapjes verboden waren. Het was respectvol bedoeld hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben jij een circus-clown of zo.Dit is niet de deal. Ik wacht wel op een mod die wel serieus is.
Wat? Zit jij hier een mod voor circusclown uit te maken? Lekker respectloosquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben jij een circus-clown of zo.Dit is niet de deal. Ik wacht wel op een mod die wel serieus is.
Een beetje respect voor DaMart mag wel hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik niet. Fouten maken is menselijk. Niemand weet allesquote:
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik niet. Fouten maken is menselijk. Niemand weet alles.
Hij is al de hele tijd partijdig en doet mij ook niet met respect behandelen. Ik moet me nog heel rustig houden om niet zoals gistermiddag te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een beetje respect voor DaMart mag wel hoor...
Nee wat je dan doet is juist niet, er wordt niet met respect behandeld. Vanaf het begin af al niet. Maar laat maar ik wacht op jouw co-mods.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:28 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de conclusie is dus: we blijven in het origineletaalfoutentopic respectvol met elkaar omgaan, zoals we altijd al hebben gedaan. We gaan niemand bewust persoonlijk uitlachen en we lachen alleen om de leuke taalfouten.
En als iemand boos wordt omdat hij gequoot wordt in het topic, dan verwijzen we die persoon respectvol door naar dit topic, waar we respectvol uitleggen dat er om taalfouten best gelachen mag worden.
Weet ik, maar ik probeer iemand anders hier wat te leren.quote:
Nee, ik deel jouw mening niet, dat is wat anders dan partijdig zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij is al de hele tijd partijdig en doet mij ook niet met respect behandelen. Ik moet me nog heel rustig houden om niet zoals gistermiddag te doen.
Overigens nogmaals heb je Maen nu nog niet gehosseld?
Damnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee wat je dan doet is juist niet, er wordt niet met respect behandeld. Vanaf het begin af al niet. Maar laat maar ik wacht op jouw co-mods.
Wij worden het helaas niet eens, omdat je partijdig bent.
Je gooit olie op het vuur, verder is het toch duidelijk dat ze me hier belachelijk maken. Dat weet jij zelf ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik deel jouw mening niet, dat is wat anders dan partijdig zijn.
En als ik een grapje maak, dan is dat juist om de angel uit een discussie te halen en de gemoederen die verhit zijn een beetje af te koelen met een glimlach.
En wat nou als mijn medemods het mij eens zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee wat je dan doet is juist niet, er wordt niet met respect behandeld. Vanaf het begin af al niet. Maar laat maar ik wacht op jouw co-mods.
Wij worden het helaas niet eens, omdat je partijdig bent.
Ik wil met hun 1 op 1 praten, zonder jou. En ik wil kijken of zij dan niet partijdig zijn. Ik wil gewoon mijn verhaal doen en ik wil dat er serieus naar geluisterd wordt zonder de grapjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat nou als mijn medemods het mij eens zijn?
Een andere mening hebben is niet per definitie partijdig zijn hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij is al de hele tijd partijdig en doet mij ook niet met respect behandelen. Ik moet me nog heel rustig houden om niet zoals gistermiddag te doen.
Overigens nogmaals heb je Maen nu nog niet gehosseld?
Dan kun je het beste een PM naar Isabeau sturen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wil met hun 1 op 1 praten, zonder jou. En ik wil kijken of zij dan niet partijdig zijn. Ik wil gewoon mijn verhaal doen en ik wil dat er serieus naar geluisterd wordt zonder de grapjes.
Ja maar het is duidelijk dat jullie me belachelijk maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is niet per definitie partijdig zijn hoor. Deal with it.
En dat laatste is in deze discussie volstrekt irrelevant.
Want je blaast zelf de boel niet énorm opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar het is duidelijk dat jullie me belachelijk maken.
Oh je bent gedumpt.Ik duimde nog wel altijd voor je.
Nee zij maken mij gewoon boos, en drijven de spot met mij. Het is toch duidelijk dat ze me uitlachen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Want je blaast zelf de boel niet énorm op?
Dat zeg ik niet.
Overduidelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee zij maken mij gewoon boos, en drijven de spot met mij. Het is toch duidelijk dat ze me uitlachen?
Zie je! Je geeft zelfs toe en de mod doet niets.quote:
Ben jij nu een mod of de minister van grapjes?quote:
Het gaat me om respect.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Inmiddels moet ik toegeven dat ik Argo nu ook heel hard uitlach. Niet om zijn taalfoutjes, maar om zijn totale slachtoffer van niks gedrag. Dat lijkt me ergens nog erger.
Ik kan het omschrijven als sarcasme, iets wat de mod wél begrijpt en ook de reden is dat hij niets doet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Zie je! Je geeft zelfs toe en de mod doet niets.
Dat is dan toch partijdig ik kan het niet anders omschrijven.
het was sarcasme.quote:
Dat doe je helemaal zelfquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb al mijn excuses aangeboden voor gistermiddag, en ik heb al gezegd dat het me om respect gaat. Maar ze zetten me gewoon te kakken.
Wordt het al duidelijk dat je respect niet afdwingt door maar steeds te blijven roepen dat je respect wilt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben jij nu een mod of de minister van grapjes?
[..]
Het gaat me om respect.
Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan het omschrijven als sarcasme, iets wat de mod wél begrijpt en ook de reden is dat hij niets doet.
Hoe gaan we het dan oplossen? Ik luister.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt het al duidelijk dat je respect niet afdwingt door maar steeds te blijven roepen dat je respect wilt?
Jawel, het was een respectvolle aanval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval.
Het vormt dus wel een aanval, en is agressief. Dus getuigd niet van respect.
Je staakt deze discussie want alles is inmiddels wel gezegd en de herhaling roept alleen reacties op die je niet wilt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval.
Het vormt dus wel een aanval, en is agressief. Dus getuigd niet van respect.
[..]
Hoe gaan we het dan oplossen? Ik luister.
Nee hij is niet respectvol het is dat ik niet zo slim ben, maar jij verstopt je steeds achter dingen. Mazen in ons woordsysteem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, het was een respectvolle aanval.
Tevens: wikipedia als bron gebruiken.
Ik zit er nog mee en ze gaan nu mijn hele historie na om spelfouten te vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je staakt deze discussie want alles is inmiddels wel gezegd en de herhaling roept alleen reacties op die je niet wilt.
Je ontvolgt dit topic en het spelfoutentopic en je wacht af wat er gebeurt.
Alle kans dat de storm gaat liggen, de aandacht verschuift en geen haan er meer naar kraait.
Post gewoon eens een tijdje normaal mee in TTK, dan zie je dat het allemaal niet zo eng is als jij nu denkt. Vorig jaar heb je ook toch ook normale, respectvolle reacties gekregen in je topic waarin je schrijftips vroeg?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe gaan we het dan oplossen? Ik luister.
quote:
quote:
Zet toch eens een ander plaatje op joh!quote:
Schrijven daar ben ik mee gestopt door taal nazi's zoals jullie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post gewoon eens een tijdje normaal mee in TTK, dan zie je dat het allemaal niet zo eng is als jij nu denkt. Vorig jaar heb je ook toch ook normale, respectvolle reacties gekregen in je topic waarin je schrijftips vroeg?
En draai het eens om. Stel jij loopt op straat en je ziet iemand in de hondenpoep stappen. Die persoon begint te schelden dat mensen hun hond niet op straat moeten laten poepen. Jij kan een glimlach niet onderdrukken, die man ziet dat en begint nu te roepen dat niemand respect heeft voor hem. Je gaat mij niet vertellen dat je dan ineens alle respect van de wereld voor die man hebt.
Negeren en wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hij is niet respectvol het is dat ik niet zo slim ben, maar jij verstopt je steeds achter dingen. Mazen in ons woordsysteem.
[..]
Ik zit er nog mee en ze gaan nu mijn hele historie na om spelfouten te vinden.
Ja ze naaien me op dat is toch onrespectvol ik heb toch gewoon gelijk. Zelfs jij een van die harde kern mensen zegt dat ze me opnaaien!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Negeren en wat anders gaan doen.
Laat je niet opnaaien.
Dat hadden we gister al, iets met een quote-alertquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zet toch eens een ander plaatje op joh!
Ze naaien je op en jij laat je opnaaien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ze naaien me op dat is toch onrespectvol ik heb toch gewoon gelijk. Zelfs jij een van die harde kern mensen zegt dat ze me opnaaien!
En waarom naaien ze je op?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ze naaien me op dat is toch onrespectvol ik heb toch gewoon gelijk. Zelfs jij een van die harde kern mensen zegt dat ze me opnaaien!
Schrijven doe je in eerste instantie voor jezelf, toch? Als jij je teksten goed genoeg vindt, is er toch niets aan de hand?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Schrijven daar ben ik mee gestopt door taal nazi's zoals jullie.
Dat ben ik dan wel met je eensquote:En ik heb een hekel aan mensen die de stront van hun hond niet opruimen
Wat heeft quote-alert met respect te maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hadden we gister al, iets met een quote-alert...
Ja maar volgens die mod hier doen ze niets. Gelukkig ben jij zo slecht nog niet... Betekend niet dat ik je nu meer mag of zo, ik blijf het onrespectvol vinden om mensen denigrerend te behandelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze naaien je op en jij laat je opnaaien.
Het enige wat jij kan doen is stoppen met je laten opnaaien.
Nee want ze naaien me op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schrijven doe je in eerste instantie voor jezelf, toch? Als jij je teksten goed genoeg vindt, is er toch niets aan de hand?
[..]
Dat ben ik dan wel met je eens.
Maar het ging me even om het principe. Ik hoop dat dat nu duidelijk is.
Overigens, wil je nog wat respectvolle spellingtips met betrekking tot je sig? Laat maar weten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar alles met stokpaardjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat heeft quote-alert met respect te maken?
Nou moet je echt stoppen, je gaat over de rooie. Stoppen. Nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ja maar volgens die mod hier doen ze niets. Gelukkig ben jij zo slecht nog niet... Betekend niet dat ik je nu meer mag of zo, ik blijf het onrespectvol vinden om mensen denigrerend te behandelen.
[..]
Nee want ze naaien me op.
En schrijven is shit ik kots echt op alles wat met boeken te maken heeft dankzij jullie.
Oh jaaaaaaaaaaa!! Don Quichote!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar alles met stokpaardjes.
Tupac niet kennen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Overigens, wil je nog wat respectvolle spellingtips met betrekking tot je sig? Laat maar weten.
Begin er dan niet over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar alles met stokpaardjes.
Niks stoppen, al die opnaaiers hier. Maar jullie zijn vast beter dan Dostojevski jullie schrijven zo even een nieuwe Dostojevski, Charles Dickens stelt ook wel niets voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou moet je echt stoppen, je gaat over de rooie. Stoppen. Nu.
Zet even je computer uit en ga een luchtje scheppen of zo. Je vat te veel te verkeerd op nu. Ga even wat anders doen, iets waardoor je een beetje ontspant.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ja maar volgens die mod hier doen ze niets. Gelukkig ben jij zo slecht nog niet... Betekend niet dat ik je nu meer mag of zo, ik blijf het onrespectvol vinden om mensen denigrerend te behandelen.
[..]
Nee want ze naaien me op.
En schrijven is shit ik kots echt op alles wat met boeken te maken heeft dankzij jullie.
Nee deze opnaai praktijken moeten gewoon stoppen het is duidelijk dat ik geeen respect krijg hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zet even je computer uit en ga een luchtje scheppen of zo. Je vat te veel te verkeerd op nu. Ga even wat anders doen, iets waardoor je een beetje ontspant.
Ja, maar je zit nu in een negatieve spiraal. Je bent boos en dan zeg je misschien dingen die je eigenlijk niet wil zeggen. De discussie laten gaan en je op dingen richten waar je plezier aan kan beleven, is dan even verstandiger en kan doorgaans op meer respect rekenen dan je frustratie blijven uiten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee deze opnaai praktijken moeten gewoon stoppen het is duidelijk dat ik geeen respect krijg hier.
Oh, is dat Tupac. Nee die ken ik niet inderdaad, en wil ik ook niet kennen. Kutmuziek.quote:
TIP: Ga in een dagbehandeling zitten en kom nooit meer op FOK!. FOK! is slecht voor je gezondheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee zij maken mij gewoon boos, en drijven de spot met mij. Het is toch duidelijk dat ze me uitlachen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, is dat Tupac. Nee die ken ik niet inderdaad, en wil ik ook niet kennen. Kutmuziek.
Maar die kon dus ook niet spellen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TIP: Ga in een dagbehandeling zitten en kom nooit meer op FOK!. FOK! is slecht voor je gezondheid.
Doe eens niet. Het is wel genoeg geweest nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TIP: Ga in een dagbehandeling zitten en kom nooit meer op FOK!. FOK! is slecht voor je gezondheid.
ik wil hem in bescherming nemen tegen zichzelf, het kan nog voorkomen dati e zichzelf eenk eer iets aandoet wegens 1 van onze posts, en dat wil ik voorkmen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe eens niet. Het is wel genoeg geweest nu.
Dan helpen zulke posts dus ook niet echt mee, natuurlijk. Laten we dat vuur niet opnieuw gaan opstoken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wil hem in bescherming nemen tegen zichzelf, het kan nog voorkomen dati e zichzelf eenk eer iets aandoet wegens 1 van onze posts, en dat wil ik voorkmen.
oke laten we het rusten vanaf nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan helpen zulke posts dus ook niet echt mee, natuurlijk. Laten we dat vuur niet opnieuw gaan opstoken.
Inderdaad, hij heeft allerlei dingen bereikt die ik van mijn leven niet mee wil maken, en nu is hij dood, niet in het laatst door het maken van heel verkeerde keuzes. Poeh poeh, dat heeft ie dan toch maar bereikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:25 schreef Argo het volgende:
[..]Tupac kutmuziek noemen, die man heeft meer bereikt dan jou.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef ElizabethR het volgende:
, en nu is hij dood, niet in het laatst door het maken van heel verkeerde keuzes.
Nooit rap geluisterd? Hij had het zwaar en kwam op voor vrouwen en andere dingen. Maar goed dat doet er niet toe hier in Feedback. Maar ik dacht vroeger ook dat rap kut was en 80% is dat wel maar Tupac is anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft allerlei dingen bereikt die ik van mijn leven niet mee wil maken, en nu is hij dood, niet in het laatst door het maken van heel verkeerde keuzes. Poeh poeh, dat heeft ie dan toch maar bereikt.
Oh ja, en rap is geen muziek. Dus kutmuziek
Welnee. Hij was gewoon tuig van de richel. Kan ook niet anders als je uit zo'n milieu komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Nooit rap geluisterd? Hij had het zwaar en kwam op voor vrouwen en andere dingen. Maar goed dat doet er niet toe hier in Feedback. Maar ik dacht vroeger ook dat rap kut was en 80% is dat wel maar Tupac is anders.
gr gr.
Dan weet je dus 3x niets over hem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee. Hij was gewoon tuig van de richel. Kan ook niet anders als je uit zo'n milieu komt.
Als die functie er niet was wisten de mensen niet eens dat ze belachelijk gemaakt werden. Nu weten de mensen tenminste nog dat er wat FOK-sukkeltjes zijn die zich vrolijk maken over andere mensen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:02 schreef De_Guidance het volgende:
Leuk zeg die nieuwe functie , helpt een prachtige reeks om zeep.
Fixed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef lexgauw007 het volgende:
Als die functie er niet was wisten de mensen niet eens dat ze belachelijk gemaakt werden. Nu weten de mensen tenminste nog dat er wat FOK-sukkeltjes zijn die zich vrolijk maken over andere mensen taalfouten.
Het zijn gewoon mensen met een talenknobbel die taalgrapjes leuk vinden, het gaat vrijwel nooit over de personen erachter in die reeks.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Als die functie er niet was wisten de mensen niet eens dat ze belachelijk gemaakt werden. Nu weten de mensen tenminste nog dat er wat FOK-sukkeltjes zijn die zich vrolijk maken over andere mensen.
Vreemd dat je belachelijk gemaakt niet fixd.quote:
Een talenknobbel hebben..quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mensen met een talenknobbel die taalgrapjes leuk vinden, het gaat vrijwel nooit over de personen erachter in die reeks.
Dat er wat huilies met lange tenen op hun kleine pik zijn getrapt meteen is iets anders.
Ik ben beter in de talen die spreek dan de meesten in mijn omgeving, maar ik heb geen talenknobbel. Vind ik zelf dan toch. Maar ik ben het wel eens met de strekking van je postquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:19 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn gewoon mensen met een talenknobbel die taalgrapjes leuk vinden,
Dat kan hun perceptie zijn, en daar kan ik niks aan veranderen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:21 schreef Argo het volgende:
Vreemd dat je belachelijk gemaakt niet fixd.
Nogmaals, het gaat om de taalfouten, niet om de mensen die die fouten maken. Maar quoten heeft nou eenmaal als gevolg dat er namen worden getoond en niet iedereen zal eraan denken om de naam weg te halen. En dat hoeft dus ook niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Als die functie er niet was wisten de mensen niet eens dat ze belachelijk gemaakt werden. Nu weten de mensen tenminste nog dat er wat FOK-sukkeltjes zijn die zich vrolijk maken over andere mensen.
Ach geniet maar van je momentje of fame dan maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Vreemd dat je belachelijk gemaakt niet fixd.
[..]
Een talenknobbel hebben..dan maak je vast geen spelfouten nee met zn knobbel. Ik heb een andere knobbel voor de chimeisjes. Daar heeft nog nooit iemand me uitgelachen.
Als je de taalfouten met man en paard noemt doe je dat om die mensen voor gek of in het zonnetje te zetten, dat kan niet anders. Voor het verband of de context is de naam van de foutenmaker in 99% van de gevallen nergens voor nodig. Ik vind het een sneue bezigheid en ben ook niet van plan het te doen en verder ...........wat gij niet wilt dat u geschiedt.........quote:
Totaal niet, maar laat wel mooi zien dat je niks van de reeks begrijpt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:43 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Als je de taalfouten met man en paard noemt doe je dat om die mensen voor gek of in het zonnetje te zetten, dat kan niet anders.
Als je niet om de persoon erachter gaat, kwoot je hem niet. Zo simpel is het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Totaal niet, maar laat wel mooi zien dat je niks van de reeks begrijpt.
Ik vind bewust gemaakte neologismen van sommige users ook hilarisch. Het gaat dus om de taalfout/creativiteit niet om de persoon erachter.
Of je vergeet de naam/link weg te halen (omdat ie standaard in de quote staat) of het boeit je gewoon geen ene ruk wie het schreef.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:43 schreef lexgauw007 het volgende:
Als je de taalfouten met man en paard noemt doe je dat om die mensen voor gek of in het zonnetje te zetten, dat kan niet anders.
Als ik een originele taalfout maak, dan verwacht ik dat die in dat topic komt.quote:Voor het verband of de context is de naam van de foutenmaker in 99% van de gevallen nergens voor nodig. Ik vind het een sneue bezigheid en ben ook niet van plan het te doen en verder ...........wat gij niet wilt dat u geschiedt.........
Dat is een ding wat uit deze hele 'discussie' overduidelijk blijkt. Vanuit een eigen negatieve instelling wordt de hele reeks bekeken. Terwijl het juist gaat om originele fouten, die vaak nog een extra, creatieve lading geven aan het geheel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
Er zijn ook mensen die de taal niet goed beheersen en voor die mensen is het niet leuk. Die mensen voelen zich voor schut gezet. Piet kan goed motorrijden, Marie kan goed breien terwijl Trui de moedermavo heeft gedaan. Trui wil graag over de rug van Piet laten zien wat ze geleerd heeft maar dat is naar voor Piet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je vergeet de naam/link weg te halen (omdat ie standaard in de quote staat) of het boeit je gewoon geen ene ruk wie het schreef.
Ik hoor bij de laatste groep. Het boeit me absoluut niet wie iets schrijft.
[..]
Als ik een originele taalfout maak, dan verwacht ik dat die in dat topic komt.
Coma gebruik en andere zijn niet origineel maar staan er wel in. Overigens zie ik hier ook geen Mr Cooper of zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een ding wat uit deze hele 'discussie' overduidelijk blijkt. Vanuit een eigen negatieve instelling wordt de hele reeks bekeken. Terwijl het juist gaat om originele fouten, die vaak nog een extra, creatieve lading geven aan het geheel.
Maar ik probeer voortaan wel de desbetreffende user eruit te slopen. Dat gejankzak om niks verpest te veel.
Toch worden er vaak domme grapjes gemaakt over de taalfout, jegens die persoon. Onder het mom van ik beledig je niet, kan ik heel veel topics maken die beledigend overkomen. Als je iemand slaat en je zegt 'ja sorry zo bedoelde ik het niet!' Zou die dan ook zijn schouders ophalen, en zeggen ok maakt niks...quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind bewust gemaakte neologismen van sommige users ook hilarisch. Het gaat dus om de taalfout/creativiteit niet om de persoon erachter.
Er zijn wedstrijden zoals wie de ergste beginzin van een boek kan bedenken. Ga dan dat soort spelletjes doen dan ga je niet over de ruggen van anderen, maar z'n topic zie ik hier nergens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef Copycat het volgende:
Zie je, daar ga je weer met je negatieve insteek.
'Trui wil graag over de rug van Piet laten zien.'
Zo onzeker zijn we hier niet, hoor. We zijn simpelweg mensen die, al dan niet beroepsmatig, gefascineerd zijn door taal en taalgebruik.
Het is niet over de ruggen van. Dat is jouw negativiteit die je parten speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:59 schreef Argo het volgende:
Er zijn wedstrijden zoals wie de ergste beginzin van een boek kan bedenken. Ga dan dat soort spelletjes doen dan ga je niet over de ruggen van anderen, maar z'n topic zie ik hier nergens.
Het heeft niets met originaliteit te maken hoe iemand zijn coma's gebruikt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:59 schreef Copycat het volgende:
Ik zal je coma gebruik maar niet quoten.
Soms komen er inderdaad dat soort dingen langs, maar dat is zeker niet de bedoelde insteek.
Geen antwoord op mijn vraag waarom jullie dan niet zelf slechte zinnen, of grappige woorden gaan bedenken. Dat kunnen jullie toch ook als jullie talenknobbel hebben? Of niet creatief genoeg?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is niet over de ruggen van. Dat is jouw negativiteit die je parten speelt.
En ik zou snel uitgeschreven zijn bij zo'n statisch topic.
Dat zijn toch twee totaal verschillende zaken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef Argo het volgende:
Geen antwoord op mijn vraag waarom jullie dan niet zelf slechte zinnen, of grappige woorden gaan bedenken. Dat kunnen jullie toch ook als jullie talenknobbel hebben? Of niet creatief genoeg?
Wat is "coma gebruik" en wie is Mr.Cooper?quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Coma gebruik en andere zijn niet origineel maar staan er wel in. Overigens zie ik hier ook geen Mr Cooper of zo.
[..]
Toch worden er vaak domme grapjes gemaakt over de taalfout, jegens die persoon. Onder het mom van ik beledig je niet, kan ik heel veel topics maken die beledigend overkomen. Als je iemand slaat en je zegt 'ja sorry zo bedoelde ik het niet!' Zou die dan ook zijn schouders ophalen, en zeggen ok maakt niks...
In ieder geval comma gebruik is niet origineel, hoe misplaatst het ook is. Ten tweede door de spelfouten van andere over te nemen verdien je wel droog brood?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee totaal verschillende zaken?
En met slechte zinnen verdien ik geen droog brood.
FOK! heeft een zoekfunctie, maar dit is Mr. Cooper http://forum.fok.nl/user/history/187853quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:06 schreef kissaa het volgende:
[..]
Wat is "coma gebruik" en wie is Mr.Cooper?
Ik doe zelf creatief met taal, daar verdien ik mijn geld mee. Dit staat daar los van.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:06 schreef Argo het volgende:
In ieder geval comma gebruik is niet origineel, hoe misplaatst het ook is. Ten tweede door de spelfouten van andere over te nemen verdien je wel droog brood?Kom op zeg ga zelf creatief zijn in plaats van andere lastig te vallen.
Nou dan is het toch een vervelende bedoeling in dat topic, omdat het niet zo gaat als het hoort. Nou ik zal dus nooit iets van jou lezen als je z'n zuurpruim bent die andere mensen uitlacht om z'n taal fouten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe zelf creatief met taal, daar verdien ik mijn geld mee. Dit staat daar los van.
En ik heb dus al eerder gezegd dat foutief kommagebruik (een woord, begint met een k) in feite niks te zoeken heeft in dat topic. Maar ook dat hou je niet altijd tegen.
Zag dit pas later voordat ik hem wel gequote had (zonder dat ik deze hele discussie gevolgd heb trouwens, dus no flame intended)quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:59 schreef Copycat het volgende:
Ik zal je coma gebruik maar niet quoten.
Soms komen er inderdaad dat soort dingen langs, maar dat is zeker niet de bedoelde insteek.
Gelukkig, als ik goed was in schrijven, dan zou ik juist mensen helpen met taal. Het leuk voor ze maken, niet ze het tegen maken. Maar misschien ben je niet zo humaan als mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jou eigenlijk als de grootste zuurpruim overkomen. Maar ik zal je niet missen als lezer.
Is jouw reactie hierop nou een doodswens?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zag dit pas later voordat ik hem wel gequote had (zonder dat ik deze hele discussie gevolgd heb trouwens, dus no flame intended)
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt alles is wel te gebruiken op een nuttige manier, ben nu bezig met een project waarbij een touw en een stoel vereist is. Vroeg me eigenlijk af of ik jouw nek mocht gebruiken? Het is een heel nuttig project!
Meer een uitnodiging/verzoek.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is jouw reactie hierop nou een doodswens?
[..]
Er zijn genoeg mensen die zeggen "oh, moet dat zo geschreven worden?" en/of "bedankt!".quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef Argo het volgende:
Gelukkig, als ik goed was in schrijven, dan zou ik juist mensen helpen met taal. Het leuk voor ze maken, niet ze het tegen maken. Maar misschien ben je niet zo humaan als mij.
Ik zie het niet ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Er zijn genoeg mensen die zeggen "oh, moet dat zo geschreven worden?" en/of "bedankt!".
En wat helpen betreft. Er zijn heel veel mensen die, na een correctie van hun post, zeggen "je snapt toch wat ik bedoel??" en andere boze opmerkingen. Die stellen het dus niet op prijs. Dit idee:
[ afbeelding ]
Wat zie je niet?quote:
Had jij het laatst niet over respect en integriteit en zo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt alles is wel te gebruiken op een nuttige manier, ben nu bezig met een project waarbij een touw en een stoel vereist is. Vroeg me eigenlijk af of ik jouw nek mocht gebruiken? Het is een heel nuttig project!
Ik vraag het toch beleefd? Als hij nee zegt, dan is het niet heh. Even goeie vrienden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef AthCom het volgende:
[..]
Had jij het laatst niet over respect en integriteit en zo?
Ik vraag tenminste vriendelijk of het mag in tegenstelling tot jullie die alles quoten zonder te vragen.quote:
Nu heb je Athcom gequote zonder het te vragenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik vraag tenminste vriendelijk of het mag in tegenstelling tot jullie die alles quoten zonder te vragen.
Gelukt!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh..
http://static.themetapict(...)someones-grammar.jpg
Copy/paste 'm dan maar
Onzin. Het was gewoon een sneer: als je 'vriendelijk' vraagt of je zijn nek mag gebruiken voor een experiment waarbij een touw en een stoel vereist zijn, is dat gewoon een kutopmerking. Misschien maakt juist dat 'vriendelijke' het nog erger dan het al was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik vraag tenminste vriendelijk of het mag in tegenstelling tot jullie die alles quoten zonder te vragen.
Niet om hem vervolgens belachelijk te maken in het spellings-topic dat is het verschil. Ik hou het in dit topic.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nu heb je Athcom gequote zonder het te vragen
Jullie hebben geen zelfreflectie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef AthCom het volgende:
[..]
Onzin. Het was gewoon een sneer: als je 'vriendelijk' vraagt of je zijn nek mag gebruiken voor een experiment waarbij een touw en een stoel vereist zijn, is dat gewoon een kutopmerking. Misschien maakt juist dat 'vriendelijke' het nog erger dan het al was.
Eén woord voor jou: zelfreflectie.
Dat doen wij ook niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef Argo het volgende:
Niet om hem vervolgens belachelijk te maken in het spellings-topic
Wij lachen niemand uit. Het gaat om de originele taalfout, niet om de persoon die de fout maakt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie hebben geen zelfreflectie.Met het uitlachen van anderen.
Maar jullie doen ook foutief comma gebruik plaatsen, en al die dingen. Dat is toch niet origineel, en er zijn vaak zat niet originele dingen te vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef AthCom het volgende:
[..]
Wij lachen niemand uit. Het gaat om de originele taalfout, niet om de persoon die de fout maakt.
Dat komt idd voor en ook volgens mij niet de bedoeling van dat topic.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar jullie doen ook foutief comma gebruik plaatsen, en al die dingen. Dat is toch niet origineel, en er zijn vaak zat niet originele dingen te vinden.
En daar wordt dan niets aan gedaan. Ook staan er vaak reacties die niet van respect getuigen, en daar heb ik problemen mee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat komt idd voor en ook volgens mij niet de bedoeling van dat topic.
Foutief kommagebruik kan de hele betekenis van de zin veranderen. En dan is het vaak wel origineel genoeg om te plaatsen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef Argo het volgende:
Maar jullie doen ook foutief comma gebruik plaatsen, en al die dingen. Dat is toch niet origineel, en er zijn vaak zat niet originele dingen te vinden.
Soms is foutief kommagebruik wel origineel, hoor. Dan moet wel de hele betekenis van de zin vervormd worden. Komma's vallen onder interpunctie, en zij valt dan ook weer onder taal, dus het mag wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is al 1.000 keer gezegd, wil er niet in. Wij zijn nare taalpuristen die anderen met dedain bekijken. Vanuit onze ivoren torens waarin wij zelf nooit fouten maken. Feilloze hufters, dat zijn we.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef AthCom het volgende:
Wij lachen niemand uit. Het gaat om de originele taalfout, niet om de persoon die de fout maakt.
Ik maakte net nog een klein foutje ... Ik hoor er niet meer bij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is al 1.000 keer gezegd, wil er niet in. Wij zijn nare taalpuristen die anderen met dedain bekijken. Vanuit onze ivoren torens waarin wij zelf nooit fouten maken. Feilloze hufters, dat zijn we.
Niet altijd.. Maar jullie drijven gewoon soms de spot ermee, maar dat snappen jullie niet omdat jullie geen buitenstaanders zijn en taal op een vaandel dragen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:57 schreef AthCom het volgende:
[..]
Soms is foutief kommagebruik wel origineel, hoor. Dan moet wel de hele betekenis van de zin vervormd worden. Komma's vallen onder interpunctie, en zij valt dan ook weer onder taal, dus het mag wel.
Vaak veel onoriginele dingen: ja, dat klopt. Meestal wordt daar dan ook op gewezen.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is al 1.000 keer gezegd, wil er niet in. Wij zijn nare taalpuristen die anderen met dedain bekijken. Vanuit onze ivoren torens waarin wij zelf nooit fouten maken. Feilloze hufters, dat zijn we.
Ik word ook wel eens op foutjes betrapt. Huilen dat ik dan doe! Dagenlang.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef AthCom het volgende:
Ik maakte net nog een klein foutje ... Ik hoor er niet meer bij.
Het is dat je sarcasme niet herkent.quote:
Maar voor de quote-alert wist je daar niks van en had je er geen problemen mee. Waarom nu dan ineens wel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:56 schreef Argo het volgende:
En daar wordt dan niets aan gedaan. Ook staan er vaak reacties die niet van respect getuigen, en daar heb ik problemen mee.
Als er over jou geroddeld wordt zonder dat jij erbij bent, neem jij daar dan aanstoot aan? Als de roddels uitkomen of je hoort het toevallig dan begint de ellende best.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar voor de quote-alert wist je daar niks van en had je er geen problemen mee. Waarom nu dan ineens wel?
(Ik heb overigens geen idee of je eerder weleens gequote bent, zoals ik al eerder schreef let ik er niet op wie iets schrijft).
Sarcasme werkt niet op het internet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dat je sarcasme niet herkent.
Mwoah, goede verstaanders kunnen het vaak prima onderscheiden.quote:
Hah! prachtig!quote:
Maar wat jij zo straks zei kwam best gemeend en zo op me over. Zelf durfde ik het niet zo neer te zetten maar ben het er wel mee eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, goede verstaanders kunnen het vaak prima onderscheiden.
Zie je, it's all in the eye of the beholder. Jij leest erg vanuit een negativisme. Waar komt dat toch vandaan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef Argo het volgende:
Maar wat jij zo straks zei kwam best gemeend en zo op me over. Zelf durfde ik het niet zo neer te zetten maar ben het er wel mee eens.
Ik ben niet veilig opgegroeid in een ivoren toren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je, it's all in the eye of the beholder. Jij leest erg vanuit een negativisme. Waar komt dat toch vandaan?
Wat heeft dit met roddelen te makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Argo het volgende:
Als er over jou geroddeld wordt zonder dat jij erbij bent, neem jij daar dan aanstoot aan? Als de roddels uitkomen of je hoort het toevallig dan begint de ellende best.
Het is gewoon omdat jouw taalfout (tablad, geloof ik?) zo vreemd was dat er een paar grapjes over werden gemaakt. Als je daar niet tegen kan op FOK!, tsja ... Ook had ik vernomen dat je vaak in KLB vertoeft; meestal moet je dan toch wel tegen een stootje kunnen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet altijd.. Maar jullie drijven gewoon soms de spot ermee, maar dat snappen jullie niet omdat jullie geen buitenstaanders zijn en taal op een vaandel dragen.
Ik ben blij dat je niet zegt dat wij wel in een ivoren toren zijn opgegroeid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Argo het volgende:
Ik ben niet veilig opgegroeid in een ivoren toren.
Ja ik maak fouten, sorry het spijt me dat ik een mens ben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat heeft dit met roddelen te maken
Je vat het op alsof wij nu over het hele internet gaan roepen dat jij een fout hebt gemaakt, maar dat je dat niet gedaan hebt (roddels zijn immers meestal niet waar).
Overigens is het wel waar: je maakte een pracht van een fout, een heel originele zelfs
KLB users pretenderen niet de wijsheid in pacht te hebben, en dat lach je weg. Hier zit echter de harde kern...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef AthCom het volgende:
[..]
Het is gewoon omdat jouw taalfout (tablad, geloof ik?) zo vreemd was dat er een paar grapjes over werden gemaakt. Als je daar niet tegen kan op FOK!, tsja ... Ook had ik vernomen dat je vaak in KLB vertoeft; meestal moet je dan toch wel tegen een stootje kunnen?
Ik ook niet. Verre van zelfs. Maar gelukkig kan ik toch moois zien in veel dingen. Zoals in originele taalfouten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Argo het volgende:
Ik ben niet veilig opgegroeid in een ivoren toren.
Nou geweldig, als dat mijn laatste mooie ding was sprong ik toch voor de trein.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Verre van zelfs. Maar gelukkig kan ik toch moois zien in veel dingen. Zoals in originele taalfouten.
Met alle respect hoor, maar je doet alsof jouw jeugd het ergste was van iedereen. Misschien moet je er eens met iemand over praten, als het echt zo erg was. Gemeend advies.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef Argo het volgende:
Ja ik maak fouten, sorry het spijt me dat ik een mens ben.Ik maak liever taalfouten dan dat ik een fout maak daar waar het echt telt. Als ik hier en daar een fout had gemaakt was ik dood, dus praat me niet over fouten.
Zie je, doe je het weer. Ik zeg 'in veel dingen, zoals ...' Jij maakt er iets totaal anders van.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef Argo het volgende:
Nou geweldig, als dat mijn laatste mooie ding was sprong ik toch voor de trein.
Ok, dus jouw doodswens was inderdaad niet sarcastisch bedoeld. Wordt dit Feedback-topic eigenlijk nog gemod?quote:
En wij vonden het een leuke fout en we vroegen ons af hoe je erbij komt om het zo te schrijven. Dat is alles. Ik snap werkelijk niet waarom je er al 2 dagen zo opgefokt over bentquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef Argo het volgende:
Ja ik maak fouten, sorry het spijt me dat ik een mens ben.Ik maak liever taalfouten dan dat ik een fout maak daar waar het echt telt. Als ik hier en daar een fout had gemaakt was ik dood, dus praat me niet over fouten.
Het was een uitnodiging verder geen wens. Ik stelde een vraag....quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dus jouw doodswens was inderdaad niet sarcastisch bedoeld. Wordt dit Feedback-topic eigenlijk nog gemod?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar je doet alsof jouw jeugd het ergste was van iedereen. Misschien moet je er eens met iemand over praten, als het echt zo erg was. Gemeend advies.
Als dat ging pleegde niemand zelfmoord.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je, doe je het weer. Ik zeg 'in veel dingen, zoals ...' Jij maakt er iets totaal anders van.
Laat toch varen, die negatieve instelling.
Nee, want ik ben er niet bij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Als er over jou geroddeld wordt zonder dat jij erbij bent, neem jij daar dan aanstoot aan?
Nee hoor, ze roddelen maar raak. Pas als het smadelijk wordt en effect heeft op mijn leven, dan zijn de rapen gaar.quote:Als de roddels uitkomen of je hoort het toevallig dan begint de ellende best.
Ik vind het hoogst vermakelijk, maar je moet wel behoorlijk begrijpend kunnen lezen.quote:Sarcasme werkt niet op het internet.
Als dit je al zo van je stuk brengt ...quote:
Nou, als ik een erge taalfout maak ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Hoe komen we van een taalfout op zelfmoord?
Ik doelde op negatieve gedachten veranderen etc. Als dat kon dan pleegde niemand zelfmoord..quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dit je al zo van je stuk brengt ...
Dit heb ik al meerdere malen aangegeven geloof ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:13 schreef AthCom het volgende:
Dit gaat niet over wijsheid of intelligentie. Iedereen hier maakt wel eens een typefout, spatiefout of wat dan ook.
Wij zien een mooie, originele fout. Die posten we daar en maken we soms een grapje over. We hebben het dus niet over de persoon zelf. Pas nadat je je ermee ging bemoeien werd het persoonlijk. Als je het had laten varen, waren we allang verder.
Zit er persoonlijk iets meer achter of zo, dat je er niet tegen kunt?
Nee, het was een verkapte doodsverwensing. En die mogen gewoon achterwege blijven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Het was een uitnodiging verder geen wens. Ik stelde een vraag....
Vandaag ben ik rustig...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het was een verkapte doodsverwensing. En die mogen gewoon achterwege blijven.
En wordt het nou niet een keertje tijd om deze discussie gewoon te laten gaan? Je blijft jezelf herhalen en dezelfde reacties terugkrijgen. Daar schiet niemand wat mee op.
Ik denk dat je dan beter naar R&P kunt hobbelen *kras*quote:
Doe dan iets aan die psychische stoornis van je. Beter de bron dan de symptomen aanpakken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef Argo het volgende:
Dit heb ik al meerdere malen aangegeven geloof ik.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe dan iets aan die psychische stoornis van je. Beter de bron dan de symptomen aanpakken.
Strooi maar zout in mijn wonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:16 schreef Copycat het volgende:
Klopt symptomen? Die doe ik vaak fout ...
Als je daarna beter tegen dit soort kleine dingen des levens kunt ...quote:
Neen als ik met een psycholoog praat kom ik er nooit meer uit, daar heb ik geen zin in. Dat andere mensen iemand kapot maken, daar hoef ik toch niet voor op te draaien kom nou.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je daarna beter tegen dit soort kleine dingen des levens kunt ...
Okay ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:18 schreef Argo het volgende:
Neen als ik met een psycholoog praat kom ik er nooit meer uit, daar heb ik geen zin in. Dat andere mensen iemand kapot maken, daar hoef ik toch niet voor op te draaien kom nou.
Je zult het nooit snappen als je veilig opgegroeid bent in je ivoren torentje. Psychologen maken alles alleen maar erger.quote:
Je hebt geluk dat de mod in dit topic zo mild is, andere mods hadden jou al lang een ban voor een doodswens gegeven.quote:
Lezen doe je ook niet echt, hè?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:19 schreef Argo het volgende:
Je zult het nooit snappen als je veilig opgegroeid bent in je ivoren torentje.
En wat mag dat dan wel zijn? Gepest op school vroeger? Dan zie ik nog niet in waarom je zo ageert tegen een stel vreemdelingen over een nietige taalfout die je over een maand alweer vergeten was als je er niets van gezegd had. Die waren wij dan ook al vergeten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef Argo het volgende:
Dit heb ik al meerdere malen aangegeven geloof ik.
Jawel maar vergeleken met mij zul jij het vast beter hebben gehad.quote:
Gepest?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef AthCom het volgende:
[..]
En wat mag dat dan wel zijn? Gepest op school vroeger? Dan zie ik nog niet in waarom je je zo ageert tegen een stel vreemdelingen over een nietige taalfout die je over een maand alweer vergeten was als je er niets van gezegd had. Die waren wij dan ook al vergeten.
Als je nou gedacht had "Laat die taalkneusjes maar lachen in hun ivoren torentje; het is maar een zielig stelletje dat spontaan spuitend klaarkomt bij de eerste de beste fout die men kan verbeteren. Klapjosti's die ze ook zijn." en er verder geen aandacht aan had geschonken, hadden we dit hele gesprek niet.
En hoe staat dit in verband met een originele taalfout waarover grapjes gemaakt worden?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Gepest?Was het maar zo, nee op je eentje moeten overleven om vervolgens verstoten te raken om niets meer te hebben. Ja ik haat alles en iedereen.
Of je probeert jezelf eraan te onttrekken. Een stuk constructiever dan die vermoeiende slachtofferrol. Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef Argo het volgende:
Jawel maar vergeleken met mij zul jij het vast beter hebben gehad.
Net zoals jij niets weet van onze opvoeding en geschiedenis.quote:
Dat ik alles haat wat met plezier heeft te maken, vooral als mensen plezier hebben over mijn rug.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef AthCom het volgende:
[..]
En hoe staat dit in verband met een originele taalfout waarover grapjes gemaakt worden?
Ik ga mijn problemen niet delen met mensen zoals jullie, maar als een vrachtwagen me morgen omver zou rijden zou ik het niet erg vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je probeert jezelf eraan te onttrekken. Een stuk constructiever dan die vermoeiende slachtofferrol. Heb ik ook gedaan.
Vandaag rijden ze niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:23 schreef Argo het volgende:
Ik ga mijn problemen niet delen met mensen zoals jullie, maar als een vrachtwagen me morgen omver zou rijden zou ik het niet erg vinden.
Gelijk heb je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar GAAT dit nog over?
Schopje R&P?
Ik kan niet eens lopen om onder een vrachtwagen te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaag rijden ze niet?
Sorry, maar ik ben wel een beetje klaar met jouw treurig slachtofferschap. Jij hebt controle over jouw leven, maar kan alleen maar klagen, huilen en anderen aanvallen vanuit jouw 'ik ben zieliger dan iedereen'- fixatie.
Edit: DaMart heeft gelijk!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan niet eens lopen om onder een vrachtwagen te komen.Dus wat boeit het mij dat ze niet rijden?
Dit dus. Het is wel mooi geweest, Argo. Je hebt je zegje kunnen doen. Je standpunt is duidelijk. Het is ook duidelijk dat de meeste mensen dat standpunt niet delen en doorgaan met de discussie levert absoluut niets op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar GAAT dit nog over?
Schopje R&P?
Als ik dat zeg lachen jullie me toch uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus je bent gehandicapt? Wat heb je dan?
Kijk het einde van de film 'Spetters' eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan niet eens lopen om onder een vrachtwagen te komen.Dus wat boeit het mij dat ze niet rijden?
Is ok dan zo, zand eroverquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef Argo het volgende:
[..]
+sorry dan nog van de doodsverwensing maar zelfs als ik wilde had ik je nooit van mijn leven kunnen ophangen. Misschien op een goeie dag maar ik kan niet zo zwaar tillen.![]()
Ik heb er gewoon geen zin in hier ook nog al dat gezeik te hebben. Internet is z'n beetje alles wat ik nog heb.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef AthCom het volgende:
Gehandicapt dus. Spijtig.
Maar het punt blijft: het gaat ons om die fout en laten we wel wezen ... die was best origineel. Hoe je eruitziet, wat je doet, hoe je bent, boeit ons totaal niet. We zitten ons niet te verkneukelen over jouw persoonlijke situatie. We zien een leuke fout en grappen daar een beetje over. Da's alles.
Verder ben ik hier nu ook klaar mee. Een beetje een storm in een glas water.
Je moet begrijpen dat er helemaal geen gezeik was totdat je je er dusdanig mee ging bemoeien zodat we nu weet ik hoeveel pagina's verder zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin in hier ook nog al dat gezeik te hebben. Internet is z'n beetje alles wat ik nog heb.
Voorspelbaar dat jij ff kwam reageren, ten eerste ben je geen mod en vroeg ik jou helemaal niets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Prima, dat mag je denken.
Dan lees je verder niet mee
Doei!
Ik vraag me af wat je met je vorige post wilt bereiken. "Oplazeren" gaat sowieso niet gebeuren en de rest van je argumenten zijn in de vorige pagina's al besproken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Voorspelbaar dat jij ff kwam reageren, ten eerste ben je geen mod en vroeg ik jou helemaal niets.
Dit topic is feedback tussen klagers en modjes en geen slowchat of waar iedereen ff lekker mee kan posten.
Nu dat duidelijk is gemaakt voor jou, kan je dus gewoon dit topic verlaten en ergens anders meebabbelen.
ik zie geen probleemstelling in deze post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff denken hoor hoe ik dit zo kan schrijven zodat het in 1 klap doordringt zonder al die reacties vol met onbegrip en ah joh ah welnee dat erbij.
Stel, je bent gehandicapt, je probeert zoveel mogelijk normaal mee te kunnen doen en dan komt zo een teringhond je quoten en je vierkant uitlachen om een taalfout en dan nog al die reacties erachteraan. Dat topic is niets meer en niets minder dan: lach hier dit persoon uit. Lul wat je wilt, het blijft een uitlachtopic. Wie wat anders beweert is een huichelaar.
Zo verschrikkelijk eenvoudig is het. Voor de rest kunnen jullie stuk voor stuk oplazeren met welnee, zo is het helemaal niet. Al die quotes worden niet geanonimiseerd en zijn dus heel goed terug te herleiden naar wie die fouten gemaakt hebben.
Hij zegt een handicap te hebben, dan denk ik misschien aan dyslexie of zo? Het is al erg genoeg om dat te hebben omdat je toch overal moeite hebt met functioneren. Om dan ook nog eens hier aan de schandpaal genageld te worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zie geen probleemstelling in deze post.
Jij mag wel doeiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je met je vorige post wilt bereiken. "Oplazeren" gaat sowieso niet gebeuren en de rest van je argumenten zijn in de vorige pagina's al besproken.
De enige reden die ik kan vinden, is het uiten van frustratie. Ik ga niet zeggen dat dat niet mag, want iedereen heeft daar recht op. Ik vraag me wel af waar die frustratie vandaan komt en of je denkt dat het uiten van je frustratie op deze manier tot een oplossing leidt.
Oh, en aangezien jij geen mod bent, hoef je me niet te vertellen dat ik dit topic kan verlaten.
Maar wat is er dan precies? Met je aan de hand als ik vragen mag, ik sta best wel aan jouw kant en wil doordringen tot de mensen hier dat het niet altijd even leuk is hier ook nog lastig gevallen te worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij mag wel doeitegen mij zeggen en ik mag niet jou vragen op te lazeren uit dit topic?
![]()
Riiiight... en je probeert het gesprek naar jezelf toe te slepen, gaat niet gebeuren. Reageer gewoon niet meer op mij. Je hebt hier gewoon echt niets te zoeken.
Dat zegt hij niet. Hij zegt "stel, je bent gehandicapt".quote:
Nee, dat is niet wat hier gebeurd is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij zegt "stel, je bent gehandicapt".
Ik heb twee linkerhanden en word bij klussen ook uitgelachen als ik iets doms doe. Gewoon meelachen en daarna vragen hoe het dan wel moet, is nog altijd het beste. Eigen ervaring dan.
Er tegenaan schoppen door boos te worden en mensen uit te schelden, lokt alleen maar meer reactie uit.
Je vergelijkt een topic op FOK! met de krant?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Kloonhommel het volgende:
Nee, dat is niet wat hier gebeurd is.
Jij maakt een domme fout bij het klussen en het wordt publiekelijk gemaakt, je collega stuurt het naar de krant en je komt in de krant met jouw blunder met als enig doel: jou uitlachen. Dit neem je je collega niet in dank af.
Ja eens en oneens, bij het klussen krijg je waarschijnlijk hulp van vrienden die jou dan uitlachen, dat doet al minder pijn dan als een vreemde je gaat uitlachen. Verder is het zo dat hij in het vorige topic toch wel een beetje belachelijk gemaakt werd door Pirania. Verder zegt hij inderdaad stel, maar hij zal die stelling niet aanhalen als hij niets had misschien wilde hij het niet bespreekbaar maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij zegt "stel, je bent gehandicapt".
Ik heb twee linkerhanden en word bij klussen ook uitgelachen als ik iets doms doe. Gewoon meelachen en daarna vragen hoe het dan wel moet, is nog altijd het beste. Eigen ervaring dan.
Er tegenaan schoppen door boos te worden en mensen uit te schelden, lokt alleen maar meer reactie uit.
Het zijn beide vormen van massamedia.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je vergelijkt een topic op FOK! met de krant?
Mede doordat ik al die afzeikpostjes en vele onbegrip over jou zag, en dat er uberhaupt een topic bestaat waar je users kan uitlachen vind ik best wel ongelovelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar wat is er dan precies? Met je aan de hand als ik vragen mag, ik sta best wel aan jouw kant en wil doordringen tot de mensen hier dat het niet altijd even leuk is hier ook nog lastig gevallen te worden.
Overigens was de quote die op jou sloeg geen originele taalfout, en daar ging het al de mist in. Kijk als ik nu zeg 'zo zit de steel in de bezem' dan gun ik ze het nog wel om erover te lachen. Maar bij jou was het gewoon een basis d/t fout geloof ik? Heb je dyslexie of zo? Ik snap ook niet waarom mensen dit soort fouten aanslepen omdat juist mensen met dyslexie etc deze vaak maken.
Nou ze houden vol dat ze iemand niet uitlachen, dat nam ik dan maar voor lief. Maar nu ik zie dat ze jou de grond inboren voor een D/T fout, moet ik me toch maar weer ermee bemoeien. Want dit gaat nergens over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mede doordat ik al die afzeikpostjes en vele onbegrip over jou zag, en dat er uberhaupt een topic bestaat waar je users kan uitlachen vind ik best wel ongelovelijk.
Ken je KLB? Daar komen regelmatig backfiretopics voorbij. En daar gaat het onbeschoft en op de persoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Mede doordat ik al die afzeikpostjes en vele onbegrip over jou zag, en dat er uberhaupt een topic bestaat waar je users kan uitlachen vind ik best wel ongelovelijk.
Op KLB krijg je alleen een backfire als je een kut-topic maakt, met een goed topic krijg je zowel goeie als slechte reacties. Maar op klb is er meer sympathie dan hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ken je KLB? Daar komen regelmatig backfiretopics voorbij. En daar gaat het onbeschoft en op de persoon.
Dit betreffende topic gaat over de fouten, en niet over de personen, maar dat is al vaak genoeg gezegd.
Ik ben het wel eens met de klacht over d/t-foutjes. Die zijn (helaas) niet meer origineel (uitzonderingen daargelaten waarbij de d/t-fout de betekenis van de zin verandert).
Zeer zeker ik kom op voor mijn medemens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Verveel je je argo? Je kan gewoon niet wegblijven uit TTK hè...![]()
Of je nou een quote alert krijgt, of dat je naam/link braaf gewist wordt, of het gaat om een andere user, je blijft miepen![]()
mn
Nee, dyslexie is helemaal niet erg om te hebben. Je kunt er gewoon oud mee worden. Je wordt ook niet aan de schandelijke paal genageld, maar gewoon toegelachen om je koddige taalgebruikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:00 schreef Argo het volgende:
Hij zegt een handicap te hebben, dan denk ik misschien aan dyslexie of zo? Het is al erg genoeg om dat te hebben omdat je toch overal moeite hebt met functioneren. Om dan ook nog eens hier aan de schandpaal genageld te worden.![]()
Koddige taalgebruik? Iemand met dyslexie heeft anders wel grote moeite met een D/T fout, en kan daardoor in z'n status gaan zitten dat hij helemaal niet meer durft te posten, omdat hij bang is dat mensen hem toelachen. Sowieso kan je het niet als koddig afschrijven noch als een originele fout.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dyslexie is helemaal niet erg om te hebben. Je kunt er gewoon oud mee worden. Je wordt ook niet aan de schandelijke paal genageld, maar gewoon toegelachen om je koddige taalgebruik.
Dader bekentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef Argo het volgende:
Verder zouden jullie d/t fouten moeten schrappen ja. En zelfs als het de zin veranderd zal het niet zo origineel zijn, dat geld ook voor de komma's.
Ok dan maar stop in godsnaam met niet origineel fouten, en gebruik verdomme de zoekfunctie als je het niet zeker weet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dader bekent
Dader bekend
Dat is een wereld van verschil. Met dat soort dingen heb ik geen probleem als het daar gepost wordt.
En de komma's hebben we al besproken.
Schijnbaar verveel jij je ook zo erg dat je ook maar ff mee kom leuteren hiero met een best waardeloze postje dat net zo goed meteen gewist kan worden en je kan ook net zo goed niks meer posten hierzo aangezien je verder niks zinnig te melden hebt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Verveel je je argo? Je kan gewoon niet wegblijven uit TTK hè...![]()
Of je nou een quote alert krijgt, of dat je naam/link braaf gewist wordt, of het gaat om een andere user, je blijft miepen![]()
mn
Nee hoor, dan zie je alles toch te somber in. Dan heb je geen reëel wereldbeeld. Dan zie je de zon aan voor een bal met lava ipv een energiegevend object.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Koddige taalgebruik? Iemand met dyslexie heeft anders wel grote moeite met een D/T fout, en kan daardoor in z'n status gaan zitten dat hij helemaal niet meer durft te posten, omdat hij bang is dat mensen hem toelachen. Sowieso kan je het niet als koddig afschrijven noch als een originele fout.
Je kan het beter zien als een trap onder de gordel.
Of ik zie het te somber in of jij te positief? Probleem is dat niet iedereen even goed in zijn vel zit. Probleem daar weer van is dat iemand die heel slecht in zijn vel zit dit niet kan gebruiken. Kijk voor de normale stabiele mens kan dit geen kwaad die lacht dat weg, toch is het zo dat steeds meer mensen zelfmoord plegen, en in een negatieve spiraal zitten. Die kunnen dit niet gebruiken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zie je alles toch te somber in. Dan heb je geen reëel wereldbeeld. Dan zie je de zon aan voor een bal met lava ipv een energiegevend object.
Waarom? Alsof dat topic schoon moet blijven. Jij plaatst notabene een deel van onze DM, en verder maak je me op diverse manieren belachelijk dus je overtreed de regels van dat topic zelf al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef PiRANiA het volgende:
Originele taal- en spelfouten op FOK! #66
Wie kan dit opruimen?.
Iedereen wordt hetzelfde behandeld in dat topic: we lachen of facepalmen even om de fout, en gaan dan weer verder met waar we mee bezig waren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Argo het volgende:
Natuurlijk kan je niet met iedereen rekening houden dat begrijp ik ook wel.
Met dat verschil dat jij ons als eerste niet beleefd behandelde. Het moet van twee kanten komen natuurlijk.quote:Bij mij was er ook niets mis gegaan als men mij daarna maar beleefd had behandeld.
Dat is onwaar want ik wilde mezelf uitleggen, alleen maakte ik een foutje. En daar deden ze weer minachtend over, en toen barstte de bom. Hadden ze gewoon gezegd 'ach maakt niet uit kan iedereen gebeuren.' Dan no problemo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen wordt hetzelfde behandeld in dat topic: we lachen of facepalmen even om de fout, en gaan dan weer verder met waar we mee bezig waren.
[..]
Met dat verschil dat jij ons als eerste niet beleefd behandelde. Het moet van twee kanten komen natuurlijk.
Dat topic is gewoon bedoeld voor originele taalfouten en niet om degene die de taalfout heeft gemaakt. Dat de naam meekomt met de quote, is inherent aan het quotesysteem, niet iedereen denkt eraan om de naam weg te halen en dat gaan we ook niet eisen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff denken hoor hoe ik dit zo kan schrijven zodat het in 1 klap doordringt zonder al die reacties vol met onbegrip en ah joh ah welnee dat erbij.
Stel, je bent gehandicapt, je probeert zoveel mogelijk normaal mee te kunnen doen en dan komt zo een teringhond je quoten en je vierkant uitlachen om een taalfout en dan nog al die reacties erachteraan. Dat topic is niets meer en niets minder dan: lach hier dit persoon uit. Lul wat je wilt, het blijft een uitlachtopic. Wie wat anders beweert is een huichelaar.
Zo verschrikkelijk eenvoudig is het. Voor de rest kunnen jullie stuk voor stuk oplazeren met welnee, zo is het helemaal niet. Al die quotes worden niet geanonimiseerd en zijn dus heel goed terug te herleiden naar wie die fouten gemaakt hebben.
Dan mag Pirania wel zijn excuses aanbieden of niet? Verder mogen de regels van het topic ook wel scherper worden gesteld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat topic is gewoon bedoeld voor originele taalfouten en niet om degene die de taalfout heeft gemaakt. Dat de naam meekomt met de quote, is inherent aan het quotesysteem, niet iedereen denkt eraan om de naam weg te halen en dat gaan we ook niet eisen.
De post van jou die werd gequoot was dan weer geen originele taalfout en hoort dus ook eigenlijk niet in het topic thuis.
Die zin in de op.quote:Het gaat om de taalfout en het is niet de bedoeling om degene die de fout maakt belachelijk te maken of uit te lachen. Daar kun je in je manier van quoten rekening mee houden.
quote:Het gaat om de taalfout en het is niet de bedoeling om degene die de fout maakt belachelijk te maken of uit te lachen. Daar moet je in je manier van quoten rekening mee houden
Dan verschillen we daarover van mening, wat ook magquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef Argo het volgende:
Dat is onwaar want ik wilde mezelf uitleggen, alleen maakte ik een foutje. En daar deden ze weer minachtend over, en toen barstte de bom. Hadden ze gewoon gezegd 'ach maakt niet uit kan iedereen gebeuren.' Dan no problemo.
Jullie kunnen heel goed als nieuwe regel stellen dat er voortaan geen persoonsinformatie meegepost wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat topic is gewoon bedoeld voor originele taalfouten en niet om degene die de taalfout heeft gemaakt. Dat de naam meekomt met de quote, is inherent aan het quotesysteem, niet iedereen denkt eraan om de naam weg te halen en dat gaan we ook niet eisen.
De post van jou die werd gequoot was dan weer geen originele taalfout en hoort dus ook eigenlijk niet in het topic thuis.
Originele fout zeg...quote:De post van jou die werd gequoote was dan weer geen originele taalfoud en hoort dus ook eigenlijk niet in het topic thuis.
Ja maar toch is het voor de user anders. Maar het ging mis toen ik mezelf wilde uitleggen, en men mij toen weer belachelijk maakte en een beetje hoon-achtig deed. Met een 'Oh ok ach kan gebeuren.' was het allemaal afgehandeld. Snap je wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening, wat ook mag
Ik was degene die jouw taalfout in dat topic citeerde, en ik kan je zeggen dat het absoluut niks persoonlijks was. Ik bedoel, ik ken je niet eens. Het ging mij alleen om de taalfout. Wie die maakt, of het nu iemand met dyslexie, hoogtevrees, hooikoorts en/of een regular in dat topic is, dat maakt totaal niet uit. Meestal lees ik zelfs over de usernaam heen, omdat dat niet interessant is voor mij.
Bij veel (alle?) quotes is de context van belang. Daarvoor is het dus prettig om een link te hebben naar de originele post. En of de naam nu weggehaald wordt in de quote of niet: via de link naar de originele post is de user ook te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jullie kunnen heel goed als nieuwe regel stellen dat er voortaan geen persoonsinformatie meegepost wordt.
>>>>>Voorbeeld<<<<<<
[..]
Originele fout zeg...![]()
>>>>>>>einde voorbeeld<<<<<<<
Net zoals ik nu doe, niks moeilijks aan, hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. Nu door de hele post te quoten, inclusief nicknaam, is het echt niets anders dan lach hem hier uit.
Dan verschillen wij daarover van mening.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jullie kunnen heel goed als nieuwe regel stellen dat er voortaan geen persoonsinformatie meegepost wordt.
>>>>>Voorbeeld<<<<<<
[..]
Originele fout zeg...![]()
>>>>>>>einde voorbeeld<<<<<<<
Net zoals ik nu doe, niks moeilijks aan, hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. Nu door de hele post te quoten, inclusief nicknaam, is het echt niets anders dan lach hem hier uit.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik verschil daarover met je van mening.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef Argo het volgende:
Ja maar toch is het voor de user anders. Maar het ging mis toen ik mezelf wilde uitleggen, en men mij toen weer belachelijk maakte en een beetje hoon-achtig deed. Met een 'Oh ok ach kan gebeuren.' was het allemaal afgehandeld. Snap je wel wat ik bedoel.
Onzin, taalfoud is hartstikke fout, hoef je de post ervoor niet te lezen, of wilt je, of ik ga camperen, of wat dan ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij veel (alle?) quotes is de context van belang. Daarvoor is het dus prettig om een link te hebben naar de originele post. En of de naam nu weggehaald wordt in de quote of niet: via de link naar de originele post is de user ook te zien.
Dat zijn dan ook geen originele fouten, en die hoeven, wat mij betreft, niet in dat topic geplaatst te worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef Kloonhommel het volgende:
Onzin, taalfoud is hartstikke fout, hoef je de post ervoor niet te lezen, of wilt je, of ik ga camperen, of wat dan ook.
Het is prima werkbaar, jullie willen er alleen niet aan. Dat is het verschil. Gewoon geen hele quotes meer plaatsen maar dat deel zonder de link of nicknaam. Ik snap niet waarom jullie dit niet gewoon willen invoeren. Wat is het probleem? Kan je dan minder hard lachen nu je niet weet wie die fout maakte?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daarover van mening.
Die reeks loopt al jaren en het gaat echt gewoon om de originele taalfouten. En zoals vorige week al is aangegeven, gaan we niet als regel opleggen dat de naam uit de quote gehaald moet worden. Er zijn genoeg mensen die daar nu uit zichzelf rekening mee houden en er is altijd de mogelijkheid dat iemand er om wat voor reden dan ook niet aan denkt om de naam weg te halen. In de praktijk is dat dus ook niet echt werkbaar, zo concludeerden we vorige week al.
Je moet niet zo hoog van de mast blazen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen originele fouten, en die hoeven, wat mij betreft, niet in dat topic geplaatst te worden.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Het is prima werkbaar, jullie willen er alleen niet aan. Dat is het verschil. Gewoon geen hele quotes meer plaatsen maar dat deel zonder de link of nicknaam. Ik snap niet waarom jullie dit niet gewoon willen invoeren. Wat is het probleem? Kan je dan minder hard lachen nu je niet weet wie die fout maakte?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij veel (alle?) quotes is de context van belang. Daarvoor is het dus prettig om een link te hebben naar de originele post. En of de naam nu weggehaald wordt in de quote of niet: via de link naar de originele post is de user ook te zien.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daarover van mening.
Die reeks loopt al jaren en het gaat echt gewoon om de originele taalfouten. En zoals vorige week al is aangegeven, gaan we niet als regel opleggen dat de naam uit de quote gehaald moet worden. Er zijn genoeg mensen die daar nu uit zichzelf rekening mee houden en er is altijd de mogelijkheid dat iemand er om wat voor reden dan ook niet aan denkt om de naam weg te halen. In de praktijk is dat dus ook niet echt werkbaar, zo concludeerden we vorige week al.
En dit dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef Argo het volgende:
Verder wil ik als feedback geven dat.
[..]
Die zin in de op.
Best wel vervangen mag worden door:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je moet niet zo hoog van de mast blazen.
Of op wat voor geniale taalfouten zit je eigenlijk te wachten waar je PERSE een linkje of de nicknaam moet weten?
Dom voorbeeld:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Of op wat voor geniale taalfouten zit je eigenlijk te wachten waar je PERSE een linkje of de nicknaam moet weten?
Dat is dan wel heel erg kort.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dom voorbeeld:
Dader bekent
Dader bekend
Zonder context kan het allebei en weet niemand wat de fout nu eigenlijk is.
Maar zo origineel is die fout ook niet meer. En zelfs journalisten in de krant maken dat soort fouten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dom voorbeeld:
Dader bekent
Dader bekend
Zonder context kan het allebei en weet niemand wat de fout nu eigenlijk is.
Ik zei al: dom voorbeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat is dan wel heel erg kort.
De politie liet FOK! weten dat de dader inmiddels bekent is.
Is prima, de rest van het verhaal kunnen ze ook quoten, er is gewoon hoe dan ook geen noodzaak om dan maar de nicknaam of de linkje van die post mee te posten.
Net geprobeerd, is kennelijk niet gelukt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Overtuig mij eens dan van de noodzaak om hele quotes te posten zonder de bedoeling om die persoon persoonlijk uit te lachen? Of om de noodzaak om terug te kunnen lezen.
Een foto van iemand vergelijken met een spelfoutquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
In US mag je ook lelijke FOK!kers ook niet uitlachen, of fotos verzamelen van de meest lelijkste personen op FOK en in 1 topic bundelen. Dat topic is niets anders dan hetzelfde als dit topic.
En dus? Valt het kwartje of moet ik hem harder erin duwen? Er is geen noodzaak om nicknamen of linkjes te posten. Het is ook niet ingewikkeld om dit soort info eruit te laten. Punt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net geprobeerd, is kennelijk niet gelukt.
Kan je dat ook onderbouwen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:12 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben beledigd door deze discussie. Stoppen!!
Die zin in de op.quote:Het gaat om de taalfout en het is niet de bedoeling om degene die de fout maakt belachelijk te maken of uit te lachen. Daar kun je in je manier van quoten rekening mee houden.
quote:Het gaat om de taalfout en het is niet de bedoeling om degene die de fout maakt belachelijk te maken of uit te lachen. Daar moet je in je manier van quoten rekening mee houden
He, leef je weer? Deed je net niet huillie omdat je een zinnetje expres half las en verontwaardig weg liep? Hoezo is er verschil tussen die 2? Je wordt hoe dan ook uitgelachen op een gebrek. Of het nou visueel is of taaltechnisch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Een foto van iemand vergelijken met een spelfout. Je lijkt Argusogen wel.
Geen keuze he, als jij zo makkelijk vanaf maakt. Waarom ben je eigenlijk mod? Heb je al wel eens moeten modereren? Of kan PR niet los van modrechten geplaatst worden bij een user? Geen idee hoe jij je PR doet maar als mod faal je best hard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:12 schreef Bart het volgende:
Tevens: al die users die niet willen dat ze in de picture staan met een taalfoutje, en vervolgens hier en plein public met grote woorden komen klagen.
Nee hoor, ik heb een leven naast FOK!. Een echt leven, waarin ik me totaal niet druk maak om pietluttigheden als iemand die een taalfout quotetquote:
Zit je hier nu een deel van een DM openbaar te maken? Ban! Pot, ketel, blabla.quote:Deed je net niet huillie omdat je een zinnetje expres half las en verontwaardig weg liep?
Hier ga ik niet op in, je gaat het verschil toch niet zien.quote:Hoezo is er verschil tussen die 2? Je wordt hoe dan ook uitgelachen op een gebrek. Of het nou visueel is of taaltechnisch?
Makkelijk? Als ik dat deed zou ik niet eens op je reageren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geen keuze he, als jij zo makkelijk vanaf maakt.
Omdat ik het leuk vind.quote:Waarom ben je eigenlijk mod?
Zat.quote:Heb je al wel eens moeten modereren?
Jawel.quote:Of kan PR niet los van modrechten geplaatst worden bij een user?
Bedankt voor het delen van je mening. Voor klachten mag je je wenden tot forum@fok.nl.quote:Geen idee hoe jij je PR doet maar als mod faal je best hard.
En dus niks. Je mag duwen wat je wilt, maar we verschillen hierover van mening.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Kloonhommel het volgende:
En dus? Valt het kwartje of moet ik hem harder erin duwen? Er is geen noodzaak om nicknamen of linkjes te posten. Het is ook niet ingewikkeld om dit soort info eruit te laten. Punt.
Hij zei niet dat het uit een DM kwam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een leven naast FOK!. Een echt leven, waarin ik me totaal niet druk maak om pietluttigheden als iemand die een taalfout quotet [ afbeelding ].
[..]
Zit je hier nu een deel van een DM openbaar te maken? Ban! Pot, ketel, blabla.
[..]
Hier ga ik niet op in, je gaat het verschil toch niet zien.
Had ik het over een DM? Heb ik geschreven wat jij zei? Vreemd hoor, zie ik nergens terug. Blablablaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een leven naast FOK!. Een echt leven, waarin ik me totaal niet druk maak om pietluttigheden als iemand die een taalfout quotet [ afbeelding ].
[..]
Zit je hier nu een deel van een DM openbaar te maken? Ban! Pot, ketel, blabla.
[..]
Hier ga ik niet op in, je gaat het verschil toch niet zien.
Heb jij het hier op het forum zien staan? Nee, dus is het persoonlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij zei niet dat het uit een DM kwam.Dat zei de ander wel.
Nee.quote:
Indirect.quote:Heb ik geschreven wat jij zei?
Beter lezen.quote:Vreemd hoor, zie ik nergens terug.
quote:Blablabla
Niet, maar dat snappen twee mensen hier nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
Tering heeft iedereen zand in zijn kut ofzo. Waarom is dit in godsnaam zo'n probleem?
Heeft hij teruggezocht, stond het in een ander topic, is het per postduif gegaan? Moet hij nou conclusies trekken van jou? Mocht ik niet eens van jouquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij het hier op het forum zien staan? Nee, dus is het persoonlijk.
Jij mag alles knul.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij teruggezocht, stond het in een ander topic, is het per postduif gegaan? Moet hij nou conclusies trekken van jou? Mocht ik niet eens van jou
Ow? Die indruk kreeg ik niet? Maar waarom ben je nu precies hier samen met je maatje Pirania? Het is wel duidelijk dat het 2 handen op 1 buik is bij jullie. Zijn topic is opgeschoond, hij heeft geen enkele reden om nog hier te komen miepen.quote:
Oh, nou ga je mijn UI ook nog betrekken. Alles om maar niet toe te hoeven geven hoe scheef je bezig ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Bart het volgende:
Vanaf nu ga ik je UI trouwens ook persoonlijk opvatten, Kloonhommel. Ik vind het schandalig.
Kom dan met iets fatsoenlijks als je wat te melden hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
Tering heeft iedereen zand in zijn kut ofzo. Waarom is dit in godsnaam zo'n probleem?
O nee? Voordat je verder gaat met onzin verkopen, ik heb een screenshot gemaakt. Dit zal ik als geen enkele mod ballen heeft om te doen wat ie moet doen doormailen naar een admin.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O nee? Voordat je verder gaat met onzin verkopen, ik heb een screenshot gemaakt. Dit zal ik als geen enkele mod ballen heeft om te doen wat ie moet doen doormailen naar een admin.
Wie zegt dat je ballen moet hebben om yvonne hier uit te nodigen? Verdraai mijn woorden nou niet steeds.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:49 schreef Bart het volgende:
[..].
Ik wil Yvonne wel even vragen om hier te kijken hoor. Heb ik geen ballen vooor nodig.
Typ dan eens ondubbelzinnige stukken tekst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie zegt dat je ballen moet hebben om yvonne hier uit te nodigen? Verdraai mijn woorden nou niet steeds.
Je moet doen wat je moet doen, dat zegt ie toch! Sjeetje..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef Bart het volgende:
Typ dan eens ondubbelzinnige stukken tekst.
Agossie, is mijn stukje tekst te moeilijk voor jou?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Typ dan eens ondubbelzinnige stukken tekst.
Hihi, hoezo Feedbacktopic, dit is een theeleuttopic waar iedereen gezellig mee kan beppen. Ben jij ook weer eens van de party. (helaas)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet doen wat je moet doen, dat zegt ie toch! Sjeetje..
Maak mij niet belachelijk! Schandalig dat dit zomaar mag!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Hihi, hoezo Feedbacktopic, dit is een theeleuttopic waar iedereen gezellig mee kan beppen. Ben jij ook weer eens van de party. (helaas)
O, je gaat door. Hihihi... net een konijn met een duracell battery.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maak mij niet belachelijk! Schandalig dat dit zomaar mag!!!
Absoluut! Gelukkig ligt dat niet aan mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Agossie, is mijn stukje tekst te moeilijk voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |