quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:11 schreef cinnamon_M het volgende:
Jezus, Argo kun je nu eindelijk eens kappen met deze discussie?
In het leven doen mensen soms dingen die je niet leuk vindt, leer ermee leven. Niemand heeft je belachelijk gemaakt om je spelfout, als mensen je belachelijk hebben gemaakt dan is dat om je volkomen absurde reactie op het feit dat er een spelfout van je gequote werd. Geheel terecht overigens, want je reageert echt totaal over de top.
Als ik binnensmonds praat en vrienden van me maken daar een grap over, dan ga ik niet boos worden op die vrienden; als ík iets verkeerd doe dan kan dat nl consequenties hebben. Als jij spelfouten maakt dan kan de consequentie zijn dat er een quote van je in het topic komt, that's life.
Heb je er wel eens bij nagedacht hoe de wereld er uit zou zien als iedereen per definitie moet stoppen met het doen van uitspraken of met bepaalde andere handelingen op het moment dat iemand zich daarover gekwetst voelt, ongeacht of het logisch/terecht is dat de persoon in kwestie zich gekwetst voelt? Als iemand tegen mij zegt dat hij een trauma heeft over rode broeken en dus gekwetst wordt door mijn rode broek, moet ik hem dan maar uittrekken? Zo werkt de wereld niet. Dat jij een trauma hebt, dat jij hierdoor gekwetst bent, is jóuw probleem want een spelfout quoten daar is an sich helemaal niets verkeerd aan.
Doe dat lekker in MEN, het lijkt verdorie wel een spelletje!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:37 schreef Bart het volgende:
Ik stel voor dat we een speciaal Argo-topic hier in TTK waarin we elke spel-, stijl-, taal- en vooral metafoorfout van hem quoten. Wie aan het eind van de maand de meeste heeft gevonden wint
.
Het is geen discussie ik krijg gewoon geen respect daar gaat het me om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:15 schreef cinnamon_M het volgende:
Nog even mijn laatste post omdat het topic alweer vol was:
[..]
Moet jij Maen niet hosselen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe dat lekker in MEN, het lijkt verdorie wel een spelletje!
Oh prima idee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe dat lekker in MEN, het lijkt verdorie wel een spelletje!
Respect is geen vanzelfsprekendheid, respect moet je verdienen. En met de manier waarop jij je de afgelopen 24 uur hebt gedragen verdien je absoluut geen respect.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is geen discussie ik krijg gewoon geen respect daar gaat het me om.
[..]
Moet jij Maen niet hosselen?
Zal ik je eens de misschien wel belangrijkste levensles die je ooit zal krijgen gratis en voor niets toespelen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Respect moet je verdienenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen, en jij bent nu zelf het tegenovergestelde aan het doen. We kennen nu je mening (althans die van dit moment), en die is vooralsnog geen aanleiding om tot een andere conclusie te komen dan die ik eerder heb gepost.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:17 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Respect is geen vanzelfsprekendheid, respect moet je verdienen. En met de manier waarop jij je de afgelopen 24 uur hebt gedragen verdien je absoluut geen respect.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Zal ik je eens de misschien wel belangrijkste levensles die je ooit zal krijgen gratis en voor niets toespelen?
Komt ie dan he!
Respect moet je verdienen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Respect moet je verdienenDus trek je conclusie zou ik zeggen
Ik ga maar eens het gewone leven bekijken, misschien dat ik nog wel andere mensen die irl fouten maken tegen kom om de grond in te trappen
Ik heb al mijn excuses aangeboden voor gistermiddag, en ik heb al gezegd dat het me om respect gaat. Maar ze zetten me gewoon te kakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:18 schreef MPG het volgende:
Zeg Argo, heeft iemand je al eens verteld dat je respect moet verdienen?
Zo niet, bij dezen.
afdwingen klinkt wel respectloosquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen, en jij bent nu zelf het tegenovergestelde aan het doen. We kennen nu je mening (althans die van dit moment), en die is vooralsnog geen aanleiding om tot een andere conclusie te komen dan die ik eerder heb gepost.
Spuit elfquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:18 schreef MPG het volgende:
Zeg Argo, heeft iemand je al eens verteld dat je respect moet verdienen?
Zo niet, bij dezen.
http://forum.fok.nl/RSPCTquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Misschien kan DaMart even melden waar Argo nog naartoe kan om zijn gelijk te halen in verband met zijn respectkwestie.
Nee. Bij dezen is correct.quote:
Als ik nu in het algemeen 'Foei jongens, niemand mag Argo meer te kakken zetten!' post, stop je er dan zelf ook mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb al mijn excuses aangeboden voor gistermiddag, en ik heb al gezegd dat het me om respect gaat. Maar ze zetten me gewoon te kakken.
'ook'? Wie deed het nog meer dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu in het algemeen 'Foei jongens, niemand mag Argo meer te kakken zetten!' post, stop je er dan zelf ook mee?
Excuses en ik wil dat er in het Fouten topic integer en met respect wordt gehandeld. Dat is alles wat ik verlang. Dan nog ga je er slecht mee om, misschien dat ik wacht op je collega's. Je zal het zo wel goed doen, maar wij zullen het nooit eens worden. Dat is jammer maar helaas niets aan te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu in het algemeen 'Foei jongens, niemand mag Argo meer te kakken zetten!' post, stop je er dan zelf ook mee?
Mooi, dan hoeft er dus niets te veranderen. Bedankt voor je bijdrages in TTK.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Excuses en ik wil dat er in het Fouten topic integer en met respect wordt gehandeld. Dat is alles wat ik verlang.
Ja zolang het maar met respect wordt gedaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:22 schreef Copycat het volgende:
Mogen we nog wel integer en met respect lachen om originele fouten?
Jij bindt de kat op het spek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft er dus niets te veranderen. Bedankt voor je bijdrages in TTK.
Deal! En met integriteit!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:22 schreef Argo het volgende:
Ja zolang het maar met respect wordt gedaan.
Ben jij een circus-clown of zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:23 schreef DaMart het volgende:
Oké, dus iedereen die in het taalfoutentopic lacht, moet verplicht op de Hyves-respectknop onderaan het topic klikken.
Euh. Hmm. Ja, dat doe ik wel eens. Hoezo?quote:
Oh okeequote:
O sorry, ik wist niet dat grapjes verboden waren. Het was respectvol bedoeld hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben jij een circus-clown of zo.Dit is niet de deal. Ik wacht wel op een mod die wel serieus is.
Wat? Zit jij hier een mod voor circusclown uit te maken? Lekker respectloosquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben jij een circus-clown of zo.Dit is niet de deal. Ik wacht wel op een mod die wel serieus is.
Een beetje respect voor DaMart mag wel hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik niet. Fouten maken is menselijk. Niemand weet allesquote:
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik niet. Fouten maken is menselijk. Niemand weet alles.
Hij is al de hele tijd partijdig en doet mij ook niet met respect behandelen. Ik moet me nog heel rustig houden om niet zoals gistermiddag te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een beetje respect voor DaMart mag wel hoor...
Nee wat je dan doet is juist niet, er wordt niet met respect behandeld. Vanaf het begin af al niet. Maar laat maar ik wacht op jouw co-mods.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:28 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de conclusie is dus: we blijven in het origineletaalfoutentopic respectvol met elkaar omgaan, zoals we altijd al hebben gedaan. We gaan niemand bewust persoonlijk uitlachen en we lachen alleen om de leuke taalfouten.
En als iemand boos wordt omdat hij gequoot wordt in het topic, dan verwijzen we die persoon respectvol door naar dit topic, waar we respectvol uitleggen dat er om taalfouten best gelachen mag worden.
Weet ik, maar ik probeer iemand anders hier wat te leren.quote:
Nee, ik deel jouw mening niet, dat is wat anders dan partijdig zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij is al de hele tijd partijdig en doet mij ook niet met respect behandelen. Ik moet me nog heel rustig houden om niet zoals gistermiddag te doen.
Overigens nogmaals heb je Maen nu nog niet gehosseld?
Damnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee wat je dan doet is juist niet, er wordt niet met respect behandeld. Vanaf het begin af al niet. Maar laat maar ik wacht op jouw co-mods.
Wij worden het helaas niet eens, omdat je partijdig bent.
Je gooit olie op het vuur, verder is het toch duidelijk dat ze me hier belachelijk maken. Dat weet jij zelf ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik deel jouw mening niet, dat is wat anders dan partijdig zijn.
En als ik een grapje maak, dan is dat juist om de angel uit een discussie te halen en de gemoederen die verhit zijn een beetje af te koelen met een glimlach.
En wat nou als mijn medemods het mij eens zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee wat je dan doet is juist niet, er wordt niet met respect behandeld. Vanaf het begin af al niet. Maar laat maar ik wacht op jouw co-mods.
Wij worden het helaas niet eens, omdat je partijdig bent.
Ik wil met hun 1 op 1 praten, zonder jou. En ik wil kijken of zij dan niet partijdig zijn. Ik wil gewoon mijn verhaal doen en ik wil dat er serieus naar geluisterd wordt zonder de grapjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat nou als mijn medemods het mij eens zijn?
Een andere mening hebben is niet per definitie partijdig zijn hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij is al de hele tijd partijdig en doet mij ook niet met respect behandelen. Ik moet me nog heel rustig houden om niet zoals gistermiddag te doen.
Overigens nogmaals heb je Maen nu nog niet gehosseld?
Dan kun je het beste een PM naar Isabeau sturen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wil met hun 1 op 1 praten, zonder jou. En ik wil kijken of zij dan niet partijdig zijn. Ik wil gewoon mijn verhaal doen en ik wil dat er serieus naar geluisterd wordt zonder de grapjes.
Ja maar het is duidelijk dat jullie me belachelijk maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is niet per definitie partijdig zijn hoor. Deal with it.
En dat laatste is in deze discussie volstrekt irrelevant.
Want je blaast zelf de boel niet énorm opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar het is duidelijk dat jullie me belachelijk maken.
Oh je bent gedumpt.Ik duimde nog wel altijd voor je.
Nee zij maken mij gewoon boos, en drijven de spot met mij. Het is toch duidelijk dat ze me uitlachen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Want je blaast zelf de boel niet énorm op?
Dat zeg ik niet.
Overduidelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee zij maken mij gewoon boos, en drijven de spot met mij. Het is toch duidelijk dat ze me uitlachen?
Zie je! Je geeft zelfs toe en de mod doet niets.quote:
Ben jij nu een mod of de minister van grapjes?quote:
Het gaat me om respect.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Inmiddels moet ik toegeven dat ik Argo nu ook heel hard uitlach. Niet om zijn taalfoutjes, maar om zijn totale slachtoffer van niks gedrag. Dat lijkt me ergens nog erger.
Ik kan het omschrijven als sarcasme, iets wat de mod wél begrijpt en ook de reden is dat hij niets doet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Zie je! Je geeft zelfs toe en de mod doet niets.
Dat is dan toch partijdig ik kan het niet anders omschrijven.
het was sarcasme.quote:
Dat doe je helemaal zelfquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb al mijn excuses aangeboden voor gistermiddag, en ik heb al gezegd dat het me om respect gaat. Maar ze zetten me gewoon te kakken.
Wordt het al duidelijk dat je respect niet afdwingt door maar steeds te blijven roepen dat je respect wilt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben jij nu een mod of de minister van grapjes?
[..]
Het gaat me om respect.
Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan het omschrijven als sarcasme, iets wat de mod wél begrijpt en ook de reden is dat hij niets doet.
Hoe gaan we het dan oplossen? Ik luister.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt het al duidelijk dat je respect niet afdwingt door maar steeds te blijven roepen dat je respect wilt?
Jawel, het was een respectvolle aanval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval.
Het vormt dus wel een aanval, en is agressief. Dus getuigd niet van respect.
Je staakt deze discussie want alles is inmiddels wel gezegd en de herhaling roept alleen reacties op die je niet wilt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval.
Het vormt dus wel een aanval, en is agressief. Dus getuigd niet van respect.
[..]
Hoe gaan we het dan oplossen? Ik luister.
Nee hij is niet respectvol het is dat ik niet zo slim ben, maar jij verstopt je steeds achter dingen. Mazen in ons woordsysteem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, het was een respectvolle aanval.
Tevens: wikipedia als bron gebruiken.
Ik zit er nog mee en ze gaan nu mijn hele historie na om spelfouten te vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je staakt deze discussie want alles is inmiddels wel gezegd en de herhaling roept alleen reacties op die je niet wilt.
Je ontvolgt dit topic en het spelfoutentopic en je wacht af wat er gebeurt.
Alle kans dat de storm gaat liggen, de aandacht verschuift en geen haan er meer naar kraait.
Post gewoon eens een tijdje normaal mee in TTK, dan zie je dat het allemaal niet zo eng is als jij nu denkt. Vorig jaar heb je ook toch ook normale, respectvolle reacties gekregen in je topic waarin je schrijftips vroeg?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe gaan we het dan oplossen? Ik luister.
quote:
quote:
Zet toch eens een ander plaatje op joh!quote:
Schrijven daar ben ik mee gestopt door taal nazi's zoals jullie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post gewoon eens een tijdje normaal mee in TTK, dan zie je dat het allemaal niet zo eng is als jij nu denkt. Vorig jaar heb je ook toch ook normale, respectvolle reacties gekregen in je topic waarin je schrijftips vroeg?
En draai het eens om. Stel jij loopt op straat en je ziet iemand in de hondenpoep stappen. Die persoon begint te schelden dat mensen hun hond niet op straat moeten laten poepen. Jij kan een glimlach niet onderdrukken, die man ziet dat en begint nu te roepen dat niemand respect heeft voor hem. Je gaat mij niet vertellen dat je dan ineens alle respect van de wereld voor die man hebt.
Negeren en wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hij is niet respectvol het is dat ik niet zo slim ben, maar jij verstopt je steeds achter dingen. Mazen in ons woordsysteem.
[..]
Ik zit er nog mee en ze gaan nu mijn hele historie na om spelfouten te vinden.
Ja ze naaien me op dat is toch onrespectvol ik heb toch gewoon gelijk. Zelfs jij een van die harde kern mensen zegt dat ze me opnaaien!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Negeren en wat anders gaan doen.
Laat je niet opnaaien.
Dat hadden we gister al, iets met een quote-alertquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zet toch eens een ander plaatje op joh!
Ze naaien je op en jij laat je opnaaien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ze naaien me op dat is toch onrespectvol ik heb toch gewoon gelijk. Zelfs jij een van die harde kern mensen zegt dat ze me opnaaien!
En waarom naaien ze je op?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ze naaien me op dat is toch onrespectvol ik heb toch gewoon gelijk. Zelfs jij een van die harde kern mensen zegt dat ze me opnaaien!
Schrijven doe je in eerste instantie voor jezelf, toch? Als jij je teksten goed genoeg vindt, is er toch niets aan de hand?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Schrijven daar ben ik mee gestopt door taal nazi's zoals jullie.
Dat ben ik dan wel met je eensquote:En ik heb een hekel aan mensen die de stront van hun hond niet opruimen
Wat heeft quote-alert met respect te maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hadden we gister al, iets met een quote-alert...
Ja maar volgens die mod hier doen ze niets. Gelukkig ben jij zo slecht nog niet... Betekend niet dat ik je nu meer mag of zo, ik blijf het onrespectvol vinden om mensen denigrerend te behandelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze naaien je op en jij laat je opnaaien.
Het enige wat jij kan doen is stoppen met je laten opnaaien.
Nee want ze naaien me op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schrijven doe je in eerste instantie voor jezelf, toch? Als jij je teksten goed genoeg vindt, is er toch niets aan de hand?
[..]
Dat ben ik dan wel met je eens.
Maar het ging me even om het principe. Ik hoop dat dat nu duidelijk is.
Overigens, wil je nog wat respectvolle spellingtips met betrekking tot je sig? Laat maar weten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar alles met stokpaardjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat heeft quote-alert met respect te maken?
Nou moet je echt stoppen, je gaat over de rooie. Stoppen. Nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ja maar volgens die mod hier doen ze niets. Gelukkig ben jij zo slecht nog niet... Betekend niet dat ik je nu meer mag of zo, ik blijf het onrespectvol vinden om mensen denigrerend te behandelen.
[..]
Nee want ze naaien me op.
En schrijven is shit ik kots echt op alles wat met boeken te maken heeft dankzij jullie.
Oh jaaaaaaaaaaa!! Don Quichote!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar alles met stokpaardjes.
Tupac niet kennen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Overigens, wil je nog wat respectvolle spellingtips met betrekking tot je sig? Laat maar weten.
Begin er dan niet over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar alles met stokpaardjes.
Niks stoppen, al die opnaaiers hier. Maar jullie zijn vast beter dan Dostojevski jullie schrijven zo even een nieuwe Dostojevski, Charles Dickens stelt ook wel niets voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou moet je echt stoppen, je gaat over de rooie. Stoppen. Nu.
Zet even je computer uit en ga een luchtje scheppen of zo. Je vat te veel te verkeerd op nu. Ga even wat anders doen, iets waardoor je een beetje ontspant.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ja maar volgens die mod hier doen ze niets. Gelukkig ben jij zo slecht nog niet... Betekend niet dat ik je nu meer mag of zo, ik blijf het onrespectvol vinden om mensen denigrerend te behandelen.
[..]
Nee want ze naaien me op.
En schrijven is shit ik kots echt op alles wat met boeken te maken heeft dankzij jullie.
Nee deze opnaai praktijken moeten gewoon stoppen het is duidelijk dat ik geeen respect krijg hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zet even je computer uit en ga een luchtje scheppen of zo. Je vat te veel te verkeerd op nu. Ga even wat anders doen, iets waardoor je een beetje ontspant.
Ja, maar je zit nu in een negatieve spiraal. Je bent boos en dan zeg je misschien dingen die je eigenlijk niet wil zeggen. De discussie laten gaan en je op dingen richten waar je plezier aan kan beleven, is dan even verstandiger en kan doorgaans op meer respect rekenen dan je frustratie blijven uiten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee deze opnaai praktijken moeten gewoon stoppen het is duidelijk dat ik geeen respect krijg hier.
Oh, is dat Tupac. Nee die ken ik niet inderdaad, en wil ik ook niet kennen. Kutmuziek.quote:
TIP: Ga in een dagbehandeling zitten en kom nooit meer op FOK!. FOK! is slecht voor je gezondheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee zij maken mij gewoon boos, en drijven de spot met mij. Het is toch duidelijk dat ze me uitlachen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, is dat Tupac. Nee die ken ik niet inderdaad, en wil ik ook niet kennen. Kutmuziek.
Maar die kon dus ook niet spellen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TIP: Ga in een dagbehandeling zitten en kom nooit meer op FOK!. FOK! is slecht voor je gezondheid.
Doe eens niet. Het is wel genoeg geweest nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TIP: Ga in een dagbehandeling zitten en kom nooit meer op FOK!. FOK! is slecht voor je gezondheid.
ik wil hem in bescherming nemen tegen zichzelf, het kan nog voorkomen dati e zichzelf eenk eer iets aandoet wegens 1 van onze posts, en dat wil ik voorkmen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe eens niet. Het is wel genoeg geweest nu.
Dan helpen zulke posts dus ook niet echt mee, natuurlijk. Laten we dat vuur niet opnieuw gaan opstoken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wil hem in bescherming nemen tegen zichzelf, het kan nog voorkomen dati e zichzelf eenk eer iets aandoet wegens 1 van onze posts, en dat wil ik voorkmen.
oke laten we het rusten vanaf nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan helpen zulke posts dus ook niet echt mee, natuurlijk. Laten we dat vuur niet opnieuw gaan opstoken.
Inderdaad, hij heeft allerlei dingen bereikt die ik van mijn leven niet mee wil maken, en nu is hij dood, niet in het laatst door het maken van heel verkeerde keuzes. Poeh poeh, dat heeft ie dan toch maar bereikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:25 schreef Argo het volgende:
[..]Tupac kutmuziek noemen, die man heeft meer bereikt dan jou.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef ElizabethR het volgende:
, en nu is hij dood, niet in het laatst door het maken van heel verkeerde keuzes.
Nooit rap geluisterd? Hij had het zwaar en kwam op voor vrouwen en andere dingen. Maar goed dat doet er niet toe hier in Feedback. Maar ik dacht vroeger ook dat rap kut was en 80% is dat wel maar Tupac is anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft allerlei dingen bereikt die ik van mijn leven niet mee wil maken, en nu is hij dood, niet in het laatst door het maken van heel verkeerde keuzes. Poeh poeh, dat heeft ie dan toch maar bereikt.
Oh ja, en rap is geen muziek. Dus kutmuziek
Welnee. Hij was gewoon tuig van de richel. Kan ook niet anders als je uit zo'n milieu komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Nooit rap geluisterd? Hij had het zwaar en kwam op voor vrouwen en andere dingen. Maar goed dat doet er niet toe hier in Feedback. Maar ik dacht vroeger ook dat rap kut was en 80% is dat wel maar Tupac is anders.
gr gr.
Dan weet je dus 3x niets over hem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee. Hij was gewoon tuig van de richel. Kan ook niet anders als je uit zo'n milieu komt.
Als die functie er niet was wisten de mensen niet eens dat ze belachelijk gemaakt werden. Nu weten de mensen tenminste nog dat er wat FOK-sukkeltjes zijn die zich vrolijk maken over andere mensen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:02 schreef De_Guidance het volgende:
Leuk zeg die nieuwe functie , helpt een prachtige reeks om zeep.
Fixed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef lexgauw007 het volgende:
Als die functie er niet was wisten de mensen niet eens dat ze belachelijk gemaakt werden. Nu weten de mensen tenminste nog dat er wat FOK-sukkeltjes zijn die zich vrolijk maken over andere mensen taalfouten.
Het zijn gewoon mensen met een talenknobbel die taalgrapjes leuk vinden, het gaat vrijwel nooit over de personen erachter in die reeks.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Als die functie er niet was wisten de mensen niet eens dat ze belachelijk gemaakt werden. Nu weten de mensen tenminste nog dat er wat FOK-sukkeltjes zijn die zich vrolijk maken over andere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |