SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezig:
• Monopoly
• Snuf.
• Dromenvangertje
• Unfckingtitled
• Intronic
• Spaghettivreter
• twi
• Myraela
• Oerbeer
• Ro-ald
• Heatseeker
• Plastic_zak
• FL_Freak
• Patje1987
• Silk
• krullenbolletje
• Leeell
• Beach
• sinterklaaskapoentje + vriend
• Faxie
• wietparkiet
• Dimens
Misschien:
• Desunoto
• heloef
• xSummergirlx
• Amoeba
• Murdera
• Ezechielk
Wie neemt wat mee?
Dromenvangertje: Doos frikandellen, 2 flessen wijn, 1 fles cosmopolitan, waterpistooltjes, shasliks
Monopoly: 2-3 kratten Hertog Jan + Pro BBQ + Partytent
Myraela - twi: Hamburgers en witte bolletjes, krat Palm en als er left overs zijn op mijn BBQ neem ik die ook wel mee.
Heatseeker: Een krat Grolsch, flesje rum, 'hollandse groente' en wat chips. En een kerstboompje voor de sfeer.
Spaghettivreter: 2 flessen cola, sausjes voor de bbq, (ketchup/mayo/curry/bbq/knoflook) luchtbedpomp, servetjes en plastic bekertjes.
Intronic - Uft: Sateetjes, wijn, flessen frisdrank, satésaus.
FL_Freak: Kratje bier, hamburgers voor BBQ
Ro_ald: Wat eten en drinken
Plastic_zak: Kratje bier, wat kanon en wat eten voor op de bbq
sinterklaaskapoentje & vriend: bier
krullenbolletje: 2 zakken chips en fris
Beach: Bak salade, fles wijn, plastic bordjes en bestek
wietparkiet: Krat Grolsch
Faxie: cola en vlees
leeell: vodka en stralende persoonlijkheid
Dimens: Marshmallows en iets makkelijk mee te nemen qua drank
Silk en Patjen: Krat bier, amaretto, aardappel/huzarensalade, satesaus.
Oerbeer: Paar sixpacks cola/fanta/bier, stokbroden + kruidenmeuk
Ik zal haar zo een bericht sturen. Ze zou meekomen als ik zou gaan dus ik ga ervan uit dat ze ook mee komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja het woordje misschien deed 't 'm, maar oke ik zet je terug. Komt summergirl nog met je mee?
Oh okequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal haar zo een bericht sturen. Ze zou meekomen als ik zou gaan dus ik ga ervan uit dat ze ook mee komt.
En dan morgenvroeg wakker worden in een kamer vol met FOK!kersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]hahaha
Ik heb zo het gevoel dat dit een mooie meet gaat worden
Wat voor werk? Leiden zou helemaal perfect zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:09 schreef leeell het volgende:
In Leiden heb ik werk voor je Dimens, ook in valkenburg
logistiek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat voor werk? Leiden zou helemaal perfect zijn.
Bij Mono wakker worden, is het beste dat je kan overkomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En dan morgenvroeg wakker worden in een kamer vol met FOK!kers.
Dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij Mono wakker worden, is het beste dat je kan overkomen.
Je moet er gewoon niet naar kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono niet weer naakt slapen en mij of een ander onschuldige ziel verrassen in de keuken.
Dat probeerde ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet naar kijken.
Past niet echt bij de opleiding die ik ga doen dus veel heb ik er niet aan. Sorry maar bedankt voor het aanbod wel.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:18 schreef Monopoly het volgende:
Supermarkt heeft het bier koud gezet voor mijVriezer, dus ijskoud als ik het op haal om 12 uur
Ik wil ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]hahaha
Ik heb zo het gevoel dat dit een mooie meet gaat worden
Dat gebeurt wel vaker bij Mono hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En dan morgenvroeg wakker worden in een kamer vol met FOK!kers.
Grijs maar droogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Hoe is het weer daar? Het regent hier al een uur
En anders gaan we dansen in de regenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo lang mogelijk droog.
http://www.windfinder.com(...)ONSNR=lelystad_havenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo lang mogelijk droog.
Nu wil ik helemaal naar de meetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders gaan we dansen in de regen
Kom danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wil ik helemaal naar de meet
Ik heb de benzine nodig voor mn werkquote:
NS dagkaart albert heijn, 16 euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de benzine nodig voor mn werk
Je cadeau is ingepakt en ligt in de tasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Nou nog de boel niet gereekst Mono?
Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
Wat? Hier schijnt de zon. Jij zit toch maar 20 km verderop?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het regent hier echt heel heel heel hard
Almere. Lekker dicht bij Lelystadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat? Hier schijnt de zon. Jij zit toch maar 20 km verderop?
Oh ik dacht dat je in Tilburg wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Almere. Lekker dicht bij Lelystad
Ben je morgen jarig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Zonnedansquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders gaan we dansen in de regen
Hehe nee hij is onderweg hierheenquote:
Jaquote:
Bazen supermarkt datquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:18 schreef Monopoly het volgende:
Supermarkt heeft het bier koud gezet voor mijVriezer, dus ijskoud als ik het op haal om 12 uur
Waar hou je van?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Van mij.quote:
Of een taart waar hij in een luipaardstring uit kan springenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef Dimens het volgende:
Even een doos kopen waar Patje in past. Dan geven we die.
Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn. Dat wil ik ook wel voor mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of een taart waar hij in een luipaardstring uit kan springen
Hier is het weer droogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef Monopoly het volgende:
Inmiddels is die bui uit Almere hier nu beland. Het gaat flink tekeer nu
Mono kan er niet mee omgaan, de boel staat in een reeks, behalve dit topic, wordt nog niet weergegeven in onze tooltjes.quote:
Gefeli alvastquote:Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
Het hoeft niet perse betrouwbaar te zijn hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.windfinder.com(...)ONSNR=lelystad_haven
Alleen tussen 7 en 8 gaat het regenendit ding wordt elk uur geupdate dus het zal wel betrouwbaar zijn.
Ja nog 1 nachtje slapen, jij ook al zenuwachtig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mono kan er niet mee omgaan, de boel staat in een reeks, behalve dit topic, wordt nog niet weergegeven in onze tooltjes.
Topicreeks: Monomeet
[..]
Gefeli alvast
En veel plezier vandaag iedereen!
Uiteraard, ik hoop op veel dolfijnenspulletjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja nog 1 nachtje slapen, jij ook al zenuwachtig?
Je huis is wel van steen tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef Monopoly het volgende:
De lucht klaart nog niet op, maar het regenen is bijna gestopt. Wind neemt wel toe
Ik heb vernomen dat dat wel het geval is ja. Zeker weten doe ik het echter nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je huis is wel van steen toch?
Anders met z'n alle in mijn slaapzak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dat wel het geval is ja. Zeker weten doe ik het echter niet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Monopoly het volgende:
Het eerste biertje heeft de ochtend niet overleeft.
Windquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef Monopoly het volgende:
De lucht klaart nog niet op, maar het regenen is bijna gestopt. Wind neemt wel toe
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Hork de reeksmaster
Ik hou zo van die jongen!
Ja pittig buitje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:07 schreef Desunoto het volgende:
Godverdomme, wat een hoosbui nu.![]()
De ergste in lange, lange tijd. Uitgerekend vandaag.
Lekker knusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Anders met z'n alle in mijn slaapzak.
lekker vroegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:12 schreef Zolder het volgende:
Ik ben nu onderweg ben er rond 12 uur
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik word al warm bij de gedachte.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:19 schreef Monopoly het volgende:
ER KOMT BLAUWE LUCHT AAN WAT IS DEZEN
Tot vanmiddagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga naar het station, tot vanmiddag x
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:32 schreef Oerbeer het volgende:
Mijn oude buurvrouw vroeg wat ik vandaag ging doen.
"Jaaa ik heb een ontmoeting met mensen van het internet."
Vooral de oude generatie snapt er geen kut van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
hahahaha, wij zijn ook een stel vage lui dat we dit doen als je na gaat hahaha
Sowieso. Vond het trouwens nog knap dat ze wist wat internet was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
Wij zijn die nieuwe, die eckte eckte
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je nu een vriendin dan? Toe maar.
Altijd toch hosselbeer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je nu een vriendin dan? Toe maar.
Ik vind eigenlijk van niet. Er zijn genoeg websites waar je je kan inschrijven en dan met een onbekende groep mensen op vakantie gaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
hahahaha, wij zijn ook een stel vage lui dat we dit doen als je na gaat hahaha
Dit is wel waar ja. Ach, die lui schrijven zich in via een foldertje en gaan dan met een tourbus allerlei dingen bezoeken. Kopje koffie om 11:00 dat soort zaken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk van niet. Er zijn genoeg websites waar je je kan inschrijven en dan met een onbekende groep mensen op vakantie gaat.
Hier kennen we elkaar door een mooie technologie waardoor we niet voor een stel vreemden staan.
Neh denk het niet. Leg je daar wel uit waarom enzo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:46 schreef SiIk het volgende:
Hosselbeer ga je nog toeslaan vanavond?
Nog een halfjaar wachten. Dan is ze 16 en mag het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neh denk het niet. Leg je daar wel uit waarom enzo.
Wat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog een halfjaar wachten. Dan is ze 16 en mag het.
Ik voorzie geen problemenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben de Hollandse Groenten vergeten uit Rotterdam
*insert Sahara grap*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik stap de tram uit en na 20 seconden ben ik nog natter dan DV die mij ziet. Godverdomme.
Snuf.!!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik stap de tram uit en na 20 seconden ben ik nog natter dan DV die mij ziet. Godverdomme.
Hèe Huppelquote:
Noujaaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:12 schreef Myraela het volgende:
De kans dat ik nog kom is klein. En dan zou het pas later op de avond zijn.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:12 schreef Myraela het volgende:
De kans dat ik nog kom is klein. En dan zou het pas later op de avond zijn.
Waar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
omg omg oerbeer en krul aangeraakt
OMG OMG pz staat voor mequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
omg omg oerbeer en krul aangeraakt
Bakkes kut autistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Allemaal onderweg ergens naar toe en nog op FOK! zitten
Stop die telefoon eens weg en ga sociaal doen debielen
Ik ga je noten ookquote:
Op je zolderkamer?quote:
kom je daar aan kan je gelijk gaan slapen en word je gepakt door een naakte pzquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef Dimens het volgende:
Even naar een meet? Ja prima, ik ben wel even 2,5 uur onderweg.
Tering dit duurt lang.
Geen probleem.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom je daar aan kan je gelijk gaan slapen en word je gepakt door een naakte pz
Redelijke vislucht hangt daar nu. Man man man wat ren vrouwen. Je moet ze echt van je penis afslaan.quote:
Denken dat ze op een meet vroeg slapenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom je daar aan kan je gelijk gaan slapen en word je gepakt door een naakte pz
We zijn netjes om 2:00 u naar bed gegaan en maken ons nu klaar voor de kerk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat ze op een meet vroeg slapen_!
Das toevalligquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik werd wakker in een kamer vol half naakte FOK!kers. Wtf.
Goed zo. Heel braaf!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zijn netjes om 2:00 u naar bed gegaan en maken ons nu klaar voor de kerk.
Onmogelijk!!quote:
Ik was gewoon naakt hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik werd wakker in een kamer vol half naakte FOK!kers. Wtf.
van wat niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kreeg je een stijve van Kruls tetten?
What happens in Lelystad stays in Lelystad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef Amoeba het volgende:
Maar waarom zijn er nog geen pics gepost? Sowieso wil ik de sexy ass van Krul bewonderen per foto nu.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
What happens in Lelystad stays in Lelystad.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef Monopoly het volgende:
De tering wat was het een achterlijke klerezooi.
Ergste is opgeruimd, de schade valt mee. 1 tuinfakkel, een stuk tuin weg geschroeid, een tekort aan bier_!
8 kratten bier, en 's nachts om 1 uur in de shoarma tent voor 20 euro tabak halen en 70 aan blikjes bier. 36 blikjes bier, 3 kwartier later was het op_!
Kutzuiplappen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef Monopoly het volgende:
De tering wat was het een achterlijke klerezooi.
Ergste is opgeruimd, de schade valt mee. 1 tuinfakkel, een stuk tuin weg geschroeid, een tekort aan bier_!
8 kratten bier, en 's nachts om 1 uur in de shoarma tent voor 20 euro tabak halen en 70 aan blikjes bier. 36 blikjes bier, 3 kwartier later was het op_!
Kutzuiplappen
Ik kan het nog steeds ruiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
DV is in de vijver gegooid door Patje1987
Nee de auto van Heatseeker is kapot, hij wacht op de wegenwacht.quote:
Ja, ze was lekker nat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
met zn allen avatar weekend kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope we zaten 10 minuten geleden nog Dora te kijken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met zn allen avatar weekend kijken
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met zn allen avatar weekend kijken
hij bedoelt denk hoe vaakquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Heatseeker het volgende:
Anders ga ik fijn met de auto, lekker snel thuis en zulks.
Vind ik leuk.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Heatseeker het volgende:
Anders ga ik fijn met de auto, lekker snel thuis en zulks.
Rijdt als een zonnetje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey HS, hoe gaat het buiten met de auto
Klopt.quote:
huilenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:44 schreef Dimens het volgende:
Beetje jammer dat we de trein hebben gemist.
Als het pz is, stomp hem namens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
Altijd fijn als FOK!kers slapen in de trein.
aawwquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Beach het volgende:
Jullie hebben deze autist de avond van zijn leven bezorgd
Voor de bakker gekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het pz is, stomp hem namens mij.
Nog ziek?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef leeell het volgende:
het was een godverdomde goede avond, en nacht, en stukje ochtend voordat de spreekwoordelijke hamer kwam zegmaar.
Je hebt misschien de lengte van een kleuter maar dat betekent niet dat je je moet aanstellen als een kleuterquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef leeell het volgende:
het was een godverdomde goede avond, en nacht, en stukje ochtend voordat de spreekwoordelijke hamer kwam zegmaar.
dutje in de trein deed wel wonderen, nog steeds super brak, wel gelukkigquote:
hihiquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef leeell het volgende:
[..]
dutje in de trein deed wel wonderen, nog steeds super brak, wel gelukkig
ik las 2 pakjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je pakje peuken van me
foto van die hosselbeerquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker Hipster met oerbeer in de trein
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Heatseeker het volgende:
Eerlijk toegegeven, die after party had ik mij toch wat vrolijker voorgesteld. Dan wachten in mijn auto op de anwb.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Heatseeker het volgende:
Eerlijk toegegeven, die after party had ik mij toch wat vrolijker voorgesteld. Dan wachten in mijn auto op de anwb.
Geen probleemquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was zeker tof en nog een keer bedankt dat ik mee mocht rijden
tranen met tuiten ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
was het nog droog vanmorgen eigenlijk ?quote:
geen idee, volgens mij heeft het we even een klein beetje geregend volgens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
was het nog droog vanmorgen eigenlijk ?
de kleren poes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij heeft het we even een klein beetje geregend volgens mij.
ben niet buiten geweest
Gewoon een pak peuken naar zijn kop gooien. Dan komt alles goed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef Nestalgie het volgende:
Ik durfte niet naar de meet te komen want wietparkiet zou me slaan
Durftequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef Nestalgie het volgende:
Ik durfte niet naar de meet te komen want wietparkiet zou me slaan
oeiquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
Alles is schoon en wel. Buiten als binnen. Zo eens kijken hoe erg de schade boven is
wat had je nou tegen je ouders gezegd dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zit al in de bus naar huis
Monopoly :quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
Alles is schoon en wel. Buiten als binnen. Zo eens kijken hoe erg de schade boven is
Wie hebben er allemaal boven geslapen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
Geen idee, ik ben gaan liggen en vond het wel prima allemaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal boven geslapen?
In oktober zijn er ook al kerstbomenquote:
Pz sliep met een klein stijfje, hosselbeer heeft aan de knieen van krullenbol gezeten en mono heeft zich laten fistfucken door een buitenlander.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En, nog roddels? Knokpartijen, sekspartijen? Alles!
Ook altijd weer die mono he, vorige week nog een andere fokker wiens naam ik niet noem wegens privacyredenenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
mono heeft zich laten fistfucken door een buitenlander.
Jij bent toch gegaan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pz sliep met een klein stijfje, hosselbeer heeft aan de knieen van krullenbol gezeten en mono heeft zich laten fistfucken door een buitenlander.
Royco is nu nog in tranen omdat die dacht dat mono zijn liefde voor eeuwig wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook altijd weer die mono he, vorige week nog een andere fokker wiens naam ik niet noem wegens privacyredenen
Dat ik bij vriend bleef slapenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat had je nou tegen je ouders gezegd dan?
Ja, we werden om 9 uur overgehaald door uft.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch gegaan?![]()
Beetje jammer wel.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook altijd weer die mono he, vorige week nog een andere fokker wiens naam ik niet noem wegens privacyredenen
En toen zat je ook opeens niet meer 1e lijns?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, we werden om 9 uur overgehaald door uft.
Mono neukt alles!!quote:
kampvuur overheerst in mijn kledingquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Deze meetMono
nosselbeer
Nu bidden dat mijn moeder niet door heeft dat ik naar een mix van sigaretten rook, wiet en drank ruik
Heb je geblowed?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Deze meetMono
nosselbeer
Nu bidden dat mijn moeder niet door heeft dat ik naar een mix van sigaretten rook, wiet en drank ruik
Boy omgekocht met een happy meal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zat je ook opeens niet meer 1e lijns?_!
Ow jij ook al.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, we werden om 9 uur overgehaald door uft.
koop nog wat deoquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Deze meetMono
nosselbeer
4 nuggets om 1e lijns te gaan zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boy omgekocht met een happy meal.
ja ik zag hetquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Kleren meuren naar die vuurkorf ja.
Kwam er in de ochtend achter dat er ook een ding met pootjes nog in zat
idioot die gozerquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Dimens die nog even een film wilde afkijken toen iedereen wilde slapen
Wait wut 182 posts per dag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Deze meetMono
nosselbeer
PICS!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |