En jij drinkt toch alleen maar bier, dus komt goed dan tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik neem sowieso 2 1,5l flessen cola mee.
Ik ga het wel afwisselen met frisquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
En jij drinkt toch alleen maar bier, dus komt goed dan toch![]()
Prima.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
oerbeer, pz rijdt met ons mee naar het huis van mono in de regiotaxi
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:22 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme. Gezien de mensen die komen moet ik haast ook mijn hoofd laten zien. Eens kijken of ik wat met mn werk kan regelen.
Is goed schatje. Stiekem verwacht ik er dan ook te zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kom een uurtje later aan. 14.00.
Die dingen heb je toch overal, xenos, Hema, etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:10 schreef Beach het volgende:
Ik heb wel plastic bordjes en messen maar geen vorkjes
Kon ik nergens vinden.
Geen tijd meer voor om naar de stad te gaan (woon in gat) plus iemand neemt dat mee voor me.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die dingen heb je toch overal, xenos, Hema, etc.
Verdomme. Gezien de mensen die komen moet ik haast ook mijn hoofd laten zien. Eens kijken of ik wat met mn werk kan regelen.
Hier stond een kratje bier, met de nadruk op stondquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:50 schreef leeell het volgende:
de fles wodka die ik zou meenemen heeft gisteravond slecht overleefd, hij heeft flink geleden onder de strijd.
Ik verwacht wel dat je een pilsje drinkt voor mij!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:46 schreef Monopoly het volgende:
Wakker (en geen kater, watisdezen)
Het zwembadje staat, de tuinslang verricht zware arbeid
Om half 12 komt maat van me langs, even naar de supermarkt dan
ZIN IN BROEDERS EN ZUSTERS
Komt goed. Eerst wat klaar zetten enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je een pilsje drinkt voor mij!!
Je zei dat je misschien kwam omdat je ontslagen werd toch?quote:
Dat ik misschien niet zou komen omdat ik ontslagen zou worden ja. Ik ben het trouwens ook maar ga vanavond waarschijnlijk gewoon naar de meet toe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Je zei dat je misschien kwam omdat je ontslagen werd toch?Sorry als ik het fout had.
Ja het woordje misschien deed 't 'm, maar oke ik zet je terug. Komt summergirl nog met je mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ik misschien niet zou komen omdat ik ontslagen zou worden ja. Ik ben het trouwens ook maar ga vanavond waarschijnlijk gewoon naar de meet toe.
Toppie man, het zal je goed doen!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ik misschien niet zou komen omdat ik ontslagen zou worden ja. Ik ben het trouwens ook maar ga vanavond waarschijnlijk gewoon naar de meet toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |