Van mij krijg je een hart onder de riem en een pilkse in de hand broeder! Jeweet. Ik vang je goed op met mijn opperste gastvrijheid!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef Dimens het volgende:
Ik wil graag komen dus ik zie hoe het morgen gaat en vooral hoe mijn ouders het gaan opvangen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef Dimens het volgende:
Ik wil graag komen dus ik zie hoe het morgen gaat en vooral hoe mijn ouders het gaan opvangen.
Veel te vroeg voor mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Harde leven.
Luister naar de teksten van MC Martin en je komt het leven wel weer door!!
Chopin op de achtergrond, want zo stijlvol zijn we wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Mochten we hier hangen ipv strandje, ik heb mijn subwoovertje mee genomen en boxjes, voor wat achtergrond muziek
Deze man weet. En dan lekker decadent met een hoge hoed op een fatuille zitten met sigaar en genietend van een glas cognacquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Chopin op de achtergrond, want zo stijlvol zijn we wel.
CD's wat zijn dat ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Beach het volgende:
Ik neem wel een kpop cd voor je mee Mono.
moet ik nog cola meenemen voor door de drank of is er genoeg? Het is hier bijna op namelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:50 schreef Dimens het volgende:
Aanwezig:
• Monopoly
• Snuf.
• Dromenvangertje
• Unfckingtitled
• Intronic
• Spaghettivreter
• Dalando
• twi
• Myraela
• Oerbeer
• Ro-ald
• Heatseeker
• Plastic_zak
• FL_Freak
• Patje1987
• Silk
• krullenbolletje
• Leeell
• Beach
• sinterklaaskapoentje + vriend
• muhahaha
• Faxie
• wietparkiet
• Dimens
Misschien:
• heloef
• xSummergirlx
• Rafeiro
• Typisch
• JohannesKozijn
• Dientje12
• Ga.aguyim
• Amoeba
• Murdera
• Ezechielk
• robdriessen
• Driepink
• Etsu
Wie neemt wat mee?
Dromenvangertje: Doos frikandellen, wijn, waterpistooltjes, shasliks
Monopoly: 2-3 kratten Hertog Jan + Pro BBQ + Partytent
Myraela - twi: Hamburgers en witte bolletjes, krat Palm en als er left overs zijn op mijn BBQ neem ik die ook wel mee.
Heatseeker: Een krat Grolsch, flesje rum, 'hollandse groente' en wat chips. En een kerstboompje voor de sfeer.
Spaghettivreter: 2 flessen cola, sausjes voor de bbq (ketchup/mayo/curry/bbq/knoflook) en plastic bekertjes.
Intronic - Uft: Sateetjes, wijn, flessen frisdrank, satésaus.
FL_Freak: Kratje bier, hamburgers voor BBQ
Ro_ald: Wat eten en drinken
Plastic_zak: Kratje bier, wat kanon en wat eten voor op de bbq
sinterklaaskapoentje & vriend: bier
krullenbolletje: 2 zakken chips en fris
muhahaha: kriekbier/zoetspul
Beach: plastic bordjes en bestek
wietparkietje: Kratje grolsch
Dimens: Marshmallows en iets makkelijk mee te nemen qua drank.
Silk en Patjen: Krat bier. Amaretto. Aardappel/Huzarensalade. Satesaus.
Ik neem sowieso 2 1,5l flessen cola mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
moet ik nog cola meenemen voor door de drank of is er genoeg? Het is hier bijna op namelijk
En jij drinkt toch alleen maar bier, dus komt goed dan tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik neem sowieso 2 1,5l flessen cola mee.
Ik ga het wel afwisselen met frisquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
En jij drinkt toch alleen maar bier, dus komt goed dan toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |