Denken dat ze op een meet vroeg slapenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom je daar aan kan je gelijk gaan slapen en word je gepakt door een naakte pz
We zijn netjes om 2:00 u naar bed gegaan en maken ons nu klaar voor de kerk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat ze op een meet vroeg slapen_!
Das toevalligquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik werd wakker in een kamer vol half naakte FOK!kers. Wtf.
Goed zo. Heel braaf!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zijn netjes om 2:00 u naar bed gegaan en maken ons nu klaar voor de kerk.
Onmogelijk!!quote:
Ik was gewoon naakt hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik werd wakker in een kamer vol half naakte FOK!kers. Wtf.
van wat niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kreeg je een stijve van Kruls tetten?
What happens in Lelystad stays in Lelystad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef Amoeba het volgende:
Maar waarom zijn er nog geen pics gepost? Sowieso wil ik de sexy ass van Krul bewonderen per foto nu.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
What happens in Lelystad stays in Lelystad.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef Monopoly het volgende:
De tering wat was het een achterlijke klerezooi.
Ergste is opgeruimd, de schade valt mee. 1 tuinfakkel, een stuk tuin weg geschroeid, een tekort aan bier_!
8 kratten bier, en 's nachts om 1 uur in de shoarma tent voor 20 euro tabak halen en 70 aan blikjes bier. 36 blikjes bier, 3 kwartier later was het op_!
Kutzuiplappen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef Monopoly het volgende:
De tering wat was het een achterlijke klerezooi.
Ergste is opgeruimd, de schade valt mee. 1 tuinfakkel, een stuk tuin weg geschroeid, een tekort aan bier_!
8 kratten bier, en 's nachts om 1 uur in de shoarma tent voor 20 euro tabak halen en 70 aan blikjes bier. 36 blikjes bier, 3 kwartier later was het op_!
Kutzuiplappen
Ik kan het nog steeds ruiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
DV is in de vijver gegooid door Patje1987
Nee de auto van Heatseeker is kapot, hij wacht op de wegenwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |