Denken dat ze op een meet vroeg slapenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom je daar aan kan je gelijk gaan slapen en word je gepakt door een naakte pz
We zijn netjes om 2:00 u naar bed gegaan en maken ons nu klaar voor de kerk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat ze op een meet vroeg slapen_!
Das toevalligquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik werd wakker in een kamer vol half naakte FOK!kers. Wtf.
Goed zo. Heel braaf!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zijn netjes om 2:00 u naar bed gegaan en maken ons nu klaar voor de kerk.
Onmogelijk!!quote:
Ik was gewoon naakt hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik werd wakker in een kamer vol half naakte FOK!kers. Wtf.
van wat niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kreeg je een stijve van Kruls tetten?
What happens in Lelystad stays in Lelystad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef Amoeba het volgende:
Maar waarom zijn er nog geen pics gepost? Sowieso wil ik de sexy ass van Krul bewonderen per foto nu.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
What happens in Lelystad stays in Lelystad.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef Monopoly het volgende:
De tering wat was het een achterlijke klerezooi.
Ergste is opgeruimd, de schade valt mee. 1 tuinfakkel, een stuk tuin weg geschroeid, een tekort aan bier_!
8 kratten bier, en 's nachts om 1 uur in de shoarma tent voor 20 euro tabak halen en 70 aan blikjes bier. 36 blikjes bier, 3 kwartier later was het op_!
Kutzuiplappen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef Monopoly het volgende:
De tering wat was het een achterlijke klerezooi.
Ergste is opgeruimd, de schade valt mee. 1 tuinfakkel, een stuk tuin weg geschroeid, een tekort aan bier_!
8 kratten bier, en 's nachts om 1 uur in de shoarma tent voor 20 euro tabak halen en 70 aan blikjes bier. 36 blikjes bier, 3 kwartier later was het op_!
Kutzuiplappen
Ik kan het nog steeds ruiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
DV is in de vijver gegooid door Patje1987
Nee de auto van Heatseeker is kapot, hij wacht op de wegenwacht.quote:
Ja, ze was lekker nat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
met zn allen avatar weekend kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope we zaten 10 minuten geleden nog Dora te kijken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met zn allen avatar weekend kijken
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met zn allen avatar weekend kijken
hij bedoelt denk hoe vaakquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Heatseeker het volgende:
Anders ga ik fijn met de auto, lekker snel thuis en zulks.
Vind ik leuk.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Heatseeker het volgende:
Anders ga ik fijn met de auto, lekker snel thuis en zulks.
Rijdt als een zonnetje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey HS, hoe gaat het buiten met de auto
Klopt.quote:
huilenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:44 schreef Dimens het volgende:
Beetje jammer dat we de trein hebben gemist.
Als het pz is, stomp hem namens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
Altijd fijn als FOK!kers slapen in de trein.
aawwquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Beach het volgende:
Jullie hebben deze autist de avond van zijn leven bezorgd
Voor de bakker gekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het pz is, stomp hem namens mij.
Nog ziek?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef leeell het volgende:
het was een godverdomde goede avond, en nacht, en stukje ochtend voordat de spreekwoordelijke hamer kwam zegmaar.
Je hebt misschien de lengte van een kleuter maar dat betekent niet dat je je moet aanstellen als een kleuterquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef leeell het volgende:
het was een godverdomde goede avond, en nacht, en stukje ochtend voordat de spreekwoordelijke hamer kwam zegmaar.
dutje in de trein deed wel wonderen, nog steeds super brak, wel gelukkigquote:
hihiquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef leeell het volgende:
[..]
dutje in de trein deed wel wonderen, nog steeds super brak, wel gelukkig
ik las 2 pakjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je pakje peuken van me
foto van die hosselbeerquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker Hipster met oerbeer in de trein
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Heatseeker het volgende:
Eerlijk toegegeven, die after party had ik mij toch wat vrolijker voorgesteld. Dan wachten in mijn auto op de anwb.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Heatseeker het volgende:
Eerlijk toegegeven, die after party had ik mij toch wat vrolijker voorgesteld. Dan wachten in mijn auto op de anwb.
Geen probleemquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was zeker tof en nog een keer bedankt dat ik mee mocht rijden
tranen met tuiten ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
was het nog droog vanmorgen eigenlijk ?quote:
geen idee, volgens mij heeft het we even een klein beetje geregend volgens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
was het nog droog vanmorgen eigenlijk ?
de kleren poes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij heeft het we even een klein beetje geregend volgens mij.
ben niet buiten geweest
Gewoon een pak peuken naar zijn kop gooien. Dan komt alles goed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef Nestalgie het volgende:
Ik durfte niet naar de meet te komen want wietparkiet zou me slaan
Durftequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef Nestalgie het volgende:
Ik durfte niet naar de meet te komen want wietparkiet zou me slaan
oeiquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
Alles is schoon en wel. Buiten als binnen. Zo eens kijken hoe erg de schade boven is
wat had je nou tegen je ouders gezegd dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zit al in de bus naar huis
Monopoly :quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
Alles is schoon en wel. Buiten als binnen. Zo eens kijken hoe erg de schade boven is
Wie hebben er allemaal boven geslapen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
Geen idee, ik ben gaan liggen en vond het wel prima allemaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal boven geslapen?
In oktober zijn er ook al kerstbomenquote:
Pz sliep met een klein stijfje, hosselbeer heeft aan de knieen van krullenbol gezeten en mono heeft zich laten fistfucken door een buitenlander.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En, nog roddels? Knokpartijen, sekspartijen? Alles!
Ook altijd weer die mono he, vorige week nog een andere fokker wiens naam ik niet noem wegens privacyredenenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
mono heeft zich laten fistfucken door een buitenlander.
Jij bent toch gegaan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pz sliep met een klein stijfje, hosselbeer heeft aan de knieen van krullenbol gezeten en mono heeft zich laten fistfucken door een buitenlander.
Royco is nu nog in tranen omdat die dacht dat mono zijn liefde voor eeuwig wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook altijd weer die mono he, vorige week nog een andere fokker wiens naam ik niet noem wegens privacyredenen
Dat ik bij vriend bleef slapenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat had je nou tegen je ouders gezegd dan?
Ja, we werden om 9 uur overgehaald door uft.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch gegaan?![]()
Beetje jammer wel.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook altijd weer die mono he, vorige week nog een andere fokker wiens naam ik niet noem wegens privacyredenen
En toen zat je ook opeens niet meer 1e lijns?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, we werden om 9 uur overgehaald door uft.
Mono neukt alles!!quote:
kampvuur overheerst in mijn kledingquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Deze meetMono
nosselbeer
Nu bidden dat mijn moeder niet door heeft dat ik naar een mix van sigaretten rook, wiet en drank ruik
Heb je geblowed?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Deze meetMono
nosselbeer
Nu bidden dat mijn moeder niet door heeft dat ik naar een mix van sigaretten rook, wiet en drank ruik
Boy omgekocht met een happy meal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zat je ook opeens niet meer 1e lijns?_!
Ow jij ook al.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, we werden om 9 uur overgehaald door uft.
koop nog wat deoquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Deze meetMono
nosselbeer
4 nuggets om 1e lijns te gaan zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boy omgekocht met een happy meal.
ja ik zag hetquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Kleren meuren naar die vuurkorf ja.
Kwam er in de ochtend achter dat er ook een ding met pootjes nog in zat
idioot die gozerquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Dimens die nog even een film wilde afkijken toen iedereen wilde slapen
Wait wut 182 posts per dag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Deze meetMono
nosselbeer
PICS!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |